Verhaalquote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Opgesteld door Worldracing.nl Forumquote:Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.
Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.
Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....
Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!
Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.
Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.
Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...
"the most wanted"
Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Moviesquote:# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
kan wel beterquote:Op zondag 27 november 2005 19:40 schreef Steve-O het volgende:
Nieuwe topspeed met mijn a4
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05470/302.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Heb al zo'n 15000 piek aan boetes met dit ding
Hoe zit dat trouwens met jullie fines?
En dat ligt aan mijn topics?quote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef truSteh het volgende:
pfff het gaat snel met de topicskheb gewoon serieus 2 dagen niet gespeelt
Ik rij meestal rustig totdat ik er een paar achter me aan heb, daarna ga ik proberen om zoveel mogelijk damage te doen totdat ik er weer maar 1 heb die ik dan in leven hou door weer rustig te rijden. Het lukt niet altijd, zo moest ik in de chase van 1,000,000 vol achter een copper aan omdat hij omdraaide op de snelwegquote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef speedfreakssj het volgende:
ik krijg hem niet eht hoog. of ze pakken me of ze schijen er bijna meteen mee uit. en dan gaan ze een roadblock doen, erg tof als ik aan de andere kant van de nanaomuur sta te wachten...
Welke auto rij jij nuquote:Op maandag 28 november 2005 12:13 schreef Atreidez het volgende:
Ben #5, nu wordt t wel pittig moet ik zeggen
Misschien nieuwe drivers voor je videokaart downloaden of een hoger direct x versie?quote:Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef McGilles het volgende:
Grrr. echt irritant dat ik die soort grafics bug heb, geen idee welke optie het veroorzaakt...
Heb het al eens gevraagd, maar heeft iemand toch een idee? Het gaat om gekleurde vlakken in het beeld, en niet zo zuinig ook...
Of ik nou 640x480 alles low of 1600x1200 alles max doe, het gebeurt af en toe gewoon.
ja zeker prachtig gezichtquote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef janrad het volgende:
Ik heb nu 300.000 duizend bounty staan en 3 mijlpalen alleen nog een race winnen en ik kan de volgende op de lijst uitdagen, nummer12 geloof ik.Gaat wel lukken denk ik want mijn RX8 is razendsnel alleen een beetje instabiel bij 250 km per uur. Hebben jullie die donuts al eens op een politiewagen laten landen of die boot? Wat een heerlijke chaos kun je veroorzaken in dit spel vergeet bijna dat ik FEAR ook nog moet uitspelen.
Een 911 Carrera S, maar heb al wat met die Corvette C6 van die dude gereden omdat t nogal moeilijk gingquote:Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Welke auto rij jij nu
Dit wist ik nog nietquote:Op maandag 28 november 2005 13:04 schreef Dacide het volgende:
niet mogelijk helaas.
Je kan wel als je een auto wint en deze wil verkopen de parts eraf halen. Krijg je weer een paar duizend credits erbij.
Inderdaad de auto heeft dezelfde inruilwaarde of ie nu vol met opties is of strippedquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef VTB het volgende:
En toch vind ik het klote dat die pink slip steeds random onder de 3 vraagtekens zit. Heb 5 keer opnieuw tegen #10 moeten racen om eindelijk die auto te krijgen![]()
Het leven is hard n het moet ook niet te makkelijk worden.quote:Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef VTB het volgende:
En toch vind ik het klote dat die pink slip steeds random onder de 3 vraagtekens zit. Heb 5 keer opnieuw tegen #10 moeten racen om eindelijk die auto te krijgen![]()
Dat is de goeie instelling, je snelheid moet iig in km/h aangegeven staan. Die bordjes langs de weg met 35 m/ph passen niet aan trouwensquote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef FCDB het volgende:
Even een stomme vraag maar ik heb overal gekeken..
Waar kan ik de Mph naar Kmh veranderen??? Heb ook al een instelling naar Metric veranderd.. ik dacht dat em was.. maar nee.. terwijl ik toch wel wat screens zie met kmh...
Zal dalijk nog eens kijken...quote:Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat is de goeie instelling, je snelheid moet iig in km/h aangegeven staan. Die bordjes langs de weg met 35 m/ph passen niet aan trouwens
je kijkt er niet naar maar je rijd ze om... blindeling borden rammenquote:Op maandag 28 november 2005 13:36 schreef FCDB het volgende:
[..]
Zal dalijk nog eens kijken...
En dat van die bordjes snap ik ook welDaar kijk ik toch niet naar... als ik er iets mee doe dan is het alleen maar omver rijden
Rijdt die 911 Carrera S nog een beetje?quote:Op maandag 28 november 2005 12:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een 911 Carrera S, maar heb al wat met die Corvette C6 van die dude gereden omdat t nogal moeilijk gingDenk dak beter de Gallardo kan gebruiken zeker?
Ook al rij je met de automatische versnelling kan je handmatig schakelen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Wegligging van Porches is zoiezomaar de topspeed blijft nu hangen op 315 (330 op nos). Voor bounty is het dus perfect, al heeft ie wat veel wielspin bij wegtrekken uit stilstand. Hoogste bounty tot nu toe 800k, met die porche -
Porche in vogelvlucht
Iemand?quote:Op maandag 28 november 2005 13:11 schreef Useless_User het volgende:
Wat houdt die bounty precies in? Ik heb nog geen idee van wat dat is.![]()
de woorden "most wanted" verraadt het al een beetje. bounty is een soort prijzengeld die op jouw hoofd staat. hoe hoger die is, hoe hoger je in de blacklist zult komen en des te hoger jouw aanzien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |