abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32630560

Inleiding

Need For Speed. Wie kent deze serie nou niet? Van Need For Speed komt er elk jaar weer een nieuwe deel uit. Na NFS, NFS2, NFS2SE, Hot Pursuit, Road Challenge/High Stakes, Porsche Unleashed, Hot Pursuit 2, Underground in 2003, en Underground 2 in 2004, komt er in dit jaar - november 2005 - een nieuwe serie van, genaamd: Most Wanted.

Volgens de makers van Most Wanted - EA Games - is het een kruising tussen de twee Underground series en Hot Pursuit. Ja, dit betekend dus weer dat er eindelijk politie-achtervolgingen zijn!

Need For Speed: Most Wanted word nog dit jaar verwacht. Scheur naar jouw verkooppunt op 16 november 2005!

Nieuwberichten
quote:
Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd

Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!

Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Verhaal
quote:
Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.

Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.

Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....

Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!

Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.

Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.

Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...

"the most wanted"

Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Opgesteld door Worldracing.nl Forum

Screenshots

De Tweak Guide : NFSMW Tweak Guide

[ Bericht 1% gewijzigd door MMaRsu op 30-11-2005 23:42:59 ]
pi_32630584
Verpakking

Hieronder kan je zien hoe je Need For Speed Most Wanted kan vinden in de winkels Ze zien er allemaal hetzelfde uit. Echter, voor de PSP versie is er nog een getal erbij toegevoegd.

Black Edition
Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal verschillende extra's bevatten.
quote:
# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.

# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.

# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.

# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.

# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.

# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
Movies

Hit the Streets (17 mei 2005)
Hoge resolutie - Lage resolutie

Intro - Mustang GT (20 juli 2005)

Thrill of the Chase (22 juli 2005)

Blacklist Tournamet - Sonoma (12 augustus 2005)

Blacklist Tournamet - Highlight Video (13 september 2005)

Need For Speed: Most Wanted Customization (27 september 2005)

Officiële Need For Speed Website

Vorige Need For Speed: Most Wanted topics

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |

Showroom NFS:MW

Need For Speed: Most Wanted Showroom

www.needforspeed.com
  zondag 27 november 2005 @ 22:42:31 #3
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32630683
Dat duurde lang voordat er een nieuw topic kwam .

Net mijn eerste 1,000,000+ Bounty gehaald

.

Nu nog wat races doen en dan kan ik eindelijk Webster gaan uitdagen voor Pos. 5.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 27 november 2005 @ 22:58:55 #4
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32631273
damn das een hoge bounty ja

mijn record is iets van 470.000 en dat was al heel wat
pi_32631382
4.700.000 is mijn record.
En ja, ik kan er niets aan doen dat deel 9 lang duurde met openen. Schijnbaar wilde ze op mij wachten
  zondag 27 november 2005 @ 23:14:07 #6
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_32631827
ik krijg hem niet eht hoog. of ze pakken me of ze schijen er bijna meteen mee uit. en dan gaan ze een roadblock doen, erg tof als ik aan de andere kant van de nanaomuur sta te wachten...
pi_32632667
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:40 schreef Steve-O het volgende:
Nieuwe topspeed met mijn a4

[[url=http://xs56.xs.to/pics/05470/302.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]

Heb al zo'n 15000 piek aan boetes met dit ding

Hoe zit dat trouwens met jullie fines ?
kan wel beter
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_32632881
pfff het gaat snel met de topics kheb gewoon serieus 2 dagen niet gespeelt
pi_32632925
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef truSteh het volgende:
pfff het gaat snel met de topics kheb gewoon serieus 2 dagen niet gespeelt
En dat ligt aan mijn topics?
pi_32632950
misschien
  maandag 28 november 2005 @ 00:15:06 #11
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32633807
t niveau daalt weer
  maandag 28 november 2005 @ 00:35:45 #12
24184 speedfreakssj
pi_32634442
Woei, net die porsche cayman S verslagen. was nog best makkelijk ook. die drag ook in 2 keer.
ik heb hem nyu gekregen van die gast maar ik weet nog niet waar ik hem voor ga gebruiken. ik tune liever die lancer om die voor bounty te nemen want die IS300 heeft toch kracht te weinig vind ik en voor het geld dat ik er voor terugkrijg kan ik NET een motor voor de lancer kopen dus wegdoen is ook wel zonde.....
  maandag 28 november 2005 @ 01:13:40 #13
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32635422
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef speedfreakssj het volgende:
ik krijg hem niet eht hoog. of ze pakken me of ze schijen er bijna meteen mee uit. en dan gaan ze een roadblock doen, erg tof als ik aan de andere kant van de nanaomuur sta te wachten...
Ik rij meestal rustig totdat ik er een paar achter me aan heb, daarna ga ik proberen om zoveel mogelijk damage te doen totdat ik er weer maar 1 heb die ik dan in leven hou door weer rustig te rijden. Het lukt niet altijd, zo moest ik in de chase van 1,000,000 vol achter een copper aan omdat hij omdraaide op de snelweg en ik hoorde op de radio dat hij me kwijt was . Ik vol met nitro erachteraan (cop reed iets van 200km/h) en ik haalde hem net op tijd weer in zodat hij me weer zag
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 28 november 2005 @ 01:22:47 #14
24184 speedfreakssj
pi_32635614
ik stond bij zo'n nanomuurtje tewachten omda ze achrer me aan zaten.
ik wachten en wachten, komt er naar niks. draai ik eens om, staat er daar een roadblock waar ik toch nooit kan komen en ze zagen me dus helemaal niet terwijl ik er 20M voor stond.....
pi_32636362
Die coppers hebben me nog niet 1 keer te pakken gekregen Net even het nieuwste van het nieuwste qua performance spullen in me bak gelegd dus hij loopt heerlijk
  maandag 28 november 2005 @ 08:44:40 #16
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32637990
jammer dat draft er niet meer in zit..

vanavond de nummer 10 uitdagen moet nog 2 muilpalen daar voor
Who the fuck is ajax ?
pi_32640431
nice bounty's, maar ff vraag tussen door.
was het nou ook mogelijk om parts en performance parts te wisselen tussen twee auto's?
pi_32641190
De Lotus Elise is best handig voor bounty, lekker behendbaar.
Net 311.000 bounty gehaald, nieuw record
  maandag 28 november 2005 @ 12:04:42 #19
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32641496
online is moeilijk !
Who the fuck is ajax ?
  maandag 28 november 2005 @ 12:10:17 #20
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32641606
Ik heb nu 300.000 duizend bounty staan en 3 mijlpalen alleen nog een race winnen en ik kan de volgende op de lijst uitdagen, nummer12 geloof ik.Gaat wel lukken denk ik want mijn RX8 is razendsnel alleen een beetje instabiel bij 250 km per uur . Hebben jullie die donuts al eens op een politiewagen laten landen of die boot? Wat een heerlijke chaos kun je veroorzaken in dit spel vergeet bijna dat ik FEAR ook nog moet uitspelen.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_32641672
Ben #5, nu wordt t wel pittig moet ik zeggen
Where facts are few, experts are many.
pi_32641678
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:13 schreef Atreidez het volgende:
Ben #5, nu wordt t wel pittig moet ik zeggen
Welke auto rij jij nu
pi_32641766
Grrr. echt irritant dat ik die soort grafics bug heb, geen idee welke optie het veroorzaakt...

Heb het al eens gevraagd, maar heeft iemand toch een idee? Het gaat om gekleurde vlakken in het beeld, en niet zo zuinig ook...

Of ik nou 640x480 alles low of 1600x1200 alles max doe, het gebeurt af en toe gewoon.
  maandag 28 november 2005 @ 12:19:53 #24
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32641796
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef McGilles het volgende:
Grrr. echt irritant dat ik die soort grafics bug heb, geen idee welke optie het veroorzaakt...

Heb het al eens gevraagd, maar heeft iemand toch een idee? Het gaat om gekleurde vlakken in het beeld, en niet zo zuinig ook...

Of ik nou 640x480 alles low of 1600x1200 alles max doe, het gebeurt af en toe gewoon.
Misschien nieuwe drivers voor je videokaart downloaden of een hoger direct x versie?
  maandag 28 november 2005 @ 12:29:46 #25
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32642029
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef janrad het volgende:
Ik heb nu 300.000 duizend bounty staan en 3 mijlpalen alleen nog een race winnen en ik kan de volgende op de lijst uitdagen, nummer12 geloof ik.Gaat wel lukken denk ik want mijn RX8 is razendsnel alleen een beetje instabiel bij 250 km per uur . Hebben jullie die donuts al eens op een politiewagen laten landen of die boot? Wat een heerlijke chaos kun je veroorzaken in dit spel vergeet bijna dat ik FEAR ook nog moet uitspelen.
ja zeker prachtig gezicht

jammer dat ik op me stage zit ik wil spelen op me xbox nfs !
Who the fuck is ajax ?
pi_32642380
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Welke auto rij jij nu
Een 911 Carrera S, maar heb al wat met die Corvette C6 van die dude gereden omdat t nogal moeilijk ging Denk dak beter de Gallardo kan gebruiken zeker?
pi_32642448
was het nou ook mogelijk om parts en performance parts te wisselen tussen twee auto's?
  maandag 28 november 2005 @ 13:04:21 #28
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32642825
niet mogelijk helaas.

Je kan wel als je een auto wint en deze wil verkopen de parts eraf halen. Krijg je weer een paar duizend credits erbij.
pi_32642917
owk... dat is ook een mogelijkheid tot goedkopere parts... dan scheelt het weetr een paar duizend.... tnQ
pi_32642937
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:04 schreef Dacide het volgende:
niet mogelijk helaas.

Je kan wel als je een auto wint en deze wil verkopen de parts eraf halen. Krijg je weer een paar duizend credits erbij.
Dit wist ik nog niet
pi_32642977
Net in het bezit gekomen van de Porsche van Baron, die rijdt ook als de brandweer.
Nu nog even mooier maken dan ie al is.
2 ASSUME makes an ASS out of U and ME ;-)
pi_32643023
Wat houdt die bounty precies in? Ik heb nog geen idee van wat dat is.
Het is wel weer een makkelijk spel (ik ben nog niet zover) tot zover. Underground 2 vondt ik te makkelijk, met underground 1 had ik veel meer moeite mee. Die politie komt me nu wel te vaak voor, maar dat vindt ik niet zo gek
pi_32643028
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:08 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dit wist ik nog niet
Inderdaad de auto heeft dezelfde inruilwaarde of ie nu vol met opties is of stripped
pi_32643095
En toch vind ik het klote dat die pink slip steeds random onder de 3 vraagtekens zit. Heb 5 keer opnieuw tegen #10 moeten racen om eindelijk die auto te krijgen
pi_32643149
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef VTB het volgende:
En toch vind ik het klote dat die pink slip steeds random onder de 3 vraagtekens zit. Heb 5 keer opnieuw tegen #10 moeten racen om eindelijk die auto te krijgen
pi_32643344
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef VTB het volgende:
Het leven is hard n het moet ook niet te makkelijk worden.
Maar het blijft een uitdaging als je alle pink slips wil bemachtigen.
  maandag 28 november 2005 @ 13:31:31 #37
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_32643526
Even een stomme vraag maar ik heb overal gekeken..

Waar kan ik de Mph naar Kmh veranderen??? Heb ook al een instelling naar Metric veranderd.. ik dacht dat em was.. maar nee.. terwijl ik toch wel wat screens zie met kmh...
Nobody likes us.We Don't Care
pi_32643573
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef FCDB het volgende:
Even een stomme vraag maar ik heb overal gekeken..

Waar kan ik de Mph naar Kmh veranderen??? Heb ook al een instelling naar Metric veranderd.. ik dacht dat em was.. maar nee.. terwijl ik toch wel wat screens zie met kmh...
Dat is de goeie instelling, je snelheid moet iig in km/h aangegeven staan. Die bordjes langs de weg met 35 m/ph passen niet aan trouwens
pi_32643615
dat naar metric moet het doen, is bij mij ook zo gedaan en werkt wel... heb je wel op enter gedrukt en niet op Esc?
  maandag 28 november 2005 @ 13:36:58 #40
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_32643660
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dat is de goeie instelling, je snelheid moet iig in km/h aangegeven staan. Die bordjes langs de weg met 35 m/ph passen niet aan trouwens
Zal dalijk nog eens kijken...
En dat van die bordjes snap ik ook wel Daar kijk ik toch niet naar... als ik er iets mee doe dan is het alleen maar omver rijden
pi_32644470
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:36 schreef FCDB het volgende:

[..]

Zal dalijk nog eens kijken...
En dat van die bordjes snap ik ook wel Daar kijk ik toch niet naar... als ik er iets mee doe dan is het alleen maar omver rijden
je kijkt er niet naar maar je rijd ze om... blindeling borden rammen
pi_32644478
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:46 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Een 911 Carrera S, maar heb al wat met die Corvette C6 van die dude gereden omdat t nogal moeilijk ging Denk dak beter de Gallardo kan gebruiken zeker?
Rijdt die 911 Carrera S nog een beetje?

En mijn hoogste Bounty is volgens mij iets in de $400.000. Al weet ik het ook niet helemaal zeker.
pi_32644786
Wegligging van Porches is zoiezo maar de topspeed blijft nu hangen op 315 (330 op nos). Voor bounty is het dus perfect, al heeft ie wat veel wielspin bij wegtrekken uit stilstand. Hoogste bounty tot nu toe 800k, met die porche -
Porche in vogelvlucht
  maandag 28 november 2005 @ 14:21:45 #44
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_32644812
Gisteravond de nummer 10 op de blacklist verslagen en zijn porche gekregen
Die porche heb ik eruit geraced met die goudkleurige Lancer die je van een van die andere blacklist figuren wint. Ik had ontzettend veel moeite met de dragrace, vond m klote sturen tot mijn vriend zei dat een tikje naar links een baan naar links opschuiven betekent, en dat je dus niet zelf de bocht door hoeft te sturen zoals in de races....
Toen had ik m in 2 keer
Die supra vond ik een kloteding, ligt zo ondersteboven in de stad, die porche heb ik geupgrade met wet nitro, en de lancer gebruik ik om bounty bij elkaar te schrapen (625.250 intussen ongeveer)
Vriendlief heeft het spel intussen ook gekocht en zit nu op nummer 11, ik moet m natuurlijk wel even voor blijven he
pi_32645194
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Wegligging van Porches is zoiezo maar de topspeed blijft nu hangen op 315 (330 op nos). Voor bounty is het dus perfect, al heeft ie wat veel wielspin bij wegtrekken uit stilstand. Hoogste bounty tot nu toe 800k, met die porche -
Porche in vogelvlucht
Ook al rij je met de automatische versnelling kan je handmatig schakelen.
Als je het goed timed dan heb je meteen weer grip en rij je sneller door.
pi_32646883
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:11 schreef Useless_User het volgende:
Wat houdt die bounty precies in? Ik heb nog geen idee van wat dat is.
Iemand?
pi_32646991
zo, gisteren even blacklist#4 ingepikt. op naar de top 3
met mijn lambo gallardo blaas ik echt iedereen eruit. hoewel mijn 911 Carrera S veel lekkerder rijdt, maar als het gaat om topsnelheid, legt hij het nog steeds af tegen mijn lambo
pi_32647171
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:40 schreef Useless_User het volgende:

[..]

Iemand?
de woorden "most wanted" verraadt het al een beetje. bounty is een soort prijzengeld die op jouw hoofd staat. hoe hoger die is, hoe hoger je in de blacklist zult komen en des te hoger jouw aanzien.

staat trouwens ook al in de OP bij "verhaal"
goed lezen de volgende keer
pi_32647441
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

goed lezen de volgende keer

Toch bedankt.
  maandag 28 november 2005 @ 16:08:14 #50
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32647652
waar staat hoeveel bounty je bent
Who the fuck is ajax ?
pi_32647779
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:08 schreef xboxps2 het volgende:
waar staat hoeveel bounty je bent
staat bij je blacklist. er staat hoeveel je heb en hoeveel je nodig moet hebben om de volgende op de blacklist te kunnen uitdagen
pi_32648343
ben ik weer
  maandag 28 november 2005 @ 16:39:43 #53
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32648415
was net in de challenge serie aan het klooien, moest met een gele lambo de politie 7 minuten te snel af zijn en dan ontsnappen

de hele challenge heeft 7 minuten en 17 seconden geduurd
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32648753
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:39 schreef Klonk het volgende:
was net in de challenge serie aan het klooien, moest met een gele lambo de politie 7 minuten te snel af zijn en dan ontsnappen

de hele challenge heeft 7 minuten en 17 seconden geduurd
pi_32649014
ik heb 'm na een paar rondjes weer gedeinstalleerd.. dat hele gedoe met opgevoerde auto's enzo, daar kan ik niet tegen.. hoe moeilijk is het nou om een leuke racer te maken zonder dat sjonnie en anita laagje er overheen te gieten? sinds underground doen ze dat al.. tunen, die lelijke kits.. ik wil dat ze stock blijven zoals in nfs3
just my two cents.. EA, luister naar me, want als ik dit vind, zijn er zeker weten nog een hele hoop andere kinderen die er ook zo over denken!!
pi_32649112
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef DrDentz het volgende:
ik heb 'm na een paar rondjes weer gedeinstalleerd.. dat hele gedoe met opgevoerde auto's enzo, daar kan ik niet tegen.. hoe moeilijk is het nou om een leuke racer te maken zonder dat sjonnie en anita laagje er overheen te gieten? sinds underground doen ze dat al.. tunen, die lelijke kits.. ik wil dat ze stock blijven zoals in nfs3
just my two cents.. EA, luister naar me, want als ik dit vind, zijn er zeker weten nog een hele hoop andere kinderen die er ook zo over denken!!
Wie zegt dat je moet tunen ?
Laat lekker stock en of hooguit andere kleurtje als je dat wilt
pi_32649225
nah.. dat beginfilmpje alleen al.. met die gast die je uit zit te dagen.. zo'n naar "fast and the furious" sfeertje hangt er
pi_32649341
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef DrDentz het volgende:
nah.. dat beginfilmpje alleen al.. met die gast die je uit zit te dagen.. zo'n naar "fast and the furious" sfeertje hangt er
zeur!! kijk daar dan doorheen die filmpjes duren maar een paar seconden en je kunt ze wegklikken

spel is zoveel meer
Narf!
pi_32649413
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap je niet.
pi_32649533
laat maar
je hebt er ook niks aan om het te snappen als je het spel leuk vindt toch
pi_32651167
@ DrDentz

jij heb je al van te voren ingesteld om most wanted te bashen. het zal toch wel een kutspel, maar ik probeer het toch maar even om mijn gedachten alleen maar te versterken.
dat is in mijn ogen onterecht. het is een combi tussen underground en hot pursuit en dat is in mijn ogen zeer geslaagt.
zoals het is gezegt, je hoeft je auto niet te tunen met zogenaamde lelijk kits. dat je tegen andere sjonnie en anita auto rijdt, moet je maar even door de ogen zien. als je het goed doet, zie je ze niet eens
ik zal zeggen, geef het nog een poging. het is echt wel een leuk spel met leuke elementen en zeer mooie auto's erin. tuurlijk kunnen smaken verschillen, maar ga niet na een race al lopen zeiken dat het een kutspel is.
pi_32651398
ik zei toch al laat maar.. als jij het leuk vindt wat heb je dan met mij te maken
ik vond het ook geen kutspel hoor, alleen de ergernis was gewoon groter dan het plezier, en dan is het snel bekeken natuurlijk
pi_32651406
Of je pakt bijvoorbeeld een Stock Porsche Cayman S met alleen performance getuned, en misschien een ander kleurtje, wat nou bodykits enzo. Kan je zelf voor kiezen hoor...
  maandag 28 november 2005 @ 20:07:10 #64
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32653321
Heb net de nummer 10 verslagen om naar nummer 9. heb wel de auto van nr 10 kunnen krijgen die porsche
Who the fuck is ajax ?
  maandag 28 november 2005 @ 20:37:51 #65
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32654213
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:44 schreef DrDentz het volgende:
ik zei toch al laat maar.. als jij het leuk vindt wat heb je dan met mij te maken
ik vond het ook geen kutspel hoor, alleen de ergernis was gewoon groter dan het plezier, en dan is het snel bekeken natuurlijk
Aan je onderschrift te zien is er wel meer waar je geen plezier in hebt.
  maandag 28 november 2005 @ 20:38:40 #66
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32654239
Sta nu op 11 en ben nu op weg naar nummer 10.
pi_32658106
Gelukkig. Ik krijg van EA een nieuwe DVD-ROM van NFS
pi_32658855
De porsche is wel moeilijk met politie achtervolgingen, hij trekt zo moeilijk weg vanuit stilstand. Welke auto kan ik beter nemen?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 28 november 2005 @ 23:37:18 #69
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_32659510
mijn favoriet daarvoor is de goudkleurige Lexus, heerlijk ding voor in de stad, raak je die politie wel mee kwijt door een paar bochtjes te nemen.
  maandag 28 november 2005 @ 23:43:31 #70
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32659712
De LANCER natuurlijk
pi_32659837
Voor mij dé RX-8 . Heerlijke wegligging
pi_32659898
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:43 schreef Dacide het volgende:
De LANCER natuurlijk
De Impreza natuurlijk
pi_32660086
vind mn punto ook wel fijn met achtervolgingen lekker klein dus je kunt makkelijker ontsnappen
Narf!
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:02:06 #74
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32660346
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Voor mij dé RX-8 . Heerlijke wegligging
RX 8 fijne bak idd alleen heeft ie wel last van overstuur, trouwens ik heb meer moeite er voor te zorgen dat de politie mij achtervolgd dan dat ik moeite heb ze kwijt te raken.
pi_32660384
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:02 schreef janrad het volgende:

[..]

RX 8 fijne bak idd alleen heeft ie wel last van overstuur, trouwens ik heb meer moeite er voor te zorgen dat de politie mij achtervolgd dan dat ik moeite heb ze kwijt te raken.
Ga je dan wel door de Pursuit Breakers heen?
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:16:48 #76
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32660760
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

De Impreza natuurlijk
Heb er nog niet in gereden. weet niet welke van de 2 de betere is (ful performance)
Anyhows... rallybakken roeleren bigtime uiteraard om de politie kwijt te raken. (tenminste 4WD)
pi_32660990
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:16 schreef Dacide het volgende:

[..]

Heb er nog niet in gereden. weet niet welke van de 2 de betere is (ful performance)
Anyhows... rallybakken roeleren bigtime uiteraard om de politie kwijt te raken. (tenminste 4WD)
yup alleen omdat de Impreza een van mijn favo bak is roep ik die
pi_32661202
Eindelijk weer verder gekomen, net de Gallardo gepakt van Ming, rijdt heerlijk en acceleert vooral veel sneller dan m'n DB9. Beste eraan is gewoon dat ie upgrades heeft die nog helemaal niet unlocked zijn.
pi_32661305
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:33 schreef Retuobak het volgende:
Eindelijk weer verder gekomen, net de Gallardo gepakt van Ming, rijdt heerlijk en acceleert vooral veel sneller dan m'n DB9. Beste eraan is gewoon dat ie upgrades heeft die nog helemaal niet unlocked zijn.
Hij blijft wel verschikkelijk lang hangen/slippen in z'n 1
pi_32661520
Dat doen al mijn wagens om de een of andere reden
pi_32661602
daarom moet je een 4wd pakken zoals eerder gezegd
die laat je niet meer los
pi_32661654
Welke wagens zijn 4WD?
pi_32661719
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:54 schreef Retuobak het volgende:
Welke wagens zijn 4WD?
iig Mitsubishi Lancer en de Subaru Impreza
pi_32662061
100% uitgespeeld... eerste de punto, toen de porsche cayman, en later de carrera GT. Miste toch wel een hoop in het spel.

Ow ja, en nog een golf voor de bounty van 39.000.000
pi_32663250
Denk dat ik de game Retour ga brengen
ga niet 3 dagen vastzitten op 1 race alleen om dat de Ai me eruit rijd met een 400 km/h bij de start
Koop em dan wel es als ie in de Budget bak ligt of als ze et eruit hebben gehaald ( catchup en de bugs )
als je slecht rijd haal je de AI nog in
Rij je goed kan je et wel 30x proberen
Goede actie hoor EA

[ Bericht 19% gewijzigd door Revenge2005 op 29-11-2005 04:40:12 ]
pi_32663328
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 04:27 schreef Revenge2005 het volgende:
Denk dat ik de game Retour ga brengen
ga niet 3 dagen vastzitten op 1 race alleen om dat de Ai me eruit rijd met een 400 km/h bij de start
Koop em dan wel es als ie in de Budget bak ligt of als ze et eruit hebben gehaald ( catchup en de bugs )
als je slecht rijd haal je de AI nog in
Rij je goed kan je et wel 30x proberen
Goede actie hoor EA
tvp - edit: wel jammer dat je je zo snel laat verslaan
Calm down, please!
pi_32663529
ik ben geen pimp my ride fan, maar man man man.. wat is het toch fijn om te racen met me stuurtje.. ha als gadget freak heb je wat voordelen. Race je even 250 over een houten stijger... trilt je stuur volop.. dan krijg je een klap naar rechts vanwege een politie dude even tegen je ramt.. je komt volop in de slip en BOOOOSSTT.. oh geweldig

ik vermaak me wel in free roam..
"I don't know quotes" -Quoteless
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:39:49 #88
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32664569
Wat zijn purcuitbrekers
pi_32664623
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:39 schreef janrad het volgende:

[..]

Wat zijn dat
wat zijn wat?
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:45:06 #90
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32664652
Pursuit breakers
pi_32664741
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

iig Mitsubishi Lancer en de Subaru Impreza
ja en de Lamborghini Gallardo en Murcielago officieel ook, maar merkt er weinig van in het spel
pi_32664776
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef janrad het volgende:
Pursuit breakers
dat zijn meestal gebouwen of opstakels waarmee je de politie af kunt schudden. dat zijn de driehoekjes in je map als je wordt achtervolgt door de politie
pi_32664782
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef janrad het volgende:
Pursuit breakers
Die rooie icons waar je tegenaan kan rijden tijdens achtervolgingen
pi_32665281
tvp
pi_32666871
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef Giem het volgende:
100% uitgespeeld... eerste de punto, toen de porsche cayman, en later de carrera GT. Miste toch wel een hoop in het spel.

Ow ja, en nog een golf voor de bounty van 39.000.000
100% of heb je alleen razor verslaan? Want wil je het spel echt 100% uitspelen ben je nog ff bezig met overige wedstrijden uit de cariere en de ranks in die poliitecomputer ofzo en daarnaast nog alle 61/62 challenges winnen
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:55:56 #96
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32667519
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

ja en de Lamborghini Gallardo en Murcielago officieel ook, maar merkt er weinig van in het spel
4WD auto's

Audi TT 3.2 V6 quattro
Audi A4 3.2 FSI quattro
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Murciélago
Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII
Subaru Impreza WRX STi

De gallardo en murcielago merk je absoluut wel dat het 4WD auto's zijn... Je moet alleen een beetje spelen met de settings:
Steering: +1
Handling: +2 (of +3) (des te hoger het getal, des te minder overstuur)
ride height: helemaal minimaal

de rest heeft geen invloed op het stuurgedrag.

ik heb meestal de NOS op full max, turbo op 0 of op -1 a -2
pi_32667867
je vergeet de A3 3.2 Quattro
pi_32668103
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef Dacide het volgende:

[..]

4WD auto's

Audi TT 3.2 V6 quattro
Audi A4 3.2 FSI quattro
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Murciélago
Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII
Subaru Impreza WRX STi

De gallardo en murcielago merk je absoluut wel dat het 4WD auto's zijn... Je moet alleen een beetje spelen met de settings:
Steering: +1
Handling: +2 (of +3) (des te hoger het getal, des te minder overstuur)
ride height: helemaal minimaal

de rest heeft geen invloed op het stuurgedrag.

ik heb meestal de NOS op full max, turbo op 0 of op -1 a -2
Kijk das een mooie uitleg.

Hoe zit het nu met de overige instellingen heeft iemand alles al uitgeprobeerd en wat de effecten zijn.
Werken de instellingen meteen op de overige auto's???
pi_32668216
De a4 vind ik de beste auto om je bounty omhoog mee te krikken
4wd ,motor voorin dus veel massa als je door een roadblock gaat , en een top van boven de 300 .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:35:26 #100
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_32668372
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef BozXmass het volgende:

[..]

Hoe zit het nu met de overige instellingen heeft iemand alles al uitgeprobeerd en wat de effecten zijn.
Mijn instellingen zijn ongeveer precies hetzelfde en deze zet ik dan ook op al mijn auto's alleen als ik merk dat de auto opeens haaks de muur in duikt dan haal ik 1 puntje van de handeling af en dan is hij ook weer perfect

Je moet gewoon een beetje kloten met de instellingen maar zoals ze hier boven staan is voor mij toch wel de perfecte afstelling.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:55:16 #101
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32668745
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:12 schreef Xtr3mE het volgende:
je vergeet de A3 3.2 Quattro
zucht, hoe kon ik het vergeten
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:56:47 #102
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32668784
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:28 schreef Steve-O het volgende:
De a4 vind ik de beste auto om je bounty omhoog mee te krikken
4wd ,motor voorin dus veel massa als je door een roadblock gaat , en een top van boven de 300 .
De A4 heb ik ook heeel lang gebruikt. heerlijke auto. maar hoe je t ook wend of keert.. de A4 is geen echte sportauto.. en das mijn lancer wel
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:58:50 #103
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32668824
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef BozXmass het volgende:

[..]

als je een achterwielaandrijver hebt.. dan zou ik de ride heigt niet volledig minimaal zetten.. als je dan namelijk een stoeprandje raakt in een bocht dan sta je dwars

heb je een circuit of whatsoever met veel bochten en weinig rechte stukken zet dan je turbo ff op -2 ofzo.. dan heb je wat meer koppel in de lagere toeren regionen
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:01:11 #104
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32668883
hmm, ik kan mijn vorige post neit editen..

ik was helemaal die ene instelling vergeten (de heoveelheid downforce.. weet ff neit meer hoe dat ingame heet...

wil ik scheuren op bochtige dingen, dan zet ik de downfoce redelijk naar de max toe.... wil ik een flinke topsnelheid, dan gaat de downforce behoorlijk naar de minimum toe
pi_32669414
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:30 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

100% of heb je alleen razor verslaan? Want wil je het spel echt 100% uitspelen ben je nog ff bezig met overige wedstrijden uit de cariere en de ranks in die poliitecomputer ofzo en daarnaast nog alle 61/62 challenges winnen
Ja dat heb ik dus.. vond het echt een eitje. Sommige races zijn moeilijk met een snellere auto, pak dan een oude bak, fista of golf, en de wint de race zo.
pi_32669515
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef Dacide het volgende:
hmm, ik kan mijn vorige post neit editen..

ik was helemaal die ene instelling vergeten (de heoveelheid downforce.. weet ff neit meer hoe dat ingame heet...

wil ik scheuren op bochtige dingen, dan zet ik de downfoce redelijk naar de max toe.... wil ik een flinke topsnelheid, dan gaat de downforce behoorlijk naar de minimum toe
Nogmaals dank
pi_32669592
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Giem het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus.. vond het echt een eitje. Sommige races zijn moeilijk met een snellere auto, pak dan een oude bak, fista of golf, en de wint de race zo.
i ga vandaag maar eens verder met die challenges. Sommige zijn best lastig, heb je een redelijk langzame auto en moet je heat 4 ontsnappen
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:37:18 #108
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32669809
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:26 schreef BozXmass het volgende:

[..]

Nogmaals dank
your welcome he

zo komt die diehard race sim kennis nog eens van pas
pi_32669941
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:56 schreef Dacide het volgende:

[..]

De A4 heb ik ook heeel lang gebruikt. heerlijke auto. maar hoe je t ook wend of keert.. de A4 is geen echte sportauto.. en das mijn lancer wel
Klopt voor de races gebruik nu ook een lancer , Maar voor bounty blijf ik toch bij mijn audi
Word wel pittig trouwens 3 rhino's en 2 spikestrips waar je doorheen moet ...
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:52:21 #110
48487 Martijn85
pi_32670159
Altijd wel lachen als er 2 auto's achter elkaar bij zo'n blokkade.

Gewoon op de achterkant beuken dan gaan ze allebei om en dubbele premie dan ook erbij
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:55:31 #111
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32670254
die Rhino eenheden zuigen echt grote tijd he...
man man man... alsof ze van beton zijn

is er een auto die hun bij een frontale crash omver knallen?
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:56:29 #112
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32670283
Shit hé, wat is die politie lastig bij heatlevel 4. Vooral de spike-strips.
Als je er overheen bent gereden, dan kan je niks meer doen toch?
pi_32670284
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

i ga vandaag maar eens verder met die challenges. Sommige zijn best lastig, heb je een redelijk langzame auto en moet je heat 4 ontsnappen
Ik ontsnap al makkelijk uit heat 5, je moet naar het stadion in het noorden rijden, rij onder een paal door, ding stort in politie weg, rij door, en wacht in het halletje, weg politie, werkt van 2 kanten trouwens
pi_32670330
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef nlboy het volgende:
Shit hé, wat is die politie lastig bij heatlevel 4. Vooral de spike-strips.
Als je er overheen bent gereden, dan kan je niks meer doen toch?
Die staan gewoon op je radar, als een roadblok met 1 auto vaak, gewoon auto tegen de de zijkant van de weg aan duwen, en dan kun je langs de spike strip, of achter de auto langs
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:58:26 #115
48487 Martijn85
pi_32670343
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Dacide het volgende:
die Rhino eenheden zuigen echt grote tijd he...
man man man... alsof ze van beton zijn

is er een auto die hun bij een frontale crash omver knallen?
Dat gebeurde met mn CLK 500, ze vlogen met bosjes over me heen ...ze ging iig op hun dak

Maar meestal ontwijk ik ze gewoon, scheelt een hoop ellende
pi_32671796
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef Giem het volgende:

[..]

Ik ontsnap al makkelijk uit heat 5, je moet naar het stadion in het noorden rijden, rij onder een paal door, ding stort in politie weg, rij door, en wacht in het halletje, weg politie, werkt van 2 kanten trouwens
ja oke maar als die challenge helemaal zuid-oosten plaats vind...
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:56:32 #117
48487 Martijn85
pi_32671844
Dan moet je een stukje rijden
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:01:08 #118
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32671959
als ik straks thuis kom ga ik razor maar eens aanpakken en mijn m3 terug winnen
pi_32673338
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:56 schreef Martijn85 het volgende:
Dan moet je een stukje rijden
en als nou niet alle regio's open zijn ?;)

maar het is inmiddels gelukt. reed nog maar een cop achter me aan en die heb ik kapotgebeukt en daar gebleven totdat cooldown vol was
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:59:52 #120
48487 Martijn85
pi_32673537
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:50 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

en als nou niet alle regio's open zijn ?;)

maar het is inmiddels gelukt. reed nog maar een cop achter me aan en die heb ik kapotgebeukt en daar gebleven totdat cooldown vol was
Dat stadion zit in de regio waar je begint
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:00:41 #121
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32673565
Ha na een 16 minuten durende achtervolging waarin ik drie wegversperringen aan stukken heb gebeukt en voor ruim 200.000 aan premie heb verdiend en 4 mijlpalen heb gehaald ben ik nog een race verwijderd voor ik de nummer 10 van de blacklist kan uitdagen. Nog even en dan heb ik misschien de prorche van de baron
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:09:27 #122
48487 Martijn85
pi_32673763
Geef hem van jetje
pi_32674024
Ik wil onlineeeeee spelen !!!

KUT
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:18:22 #124
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32674029
Go girl

ik ben momenteel nummero 4 en ik ga nummero 3 van katoen geven &zo
pi_32674229
ik at the moment ook nummer 4, maar werd echt even helemaal knetter net van die catch-up

gewoon zo kut als je 7 seconden wegrijdt en de volgende ronde je rondetijd nog eens met 3 seconden verbetert en die gast dan nog maar 2 seconden achter je zit

maar ja, zo er weer tegen aan als ik weer kalm genoeg ben, moet Razor en z'n homies wel verslaan die SMS'jes...die zijn eigenlijk wel het sneuste...van die gasten die dan je zo stoer 'bang' maken...nou ik zit te rillen op m'n stoel verder kan die tune shit mij ook niet zoveel boeien, maar spoilertje en mooie velgen en gewoon strak zwart is prima
Jack does it in real time...
pi_32674949
KUUUUUUUUUUUTZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI

NFSMW DOET HET GVD NIET
pi_32675256
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:19:36 #128
48487 Martijn85
pi_32675397
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:57 schreef Backhander het volgende:
KUUUUUUUUUUUTZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI

NFSMW DOET HET GVD NIET
Heb je het wachtwoord wel ?
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:25 schreef DeeBee het volgende:
ik at the moment ook nummer 4, maar werd echt even helemaal knetter net van die catch-up

gewoon zo kut als je 7 seconden wegrijdt en de volgende ronde je rondetijd nog eens met 3 seconden verbetert en die gast dan nog maar 2 seconden achter je zit

maar ja, zo er weer tegen aan als ik weer kalm genoeg ben, moet Razor en z'n homies wel verslaan die SMS'jes...die zijn eigenlijk wel het sneuste...van die gasten die dan je zo stoer 'bang' maken...nou ik zit te rillen op m'n stoel verder kan die tune shit mij ook niet zoveel boeien, maar spoilertje en mooie velgen en gewoon strak zwart is prima
Moet je na de race eens naar hun rondetijden kijken die zijn dan gewoon 7 sec sneller dan jouw snelste ronde en 10+ sec sneller dan hun snelste ronde
pi_32676431
catch up kan je uitzetten hoor .
pi_32676454
Zo, ik kan ook weer verder.
pi_32676837
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
Hoe bij de campaign?
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:24:12 #132
24184 speedfreakssj
pi_32676946
ik vind ie prosche maar kut. die caymaqn S. heb alle troep er af gehaald en ga hem denk ik verkopen en van dat geld de lancer tunen want dit is echt KUT. en ik had nog wel een NOS upgrade van 12,000 er op gezet die ik gelukkig alweer teruggewonnen heb.
pi_32676978
quote:
Niet bij je carrière, alleen quickrace.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:26:21 #134
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32677003
Zo... ik had eerst de volgende auto's

lancer
gallardo
db9

de db9 reed niet naar wens... dus verkocht met 50% afschrijving

toen viper gewonnen... reed fijn, maar kan beter.... dus deze maar weer verkocht... (50% afschrijving)

ik heb toen de gok genomen en de Lambo Murcielago gekocht voor 265.000
ik heb er een paar upgades opgegooid...
Ik hoop dat ik geen spijt ga krijgen van deze bak...

Ik ga nu maar eens flink wat races doen om mijn budget op te vijzelen...

mijn doel als ik de game uitgespeeld heb:

een volledig getunede:
Lancer EVO VIII
Gallardo
Murciélago
Carrera GT

ik hoop dat ik dat ga redden...

Voor de mensen die hem al uitgespeeld hebben..... Kan je eeuwig free roaming doen... en ook alle oudere races opnuieuw racen? Want dan kan ik in theorie elke auto kopen die ik wil en die door blijven tunen...
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:48:04 #135
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_32677570
Mijn Lancer is in beslag genomen
Had niet meer aan gedacht hoe vaak ik al was opgepakt, probeerde steeds heat 4 te krijgen maar werd telkens weer gepakt Ze gaan nu pannenkoekenbeslag van me maken
pi_32677602
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:48 schreef MosPos het volgende:
Mijn Lancer is in beslag genomen
Had niet meer aan gedacht hoe vaak ik al was opgepakt, probeerde steeds heat 4 te krijgen maar werd telkens weer gepakt Ze gaan nu pannenkoekenbeslag van me maken
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05482/InbeslaggenomenI.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
OMG
Waarom dan ook geen alt+f4
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:51:44 #137
24184 speedfreakssj
pi_32677666
je kan hem toch terugwinnen?
pi_32677785
Hij heeft ook nog impound strikes staan, 4 stuks.. Die kan je toch nu ook nog toekennen (met 2). Dan krijg je een kruisje erbij
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:07:22 #139
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32678095
YES ik heb de Baron verslagen en zijn Porsche gewonnen. Stuurt als een mes dat ding, voorral met nieuwe banden. Sta nu 10 op de blacklist, alleen online spelen is nog niet te doen, ik win online nog niets.

Touwens wat is het record in achtervolgingsduur ? Mijn langste chase was 16 min en 18 seconden.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:22:31 #140
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32678460
quote:
Hoe zet je dat uit.
pi_32678619
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:22 schreef janrad het volgende:

[..]

Hoe zet je dat uit.
Niet het blacklist gedeelte
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:29:33 #142
24184 speedfreakssj
pi_32678639
Woei, net in 9 minuten met de porsche effe voor 280,000 bounty gehaald.
was best makkelijk. alleen dat wegkomen was wat moeilijker. jammer dat de porsche bijna geen power heeft.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:31:53 #143
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32678702
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:29 schreef speedfreakssj het volgende:
Woei, net in 9 minuten met de porsche effe voor 280,000 bounty gehaald.
was best makkelijk. alleen dat wegkomen was wat moeilijker. jammer dat de porsche bijna geen power heeft.
Bedoel je de Porsche Cayman ? nou volgens mij heeft ie best wel power.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:45:03 #144
24184 speedfreakssj
pi_32679038
de cayman ja. als die in zijn 1 stat gaatie best langzaam en als ik hem in zijn 2 zet duurt het echt lang voordat hij op gang komt.
ik heb de turbo heel laag staan en stuur 1+ en handling iets van 4+
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:56:52 #145
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32679331
Hmmm klopt wel, voor een police chase gebruik ik het liefst de RX8 dat ding accelereert als een beest. De porche is het best in races voor zijn wegligging.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:57:05 #146
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32679339
Wellicht is een van de karakteristieken van een porsche motor dat ie toeren nodig heeft om power te leveren.... in dat geval zou ik de turbo gewoon ergens tussen -1 en +1 zetten....

(die boxermotoren presteren zowieso weinig vanuit lage toeren)
pi_32679686
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Dat stadion zit in de regio waar je begint
Ik doe geen carriere, maar die losse challenges en dan zijn niet alle regio's open (afhankellijk waar de challenge zich afspeelt zijn dan alleen de omliggende open)
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:45:20 #148
24184 speedfreakssj
pi_32680056
Woei, EVO gewonnen en zit te twijvelen of ik een RX7 er bij koop of doorspaar.
die porsche houd ik gewoon wel want die is wel leuk voor bounty maar wat ik nu met die IS300 moet doen weet ik nog niet.
ik he nu de UIS300, EVO VIII, Supra, RX8 en porsche. alles heeft stage 1 en de RX8 heeft deels stage 2 spullen en de porsche heeft alleen lvl2 nitro.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:05:09 #149
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32682291
Maar wat is jullie langste police chase nou?
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:10:09 #150
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32682462
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef janrad het volgende:
de mijne een half uur, toen was ik het zat
pi_32684727
heb ik al geprobeerd.. Mis gewoon heel die map
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:29:10 #152
24184 speedfreakssj
pi_32684886
de mijne minuut of 9 denk ik. waar kan je dat zien?
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:30:49 #153
24184 speedfreakssj
pi_32684925
wat heb je al geprobeerd?
pi_32685223
Bah, die subaru rijdt voor geen meter... doe mij maar de EVO
pi_32685303
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef odebeijer het volgende:
pi_32687896
Ben nu #6 op de blacklist, net was ik een race aan het rijden toen ik hoorde: "Female streetraces apprehend, she claims to be undercover". Dat is die lelijke heks Mia ik weet het zeker!

Ow, kwam er net pas achter dat nitro's standaard op de auto zitten en je ze niet hoeft te kopen. Kocht ze nooit om geld te sparen dus ik drukte ook nooit op het nitro knopje. Die races zijn nu wel erg makkelijk :s. Bounty en milestone is wel gay. Soms staat er opeens een spijkermat op de weg in een bocht zodat ik vantevoren niet rustig naar de 'goede' kant kan sturen. Oftewel dag bandjes.

Heb tot nu toe alles met de Porsche Cayman gedaan (sinds ik hem heb dan) maar ben nu overgestapt op de Lamborghini Gallardo, heb er nog maar een paar minuten in gereden maar hij ligt heerlijk op de weg.

Ik 'tune' mijn auto trouwens helemaal niet. Ik spuit hem grijs met nummer 53 erop (HERBIE!) en laat de performance settings op standaard staan. Tot nu toe nog alles kunnen winnen dus het lijkt me totaal niet nodig.
  woensdag 30 november 2005 @ 01:53:27 #157
62913 Blik
The one and Only!
pi_32687919
heb nu net de Cayman veroverd, heb net alvast maar even 320 km gereden

die pursuits beginnen nu trouwens wel heel lastig te worden, zitten soms gewoon met 7 auto's achter me aan, zie die maar eens te lozen
pi_32687929
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef Shakes het volgende:
censuur
Gebruik hiervoor spoiler tagjes. Dank
quote:
Ow, kwam er net pas achter dat nitro's standaard op de auto zitten en je ze niet hoeft te kopen. Kocht ze nooit om geld te sparen dus ik drukte ook nooit op het nitro knopje. Die races zijn nu wel erg makkelijk :s. Bounty en milestone is wel gay. Soms staat er opeens een spijkermat op de weg in een bocht zodat ik vantevoren niet rustig naar de 'goede' kant kan sturen. Oftewel dag bandjes.
Tip: Gebruik 'bullettime' om dit soort dingen in te schatten waar ze liggen opgesteld.
quote:
Heb tot nu toe alles met de Porsche Cayman gedaan (sinds ik hem heb dan) maar ben nu overgestapt op de Lamborghini Gallardo, heb er nog maar een paar minuten in gereden maar hij ligt heerlijk op de weg.

Ik 'tune' mijn auto trouwens helemaal niet. Ik spuit hem grijs met nummer 53 erop (HERBIE!) en laat de performance settings op standaard staan. Tot nu toe nog alles kunnen winnen dus het lijkt me totaal niet nodig.
Wedden dat het nodig is.

[ Bericht 6% gewijzigd door _moder8or_ op 30-11-2005 17:07:42 ]
pi_32688905
ik wou bijna de game inruilen maar ben overnieuw begonnen ( omdat ik er constant werd uitgereden door de AI met 500 km/h ):P
Dit keer de Lexus laten liggen en een Golf GTI gepakt
Blacklist 15/14 Verslagen zonder een enkele Upgrade ( heb ook alle 2 hun auto's )
Daarna de Golf GTi gepakt van nummer 15 ( niks eraan gedaan )
Daarmee Alle Races Voor 13 uitgereden ( zonder moeite )
Nu mag ik Straks 13 uitgaan dagen

Denk tog dat me Profiel Corrupt was op de een of andere rare manier
aangezien het me nu wel lukt
Wel een kicken spel
heb er weer plezier in
heb ook geen last van de catchup haha ik rij de computer er nu zo uit

Moet wel even erbij zeggen dat ik me dus een gamepad heb gehaald
Logitech Rumblepad 2
Dit rijd echt Super Relaxed
Ga proberen al Hun Auto's te krijgen

[ Bericht 9% gewijzigd door Revenge2005 op 30-11-2005 07:07:39 ]
pi_32689055
Gisteravond voor jan lul 2 races gewonnen.
Kwam de race uit en meteen 5-0 achter me aan en was al heat level 3.
Kon ik bijna 3 kwartier rondscheuren met de Porsche en let ik even niet op met een bocht maken,BUSTED
Had vette bounty en aardig wat milestones gereden in die chase
pi_32689068
Weet iemand een Goeie Auto om te kopen voor races ?
na dat je dus nummer 13 verslagen hebt ?
ik hou me gewonnen GTI voor De 5-0
pi_32689642
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef odebeijer het volgende:
pi_32689788
lama...

[ Bericht 96% gewijzigd door Frozen_Ice op 30-11-2005 11:11:26 ]
  woensdag 30 november 2005 @ 09:35:48 #164
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32690088
Ik ben nu aan het knokken tegen nummer 9 van de lijst maar das knap lastig. De flitsrace lukt wel maar de sprint is moeilijk met veel haakse bochten. De politie is nu idd knap lastig ik heb in ieder geval een paar police hummers aan gort gereden..
pi_32694003
Wat bedoelen die coppers met "Pursuit code 3?"
pi_32694110
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
3 Vlammetjes.. Dan krijg je weer andere auto's achter je aan (die corvettes?)
pi_32694182
Ik heb dit spel al uitgespeeld.. hihi
pi_32694234
Ik vind die gallardo best wel kut rijden
Wanneer gaat je heat level trouwens omhoog zit nu op 4 en hij wil niet hoger (nr 4 op de blacklist ben ik mee bezig .
pi_32694385
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:02 schreef Atreidez het volgende:

[..]

3 Vlammetjes.. Dan krijg je weer andere auto's achter je aan (die corvettes?)
Nee, dat gaat niet over de flammetjes, als ik HEAT 5 heb, zeggen ze dat nog steeds!

En de Corvettes krijg je pas bij Heat 5.
pi_32694398
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:05 schreef WesHell het volgende:
Ik heb dit spel al uitgespeeld.. hihi
Ik ook, en bijna voor de tweede keer.
pi_32695141
En ben trouwens ee nieuwe game begonnen, en doe als eerst de Challenges .
pi_32696302
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef janrad het volgende:
35 minuten toen moest ik pissen
pi_32696357
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Frozen_Ice het volgende:
  woensdag 30 november 2005 @ 15:12:50 #174
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32697501
ok, ok ik ben een lamme cheater , maar goed ik verveelde me en heb een savegamepje gezocht en gevonden, en ben wat aan het knutselen gegaan, heb een dikke audi gekocht en daar voor 350 duizend dollar ingestopt, alles op ultimate en nu loopt ie (minimaal) 330 (de weg was op....)

en o ja hij is wit, zonder bodykit, spoilers of andere poespas
  woensdag 30 november 2005 @ 15:21:44 #175
48487 Martijn85
pi_32697751
quote:

[..]

ff op esc drukken dan staat ie op pauze
pi_32697816
quote:

[..]

pi_32698422
Heat level 5 is kut heb net een bounty van 1.5 miljoen door de plee gegooit .
  woensdag 30 november 2005 @ 16:27:52 #178
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32699761
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef Shakes het volgende:
Ben nu #6 op de blacklist, net was ik een race aan het rijden toen ik hoorde: "Female streetraces apprehend, she claims to be undercover". Dat is die lelijke heks Mia ik weet het zeker!

leuk dat je het verhaal ff vertelt
Who the fuck is ajax ?
pi_32700014
Ik kan het stadion niet vinden, dus ik kom vaak niet uit een hoge bountie, kan iemand het mapje posten met hierop waar het stadion te vinden is?
pi_32700177
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:27 schreef xboxps2 het volgende:

[..]

leuk dat je het verhaal ff vertelt
Inderdaad Daarvoor zijn de spoiler tags verzonnen
pi_32700298
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:35 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik kan het stadion niet vinden, dus ik kom vaak niet uit een hoge bountie, kan iemand het mapje posten met hierop waar het stadion te vinden is?
pi_32700517
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Volgens mij is dat een code dat jij niet stopt en ze dus met een serieuze achtervolging te maken hebben waardoor backup wordt geroepen.

Krijg je meestal na een half minuut ofzo, afhankelijk van de heat level
pi_32700548
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:40 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Inderdaad Daarvoor zijn de spoiler tags verzonnen
Nou wil ik niet zeuren, maar echt handig om het dan ook nog in de quotes te laten staan is het ook niet.
pi_32700589
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:51 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een code dat jij niet stopt en ze dus met een serieuze achtervolging te maken hebben waardoor backup wordt geroepen.

Krijg je meestal na een half minuut ofzo, afhankelijk van de heat level
Level 5 is 1,5 minuut
pi_32700606
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:52 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Nou wil ik niet zeuren, maar echt handig om het dan ook nog in de quotes te laten staan is het ook niet.
Ik volg je even niet
pi_32700990

pi_32701000
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:54 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik volg je even niet
Over dat gedeelte wat het verhaal enigszins verklapt in de post van Shakes.
pi_32701053
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Over dat gedeelte wat het verhaal enigszins verklapt in de post van Shakes.
Opgelost
pi_32703297
Oke een beetje off topic maar komt er nog een showroom deel 2????
Wil toch weer een beetje de nieuwe rides laten zien en ik denk anderen ook.
pi_32703640
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:27 schreef BozXmass het volgende:
Oke een beetje off topic maar komt er nog een showroom deel 2????
Wil toch weer een beetje de nieuwe rides laten zien en ik denk anderen ook.
Die is allang open Need For Speed: Most Wanted Showroom #2
pi_32704246
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:44 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dank u
pi_32704292
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dank u
No Problemos.
  woensdag 30 november 2005 @ 19:12:36 #193
24184 speedfreakssj
pi_32704649
heat level is best te doen met de mistang. de porsche en de mustang gebruik ik nu voor bounty en heb een RX7 gekocht die ik later ga upgraden als 2e race auto mocht er wat met den RX8 of EVO gebeuren.
pi_32705700

pi_32706931
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Die is allang open Need For Speed: Most Wanted Showroom #2
Lekker wakker weer

We gaan weer verder thnx
pi_32707080
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef BozXmass het volgende:

[..]

Lekker wakker weer

We gaan weer verder thnx
Ach, het is nog vroeg
  woensdag 30 november 2005 @ 20:53:23 #197
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32708050
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef Dacide het volgende:
Voor de mensen die hem al uitgespeeld hebben..... Kan je eeuwig free roaming doen... en ook alle oudere races opnuieuw racen? Want dan kan ik in theorie elke auto kopen die ik wil en die door blijven tunen...
subtiel KICKJE
pi_32708104
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:53 schreef Dacide het volgende:

[..]

subtiel KICKJE
Nog een keer, ja dat kan je.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:23:28 #199
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32709159
ow... heb ik er overheen gelezen

thnx voor je reply
pi_32709244
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:23 schreef Dacide het volgende:
ow... heb ik er overheen gelezen

thnx voor je reply
No problem :
pi_32710397
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:44 schreef LoggedIn het volgende:
hoe zet je catch-up uit?
Carrière: Niet
Quickrace: Bij je race instellingen.
pi_32710617
Waarom zou ik bij performance tuning niet gewoon turbo en nitrous op z'n hoogst zetten?
  woensdag 30 november 2005 @ 22:20:40 #204
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32711350
nitrous heb ik altijd op full max...

turbo op max levert het volgende resultaat:

je turbo begint pas te werken op hoge toeren.... je hebt dus geen turbogat maar een turboKRATER.
dus stel je turbo begint pas bij 7000rpm te werken... dan moet je ook vermogen hebben om snel genoeg tot die 7000rpm te klimmen..
pi_32711888
Ik word inmiddels helemaal gestoord van die "rij weg voor de politie" missies.

Ben je 15 minuten lang politie aan het ontwijken, rij je met je domme hoofd tegen een vrachtwagen aan. 10 politie wagens om je heen en weer een kwariter van je leven verspild en een extra kruisje bij je voertuig.

Als dit zo nog een paar keer door blijft gaan is NFS:MW weer een spel dat vrolijk in de kast beland.
pi_32712989
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:35 schreef Neverstop het volgende:

Ben je 15 minuten lang politie aan het ontwijken, rij je met je domme hoofd tegen een vrachtwagen aan. 10 politie wagens om je heen en weer een kwariter van je leven verspild en een extra kruisje bij je voertuig.

Als dit zo nog een paar keer door blijft gaan is NFS:MW weer een spel dat vrolijk in de kast beland.
Doe dan mocht je opgepakt worden alt+f4
pi_32713859
Kweet niet of dit al langs is gekomen; Hier staat een tweakguide van NFS MW - http://www.tweakguides.com/NFSMW_1.html

Misschien iets voor de OP?
pi_32714081
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Atreidez het volgende:
Kweet niet of dit al langs is gekomen; Hier staat een tweakguide van NFS MW - http://www.tweakguides.com/NFSMW_1.html

Misschien iets voor de OP?
Geregeld, omdat ik het niet meer kan toevoegen even gevraagd aan een mod. Bedankt!

-edit-

Hij staat erin.

[ Bericht 4% gewijzigd door _moder8or_ op 30-11-2005 23:49:26 ]
pi_32717089
Wat zit ik me de tiefes te ergeren aan een kut challenges. Je moet 6 spikestripes omzijlen met een KUT politiewagen. Je ramt met 230km/h in een roadblock en je staat meteen stil

Nu was ik bij 6/6 en loopt het kut spel vast
pi_32717314
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zit ik me de tiefes te ergeren aan een kut challenges. Je moet 6 spikestripes omzijlen met een KUT politiewagen. Je ramt met 230km/h in een roadblock en je staat meteen stil

Nu was ik bij 6/6 en loopt het kut spel vast
ik heb het spel sinds gisteren ... vandaag (blacklist 10 / PS2) 37 minuten achtervolging gehad en BUSTED door 1 kopper die in m'n zijkant vast zat... hele weg verder vrij maar kon geen kant op (normaal wel ... ook nitro geprobeerd). Niets anders te doen dan busten metertje vol zien lopen.
Calm down, please!
pi_32717345
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:20 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

ik heb het spel sinds gisteren ... vandaag (blacklist 10 / PS2) 37 minuten achtervolging gehad en BUSTED door 1 kopper die in m'n zijkant vast zat... hele weg verder vrij maar kon geen kant op (normaal wel ... ook nitro geprobeerd). Niets anders te doen dan busten metertje vol zien lopen.
. Soms hè, soms wordt is schijt ziek van zoiets.
  donderdag 1 december 2005 @ 09:27:39 #212
48487 Martijn85
pi_32719396
O, o, die Ai toch ook soms

Gister een race gedaan, verlies ik met 35 sec achterstand , doe ik hem daarna weer, win ik met 15 sec voorsprong

Dus vanavond nog maar even 5 races halen en dan de #4 op zn kloten geven
pi_32721255
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Carrière: Niet
Quickrace: Bij je race instellingen.
maar ik wil em juist bij carierre uitzetten
pi_32721939
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:00 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar ik wil em juist bij carierre uitzetten
1 woord: Pech
  donderdag 1 december 2005 @ 11:41:46 #215
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32722086
Met veel zweten de nummer 9 verslagen. Ik moest de Porsche Caayman flink fijn tunen voor ik de Mitshubitsie aan kon. Deze heb ik nu gewonnen hij is veel beter dan de Porsche. Vindt ik tenminste.
pi_32722116
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef janrad het volgende:
Met veel zweten de nummer 9 verslagen. Ik moest de Porsche Caayman flink fijn tunen voor ik de Mitshubitsie Mitsubishi aan kon. Deze heb ik nu gewonnen hij is veel beter dan de Porsche. Vindt ik tenminste.
Hehe Als je de Lancer bedoeld dan is hij inderdaad veel beter. 4x4 hè
  donderdag 1 december 2005 @ 11:53:37 #217
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32722367
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:43 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Hehe Als je de Lancer bedoeld dan is hij inderdaad veel beter. 4x4 hè
Yep de Lancer die bedoel ik enne bedankt voor de correctie
pi_32723603
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:53 schreef janrad het volgende:

[..]

Yep de Lancer die bedoel ik enne bedankt voor de correctie
Je mag ook metsubsidie zeggen
pi_32727229
Damn hele reactie getypt, knalt fok er ff uit ...
Maargoed, zit nu zelf op #4 met de gallardo, met zo'n beetje alle upgrades (ding gaat als de brandweer ) Heb hiervoor het meeste met de caymann gedaan.
Verder begin ik een beetje moe te worden van die chases, in het begin moet je om de 100 meter stil staan omdat je ze zo kwijt bent, en als je ze eenmaal achter je aan hebt ben je weer een kwartier bezig om ze kwijt te raken, ik doe tegenwoordig al me bounty opdrachten gewoon op de snelweg, kan je lekker hard doorrijden en de cops kunnen je nog een beetje bijhouden.
Verder is die catchup soms heel irritant en onrealistisch, ik heb wel eens gezien dat de AI tegen een vrachtwagen knalt waardoor ik een voorsprong heb van 10 a 15 seconden en dat ze dan 6 seconden later weer achter je rijden, beetje nep imo.
pi_32727446
heeft iemand nog een savegame op 51% liggen ik ben alles kwijtgeraakt bij een hd crash als je iets hebt mail het dan naar senna22@zonnet.nl ik heb dus niet veel zin om opnieuw alles te moeten verdienen( stond al op plaats 7)
pi_32727645
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:26 schreef senna22 het volgende:
heeft iemand nog een savegame op 51% liggen ik ben alles kwijtgeraakt bij een hd crash als je iets hebt mail het dan naar senna22@zonnet.nl ik heb dus niet veel zin om opnieuw alles te moeten verdienen( stond al op plaats 7)
Ik zit op 17% en moet nog met de carrière beginnen
pi_32727853
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Je mag ook metsubsidie zeggen
of missiebusje
mijnspatiebalkiskaduuk
pi_32728770

I my Chrome Cayman
Calm down, please!
  donderdag 1 december 2005 @ 17:00:53 #224
24184 speedfreakssj
pi_32730078
ik heb die lancer verslagen met de RX8, en die mustang daarna ook. was nbest malkkelijk.
nu de SL500 al heb ik daar mijn bedenkingen bij. die mustang en porsche gebruik ik voor bounty.
RX8 voor racen en als het moet tune k de lancer verder of die nieuwe geile RX7
pi_32730452
ik had praktisch alles gedaan met de golf GTI totaal opgefokt en nu ben ik gefokt (woordspellinkje he? ) door mijn eigen pc maar er is nog niemand op 51%?
pi_32730899
ik denk dat er wel wat mensen verder zijn dan 51%. zelf net de viper gewonnen.. maar de gallardo blijft egt het best... en de lancer voor bounty natuurlijk
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef dapluiz het volgende:

Verder is die catchup soms heel irritant en onrealistisch, ik heb wel eens gezien dat de AI tegen een vrachtwagen knalt waardoor ik een voorsprong heb van 10 a 15 seconden en dat ze dan 6 seconden later weer achter je rijden, beetje nep imo.
idd, ik stond een keer +1000meter voor, en na 2 bochten haalde mij weer in, zonder dat ik een fout maakte
  donderdag 1 december 2005 @ 17:53:41 #227
24184 speedfreakssj
pi_32731571
ik heb die lancer nog niet gebruikt voort bounty. wat is er zo goed aan tov de mustang of de porsche? je moet er toch wel eerst zo'n 50K in pompen wil hij echt snel zijn? het is die van dinges.
die je met de porsche of RX8 redelijk makkelijk kon verslaan
pi_32731785
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:53 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb die lancer nog niet gebruikt voort bounty. wat is er zo goed aan tov de mustang of de porsche? je moet er toch wel eerst zo'n 50K in pompen wil hij echt snel zijn? het is die van dinges.
die je met de porsche of RX8 redelijk makkelijk kon verslaan
4WD dus je kan lekker politie auto's uit de weg douwen en hij komt rete-snel van z'n plek af... idd wel effe opvoeren.
Calm down, please!
pi_32731942
uiteraard opvoeren...
maar de lancer slipt in het begin niet zo erg als andere auto;s die achterwiel aandrijving hebben, en heeft gewoon fuckin veel grip
pi_32732988
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:35 schreef Neverstop het volgende:

Helemaal mee eens. Dat voegt echt niets toe behalve ergernis.

Moet je zoveel honderdduizend bounty halen - kost veel tijd en dan maak je een klein foutje en je bent bedankt.

Racen is leuk - gezeik met bounties en milestones totaal niet.
  donderdag 1 december 2005 @ 18:50:40 #231
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32732993
moet nu die vrouw verlsaan die nummer 8 is

moet alleen nodige geld nog

races en mijlpalen al gehad
Who the fuck is ajax ?
pi_32733082
xboxps2 zou ik jou savegame kunnen krijgen dat scheelt weer een hoop tijd voor mij?
of heb jij hem niet op de pc gespeelt?
pi_32733121
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:50 schreef xboxps2 het volgende:
moet nu die vrouw verlsaan die nummer 8 is

moet alleen nodige geld nog

races en mijlpalen al gehad
bounty is geen geld
  donderdag 1 december 2005 @ 18:59:02 #234
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_32733229
Wanneer heb je genoeg geld om een mooiere wagen te kopen? Ik ben nu bij nr 13 geloof ik, en rij nog steeds in m'n Punto
Ik doe al die races wel , meer veel meer dan 30K heb ik niet op mijn rekening... Kun je ook nog op andere manieren geld verdienen?
Wie speelt er btw allemaal met een stuurtje? Ik heb de Logitech Formula Force EX en dat was ff wennen, maar het is nu echt te gek
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_32733346
Je kunt races meerdere malen doen voor extra cash
pi_32733838
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef Svyatagor het volgende:
Wanneer heb je genoeg geld om een mooiere wagen te kopen? Ik ben nu bij nr 13 geloof ik, en rij nog steeds in m'n Punto
Ik doe al die races wel , meer veel meer dan 30K heb ik niet op mijn rekening... Kun je ook nog op andere manieren geld verdienen?
Wie speelt er btw allemaal met een stuurtje? Ik heb de Logitech Formula Force EX en dat was ff wennen, maar het is nu echt te gek
kies ook altijd de "?" Markers als je wint... dan heb je kans op de pinkslip (auto van de blacklist-persoon waarvan je wint). Maar Cash is niet zo onwijs belangrijk. Hoe verder je komt hoe makkelijker je het verdient.

De ?-markers vinnik zowiezo aantrekkelijker.
Calm down, please!
  donderdag 1 december 2005 @ 20:11:52 #237
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32735571
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef senna22 het volgende:
xboxps2 zou ik jou savegame kunnen krijgen dat scheelt weer een hoop tijd voor mij?
of heb jij hem niet op de pc gespeelt?
nope speel hem op de xbox sorry
Who the fuck is ajax ?
  donderdag 1 december 2005 @ 20:11:54 #238
24184 speedfreakssj
pi_32735573
jrb nu xo'n 124L en ga mijn porsche verkopen en daarvan de lancer tunen.
die RX7 houd ik denk ik om gewoon rondjes te rijden want als je je netjes gedraagd krijg je toch geen coppers.
porshe was heat level 4 en zo en ik zweten, is het nog niet zo heel moeilijk. alleen die heli, maar die is toch zo weer weg.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:00:19 #239
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32737215

Hoezo geluk hebben.
pi_32737318
. Dat is wel enorme mazzel ja
  donderdag 1 december 2005 @ 22:05:33 #241
24184 speedfreakssj
pi_32739423
die SL500 niet gewonnen. wel een impound kaartje en een get out of jail free card.....
wat je daar nu weer mee moet.
pi_32740064
De nummer 3 van de Blacklist vernederd in de 1ste race. Had gewoon mazzel dat hij ergens crashte.

donderdag 1 december 2005 @ 22:38:53 #243
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_32740485
Pff zeg... sommige drag races zijn superklote...

Je hebt een perfecte start en ook perfecte shifts... Je gaat om al het verkeer heen behalve bij 1 kruispunt want daar rijdt altijd een busje super langzaam overheen.. Je kan maar 2 banen kiezen en hij staat precies op iedere helft van de banen.... afremmen is enigste optie... en dan hopen dat die gast achter je niet veel inhaalt... Na 10x proberen eindelijk gehaalt!

Best frustrerend als je alles perfect doet en dan nog op een paar 10e seconde wint omdat je anders dat hoerige verkeer raakt!
pi_32741290
!

Circuit race van 10 minuten en door dat gare catch-up haalt zo'n tiefus porsche me in !
Was een heel vreemde race er ware 2 scherp bochten waar ze steeds allemaal stonden te kloten
Waardoor ik dus een voorsprong van 600 meter had elke ronde tot 2 bochten voor het eind !
Frustrerend !
pi_32741359
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:01 schreef Steve-O het volgende:
!

Circuit race van 10 minuten en door dat gare catch-up haalt zo'n tiefus porsche me in !
Was een heel vreemde race er ware 2 scherp bochten waar ze steeds allemaal stonden te kloten
Waardoor ik dus een voorsprong van 600 meter had elke ronde tot 2 bovhten voor het eind !
Frustrerend !
Vet irritan he! , en wanneer jij achter ligt, haal je ze echt niet meer in....
  donderdag 1 december 2005 @ 23:04:15 #246
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_32741383
Die catch up is af en toe wel erg nep zeg...

Knal je met 300+ overal tussendoor... En zie je je afstand in meters RAZENDSNEL teruglopen.. Ja tuurlijk... Die rijden zeker 400+..
pi_32741473
Bloedirritant af en toe ja
ben er maar mee gekapt ga ander wel verder .
pi_32741584
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:02 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

4WD dus je kan lekker politie auto's uit de weg douwen en hij komt rete-snel van z'n plek af... idd wel effe opvoeren.
Je hoeft je auto toch niet op te voeren voor de achtervolgingen?

Al ga je 350+... de politie houdt je toch wel bij...

Je kan beter je enerie steken in het tunen zodat je veel grip hebt, denk ik... Turbo in de lage toeren (betere acceleratie, lage topsnelheid) en veel downforce, zodat je de politie kan afschudden in de gebieden met veel bochtjes en kruisingen.

Net een hele lange achtervolging gehad met de Evo... alle milestones gehaald, in cooldown en op het punt om een hideout in te rijden... Crasht het spel...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32741924
misschien een domme vraag hoor, maar wie is nu eigenlijk in godsnaam Rog?
  donderdag 1 december 2005 @ 23:24:14 #250
24184 speedfreakssj
pi_32742073
ik heb net ook achtervolging gehad met de evo en daarna, nadat ik bij de politie die watertoren aan gort reed en ze verder op de straat een roadblock hadden mooie 18-"gedaan en toen in de politiegarage gewacht. en ze kwamen echt net zeken hoor. losers.
en rijden kunnen ze ook niet.
pi_32742189
Ik heb m trouwens nog niet uitgespeeld maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32742753
ben nu bij nr #4 aanbeland, morgen weer verder

en had een paar races trg geluk met de tollbooth
http://xs.to/xs.php?f=oohhwwww.JPG&h=xs57&d=05484
namaste
pi_32742938
lol

dat tollboth racen is echt het makkelijkste uit het hele spel trouwens, gewoon geen gezeik met neppe tegenstanders en racen met je donder...en dan zie je tenminste echt hoe hard je rijdt als je gewoon gemiddeld 20-30 seconden over hebt aan het einde...

morgen maar eens eventjes die Razor verslaan...eerst even alle milestones, dan wat racen en dan die M3 maar eens terughalen. Ik vraag me alleen af waarom echt, ik hoef helemaal geen M3 als ik een Lamborghini heb zeker aangezien hij best snel optrekt:

dat zijn nog eens cijfers 1.93s naar 100 km/ h

ow ja, om 100% completion te krijgen moet je zeker ook overal in die Rap Sheet rankings op #1 komen? dat zuigt echt hard...is niet zozeer onmogelijk, als wel rete saai die fucking lange achtervolgingen op een gegeven moment...
pi_32747623
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef DeeBee het volgende:
lol

dat tollboth racen is echt het makkelijkste uit het hele spel trouwens, gewoon geen gezeik met neppe tegenstanders en racen met je donder...en dan zie je tenminste echt hoe hard je rijdt als je gewoon gemiddeld 20-30 seconden over hebt aan het einde...
Ja idd, dat is ook de reden dat ik eigenlijk alleen maar Toll booth en Speedtraps doe, en af en toe een drag of een sprint, als het echt moet
En die M3 kan me ook gestolen wordne ja, wat moet je ermee als je eel gallardo, caymann, A4 en een mustang hebt
pi_32749017
Die Corvette is ook wel een stoere bak, ik ben dol op die pink slips. De Lamborgini rijd niet geweldig vind ik persoonlijk, die zal ik maar weer eens verkopen.
quote:
Je kan beter je enerie steken in het tunen zodat je veel grip hebt, denk ik... Turbo in de lage toeren (betere acceleratie, lage topsnelheid) en veel downforce, zodat je de politie kan afschudden in de gebieden met veel bochtjes en kruisingen.
Hoever pas je dan je instellingen aan? En dit kan toch ook tijdens het racen aanpassen?
pi_32749363
Naar eigen inzicht... Ik vind zelf dat je bij drie streepjes al een behoorlijk effect merkt... Helemaal voluit is vaak 'te', volgens mij...

je kan dit inderdaad tijdens het racen (eigenlijk op ieder moment) aanpassen. Je kan dus vrij snel vinden wat voor jou de meest prettige instellingen zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32749478
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[offtopic]

[/offtopic]

Calm down, please!
pi_32749559
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

[offtopic]
[afbeelding]
[/offtopic]

De laatste is ook wel een erg ongelukkig genomen foto waarschijnlijk uit de tijd dat hij een blessure had...... Ik weet ook niet of de foto echt is, maar dan nog, hij is 55 Laat hem oud zijn

Nu weer ontopic, NFS MW heeft ons nodig
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:54:25 #259
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32749663
Er zijn mensen die voor hun dertigste al zo'n figuur hebben hoor.
pi_32752311
Heeft er iemand een idee, hoe je de overtreding snelheidsmaniak kunt halen? Snelheidsovertreding lukt me wel, maar die maniak? geen idee.
Ik rij trouwens met een Gallardo en een Subaru
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:50:49 #261
48487 Martijn85
pi_32752397
300+ gaan rijden volgens mij Ik heb hem wel een paar keer gehad maar heb geen id wanneer ik hem kreeg
pi_32752643
Dan zal ik ook in Heat 5 moeten zitten denk ik.... elke keer als ik 300+ ga ben ik ze kwijt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_32753356
snelheidsmaniak dat is ? excessive speeding neem ik aan die heb dan al precies 1 keer gehad

ik vind die nederlandse vertaling trouwens helemaal niks!!
namaste
pi_32753481
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:32 schreef Dulk het volgende:
snelheidsmaniak dat is ? excessive speeding neem ik aan die heb dan al precies 1 keer gehad

ik vind die nederlandse vertaling trouwens helemaal niks!!
Met de KO races ook leuk... Bert zijn afgevallen oid....
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_32753946
Wie speelt hem dan ook in het nederlands
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:05:41 #266
48487 Martijn85
pi_32754121
Ik Je moerstaal schopt kont

[ Bericht 4% gewijzigd door Martijn85 op 02-12-2005 14:54:51 ]
pi_32754877
Hehe, maar niets als je moerstaal niet de originele taal is, en je zulke fouten krijgt.
pi_32755298
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:37 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Met de KO races ook leuk... Bert zijn afgevallen oid....
hahaha hoe fout, net zoals ik al ergens tolhuizen zag ff serieus dat is toch ook geen porum
namaste
pi_32756045
Ik weet niet hoe het nu bij MW is maar bij underground 2 was ik mijn carriere kwijt als ik in het Engels wou spelen... ach wat maakt het uit... Ben most wanted #4 dus als Nederlander zijnde race ik net zo goed hoor
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_32756829
Ik heb het spel net maar het is echt zo fucking relaxt, heb alleen ''nog'' geen last gehad van catch-up (gelukkig )
pi_32757020
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef DeeBee het volgende:

[[url=http://xs57.xs.to/pics/05484/nfsmw1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]

dat zijn nog eens cijfers 1.93s naar 100 km/ h
1.93? amateur, das bijna 2x zo langzaam als ik in me corvette

ksta nu trouwens 4e, maar kheb nu 2 uurtjes gespeeld vandaag, en ik vind het wel leuk geweest eigenlijk
pi_32757253
Heb ff naar die challenge series gekeken, en meteen ff die laatste gedaan waarbij je met heat 7 een bounty van 500.000 moet halen en dan ontsnappen. Staat er bij dat het de laatste en moeilijkste challenge is
In 7 minuten klaar en ontsnapt
En uiteindelijk een bounty van 1.8 miljoen
pi_32757369
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:53 schreef ZigoSOS het volgende:
Heb ff naar die challenge series gekeken, en meteen ff die laatste gedaan waarbij je met heat 7 een bounty van 500.000 moet halen en dan ontsnappen. Staat er bij dat het de laatste en moeilijkste challenge is
In 7 minuten klaar en ontsnapt
En uiteindelijk een bounty van 1.8 miljoen
[afbeelding]
Zijn jouw challenges niet gelocked dan?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:01:52 #274
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32757480
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef Dulk het volgende:
ben nu bij nr #4 aanbeland, morgen weer verder

en had een paar races trg geluk met de tollbooth
http://xs.to/xs.php?f=oohhwwww.JPG&h=xs57&d=05484
Hehe jij ook al geluk hebben?
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:03:54 #275
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32757526
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:53 schreef ZigoSOS het volgende:
[afbeelding]
Mooi auto'tje.
pi_32757532
Jawel, alleen de allerlaatste is wel unlocked.. Neem aan dat dat bij iedereen zo is...
Was de eerste keer dat ik challenge deed, en de laatste was unlocked dus die had ik ff geprobeerd.
pi_32757547
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:03 schreef nlboy het volgende:

[..]

Mooi auto'tje.
Is niet van mij
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:37:17 #278
48487 Martijn85
pi_32758492
Alleen bij die Black Edition heb je de challenge van Heat 7, dus of hij heeft de minder legale versie of hij heeft een geimporteerde versie
pi_32758744
Die extra auto van de balck edition unlock je die alleen in challenge mode ?
wil ze in career mode hebben
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:04:29 #280
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32759214
net nummer 8 verslagen
Who the fuck is ajax ?
pi_32761901
ffs heb nu echt al 3 keer achter elkaar gehad dat je een kwartier lang zo'n achtervolging hebt...en dat je dan wat auto's beukt, en vervolgens heb je dan even geen control over je auto omdat hij de lucht invliegt...en dan land je vervolgens op andere auto's en kan je geen kant meer op echt zo fucking nep is dat...jezus, kan je echt helemaal niks aan doen gewoon...maar ja, nog maar keertje proberen, die Razor moet eraan
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:00:31 #282
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32762003
Hoe win je de dragrace om nummer 8 ? ik kan sturen wat ik wil maar ik blijf op van alles en nog wat knallen . Ik kan gewoon niet van baan veranderen, die dragraces zijn echt kut van mij mogen die eruit.
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:14:19 #283
24184 speedfreakssj
pi_32762282
ik had hem in 2 keer geloof ik.
helpt erg met bullet time, dan schuift hij er zelf wel omheen zolang je maar uiterst rechts stuurt.
ik zelf ben nu bezig met de challenges voor nr 7, die met de gallardo.
ik denk dat ik de RX8 er voor neem maar misschien ook wel de EVO.
beiden zijn volledig getuned voor zover verkrijgbaar maar de EVO is meer voor bounty.
pi_32762428
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef Martijn85 het volgende:
Alleen bij die Black Edition heb je de challenge van Heat 7, dus of hij heeft de minder legale versie of hij heeft een geimporteerde versie
En hoe weet jij dat?
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:29:35 #285
48487 Martijn85
pi_32762626
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:20 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat?
Omdat ik die Black Edition ook heb gespeeld natuurlijk

Ik ga niet een week extra wachten tot ik hem kan kopen als ie al te downloaden is.
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:36:36 #286
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32762796
Ik ben nu bij blacklist nr. 3
Het begint steeds leuker te worden, maar de 'bazen' zijn nog steeds vrij makkelijk.
Maar de races zelf worden steeds lastiger, vooral als er politie mee gaat bemoeien..
pi_32763621
Grrr, net 2 keer bij milestone (minimaal 8 minuten achtervolging en dan ontsnappen) dat ik de 8 minuten erop had zitten en dan daarna net tegen 1 paaltje rij dat ik gepakt word.
Echt te super irritant gewoon
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:11:33 #288
24184 speedfreakssj
pi_32765292
welke aut heb je dan want met de EVO wist ik me uit de meest erge situaties te redden, alleen driftend over een spikestrip ging niet toen ze hem in de buitenbocht hadden gelegd en ik gem pas zag toen het te laat was.
pi_32765672
Whehe ik dacht laatst dat ik een spikestrip zou raken sprong ik er net overheen
Dat was er trouwens ook zoeen in de buitenbocht.
pi_32767061
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32767771
Moet ik deel 10 klaarmaken?
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:48:39 #292
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_32767780
kan je ook pursuits doen via LAN. Dus 1 iemand is de politie en de ander moet h'm smeren???
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_32767980
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:48 schreef The.PhantoM het volgende:
kan je ook pursuits doen via LAN. Dus 1 iemand is de politie en de ander moet h'm smeren???
pi_32768381
Kan je via direct ip met iemand anders verbinden, om online te spelen.... ?
pi_32768526
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef Drifter__ het volgende:
Kan je via direct ip met iemand anders verbinden, om online te spelen.... ?
Heb ik helemaal niet opgelet. Ik doe het alleen online, ik zoek het even voor je uit. 1 moment.
pi_32768582
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Moet ik deel 10 klaarmaken?
Wie anders?
pi_32768605
Uhm Drifter__. Het kan, via de LAN optie in je menu
pi_32768622
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:16 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Wie anders?
Jullie mogen ook wel eens wat doen Dit wordt al mijn 6e OP voor dit spel
pi_32768723
Ik las dat je iammostwanted in moest typen in het startscherm en dat je dan alles unlocked heb. (ben mijn eigen save game kwijt met vastloper van pc was op 60% )

Maar het werkt niet?? En save games downloaden en installeren werkt ook niet? Hij ziet alleen mijn eigen nieuwe saved game met 0% progress ofzo.
pi_32768760
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik las dat je iammostwanted in moest typen in het startscherm en dat je dan alles unlocked heb. (ben mijn eigen save game kwijt met vastloper van pc was op 60% )

Maar het werkt niet?? En save games downloaden en installeren werkt ook niet? Hij ziet alleen mijn eigen nieuwe saved game met 0% progress ofzo.
Je moet het doen als je het schermpje krijgt te zien met erop "Druk op Enter" Dus net na Mia's en intro,
pi_32768890
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Je moet het doen als je het schermpje krijgt te zien met erop "Druk op Enter" Dus net na Mia's en intro,
Push enter to continue ofzo ja. Maar daar doe ik het ook. Dan zie je die M3 op de achtergrond. Helemaal in het begin? Dan gebeurd er niets??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')