Volgens mij lezen ze hier meequote:Op maandag 28 november 2005 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
Goede actie van bb... weg met die kaarten
Ben je blij dat de kaarten weg zijn?quote:Op maandag 28 november 2005 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ze zullen zelf eens op een idee komen![]()
Hebben we al gezien...quote:Op maandag 28 november 2005 22:14 schreef Falco het volgende:
Oke volgende TT wordt "Lieske hardstikke bloot!" ?
Zeker weten die fout spreekwoorden van donderdagavond kwam ook van Fok vandaag.quote:
Het is me om het even, deze BB wordt toch nooit meer wat.quote:Op maandag 28 november 2005 22:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben je blij dat de kaarten weg zijn?
Roel zei heel tactisch.... dit gaat buiten onze machtquote:Op maandag 28 november 2005 22:16 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben Roel door maar laten hem gaan....
Roel moet uitkijken dat hij op deze manier niet de Menno van de groep wordt.quote:Op maandag 28 november 2005 22:17 schreef melke het volgende:
Nu krijgt hij de schuld van de drank, de kaarten, brieven en foto's en het kaartenspel. Haha arme jongen..
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=23quote:Op maandag 28 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn streams lopen om de haverklap vast![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 22:14 schreef Falco het volgende:
Oke volgende TT wordt "Lieske hardstikke bloot!" ?
ja dat krijg je als het ongelijk verdeeld wordt daarquote:Op maandag 28 november 2005 22:20 schreef frizti het volgende:
Rob is al net zo erg als Sjankwal was. Gunnen andere geen opdracht.
Rob is jaloers dat hij geen geheime opdracht heeft gekregen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef essie05 het volgende:
Tjonge ,tjonge Rob..jij was toch degene die er zo voor was om een geheime opdracht niet in de weg te gaan staan.Hou je kop nu dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |