Verhaalquote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Opgesteld door Worldracing.nl Forumquote:Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.
Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.
Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....
Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!
Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.
Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.
Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...
"the most wanted"
Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Moviesquote:# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
kan wel beterquote:Op zondag 27 november 2005 19:40 schreef Steve-O het volgende:
Nieuwe topspeed met mijn a4
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05470/302.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Heb al zo'n 15000 piek aan boetes met dit ding
Hoe zit dat trouwens met jullie fines?
En dat ligt aan mijn topics?quote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef truSteh het volgende:
pfff het gaat snel met de topicskheb gewoon serieus 2 dagen niet gespeelt
Ik rij meestal rustig totdat ik er een paar achter me aan heb, daarna ga ik proberen om zoveel mogelijk damage te doen totdat ik er weer maar 1 heb die ik dan in leven hou door weer rustig te rijden. Het lukt niet altijd, zo moest ik in de chase van 1,000,000 vol achter een copper aan omdat hij omdraaide op de snelwegquote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef speedfreakssj het volgende:
ik krijg hem niet eht hoog. of ze pakken me of ze schijen er bijna meteen mee uit. en dan gaan ze een roadblock doen, erg tof als ik aan de andere kant van de nanaomuur sta te wachten...
Welke auto rij jij nuquote:Op maandag 28 november 2005 12:13 schreef Atreidez het volgende:
Ben #5, nu wordt t wel pittig moet ik zeggen
Misschien nieuwe drivers voor je videokaart downloaden of een hoger direct x versie?quote:Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef McGilles het volgende:
Grrr. echt irritant dat ik die soort grafics bug heb, geen idee welke optie het veroorzaakt...
Heb het al eens gevraagd, maar heeft iemand toch een idee? Het gaat om gekleurde vlakken in het beeld, en niet zo zuinig ook...
Of ik nou 640x480 alles low of 1600x1200 alles max doe, het gebeurt af en toe gewoon.
ja zeker prachtig gezichtquote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef janrad het volgende:
Ik heb nu 300.000 duizend bounty staan en 3 mijlpalen alleen nog een race winnen en ik kan de volgende op de lijst uitdagen, nummer12 geloof ik.Gaat wel lukken denk ik want mijn RX8 is razendsnel alleen een beetje instabiel bij 250 km per uur. Hebben jullie die donuts al eens op een politiewagen laten landen of die boot? Wat een heerlijke chaos kun je veroorzaken in dit spel vergeet bijna dat ik FEAR ook nog moet uitspelen.
Een 911 Carrera S, maar heb al wat met die Corvette C6 van die dude gereden omdat t nogal moeilijk gingquote:Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Welke auto rij jij nu
Dit wist ik nog nietquote:Op maandag 28 november 2005 13:04 schreef Dacide het volgende:
niet mogelijk helaas.
Je kan wel als je een auto wint en deze wil verkopen de parts eraf halen. Krijg je weer een paar duizend credits erbij.
Inderdaad de auto heeft dezelfde inruilwaarde of ie nu vol met opties is of strippedquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef VTB het volgende:
En toch vind ik het klote dat die pink slip steeds random onder de 3 vraagtekens zit. Heb 5 keer opnieuw tegen #10 moeten racen om eindelijk die auto te krijgen![]()
Het leven is hard n het moet ook niet te makkelijk worden.quote:Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef VTB het volgende:
En toch vind ik het klote dat die pink slip steeds random onder de 3 vraagtekens zit. Heb 5 keer opnieuw tegen #10 moeten racen om eindelijk die auto te krijgen![]()
Dat is de goeie instelling, je snelheid moet iig in km/h aangegeven staan. Die bordjes langs de weg met 35 m/ph passen niet aan trouwensquote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef FCDB het volgende:
Even een stomme vraag maar ik heb overal gekeken..
Waar kan ik de Mph naar Kmh veranderen??? Heb ook al een instelling naar Metric veranderd.. ik dacht dat em was.. maar nee.. terwijl ik toch wel wat screens zie met kmh...
Zal dalijk nog eens kijken...quote:Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat is de goeie instelling, je snelheid moet iig in km/h aangegeven staan. Die bordjes langs de weg met 35 m/ph passen niet aan trouwens
je kijkt er niet naar maar je rijd ze om... blindeling borden rammenquote:Op maandag 28 november 2005 13:36 schreef FCDB het volgende:
[..]
Zal dalijk nog eens kijken...
En dat van die bordjes snap ik ook welDaar kijk ik toch niet naar... als ik er iets mee doe dan is het alleen maar omver rijden
Rijdt die 911 Carrera S nog een beetje?quote:Op maandag 28 november 2005 12:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een 911 Carrera S, maar heb al wat met die Corvette C6 van die dude gereden omdat t nogal moeilijk gingDenk dak beter de Gallardo kan gebruiken zeker?
Ook al rij je met de automatische versnelling kan je handmatig schakelen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Wegligging van Porches is zoiezomaar de topspeed blijft nu hangen op 315 (330 op nos). Voor bounty is het dus perfect, al heeft ie wat veel wielspin bij wegtrekken uit stilstand. Hoogste bounty tot nu toe 800k, met die porche -
Porche in vogelvlucht
Iemand?quote:Op maandag 28 november 2005 13:11 schreef Useless_User het volgende:
Wat houdt die bounty precies in? Ik heb nog geen idee van wat dat is.![]()
de woorden "most wanted" verraadt het al een beetje. bounty is een soort prijzengeld die op jouw hoofd staat. hoe hoger die is, hoe hoger je in de blacklist zult komen en des te hoger jouw aanzien.quote:
staat bij je blacklist. er staat hoeveel je heb en hoeveel je nodig moet hebben om de volgende op de blacklist te kunnen uitdagenquote:Op maandag 28 november 2005 16:08 schreef xboxps2 het volgende:
waar staat hoeveel bounty je bent
quote:Op maandag 28 november 2005 16:39 schreef Klonk het volgende:
was net in de challenge serie aan het klooien, moest met een gele lambo de politie 7 minuten te snel af zijn en dan ontsnappen
de hele challenge heeft 7 minuten en 17 seconden geduurd
Wie zegt dat je moet tunenquote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef DrDentz het volgende:
ik heb 'm na een paar rondjes weer gedeinstalleerd.. dat hele gedoe met opgevoerde auto's enzo, daar kan ik niet tegen.. hoe moeilijk is het nou om een leuke racer te maken zonder dat sjonnie en anita laagje er overheen te gieten? sinds underground doen ze dat al.. tunen, die lelijke kits.. ik wil dat ze stock blijven zoals in nfs3![]()
just my two cents.. EA, luister naar me, want als ik dit vind, zijn er zeker weten nog een hele hoop andere kinderen die er ook zo over denken!!
zeur!! kijk daar dan doorheen die filmpjes duren maar een paar seconden en je kunt ze wegklikkenquote:Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef DrDentz het volgende:
nah.. dat beginfilmpje alleen al.. met die gast die je uit zit te dagen.. zo'n naar "fast and the furious" sfeertje hangt er
Ik snap je niet.quote:Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef DrDentz het volgende:
nah.. dat beginfilmpje alleen al.. met die gast die je uit zit te dagen.. zo'n naar "fast and the furious" sfeertje hangt er
Aan je onderschrift te zien is er wel meer waar je geen plezier in hebt.quote:Op maandag 28 november 2005 18:44 schreef DrDentz het volgende:
ik zei toch al laat maar.. als jij het leuk vindt wat heb je dan met mij te maken
ik vond het ook geen kutspel hoor, alleen de ergernis was gewoon groter dan het plezier, en dan is het snel bekeken natuurlijk
De Impreza natuurlijkquote:
RX 8 fijne bak idd alleen heeft ie wel last van overstuur, trouwens ik heb meer moeite er voor te zorgen dat de politie mij achtervolgd dan dat ik moeite heb ze kwijt te raken.quote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Voor mij dé RX-8. Heerlijke wegligging
Ga je dan wel door de Pursuit Breakers heen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:02 schreef janrad het volgende:
[..]
RX 8 fijne bak idd alleen heeft ie wel last van overstuur, trouwens ik heb meer moeite er voor te zorgen dat de politie mij achtervolgd dan dat ik moeite heb ze kwijt te raken.
Heb er nog niet in gereden. weet niet welke van de 2 de betere is (ful performance)quote:
yupquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:16 schreef Dacide het volgende:
[..]
Heb er nog niet in gereden. weet niet welke van de 2 de betere is (ful performance)
Anyhows... rallybakken roeleren bigtime uiteraard om de politie kwijt te raken. (tenminste 4WD)
Hij blijft wel verschikkelijk lang hangen/slippen in z'n 1quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:33 schreef Retuobak het volgende:
Eindelijk weer verder gekomen, net de Gallardo gepakt van Ming, rijdt heerlijk en acceleert vooral veel sneller dan m'n DB9. Beste eraan is gewoon dat ie upgrades heeft die nog helemaal niet unlocked zijn.
iig Mitsubishi Lancer en de Subaru Imprezaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:54 schreef Retuobak het volgende:
Welke wagens zijn 4WD?
tvp - edit: wel jammer dat je je zo snel laat verslaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:27 schreef Revenge2005 het volgende:
Denk dat ik de game Retour ga brengen
ga niet 3 dagen vastzitten op 1 race alleen om dat de Ai me eruit rijd met een 400 km/h bij de start
Koop em dan wel es als ie in de Budget bak ligt of als ze et eruit hebben gehaald ( catchup en de bugs )
als je slecht rijd haal je de AI nog in
Rij je goed kan je et wel 30x proberen
Goede actie hoor EA![]()
ja en de Lamborghini Gallardo en Murcielago officieel ook, maar merkt er weinig van in het spelquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
iig Mitsubishi Lancer en de Subaru Impreza
dat zijn meestal gebouwen of opstakels waarmee je de politie af kunt schudden. dat zijn de driehoekjes in je map als je wordt achtervolgt door de politiequote:Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef janrad het volgende:
Pursuit breakers
Die rooie icons waar je tegenaan kan rijden tijdens achtervolgingenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef janrad het volgende:
Pursuit breakers
100% of heb je alleen razor verslaan? Want wil je het spel echt 100% uitspelen ben je nog ff bezig met overige wedstrijden uit de cariere en de ranks in die poliitecomputer ofzo en daarnaast nog alle 61/62 challenges winnenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef Giem het volgende:
100% uitgespeeld... eerste de punto, toen de porsche cayman, en later de carrera GT. Miste toch wel een hoop in het spel.
Ow ja, en nog een golf voor de bountyvan 39.000.000
![]()
4WD auto'squote:Op dinsdag 29 november 2005 09:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja en de Lamborghini Gallardo en Murcielago officieel ook, maar merkt er weinig van in het spel
Kijk das een mooie uitleg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef Dacide het volgende:
[..]
4WD auto's
Audi TT 3.2 V6 quattro
Audi A4 3.2 FSI quattro
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Murciélago
Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII
Subaru Impreza WRX STi
De gallardo en murcielago merk je absoluut wel dat het 4WD auto's zijn... Je moet alleen een beetje spelen met de settings:
Steering: +1
Handling: +2 (of +3) (des te hoger het getal, des te minder overstuur)
ride height: helemaal minimaal
de rest heeft geen invloed op het stuurgedrag.
ik heb meestal de NOS op full max, turbo op 0 of op -1 a -2
Mijn instellingen zijn ongeveer precies hetzelfde en deze zet ik dan ook op al mijn auto's alleen als ik merk dat de auto opeens haaks de muur in duikt dan haal ik 1 puntje van de handeling af en dan is hij ook weer perfectquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef BozXmass het volgende:
[..]
Kijk das een mooie uitleg.![]()
Hoe zit het nu met de overige instellingen heeft iemand alles al uitgeprobeerd en wat de effecten zijn.
Werken de instellingen meteen op de overige auto's???
De A4 heb ik ook heeel lang gebruikt. heerlijke auto. maar hoe je t ook wend of keert.. de A4 is geen echte sportauto.. en das mijn lancer welquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:28 schreef Steve-O het volgende:
De a4 vind ik de beste auto om je bounty omhoog mee te krikken
4wd ,motor voorin dus veel massa als je door een roadblock gaat , en een top van boven de 300 .
als je een achterwielaandrijver hebt.. dan zou ik de ride heigt niet volledig minimaal zetten.. als je dan namelijk een stoeprandje raakt in een bocht dan sta je dwarsquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef BozXmass het volgende:
[..]
Kijk das een mooie uitleg.![]()
Hoe zit het nu met de overige instellingen heeft iemand alles al uitgeprobeerd en wat de effecten zijn.
Werken de instellingen meteen op de overige auto's???
Ja dat heb ik dus.. vond het echt een eitje. Sommige races zijn moeilijk met een snellere auto, pak dan een oude bak, fista of golf, en de wint de race zo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:30 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
100% of heb je alleen razor verslaan? Want wil je het spel echt 100% uitspelen ben je nog ff bezig met overige wedstrijden uit de cariere en de ranks in die poliitecomputer ofzo en daarnaast nog alle 61/62 challenges winnen
Nogmaals dankquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef Dacide het volgende:
hmm, ik kan mijn vorige post neit editen..
ik was helemaal die ene instelling vergeten (de heoveelheid downforce.. weet ff neit meer hoe dat ingame heet...
wil ik scheuren op bochtige dingen, dan zet ik de downfoce redelijk naar de max toe.... wil ik een flinke topsnelheid, dan gaat de downforce behoorlijk naar de minimum toe
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus.. vond het echt een eitje. Sommige races zijn moeilijk met een snellere auto, pak dan een oude bak, fista of golf, en de wint de race zo.
Klopt voor de races gebruik nu ook een lancer , Maar voor bounty blijf ik toch bij mijn audiquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:56 schreef Dacide het volgende:
[..]
De A4 heb ik ook heeel lang gebruikt. heerlijke auto. maar hoe je t ook wend of keert.. de A4 is geen echte sportauto.. en das mijn lancer wel
Ik ontsnap al makkelijk uit heat 5, je moet naar het stadion in het noorden rijden, rij onder een paal door, ding stort in politie weg, rij door, en wacht in het halletje, weg politie, werkt van 2 kanten trouwensquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
i ga vandaag maar eens verder met die challenges. Sommige zijn best lastig, heb je een redelijk langzame auto en moet je heat 4 ontsnappen
![]()
Die staan gewoon op je radar, als een roadblok met 1 auto vaak, gewoon auto tegen de de zijkant van de weg aan duwen, en dan kun je langs de spike strip, of achter de auto langsquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef nlboy het volgende:
Shit hé, wat is die politie lastig bij heatlevel 4. Vooral de spike-strips.
Als je er overheen bent gereden, dan kan je niks meer doen toch?
Dat gebeurde met mn CLK 500, ze vlogen met bosjes over me heen ...ze ging iig op hun dakquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Dacide het volgende:
die Rhino eenheden zuigen echt grote tijd he...
man man man... alsof ze van beton zijn
is er een auto die hun bij een frontale crash omver knallen?
ja oke maar als die challenge helemaal zuid-oosten plaats vind...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik ontsnap al makkelijk uit heat 5, je moet naar het stadion in het noorden rijden, rij onder een paal door, ding stort in politie weg, rij door, en wacht in het halletje, weg politie, werkt van 2 kanten trouwens
en als nou niet alle regio's open zijn ?;)quote:
Dat stadion zit in de regio waar je begintquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:50 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
en als nou niet alle regio's open zijn ?;)
maar het is inmiddels gelukt. reed nog maar een cop achter me aan en die heb ik kapotgebeukt en daar gebleven totdat cooldown vol was
Heb je het wachtwoord wel ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:57 schreef Backhander het volgende:
KUUUUUUUUUUUTZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
NFSMW DOET HET GVD NIET![]()
Moet je na de race eens naar hun rondetijden kijken die zijn dan gewoon 7 sec sneller dan jouw snelste ronde en 10+ sec sneller dan hun snelste rondequote:Op dinsdag 29 november 2005 16:25 schreef DeeBee het volgende:
ik at the moment ook nummer 4, maar werd echt even helemaal knetter net van die catch-up![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon zo kut als je 7 seconden wegrijdt en de volgende ronde je rondetijd nog eens met 3 seconden verbetert en die gast dan nog maar 2 seconden achter je zit![]()
maar ja, zo er weer tegen aan als ik weer kalm genoeg ben, moet Razor en z'n homies wel verslaandie SMS'jes...die zijn eigenlijk wel het sneuste...van die gasten die dan je zo stoer 'bang' maken...nou ik zit te rillen op m'n stoel
verder kan die tune shit mij ook niet zoveel boeien, maar spoilertje en mooie velgen en gewoon strak zwart is prima
![]()
Hoe bij de campaign?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
catch up kan je uitzetten hoor .
Niet bij je carrière, alleen quickrace.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:48 schreef MosPos het volgende:
Mijn Lancer is in beslag genomen![]()
Had niet meer aan gedacht hoe vaak ik al was opgepakt, probeerde steeds heat 4 te krijgen maar werd telkens weer gepaktZe gaan nu pannenkoekenbeslag van me maken
![]()
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05482/InbeslaggenomenI.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hoe zet je dat uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
Bedoel je de Porsche Cayman ? nou volgens mij heeft ie best wel power.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:29 schreef speedfreakssj het volgende:
Woei, net in 9 minuten met de porsche effe voor 280,000 bounty gehaald.
was best makkelijk. alleen dat wegkomen was wat moeilijker. jammer dat de porsche bijna geen power heeft.
Ik doe geen carriere, maar die losse challenges en dan zijn niet alle regio's open (afhankellijk waar de challenge zich afspeelt zijn dan alleen de omliggende open)quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat stadion zit in de regio waar je begint![]()
de mijne een half uur, toen was ik het zatquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef janrad het volgende:
Maar wat is jullie langste police chase nou?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef odebeijer het volgende:
Bah, die subaru rijdt voor geen meter... doe mij maar de EVO![]()
Gebruik hiervoor spoiler tagjes. Dankquote:Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef Shakes het volgende:
censuur
Tip: Gebruik 'bullettime' om dit soort dingen in te schatten waar ze liggen opgesteld.quote:Ow, kwam er net pas achter dat nitro's standaard op de auto zitten en je ze niet hoeft te kopen. Kocht ze nooit om geld te sparen dus ik drukte ook nooit op het nitro knopje. Die races zijn nu wel erg makkelijk :s. Bounty en milestone is wel gay. Soms staat er opeens een spijkermat op de weg in een bocht zodat ik vantevoren niet rustig naar de 'goede' kant kan sturen. Oftewel dag bandjes.
Wedden dat het nodig is.quote:Heb tot nu toe alles met de Porsche Cayman gedaan (sinds ik hem heb dan) maar ben nu overgestapt op de Lamborghini Gallardo, heb er nog maar een paar minuten in gereden maar hij ligt heerlijk op de weg.
Ik 'tune' mijn auto trouwens helemaal niet. Ik spuit hem grijs met nummer 53 erop (HERBIE!) en laat de performance settings op standaard staan. Tot nu toe nog alles kunnen winnen dus het lijkt me totaal niet nodig.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef odebeijer het volgende:
Bah, die subaru rijdt voor geen meter... doe mij maar de EVO![]()
3 Vlammetjes.. Dan krijg je weer andere auto's achter je aan (die corvettes?)quote:Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat bedoelen die coppers met "Pursuit code 3?"
Nee, dat gaat niet over de flammetjes, als ik HEAT 5 heb, zeggen ze dat nog steeds!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
3 Vlammetjes.. Dan krijg je weer andere auto's achter je aan (die corvettes?)![]()
Ik ook, en bijna voor de tweede keer.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:05 schreef WesHell het volgende:
Ik heb dit spel al uitgespeeld.. hihi
35 minuten toen moest ik pissenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef janrad het volgende:
Maar wat is jullie langste police chase nou?
ff op esc drukken dan staat ie op pauzequote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
35 minuten toen moest ik pissen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
35 minuten toen moest ik pissen![]()
leuk dat je het verhaal ff verteltquote:Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef Shakes het volgende:
Ben nu #6 op de blacklist, net was ik een race aan het rijden toen ik hoorde: "Female streetraces apprehend, she claims to be undercover". Dat is die lelijke heks Mia ik weet het zeker!
Ow, kwam er net pas achter dat nitro's standaard op de auto zitten en je ze niet hoeft te kopen. Kocht ze nooit om geld te sparen dus ik drukte ook nooit op het nitro knopje. Die races zijn nu wel erg makkelijk :s. Bounty en milestone is wel gay. Soms staat er opeens een spijkermat op de weg in een bocht zodat ik vantevoren niet rustig naar de 'goede' kant kan sturen. Oftewel dag bandjes.
Heb tot nu toe alles met de Porsche Cayman gedaan (sinds ik hem heb dan) maar ben nu overgestapt op de Lamborghini Gallardo, heb er nog maar een paar minuten in gereden maar hij ligt heerlijk op de weg.
Ik 'tune' mijn auto trouwens helemaal niet. Ik spuit hem grijs met nummer 53 erop (HERBIE!) en laat de performance settings op standaard staan. Tot nu toe nog alles kunnen winnen dus het lijkt me totaal niet nodig.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2005 16:27 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
leuk dat je het verhaal ff vertelt![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:35 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik kan het stadion niet vinden, dus ik kom vaak niet uit een hoge bountie, kan iemand het mapje posten met hierop waar het stadion te vinden is?
Volgens mij is dat een code dat jij niet stopt en ze dus met een serieuze achtervolging te maken hebben waardoor backup wordt geroepen.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat bedoelen die coppers met "Pursuit code 3?"
Nou wil ik niet zeuren, maar echt handig om het dan ook nog in de quotes te laten staan is het ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadDaarvoor zijn de spoiler tags verzonnen
Level 5 is 1,5 minuutquote:Op woensdag 30 november 2005 16:51 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een code dat jij niet stopt en ze dus met een serieuze achtervolging te maken hebben waardoor backup wordt geroepen.
Krijg je meestal na een half minuut ofzo, afhankelijk van de heat level
Ik volg je even nietquote:Op woensdag 30 november 2005 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeuren, maar echt handig om het dan ook nog in de quotes te laten staan is het ook niet.
Opgelostquote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Over dat gedeelte wat het verhaal enigszins verklapt in de post van Shakes.
Die is allang openquote:Op woensdag 30 november 2005 18:27 schreef BozXmass het volgende:
Oke een beetje off topic maar komt er nog een showroom deel 2????
Wil toch weer een beetje de nieuwe rides laten zien en ik denk anderen ook.
Lekker wakker weerquote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die is allang openNeed For Speed: Most Wanted Showroom #2
Ach, het is nog vroegquote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef BozXmass het volgende:
[..]
Lekker wakker weer![]()
![]()
We gaan weer verder thnx![]()
subtiel KICKJEquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef Dacide het volgende:
Voor de mensen die hem al uitgespeeld hebben..... Kan je eeuwig free roaming doen... en ook alle oudere races opnuieuw racen? Want dan kan ik in theorie elke auto kopen die ik wil en die door blijven tunen...
No problem :quote:Op woensdag 30 november 2005 21:23 schreef Dacide het volgende:
ow... heb ik er overheen gelezen
thnx voor je reply
Carrière: Nietquote:Op woensdag 30 november 2005 21:44 schreef LoggedIn het volgende:
hoe zet je catch-up uit?
Doe dan mocht je opgepakt worden alt+f4quote:Op woensdag 30 november 2005 22:35 schreef Neverstop het volgende:
Ik word inmiddels helemaal gestoord van die "rij weg voor de politie" missies.
Ben je 15 minuten lang politie aan het ontwijken, rij je met je domme hoofd tegen een vrachtwagen aan. 10 politie wagens om je heen en weer een kwariter van je leven verspild en een extra kruisje bij je voertuig.
Als dit zo nog een paar keer door blijft gaan is NFS:MW weer een spel dat vrolijk in de kast beland.
Geregeld, omdat ik het niet meer kan toevoegen even gevraagd aan een mod. Bedankt!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Atreidez het volgende:
Kweet niet of dit al langs is gekomen; Hier staat een tweakguide van NFS MW - http://www.tweakguides.com/NFSMW_1.html
Misschien iets voor de OP?
ik heb het spel sinds gisteren ... vandaag (blacklist 10 / PS2) 37 minuten achtervolging gehad en BUSTED door 1 kopper die in m'n zijkant vast zat... hele weg verder vrij maar kon geen kant op (normaal wel ... ook nitro geprobeerd). Niets anders te doen dan busten metertje vol zien lopen.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zit ik me de tiefes te ergeren aan een kut challenges. Je moet 6 spikestripes omzijlen met een KUT politiewagen. Je ramt met 230km/h in een roadblock en je staat meteen stil![]()
Nu was ik bij 6/6 en loopt het kut spel vast
quote:Op donderdag 1 december 2005 02:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik heb het spel sinds gisteren ... vandaag (blacklist 10 / PS2) 37 minuten achtervolging gehad en BUSTED door 1 kopper die in m'n zijkant vast zat... hele weg verder vrij maar kon geen kant op (normaal wel ... ook nitro geprobeerd). Niets anders te doen dan busten metertje vol zien lopen.
maar ik wil em juist bij carierre uitzettenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Carrière: Niet
Quickrace: Bij je race instellingen.
1 woord: Pechquote:Op donderdag 1 december 2005 11:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar ik wil em juist bij carierre uitzetten
Hehequote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef janrad het volgende:
Met veel zweten de nummer 9 verslagen. Ik moest de Porsche Caayman flink fijn tunen voor ik de Mitshubitsie Mitsubishi aan kon. Deze heb ik nu gewonnen hij is veel beter dan de Porsche. Vindt ik tenminste.
Yep de Lancer die bedoel ik enne bedankt voor de correctiequote:Op donderdag 1 december 2005 11:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
HeheAls je de Lancer bedoeld dan is hij inderdaad veel beter. 4x4 hè
Je mag ook metsubsidie zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Yep de Lancer die bedoel ik enne bedankt voor de correctie![]()
Ik zit op 17% en moet nog met de carrière beginnenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:26 schreef senna22 het volgende:
heeft iemand nog een savegame op 51% liggen ik ben alles kwijtgeraakt bij een hd crashals je iets hebt mail het dan naar senna22@zonnet.nl ik heb dus niet veel zin om opnieuw alles te moeten verdienen( stond al op plaats 7)
of missiebusjequote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je mag ook metsubsidie zeggen
idd, ik stond een keer +1000meter voor, en na 2 bochten haalde mij weer in, zonder dat ik een fout maaktequote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef dapluiz het volgende:
Verder is die catchup soms heel irritant en onrealistisch, ik heb wel eens gezien dat de AI tegen een vrachtwagen knalt waardoor ik een voorsprong heb van 10 a 15 seconden en dat ze dan 6 seconden later weer achter je rijden, beetje nep imo.
4WD dus je kan lekker politie auto's uit de weg douwenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:53 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb die lancer nog niet gebruikt voort bounty. wat is er zo goed aan tov de mustang of de porsche? je moet er toch wel eerst zo'n 50K in pompen wil hij echt snel zijn? het is die van dinges.
die je met de porsche of RX8 redelijk makkelijk kon verslaan
Helemaal mee eens. Dat voegt echt niets toe behalve ergernis.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:35 schreef Neverstop het volgende:
Ik word inmiddels helemaal gestoord van die "rij weg voor de politie" missies.
Ben je 15 minuten lang politie aan het ontwijken, rij je met je domme hoofd tegen een vrachtwagen aan. 10 politie wagens om je heen en weer een kwariter van je leven verspild en een extra kruisje bij je voertuig.
Als dit zo nog een paar keer door blijft gaan is NFS:MW weer een spel dat vrolijk in de kast beland.
bounty is geen geldquote:Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef xboxps2 het volgende:
moet nu die vrouw verlsaan die nummer 8 is
moet alleen nodige geld nog
races en mijlpalen al gehad
kies ook altijd de "?" Markers als je wint... dan heb je kans op de pinkslip (auto van de blacklist-persoon waarvan je wint). Maar Cash is niet zo onwijs belangrijk. Hoe verder je komt hoe makkelijker je het verdient.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef Svyatagor het volgende:
Wanneer heb je genoeg geld om een mooiere wagen te kopen? Ik ben nu bij nr 13 geloof ik, en rij nog steeds in m'n Punto![]()
Ik doe al die races wel , meer veel meer dan 30K heb ik niet op mijn rekening... Kun je ook nog op andere manieren geld verdienen?
Wie speelt er btw allemaal met een stuurtje? Ik heb de Logitech Formula Force EX en dat was ff wennen, maar het is nu echt te gek
nope speel hem op de xbox sorryquote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef senna22 het volgende:
xboxps2 zou ik jou savegame kunnen krijgen dat scheelt weer een hoop tijd voor mij?
of heb jij hem niet op de pc gespeelt?
Vet irritan he!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:01 schreef Steve-O het volgende:!
Circuit race van 10 minuten en door dat gare catch-up haalt zo'n tiefus porsche me in!
Was een heel vreemde race er ware 2 scherp bochten waar ze steeds allemaal stonden te kloten
Waardoor ik dus een voorsprong van 600 meter had elke ronde tot 2 bovhten voor het eind!
Frustrerend!
Je hoeft je auto toch niet op te voeren voor de achtervolgingen?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
4WD dus je kan lekker politie auto's uit de weg douwenen hij komt rete-snel van z'n plek af... idd wel effe opvoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, dat is ook de reden dat ik eigenlijk alleen maar Toll booth en Speedtraps doe, en af en toe een drag of een sprint, als het echt moetquote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef DeeBee het volgende:
lol![]()
dat tollboth racen is echt het makkelijkste uit het hele spel trouwens, gewoon geen gezeik met neppe tegenstanders en racen met je donder...en dan zie je tenminste echt hoe hard je rijdt als je gewoon gemiddeld 20-30 seconden over hebt aan het einde...
Hoever pas je dan je instellingen aan? En dit kan toch ook tijdens het racen aanpassen?quote:Je kan beter je enerie steken in het tunen zodat je veel grip hebt, denk ik... Turbo in de lage toeren (betere acceleratie, lage topsnelheid) en veel downforce, zodat je de politie kan afschudden in de gebieden met veel bochtjes en kruisingen.
De laatste is ook wel een erg ongelukkig genomen foto waarschijnlijk uit de tijd dat hij een blessure had...... Ik weet ook niet of de foto echt is, maar dan nog, hij is 55quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[offtopic]
[afbeelding]
[/offtopic]
Met de KO races ook leuk... Bert zijn afgevallen oid....quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:32 schreef Dulk het volgende:
snelheidsmaniak dat is ? excessive speeding neem ik aan die heb dan al precies 1 keer gehad![]()
ik vind die nederlandse vertaling trouwens helemaal niks!!
hahaha hoe fout, net zoals ik al ergens tolhuizen zag ff serieus dat is toch ook geen porumquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met de KO races ook leuk... Bert zijn afgevallen oid....
1.93? amateur, das bijna 2x zo langzaam als ik in me corvettequote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef DeeBee het volgende:
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05484/nfsmw1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
dat zijn nog eens cijfers1.93s naar 100 km/ h
![]()
Zijn jouw challenges niet gelocked dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:53 schreef ZigoSOS het volgende:
Heb ff naar die challenge series gekeken, en meteen ff die laatste gedaan waarbij je met heat 7 een bounty van 500.000 moet halen en dan ontsnappen. Staat er bij dat het de laatste en moeilijkste challenge is
In 7 minuten klaar en ontsnapt
En uiteindelijk een bounty van 1.8 miljoen
[afbeelding]
Hehe jij ook al geluk hebben?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef Dulk het volgende:
ben nu bij nr #4 aanbeland, morgen weer verder
en had een paar races trg geluk met de tollbooth
http://xs.to/xs.php?f=oohhwwww.JPG&h=xs57&d=05484
En hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef Martijn85 het volgende:
Alleen bij die Black Edition heb je de challenge van Heat 7, dus of hij heeft de minder legale versieof hij heeft een geimporteerde versie
Omdat ik die Black Edition ook heb gespeeld natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:48 schreef The.PhantoM het volgende:
kan je ook pursuits doen via LAN. Dus 1 iemand is de politie en de ander moet h'm smeren???
Heb ik helemaal niet opgelet. Ik doe het alleen online, ik zoek het even voor je uit. 1 moment.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef Drifter__ het volgende:
Kan je via direct ip met iemand anders verbinden, om online te spelen.... ?
Wie anders?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Moet ik deel 10 klaarmaken?
Je moet het doen als je het schermpje krijgt te zien met erop "Druk op Enter" Dus net na Mia's en intro,quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik las dat je iammostwanted in moest typen in het startscherm en dat je dan alles unlocked heb. (ben mijn eigen save game kwijt met vastloper van pc was op 60%)
Maar het werkt niet?? En save games downloaden en installeren werkt ook niet? Hij ziet alleen mijn eigen nieuwe saved game met 0% progress ofzo.![]()
Push enter to continue ofzo ja. Maar daar doe ik het ook. Dan zie je die M3 op de achtergrond. Helemaal in het begin? Dan gebeurd er niets??quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet het doen als je het schermpje krijgt te zien met erop "Druk op Enter" Dus net na Mia's en intro,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |