abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32630560

Inleiding

Need For Speed. Wie kent deze serie nou niet? Van Need For Speed komt er elk jaar weer een nieuwe deel uit. Na NFS, NFS2, NFS2SE, Hot Pursuit, Road Challenge/High Stakes, Porsche Unleashed, Hot Pursuit 2, Underground in 2003, en Underground 2 in 2004, komt er in dit jaar - november 2005 - een nieuwe serie van, genaamd: Most Wanted.

Volgens de makers van Most Wanted - EA Games - is het een kruising tussen de twee Underground series en Hot Pursuit. Ja, dit betekend dus weer dat er eindelijk politie-achtervolgingen zijn!

Need For Speed: Most Wanted word nog dit jaar verwacht. Scheur naar jouw verkooppunt op 16 november 2005!

Nieuwberichten
quote:
Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd

Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!

Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Verhaal
quote:
Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.

Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.

Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....

Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!

Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.

Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.

Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...

"the most wanted"

Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Opgesteld door Worldracing.nl Forum

Screenshots

De Tweak Guide : NFSMW Tweak Guide

[ Bericht 1% gewijzigd door MMaRsu op 30-11-2005 23:42:59 ]
pi_32630584
Verpakking

Hieronder kan je zien hoe je Need For Speed Most Wanted kan vinden in de winkels Ze zien er allemaal hetzelfde uit. Echter, voor de PSP versie is er nog een getal erbij toegevoegd.

Black Edition
Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal verschillende extra's bevatten.
quote:
# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.

# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.

# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.

# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.

# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.

# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
Movies

Hit the Streets (17 mei 2005)
Hoge resolutie - Lage resolutie

Intro - Mustang GT (20 juli 2005)

Thrill of the Chase (22 juli 2005)

Blacklist Tournamet - Sonoma (12 augustus 2005)

Blacklist Tournamet - Highlight Video (13 september 2005)

Need For Speed: Most Wanted Customization (27 september 2005)

Officiële Need For Speed Website

Vorige Need For Speed: Most Wanted topics

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |

Showroom NFS:MW

Need For Speed: Most Wanted Showroom

www.needforspeed.com
  zondag 27 november 2005 @ 22:42:31 #3
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32630683
Dat duurde lang voordat er een nieuw topic kwam .

Net mijn eerste 1,000,000+ Bounty gehaald

.

Nu nog wat races doen en dan kan ik eindelijk Webster gaan uitdagen voor Pos. 5.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 27 november 2005 @ 22:58:55 #4
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32631273
damn das een hoge bounty ja

mijn record is iets van 470.000 en dat was al heel wat
pi_32631382
4.700.000 is mijn record.
En ja, ik kan er niets aan doen dat deel 9 lang duurde met openen. Schijnbaar wilde ze op mij wachten
  zondag 27 november 2005 @ 23:14:07 #6
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_32631827
ik krijg hem niet eht hoog. of ze pakken me of ze schijen er bijna meteen mee uit. en dan gaan ze een roadblock doen, erg tof als ik aan de andere kant van de nanaomuur sta te wachten...
pi_32632667
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:40 schreef Steve-O het volgende:
Nieuwe topspeed met mijn a4

[[url=http://xs56.xs.to/pics/05470/302.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]

Heb al zo'n 15000 piek aan boetes met dit ding

Hoe zit dat trouwens met jullie fines ?
kan wel beter
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_32632881
pfff het gaat snel met de topics kheb gewoon serieus 2 dagen niet gespeelt
pi_32632925
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef truSteh het volgende:
pfff het gaat snel met de topics kheb gewoon serieus 2 dagen niet gespeelt
En dat ligt aan mijn topics?
pi_32632950
misschien
  maandag 28 november 2005 @ 00:15:06 #11
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32633807
t niveau daalt weer
  maandag 28 november 2005 @ 00:35:45 #12
24184 speedfreakssj
pi_32634442
Woei, net die porsche cayman S verslagen. was nog best makkelijk ook. die drag ook in 2 keer.
ik heb hem nyu gekregen van die gast maar ik weet nog niet waar ik hem voor ga gebruiken. ik tune liever die lancer om die voor bounty te nemen want die IS300 heeft toch kracht te weinig vind ik en voor het geld dat ik er voor terugkrijg kan ik NET een motor voor de lancer kopen dus wegdoen is ook wel zonde.....
  maandag 28 november 2005 @ 01:13:40 #13
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32635422
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef speedfreakssj het volgende:
ik krijg hem niet eht hoog. of ze pakken me of ze schijen er bijna meteen mee uit. en dan gaan ze een roadblock doen, erg tof als ik aan de andere kant van de nanaomuur sta te wachten...
Ik rij meestal rustig totdat ik er een paar achter me aan heb, daarna ga ik proberen om zoveel mogelijk damage te doen totdat ik er weer maar 1 heb die ik dan in leven hou door weer rustig te rijden. Het lukt niet altijd, zo moest ik in de chase van 1,000,000 vol achter een copper aan omdat hij omdraaide op de snelweg en ik hoorde op de radio dat hij me kwijt was . Ik vol met nitro erachteraan (cop reed iets van 200km/h) en ik haalde hem net op tijd weer in zodat hij me weer zag
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 28 november 2005 @ 01:22:47 #14
24184 speedfreakssj
pi_32635614
ik stond bij zo'n nanomuurtje tewachten omda ze achrer me aan zaten.
ik wachten en wachten, komt er naar niks. draai ik eens om, staat er daar een roadblock waar ik toch nooit kan komen en ze zagen me dus helemaal niet terwijl ik er 20M voor stond.....
pi_32636362
Die coppers hebben me nog niet 1 keer te pakken gekregen Net even het nieuwste van het nieuwste qua performance spullen in me bak gelegd dus hij loopt heerlijk
  maandag 28 november 2005 @ 08:44:40 #16
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32637990
jammer dat draft er niet meer in zit..

vanavond de nummer 10 uitdagen moet nog 2 muilpalen daar voor
Who the fuck is ajax ?
pi_32640431
nice bounty's, maar ff vraag tussen door.
was het nou ook mogelijk om parts en performance parts te wisselen tussen twee auto's?
pi_32641190
De Lotus Elise is best handig voor bounty, lekker behendbaar.
Net 311.000 bounty gehaald, nieuw record
  maandag 28 november 2005 @ 12:04:42 #19
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32641496
online is moeilijk !
Who the fuck is ajax ?
  maandag 28 november 2005 @ 12:10:17 #20
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32641606
Ik heb nu 300.000 duizend bounty staan en 3 mijlpalen alleen nog een race winnen en ik kan de volgende op de lijst uitdagen, nummer12 geloof ik.Gaat wel lukken denk ik want mijn RX8 is razendsnel alleen een beetje instabiel bij 250 km per uur . Hebben jullie die donuts al eens op een politiewagen laten landen of die boot? Wat een heerlijke chaos kun je veroorzaken in dit spel vergeet bijna dat ik FEAR ook nog moet uitspelen.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_32641672
Ben #5, nu wordt t wel pittig moet ik zeggen
Where facts are few, experts are many.
pi_32641678
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:13 schreef Atreidez het volgende:
Ben #5, nu wordt t wel pittig moet ik zeggen
Welke auto rij jij nu
pi_32641766
Grrr. echt irritant dat ik die soort grafics bug heb, geen idee welke optie het veroorzaakt...

Heb het al eens gevraagd, maar heeft iemand toch een idee? Het gaat om gekleurde vlakken in het beeld, en niet zo zuinig ook...

Of ik nou 640x480 alles low of 1600x1200 alles max doe, het gebeurt af en toe gewoon.
  maandag 28 november 2005 @ 12:19:53 #24
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_32641796
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef McGilles het volgende:
Grrr. echt irritant dat ik die soort grafics bug heb, geen idee welke optie het veroorzaakt...

Heb het al eens gevraagd, maar heeft iemand toch een idee? Het gaat om gekleurde vlakken in het beeld, en niet zo zuinig ook...

Of ik nou 640x480 alles low of 1600x1200 alles max doe, het gebeurt af en toe gewoon.
Misschien nieuwe drivers voor je videokaart downloaden of een hoger direct x versie?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  maandag 28 november 2005 @ 12:29:46 #25
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32642029
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef janrad het volgende:
Ik heb nu 300.000 duizend bounty staan en 3 mijlpalen alleen nog een race winnen en ik kan de volgende op de lijst uitdagen, nummer12 geloof ik.Gaat wel lukken denk ik want mijn RX8 is razendsnel alleen een beetje instabiel bij 250 km per uur . Hebben jullie die donuts al eens op een politiewagen laten landen of die boot? Wat een heerlijke chaos kun je veroorzaken in dit spel vergeet bijna dat ik FEAR ook nog moet uitspelen.
ja zeker prachtig gezicht

jammer dat ik op me stage zit ik wil spelen op me xbox nfs !
Who the fuck is ajax ?
pi_32642380
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Welke auto rij jij nu
Een 911 Carrera S, maar heb al wat met die Corvette C6 van die dude gereden omdat t nogal moeilijk ging Denk dak beter de Gallardo kan gebruiken zeker?
pi_32642448
was het nou ook mogelijk om parts en performance parts te wisselen tussen twee auto's?
  maandag 28 november 2005 @ 13:04:21 #28
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32642825
niet mogelijk helaas.

Je kan wel als je een auto wint en deze wil verkopen de parts eraf halen. Krijg je weer een paar duizend credits erbij.
pi_32642917
owk... dat is ook een mogelijkheid tot goedkopere parts... dan scheelt het weetr een paar duizend.... tnQ
pi_32642937
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:04 schreef Dacide het volgende:
niet mogelijk helaas.

Je kan wel als je een auto wint en deze wil verkopen de parts eraf halen. Krijg je weer een paar duizend credits erbij.
Dit wist ik nog niet
pi_32642977
Net in het bezit gekomen van de Porsche van Baron, die rijdt ook als de brandweer.
Nu nog even mooier maken dan ie al is.
2 ASSUME makes an ASS out of U and ME ;-)
pi_32643023
Wat houdt die bounty precies in? Ik heb nog geen idee van wat dat is.
Het is wel weer een makkelijk spel (ik ben nog niet zover) tot zover. Underground 2 vondt ik te makkelijk, met underground 1 had ik veel meer moeite mee. Die politie komt me nu wel te vaak voor, maar dat vindt ik niet zo gek
pi_32643028
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:08 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dit wist ik nog niet
Inderdaad de auto heeft dezelfde inruilwaarde of ie nu vol met opties is of stripped
pi_32643095
En toch vind ik het klote dat die pink slip steeds random onder de 3 vraagtekens zit. Heb 5 keer opnieuw tegen #10 moeten racen om eindelijk die auto te krijgen
pi_32643149
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef VTB het volgende:
En toch vind ik het klote dat die pink slip steeds random onder de 3 vraagtekens zit. Heb 5 keer opnieuw tegen #10 moeten racen om eindelijk die auto te krijgen
pi_32643344
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef VTB het volgende:
Het leven is hard n het moet ook niet te makkelijk worden.
Maar het blijft een uitdaging als je alle pink slips wil bemachtigen.
  maandag 28 november 2005 @ 13:31:31 #37
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_32643526
Even een stomme vraag maar ik heb overal gekeken..

Waar kan ik de Mph naar Kmh veranderen??? Heb ook al een instelling naar Metric veranderd.. ik dacht dat em was.. maar nee.. terwijl ik toch wel wat screens zie met kmh...
Nobody likes us.We Don't Care
pi_32643573
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef FCDB het volgende:
Even een stomme vraag maar ik heb overal gekeken..

Waar kan ik de Mph naar Kmh veranderen??? Heb ook al een instelling naar Metric veranderd.. ik dacht dat em was.. maar nee.. terwijl ik toch wel wat screens zie met kmh...
Dat is de goeie instelling, je snelheid moet iig in km/h aangegeven staan. Die bordjes langs de weg met 35 m/ph passen niet aan trouwens
pi_32643615
dat naar metric moet het doen, is bij mij ook zo gedaan en werkt wel... heb je wel op enter gedrukt en niet op Esc?
  maandag 28 november 2005 @ 13:36:58 #40
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_32643660
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dat is de goeie instelling, je snelheid moet iig in km/h aangegeven staan. Die bordjes langs de weg met 35 m/ph passen niet aan trouwens
Zal dalijk nog eens kijken...
En dat van die bordjes snap ik ook wel Daar kijk ik toch niet naar... als ik er iets mee doe dan is het alleen maar omver rijden
Nobody likes us.We Don't Care
pi_32644470
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:36 schreef FCDB het volgende:

[..]

Zal dalijk nog eens kijken...
En dat van die bordjes snap ik ook wel Daar kijk ik toch niet naar... als ik er iets mee doe dan is het alleen maar omver rijden
je kijkt er niet naar maar je rijd ze om... blindeling borden rammen
pi_32644478
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:46 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Een 911 Carrera S, maar heb al wat met die Corvette C6 van die dude gereden omdat t nogal moeilijk ging Denk dak beter de Gallardo kan gebruiken zeker?
Rijdt die 911 Carrera S nog een beetje?

En mijn hoogste Bounty is volgens mij iets in de $400.000. Al weet ik het ook niet helemaal zeker.
pi_32644786
Wegligging van Porches is zoiezo maar de topspeed blijft nu hangen op 315 (330 op nos). Voor bounty is het dus perfect, al heeft ie wat veel wielspin bij wegtrekken uit stilstand. Hoogste bounty tot nu toe 800k, met die porche -
Porche in vogelvlucht
  maandag 28 november 2005 @ 14:21:45 #44
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_32644812
Gisteravond de nummer 10 op de blacklist verslagen en zijn porche gekregen
Die porche heb ik eruit geraced met die goudkleurige Lancer die je van een van die andere blacklist figuren wint. Ik had ontzettend veel moeite met de dragrace, vond m klote sturen tot mijn vriend zei dat een tikje naar links een baan naar links opschuiven betekent, en dat je dus niet zelf de bocht door hoeft te sturen zoals in de races....
Toen had ik m in 2 keer
Die supra vond ik een kloteding, ligt zo ondersteboven in de stad, die porche heb ik geupgrade met wet nitro, en de lancer gebruik ik om bounty bij elkaar te schrapen (625.250 intussen ongeveer)
Vriendlief heeft het spel intussen ook gekocht en zit nu op nummer 11, ik moet m natuurlijk wel even voor blijven he
pi_32645194
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Wegligging van Porches is zoiezo maar de topspeed blijft nu hangen op 315 (330 op nos). Voor bounty is het dus perfect, al heeft ie wat veel wielspin bij wegtrekken uit stilstand. Hoogste bounty tot nu toe 800k, met die porche -
Porche in vogelvlucht
Ook al rij je met de automatische versnelling kan je handmatig schakelen.
Als je het goed timed dan heb je meteen weer grip en rij je sneller door.
pi_32646883
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:11 schreef Useless_User het volgende:
Wat houdt die bounty precies in? Ik heb nog geen idee van wat dat is.
Iemand?
pi_32646991
zo, gisteren even blacklist#4 ingepikt. op naar de top 3
met mijn lambo gallardo blaas ik echt iedereen eruit. hoewel mijn 911 Carrera S veel lekkerder rijdt, maar als het gaat om topsnelheid, legt hij het nog steeds af tegen mijn lambo
pi_32647171
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:40 schreef Useless_User het volgende:

[..]

Iemand?
de woorden "most wanted" verraadt het al een beetje. bounty is een soort prijzengeld die op jouw hoofd staat. hoe hoger die is, hoe hoger je in de blacklist zult komen en des te hoger jouw aanzien.

staat trouwens ook al in de OP bij "verhaal"
goed lezen de volgende keer
pi_32647441
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

goed lezen de volgende keer

Toch bedankt.
  maandag 28 november 2005 @ 16:08:14 #50
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32647652