Libel, ik heb dat een keer gehad met een maillot - van binnen zaten er draadjes en daar raakte Noa's teentje in verstrikt! Zij huilen toen ik net de maillot aantrok, dus ik had hem gauw weer uitgetrokken en zag toen het draadje vastzitten. Was ook wel even schrikken, voortaan ben ik wat voorzichtiger met die
![]()
dingen
![]()
aantrekken... (heb een hekel aan maillots maar goed, ze zijn lekker warm he...)
Xanthe, daar moet je wel de moed voor hebben om dat te doen - als je niet kunt naaien is dat iets wat je niet zo snel doet. Het is natuurlijk niet moeilijk, maar ik zou het niet snel doen (gelukkig heb ik een moeder die redelijk kan naaien, als er zoiets moet gebeuren vraag ik het aan haar)...
Wel een goeie tip overigens
![]()
Wat fijn dat Kady zo goed kan slapen met achtergrondgeluid!! Helaas hoor je onze wasmachine boven helemaal niet, dus dat zal bij ons niet werken. Wat ik weleens doe is de stofzuiger aanzetten tijdens het middagdutje van Noa. Daar werd ze vroeger in ieder geval wel rustig van (nu niet, nu is ze bang voor de stofzuiger
![]()
...).
Emma is trouwens een heel ander kindje dan Noa, dat is heel leuk om te zien. Ze slaapt veel makkelijker overdag én 's nachts - overdag slaapt ze zelfs goed in de box! Noa kon er echt niet slapen en had heel veel structuur nodig. Ik wil wel structuur aanbrengen bij Emma want natuurlijk slapen ze altijd beter in hun eigen bedje (neem ik aan).
In de box schijnen ze vaker hazeslaapjes te doen, en dat merk ik af en toe wel, dan hoor ik een klein huiltje en dan slaapt ze weer.
Met Noa gaat het goed - ze is al een grote meid en kan sinds twee dagen echt LOPEN!!
![]()
We zijn erg trots op haar en het is zo'n schattig gezicht... ze gaat nog wel vaak over op kruipen maar vaak staat ze helemaal los en loopt dan heel wankelend ergens naartoe!
Dus net vóór haar eerste verjaardag nog echt aan het lopen...leuk hoor. Volgende week dinsdag is ze jarig en deze zaterdag gaan we het vieren met vrienden en familie.