Dan is die opdracht bij voorbaat al mislukt,want ze denkt dat ze normaal doetquote:Op maandag 28 november 2005 22:36 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijvoorbeeld: doe een dag normaal.
Idd. Ik heb ook nog een verzoek. Hou aub eens op met Joost zo te promoten.quote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef Bocaj het volgende:
BB bedankt! In het vervolg iets eerder reageren graag!
Had je maar Copyright erbij moeten zettenquote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben vandaag mijn TT van gister, 'Trouble in paradise', als 'Crisis in het paradijs' op site en Teletekst gezet.
Volgens mij overschat je haar.quote:Op maandag 28 november 2005 22:37 schreef Pinball het volgende:
Dido roept op om na te denken.
Mevrouw heeft 1 hersencel, die ze deelt met Nathalie.
Ze hebben de nodige caps van dit (sub)forum gejat om in die afscheidsboeken te zetten, dus wie ben ik om te klagen. Gaat mij erom dat ze zelf vrijwel geen enkel origineel idee hebben.quote:Op maandag 28 november 2005 22:40 schreef luciano het volgende:
[..]
Had je maar Copyright erbij moeten zetten![]()
®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®©®
Amenquote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben de nodige caps van dit (sub)forum gejat om in die afscheidsboeken te zetten, dus wie ben ik om te klagen. Gaat mij erom dat ze zelf vrijwel geen enkel origineel idee hebben.
quote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
Dido denkt dat Chantal in dat kamertje zit in de tuin
Hoi btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |