Dan wordt het tijd dat we van Talpa wat gratis vipkaartjes krijgen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef elskreeft het volgende:
Ik zag op zij online ook weer een letterlijk stuk van het blog staan. denk dat FOK op de voet gevolgd wordt voor het laatste nieuws!
Potje, pik?quote:Op maandag 28 november 2005 22:29 schreef Falco het volgende:
Kom op jongens, misschien kunnen jullie wel weer eens gaan backgammonnen!
Ja daar zit ik echt op te wachtenquote:Op maandag 28 november 2005 22:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat we van Talpa wat gratis vipkaartjes krijgen.
Ja en Rob moest ook sowieso terugquote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ah, maar Ing moest sowieso terug, en die opdracht was puur om Lies het gevoel te geven dat ze haar zelf kon terug halen. Als een soort "(alles behalve een hart) onder de riem".
Inderdaad. Bijvoorbeeld: doe een dag normaal.quote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Het word tijd dat Nathalie eens een opdracht krijgt
Heeft toch wel voordeel zo'n versatel abbo... je hoort het iets sneller dan wijquote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
rOB dbk
Juist... Mijn punt was dus ook dat die opdracht van Lieske zo makkelijk was omdat ze het moest halen, anders was ze nog dieper in de put gezonken en dat kan niet met dat lieve meisje... En normaal ben ik sarcastisch en cynisch met dit soort uitspraken, maar bij Lieske meen ik dat echt heel echtquote:Op maandag 28 november 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja en Rob moest ook sowieso terug
Want Joost zijn missie mislukte, weet je nog, en toch kwam Rob terug.
Kijk maar 'ns ff op de blog, daar staat een leuke wedstrijd voor je... Kun je vipkaartjes voor de finale winnen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat we van Talpa wat gratis vipkaartjes krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |