Truste lieverd!quote:
Haar advies komt erop eigenlijk op neer dat Roel zijn bek moet houden, en Dido overal gelijk in moet geven.quote:Op maandag 28 november 2005 22:52 schreef farceman het volgende:
Vind Naat echt super lief tegen roel ze heeft echt het beste met roel en dido voor
Nee sorry..ik ben meer van Bach en zo..quote:Op maandag 28 november 2005 22:53 schreef Stephan328i het volgende:
[..]
Idd...maar weet je nou waar het van is?![]()
Nou het gaat nu over de problemen bij de vvdquote:Op maandag 28 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Ik verheug me op Chantal zometeen bij BVD![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Truste lieverd!
Ze is weg....paaaaaaaaaaaaaaaartyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!
Truste, er is toch wel een mod met nachtdienst he ?quote:
Ik denk ook dat dat narcisme alleen een facade is, en dat ze eigenlijk ontzettend emphatisch aangelegd is. Ze verspreekt zich wel vaker, en dan blijkt plotseling dat ze stiekem aan andere mensen dacht.quote:Op maandag 28 november 2005 22:52 schreef farceman het volgende:
Vind Naat echt super lief tegen roel ze heeft echt het beste met roel en dido voor
BVD kennende zal ze wel na de reclame komen... of zelfs na de muziek. Ik heb het aan en kijk met een schuin oog zonder geluid.quote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou het gaat nu over de problemen bij de vvd
Hebben ze ook de harde schijf uit Nathalies hoofd gejat?quote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
Hebben ze naast de kaarten ook wat harde schijven uit de server van Fok gejat?
Geen ideequote:Op maandag 28 november 2005 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej!![]()
![]()
Tis nu wel vaag wat er net gebeurde met die muziekiets met een geheime opdracht? Ik viel net binnen
Ach...Essie=oudere vrouw zekerquote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nee sorry..ik ben meer van Bach en zo..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |