Hij kreeg toen ook die opdracht met dat geld van Roel..dat ie dat laat mislukken,tja.quote:Op maandag 28 november 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob is jaloers dat hij geen geheime opdracht heeft gekregen.
Dat heeft nu ook even prioriteitquote:Op maandag 28 november 2005 22:10 schreef Gert het volgende:
ik begrijp hier geen hol van!
wat ook niet helpt is dat ik tegelijkertijd ER aan het kijken ben.
quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef melke het volgende:
Geholpen, hallo, ze moesten wel! Anders waren ze nu nog bezig met kaarten
Waarschijnlijk moest hij óók de kaarten pakken... En kan hij het nu niet helpen dat het Roel wél gelukt is.....quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef melke het volgende:
Misschien had Rob ook wel een missie en is die nu mislukt
Misschien is Rob zelf wel mislukt.quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef melke het volgende:
Misschien had Rob ook wel een missie en is die nu mislukt
Of een Hummer.quote:Op maandag 28 november 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Rob, je bent een sukkel. Op je kop een pukkel.
Werd Rob niet geholpen door BB? Het geld wat hij moest pakken lag in de sloffen van Ing...quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
De kern voor Rob is: dat iemand met een geheime missie niet geholpen mag worden
Want dat is niet eerlijk
Robs missie, tot middernacht kaarten. Roels missie, kaarten jatten hahaquote:Op maandag 28 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest hij óók de kaarten pakken... En kan hij het nu niet helpen dat het Roel wél gelukt is.....
quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef Falco het volgende:
Er wordt overigens zeker door de redactie van BB gelezen op Fok. Zo zijn er zelfs letterlijke zinsnedes van mijn blogs door Bridget van de autocue gelezen.
Ik vind dat hij wel een punt heeft.quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Want dat is niet eerlijk
Wacht ff, BB vertelde hem toch ook waar dat geld toen verstopt lag?quote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Want dat is niet eerlijk
Hij is zo over de zeik het moet wel zoiets zijnquote:Op maandag 28 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest hij óók de kaarten pakken... En kan hij het nu niet helpen dat het Roel wél gelukt is.....
Juist!quote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef frizti het volgende:
Wacht ff, BB vertelde hem toch ook waar dat geld toen verstopt lag?
Is zeker wat anders want toen was het voor hem.
Ik vind het ook wel verdacht,het lijkt wel of hij nu 10000 euro is misgelopen(en dat kan hij nu niet terug geven aan zijn sms ende vriendjes)quote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef F4iTH het volgende:
Rob doet me iets te druk. Dit is vast weer een toneelstukje van hem (of hij is ongesteld). De vraag is alleen waarom.
Haha ook overduidelijk gekopieerd jaquote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben vandaag mijn TT van gister, 'Trouble in paradise', vandaag als 'Crisis in het paradijs' op site en Teletekst gezet.
Ja juist, de gene die nog wat reuring in de tent brachten zijn er als eerste uit. Alleen de brave, niet zeer boeienede mening zitten er nu nog in...de mensen die echt voor hun mening uitkwamen en ALLES zeiden zijn er nu al uit.quote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef Ashy het volgende:
Wat een zeikerds zeg![]()
Hoe zou het nu zijn geweest als er nog een Linda, Chantal en niet-zwangere Tanja zonder baby etc in het huis zouden zitten ipv dit zooitje?
Zo beter?quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef ChantalC het volgende:
Kan iemand Rob even wegtoveren? Wat een kwal is dat zeg...
Ah, maar Ing moest sowieso terug, en die opdracht was puur om Lies het gevoel te geven dat ze haar zelf kon terug halen. Als een soort "(alles behalve een hart) onder de riem".quote:Zoals die opdracht van Lies, met Ingrid terughalen, het werd haar erg makkelijk gemaakt , dat "irriteerde" mij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |