Noah houdt ons ook al een paar nachten uit onze slaap
![]()
Wordt 's avonds (voordat ik in bed lig) paar keer wakker, ik speentje geven als ie die niet meer heeft, even aaien, knuffeltje geven, etc. Soms helpt het, soms niet. Soms gaat ie echt hard huilen en dan haal ik hem er maar even uit omdat Micha wel al ligt te slapen en de volgende ochtend moet werken.... Dan zit ie dus klaarwakker gewoon hierbinnen, maar je merkt wel dat ie moe is want als ie zn zin niet krijgt is het krijsen
Gisteravond ging het ook zo, en ik wilde eigenlijk ook naar bed, meneer was weer gekalmeerd dus ik leg hem weer in bed om zelf tanden te gaan poetsen en om te kleden enzow. Was even huilen maar al snel weer stil, dus ik ga ook lekker naar bed. En dan steeds isie even stil en dan begint ie weer te huilen, Dus ik denk, er is niet écht iets, want anders zou ie wel doorgaan met huilen en niet steeds een paar minuten stil zijn steeds. Maar dat gaat zo een tijdje door dus uiteindelijk heb ik hem maar in bed genomen
![]()
Alwaar hij gaat spelen met mijn haar, in m'n ogen prikken, etc. Alles behalve slapen in elk geval. Uiteindelijk toch maar weer in zn eigen bed gelegd waar ie uiteindelijk toch wel in slaap gevallen is. Maar we waren wel 2 uur verder....
Ik wil Noah eigenlijk niet belonen door hem eruit te halen enzow, maar vind het ook lastig omdat ie bij ons op de kamer slaapt en Micha vaak ook al ligt te slapen. En 's nachts kun je alles net ff wat minder goed hebben he... Hoop maar dat het hier ook van tijdelijke aard is.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.