Nou ja... ik zou er toch maar vanuit gaan dat ze dit geheel ter goede trouw gedaan heeft...quote:Op maandag 28 november 2005 09:47 schreef Xanthe het volgende:
Ben super boos. Schoonmoeder had Isis zaterdag een schone luier gegeven , 1 van de weinige dingen waarvan ik dacht dat ze er geen kwaad mee kon doen. Nou dus wel! Ze heeft iets op dr billen gesmeerd wat er dus voor zogde dat ze vuurrode billen kreeg en nu is het zelfs zo kapot dat het bloed. Behalve op schoot zitten kan ik haar dus echt niets laten doen bij Isis.
We hebben euh... hoe leg ik dit uit... nauwelijks een badkamer.quote:zondag 27 november 2005 @ 22:33 schreef Bixister:
jonnetje, wat werkt er precies niet dan? (is hier nl ook altijd DE oplossing bij erge benauwdheid).
hoe gaat 't nu? arme Hanne, snelle beterschap gewenst!
Er was helemaal niets aan de hand met dr billen , thuis krijgt ze een beetje talkpoeder op dr billen en alleen als er uitslag begint te komen of de huid word roder dan gebruiken we maisena. Billen waren nu nog niet eens rood , s'avonds bij thuiskomst dus wel. Dr billen waren vuurrood toen en schoonmaken was brullen , dat verklaarde dus ook haar gil partij bij oma. En sinds gisteren zijn er dus allemaal open plekjes op de billen en schaamlipjes , je kan precies zien waar de zalf heeft gezeten.quote:Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef Martineke het volgende:
en waren Isis dr billetjes helemaal gaaf voor dat smeren? bedoel geen uitslag of wat dan ook??
dan vind ik het persoonlijk al erg raar om er wat op te smeren als er niet eens wat aan de hand is.
Het is ook niet zo zeer dat ik het kwaad erachter zoek , maar gewoon dat nadat Jeroen al had aangegeven in het verleden en zelfs enkele weken terug dat wij zelf onze spullen hebben voor Isis en dat zij dus niet gewoon haar eigen spullen moet geven aan Isis. Juist omdat we weten dat nogal van het thuisdokteren is. Dus wat dat betreft ben ik dus wel kwaad dat ze iets heeft gebruikt voor Isis terwijl dit gezegd is niet te doen. Ik vind het gewoon jammer dat elke keer als zij iets mag doen met 1 van de kleinkinderen er iets gebeurd. Als Isis gewoon op schoot zit is het ook echt leuk en heeft ze het geduld wel. Maar laat je haar een fles geven oid dan is dat geduld ver te zoeken. En bij huilen al helemaal , troosten kan ze niet en het liefst zet ze dr dan gewoon weg in de wipstoel.quote:Op maandag 28 november 2005 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, Xanthe, ik ga wel een beetje mee met BE hoor, ik bedoel, denk je echt dat ze het 100% doelbewust deed om kwaad te doen? Ik ben het met je eens dat het niet zo handig is om dat soort dingen op eigen houtje te doen, ik zou dat zelf ook niet zo gauw doen, maar ik zou ook niet overal kwaad achter zoeken...
Vermoeiend EW zo'n omgekeerd ritme. Ik dacht in eerste instantie dat ik wel wat tips voor je had maar ik kom niet verder dan dat je 's nachts zo min mogelijk licht aan moet doen en overdag de gordijnen niet dicht als je haar in bed legt. En een bedritueel schijnt zelfsvoor die hele kleintjes te werken.quote:Op maandag 28 november 2005 21:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Iemand hier?
Dat heeft hier ook geholpen met Tomas. Eerst ging hij rond een uur of 8 's avonds in bad en tegenwoordig iets vroeger. Nog even wat drinken en dan sliep hij prima!quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:42 schreef Fuente het volgende:
EW, Sara heeft in het begin ook lang een omgekeerd ritme gehad. Wat hier hielp was een tijdlang haar badje rond 22:00 's avonds te doen. Ze worden er lekker rozig van en slapen erna beter (naar het schijnt). Bij Sara duurde het even, maar ineens had ze het door.
nu gaat ze om 18:30 in bad, net voor de avondfles.
Kan goed E.T. maar wat is daar de reden voor dan ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:49 schreef E.T. het volgende:
Githa, die max. 1 liter is volgens mij alleen voor de flesvoeding. Water en sap tellen daar niet bij mee.
Saskia dronk afgelopen voorjaar zo'n 1,5 liter aan water/sap per dag en daarbij nog d'r normale voeding en een papfles. Heb geen commentaar gehad op het CB hierover, terwijl ik het wel zo ingevuld had.
Ik wist wel 100% zeker dat je met bv ook geen rekening hoeft te houden met een liter (je kan het tenslotte ook niet eens meten!). Welk stofje nu wel verantwoordelijk was voor de liter-grens was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:59 schreef bixister het volgende:
ah, dat van die liter had ik ook wel es ergens (hier waarschijnlijk) gehoord maar deze uitleg kende ik nog niet. tnx!
Dylan doet dat ook. Dat is zo waanzinnig leuk he?! We zaten gisteren samen in het grote bad en toen was ik ook aan het zingen en hij zet dan ook zo'n echt heel lief hoog stemmetje op en gaat dan ook mee zitten "tatatatatalala-en"quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:59 schreef bixister het volgende:
Heel lief verhaal over Anna en zingen etc..
tis nog vroegquote:Op woensdag 30 november 2005 09:21 schreef Jelief het volgende:
huh wacht , ik dacht ff dat je bedoelde dat ze na 19.15gisteravond geen fles meer had gehad maar ik moet gewoon beter lezen....
Hier in het dorp was er iemand die dat dus deedquote:Op woensdag 30 november 2005 15:31 schreef Wennie het volgende:
Speentje terug in z'n mondje, ff een half uurtje om de 5 minuten huilen omdat die verrekte speen er weer uit was (kan je die niet vastplakken?![]()
)
Mijn kraamhulp vertelde dat ze dat ook ooit bij een gezin had meegemaakt. Ze kwam sóchtends binnen en vond het kleintje met tut in de mond die was vastgemaakt met elastiekjes en zo achter de oortjes gehaaktquote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Hier in het dorp was er iemand die dat dus deed, ook s'nachts want anders kon ze zelf niet slapen
![]()
Ja maar 'baby' gaat straks ook alles doen wat Jordy nu doet en dan moet Jordy die 8 tanden nog maar zien te krijgen. Alhoewel dat veel sneller gaat natuurlijk het aanmeten van een kunstgebitjequote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Leah het volgende:
Ik vermoed dat Jordy eerder is, ik heb niet van die vlotte geloof ik...
Ik vergelijk eigenlijk nooit (lees, probeer dat niet te doen), maar het is grappig om op deze leeftijd de verschillen te zien, loopt soms behoorlijk uiteen.
Hartstikke goed! Fijn dat het helpt, en je was wordt nog schoon ookquote:Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef Elegantly Wasted het volgende:
En Leah, enorm bedankt voor de 'geluidstip'. Het gaat hier al 2 nachten hartstikke goed!!
Ik zet na de nachtvoeding gewoon de wasmachine aan en Kady slaapt als een roosje![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef Suzanna het volgende:
Xanthe, daar moet je wel de moed voor hebben om dat te doen - als je niet kunt naaien is dat iets wat je niet zo snel doet. Het is natuurlijk niet moeilijk, maar ik zou het niet snel doen (gelukkig heb ik een moeder die redelijk kan naaien, als er zoiets moet gebeuren vraag ik het aan haar)...
Wel een goeie tip overigens
ik heb ABC voor de krampjes, heb buikjesolie om haar buikje te masseren, ik kan Reiki, dus handje op buikje doe ik ook vaak en een warme handdoek/kruik..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef melonovy het volgende:
Je kent de trucjes en de middeltjes tegen krampjes?
haha, niet echt lekker!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef Xanthe het volgende:
Isis heeft een nieuw spelletje. Zorgen dat de pup bij de box komt te staan en dan alles wat maar binnen hand bereik ligt aan de hond geven (incl. de sokken die ze ervoor uittrekt) , nou is onze pup alleen geinterresseerd in iets lekkers dus qua speelgoed word er niets vekauwd , maar om nou te zeggen dat ik het fris vind als ze haar koekje deelt met de hond![]()
het is geen probleem, althans... ik maak er geen probleem meer vanquote:Op zondag 4 december 2005 11:01 schreef Githa het volgende:
Je zou hem steeds minder in de fles kunnen geven, afbouwen tot hij niks meer krijgt, als je het een probleem vind tenminste. Ik denk wel dat het je op gaat breken als er straks 2 kleine hummeltjes komen in de nacht, beide in hun eigen ritme.
Ik heb hier zo'n vent die denkt dat de weekend-boodschappen doen (zonder kinderen), onder "tijd voor jezelf" valt.quote:Op zondag 4 december 2005 12:36 schreef Ladybos het volgende:
dus om 1 uur, 2 uur, 3 uur, 4 uur, 5 uur, 6 uur, 7 uur en 8 uur er uit was geen pretjeOm 8 uur nam Mr.Bos het over en kon ik nog even 3 uurtjes 'uitslapen' (ja zo noemt hij dat dan, zal ik hem eens een nachtje 'Myrthe-dienst' laten draaien, kijken of hij het dan nog uitslapen noemt
)
Voorlopig niet...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Jelief mag ik vragen waarom jullie bewust kiezen voor het niet laten inenten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |