staat bij je blacklist. er staat hoeveel je heb en hoeveel je nodig moet hebben om de volgende op de blacklist te kunnen uitdagenquote:Op maandag 28 november 2005 16:08 schreef xboxps2 het volgende:
waar staat hoeveel bounty je bent
quote:Op maandag 28 november 2005 16:39 schreef Klonk het volgende:
was net in de challenge serie aan het klooien, moest met een gele lambo de politie 7 minuten te snel af zijn en dan ontsnappen
de hele challenge heeft 7 minuten en 17 seconden geduurd
Wie zegt dat je moet tunenquote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef DrDentz het volgende:
ik heb 'm na een paar rondjes weer gedeinstalleerd.. dat hele gedoe met opgevoerde auto's enzo, daar kan ik niet tegen.. hoe moeilijk is het nou om een leuke racer te maken zonder dat sjonnie en anita laagje er overheen te gieten? sinds underground doen ze dat al.. tunen, die lelijke kits.. ik wil dat ze stock blijven zoals in nfs3![]()
just my two cents.. EA, luister naar me, want als ik dit vind, zijn er zeker weten nog een hele hoop andere kinderen die er ook zo over denken!!
zeur!! kijk daar dan doorheen die filmpjes duren maar een paar seconden en je kunt ze wegklikkenquote:Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef DrDentz het volgende:
nah.. dat beginfilmpje alleen al.. met die gast die je uit zit te dagen.. zo'n naar "fast and the furious" sfeertje hangt er
Ik snap je niet.quote:Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef DrDentz het volgende:
nah.. dat beginfilmpje alleen al.. met die gast die je uit zit te dagen.. zo'n naar "fast and the furious" sfeertje hangt er
Aan je onderschrift te zien is er wel meer waar je geen plezier in hebt.quote:Op maandag 28 november 2005 18:44 schreef DrDentz het volgende:
ik zei toch al laat maar.. als jij het leuk vindt wat heb je dan met mij te maken
ik vond het ook geen kutspel hoor, alleen de ergernis was gewoon groter dan het plezier, en dan is het snel bekeken natuurlijk
De Impreza natuurlijkquote:
RX 8 fijne bak idd alleen heeft ie wel last van overstuur, trouwens ik heb meer moeite er voor te zorgen dat de politie mij achtervolgd dan dat ik moeite heb ze kwijt te raken.quote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Voor mij dé RX-8. Heerlijke wegligging
Ga je dan wel door de Pursuit Breakers heen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:02 schreef janrad het volgende:
[..]
RX 8 fijne bak idd alleen heeft ie wel last van overstuur, trouwens ik heb meer moeite er voor te zorgen dat de politie mij achtervolgd dan dat ik moeite heb ze kwijt te raken.
Heb er nog niet in gereden. weet niet welke van de 2 de betere is (ful performance)quote:
yupquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:16 schreef Dacide het volgende:
[..]
Heb er nog niet in gereden. weet niet welke van de 2 de betere is (ful performance)
Anyhows... rallybakken roeleren bigtime uiteraard om de politie kwijt te raken. (tenminste 4WD)
Hij blijft wel verschikkelijk lang hangen/slippen in z'n 1quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:33 schreef Retuobak het volgende:
Eindelijk weer verder gekomen, net de Gallardo gepakt van Ming, rijdt heerlijk en acceleert vooral veel sneller dan m'n DB9. Beste eraan is gewoon dat ie upgrades heeft die nog helemaal niet unlocked zijn.
iig Mitsubishi Lancer en de Subaru Imprezaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:54 schreef Retuobak het volgende:
Welke wagens zijn 4WD?
tvp - edit: wel jammer dat je je zo snel laat verslaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:27 schreef Revenge2005 het volgende:
Denk dat ik de game Retour ga brengen
ga niet 3 dagen vastzitten op 1 race alleen om dat de Ai me eruit rijd met een 400 km/h bij de start
Koop em dan wel es als ie in de Budget bak ligt of als ze et eruit hebben gehaald ( catchup en de bugs )
als je slecht rijd haal je de AI nog in
Rij je goed kan je et wel 30x proberen
Goede actie hoor EA![]()
ja en de Lamborghini Gallardo en Murcielago officieel ook, maar merkt er weinig van in het spelquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
iig Mitsubishi Lancer en de Subaru Impreza
dat zijn meestal gebouwen of opstakels waarmee je de politie af kunt schudden. dat zijn de driehoekjes in je map als je wordt achtervolgt door de politiequote:Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef janrad het volgende:
Pursuit breakers
Die rooie icons waar je tegenaan kan rijden tijdens achtervolgingenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef janrad het volgende:
Pursuit breakers
100% of heb je alleen razor verslaan? Want wil je het spel echt 100% uitspelen ben je nog ff bezig met overige wedstrijden uit de cariere en de ranks in die poliitecomputer ofzo en daarnaast nog alle 61/62 challenges winnenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef Giem het volgende:
100% uitgespeeld... eerste de punto, toen de porsche cayman, en later de carrera GT. Miste toch wel een hoop in het spel.
Ow ja, en nog een golf voor de bountyvan 39.000.000
![]()
4WD auto'squote:Op dinsdag 29 november 2005 09:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja en de Lamborghini Gallardo en Murcielago officieel ook, maar merkt er weinig van in het spel
Kijk das een mooie uitleg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef Dacide het volgende:
[..]
4WD auto's
Audi TT 3.2 V6 quattro
Audi A4 3.2 FSI quattro
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Murciélago
Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII
Subaru Impreza WRX STi
De gallardo en murcielago merk je absoluut wel dat het 4WD auto's zijn... Je moet alleen een beetje spelen met de settings:
Steering: +1
Handling: +2 (of +3) (des te hoger het getal, des te minder overstuur)
ride height: helemaal minimaal
de rest heeft geen invloed op het stuurgedrag.
ik heb meestal de NOS op full max, turbo op 0 of op -1 a -2
Mijn instellingen zijn ongeveer precies hetzelfde en deze zet ik dan ook op al mijn auto's alleen als ik merk dat de auto opeens haaks de muur in duikt dan haal ik 1 puntje van de handeling af en dan is hij ook weer perfectquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef BozXmass het volgende:
[..]
Kijk das een mooie uitleg.![]()
Hoe zit het nu met de overige instellingen heeft iemand alles al uitgeprobeerd en wat de effecten zijn.
Werken de instellingen meteen op de overige auto's???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |