Tactiekquote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef hicham het volgende:![]()
Laatste post was om 14:23 en FemaleRebbel heeft al een nieuw topic gemaakt om 14:22?
ze dacht vast dat RichardGie de laatste post zou hebbenquote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef hicham het volgende:![]()
Laatste post was om 14:23 en FemaleRebbel heeft al een nieuw topic gemaakt om 14:22?
straks raak je nog overwerktquote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh 's middags allen, zit alweer een urrjte of 4 te werken, hoi hoi hoi, weekend
richardgie had zitten tellen,en wist dus zeker dat ie de laatste post niet zou hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 14:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze dacht vast dat RichardGie de laatste post zou hebbenen wilde vast niet zo lang wachten
![]()
volgens mij heeft iedereen zitten wachten met posten tot een nieuw topic![]()
quote:
dus daarna ben je weer aanspreekbaar ?quote:Op zondag 27 november 2005 15:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
inderdaad
![]()
deze week: 55 uur
donderdag hebben we oplevering, dus effe doorwerken![]()
oh dan moet je net als ik doen, gewoon klanten wegjagenquote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh 's middags allen, zit alweer een urrjte of 4 te werken, hoi hoi hoi, weekend
Dat moet denk ik nog blijken. Het was gisteren erg lekker, maar verder voel ik er niet zo veel van tot nu toe. Vanmorgen dacht ik zelfs dat ik kou had gevat.quote:Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef R2-D2 het volgende:
FIPO![]()
En nu echt weg![]()
M'n nieuwe onderbroek zit niet lekkerAchja, mischien een kwestie van wennen
![]()
Oh, nog 1 vraagje @ Raus:
Heeft het wel geholpen? Antwoord lees ik straks wel als ik terug ben![]()
* R2-D2 wilt nu ook naar de saunaquote:Op zondag 27 november 2005 15:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat moet denk ik nog blijken. Het was gisteren erg lekker, maar verder voel ik er niet zo veel van tot nu toe. Vanmorgen dacht ik zelfs dat ik kou had gevat.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp eindelijk waarom OPM en Worldpimber altijd de motoren bij elkaar zetten op meets
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou enquote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 heeft buiten dit topic gereageerd![]()
Ikke niet.Als ze goed kijken zien ze dat ze best met z'n tweeen op een motor kunnen komen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp eindelijk waarom OPM en Worldpimber altijd de motoren bij elkaar zetten op meets
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mjah, ik wil ook reageren daarop (maar ga niet buiten dit topicquote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef R2-D2 het volgende:
Vriendin wil achterop de Harleyquote:Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, ik wil ook reageren daarop (maar ga niet buiten dit topic), vraag me namelijk af wat voor pauperrijschool in de winter geen nieuwe klanten aanneemt. (dan loopt het toch juist leeg terwijl ze in de zomer sneller vol zitten = klanten weigeren?
) Of het is een auto/motorrijschool natuurlijk. Met een motorrijinstructeur die ook autorijles geeft. Dat zou logischer zijn.
En wil die vriendin hem soms kwijt, op een motor rij je je toch zo doooooowwwdd![]()
![]()
Dat zal comfortabel zitten daaroquote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vriendin wil achterop de Harley
[afbeelding]
![]()
Nauwelijks, staat al weer een grote order klaaar, oplevering : 1-1-2006quote:Op zondag 27 november 2005 15:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus daarna ben je weer aanspreekbaar ?![]()
De enige comfortabele plek op een harley is ernaastquote:Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat zal comfortabel zitten daaro![]()
Goed motorpak ook,met flink veel beschermdelen en schitterende knee-sliders.quote:Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat zal comfortabel zitten daaro![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 17:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Btw Pepijn heeft wel een leuk middagje gehad in het stadion, wedstrijd is geëindigd in 7-1![]()
Ik nu ookquote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef R2-D2 het volgende:
Vraag me af hoe het ding zou rijden.quote:Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De enige comfortabele plek op een harley is ernaast![]()
![]()
[afbeelding]
Dat dacht zij ook
Niemand is te oud voor een WET-Tshirt contest.
Voor de geinteresseerden klik
Vast niemand die er naar wil kijken![]()
Dat jij dat nog weet zegquote:Op zondag 27 november 2005 17:59 schreef hicham het volgende:
Ik nu ookEn gelijk even reclame gemaakt voor de Fok!MC
Op die manier kwam jij toch ook bij de Fok!MC, Mercy had toen een linkje gepost in jouw topic
Ik ook vanaf nuquote:Ik reageer ook nog wel eens buiten de Fok!MC hoor. Als het maar motorgerelateerde topics zijn
Ding?quote:Op zondag 27 november 2005 18:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vraag me af hoe het ding zou rijden.![]()
Kwam pas nog iemand van FokMc op motorforum tegen.Was jij dat niet?Ik weet het eigenlijk niet meer.quote:Op zondag 27 november 2005 17:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik nu ookEn gelijk even reclame gemaakt voor de Fok!MC
Op die manier kwam jij toch ook bij de Fok!MC, Mercy had toen een linkje gepost in jouw topic
Ik reageer ook nog wel eens buiten de Fok!MC hoor. Als het maar motorgerelateerde topics zijn
Bijna iedereen.quote:Op zondag 27 november 2005 18:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kwam pas nog iemand van FokMc op motorforum tegen.Was jij dat niet?Ik weet het eigenlijk niet meer.Kwam daar eigenlijk terecht door Patrick 281/pepijn/worldbeater.
Wat de neuq doe je dan voor iets? En is dat soms gerelateerd aan je studie?quote:Op zondag 27 november 2005 17:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nauwelijks, staat al weer een grote order klaaar, oplevering : 1-1-2006en dan 11 januarie afstudeerzitting, rest van januarie bughunten en dan eind januarie papierjte ophalen, dan 2 weken slapen, en dan mag je weer eens bellen
![]()
Een groot deel van de Fok!MC'ers post ook op MF hoorquote:Op zondag 27 november 2005 18:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kwam pas nog iemand van FokMc op motorforum tegen.Was jij dat niet?Ik weet het eigenlijk niet meer.Kwam daar eigenlijk terecht door Patrick 281/pepijn/worldbeater.
Jij viel nogal op met je topic over een ZZR die begint te trillen bij 200+ km/h, dat vergeet je niet zo snelquote:Op zondag 27 november 2005 18:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat jij dat nog weet zeg... Ik weet het niet eens meer
Verdorie,probeer ik een keer een beetje serieus te zijn.quote:
Alleen onder andere namen,en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.quote:Op zondag 27 november 2005 18:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Een groot deel van de Fok!MC'ers post ook op MF hoor
naar mijn weten zijn er 2 die onder een andere naam posten dan op FOKquote:Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Alleen onder andere namen,en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.![]()
Heb er verder niet meer zo op gelet eerlijk gezegd.Ik vind FokMc toch iets makkelijker te lezen.Maar was dan ook een van de eerste topics waarmee ik in aanraking kwam.quote:Op zondag 27 november 2005 18:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
naar mijn weten zijn er 2 die onder een andere naam posten dan op FOK![]()
en 1 is helaas noodgedwongen om op FOK een andere naam te gebruiken![]()
![]()
Het heeft me wel geholpenquote:Op zondag 27 november 2005 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij viel nogal op met je topic over een ZZR die begint te trillen bij 200+ km/h, dat vergeet je niet zo snel
Je naam op MSNquote:Op zondag 27 november 2005 18:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
naar mijn weten zijn er 2 die onder een andere naam posten dan op FOK![]()
en 1 is helaas noodgedwongen om op FOK een andere naam te gebruiken![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Sneeuw heeft vanochtend Amsterdam bereikt
[..]
Op zondag
enigste voordeel van op de zondag werken... 200% (of tewel, minder werken en meer verdienen als op de zaterdagquote:Op zondag 27 november 2005 12:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zal wel goed verdienen op zondag werken![]()
normaal werk ik alleen zaterdagen (en koopavond, als ik geen stage loop), moet eigenlijk ook iedere laatste zondag van de maand werken, nou deed ik dat niet ivm stage, maar nu rond de feestdagen toch maar een keer extra werken...quote:Op zondag 27 november 2005 12:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als je alleen de zondagen werkt, is het niet zo erg. Ook jarenlang als bijbaantje gedaan en het verdiende inderdaad goed. Ik moest er m'n hele studie van betalen. Ik werkte toen liever de zondagen omdat ik op zaterdagen meestal al wat beters te doen had.
quote:Op zondag 27 november 2005 18:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Je naam op MSN![]()
![]()
Nieuwe levenswijze ontdekt?
![]()
Misschien had je bij die wedstrijd waar Pepijn was als een streaker over het veld moeten rennen
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 november 2005 19:05 schreef R2-D2 het volgende:
Sint heeft eindelijk gevonden
Waar FX z'n bochtjes heeft leren ronden
Zijn stijl vond Sint heel uniek
Hij dacht ook eerst aan een Friese Rotonde-Techniek
Maar nee, het was allemaal te ver gezocht
Hier neemt FX z'n 1e bocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Navondquote:Op zondag 27 november 2005 19:35 schreef Makster het volgende:
Avond
De vlizo hangt![]()
Nu ff verder met de ikea keuken wizard, echt relaxed een nieuwe keuken uit zoeken![]()
![]()
![]()
Heb er weer veel van geleerd dat zekerquote:Op zondag 27 november 2005 19:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Navond![]()
handige Nico in tha house
![]()
om 8 uur op zondag avond ?quote:Op zondag 27 november 2005 19:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb er weer veel van geleerd dat zeker
Draagbalken doorzagen en verstevigen, met de auto schaaf aan de haal. Uitlijnen enz enz. God damn man, en dat alleen omdat die vlizo 60 breed is en de ruimte tussen de draagbalken 55 cm![]()
MAar goed, het hangt
Nu een keuken uitzoeken![]()
strakku actie he van Rebbeltjuhquote:Op zondag 27 november 2005 19:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]is het meteen een nieuwe levenswijze ? ik dacht het normaal was in de sauna
![]()
ik was het alweer vergetenpast perfect bij deze topic titel
![]()
Is best leuk om te doen he?Dat uitzoeken.quote:
Heb een eigen bedrijfje, we maken websites, content management systemen en (webbased) software. We zijn nu tegelijk ook aan het afstuderenquote:Op zondag 27 november 2005 18:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat de neuq doe je dan voor iets? En is dat soms gerelateerd aan je studie?
quote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
@iedereen van fok MC, mij valt het steeds op dat jullie extreem veel smileys gebruiken.
waarom eigenlijk?
quote:
Gelukkig heb ik z'n nummerquote:Op zondag 27 november 2005 20:39 schreef hicham het volgende:
Rebbel, grijp je kans >> clique!! [afbeelding]
quote:Op zondag 27 november 2005 20:41 schreef yup het volgende:
Je moet je wel goed kleden tegen de kou, een broek, daaronder trainingsbroek daaronder pyama is geen uitzondering kan ik je vertellenen een trui, daaronder nog een trui, daaronder een strakke trui, daaronder een t-shirt en daaronder nog een t-shit + hemd is ook geen uitzondering
Ben jij al 51 dan?quote:Op zondag 27 november 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik z'n nummeren een ander bijkomend toeval is dat we praktisch
even oud zijn![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik z'n nummeren een ander bijkomend toeval is dat we praktisch
even oud zijn![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben jij is hij al 51 dan?
richardgie gaat blij zitten wezen dat er een paar kilometer kabel tussen zit.
Niet alle rijscholen hebben kleding voor de lessers hoorquote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]Krijgt yup wel een motorjas mee van de rijschool?
Ik rij nu nog zonder binnenvoering en met trui + hemd aan gewoon. Je benen kunnen best veel hebben, dus das vaak geen probleem. En met een motorbroek al helemaal niet.
Wees maar heel blij jaquote:Op zondag 27 november 2005 21:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben jij al 51 dan?
richardgie gaat blij zitten wezen dat er een paar kilometer kabel tussen zit.
Nee hoor,ik vind het echt hartstikke leuk voor je.![]()
Maar ik vind het wel heel leuk voor je.quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wees maar heel blij ja, meneer uit de Hooglandse Klei getrokken ... :
![]()
volgens mij zit er nog wat klei tussen je ogen....hij is nl. 31 en ik ook![]()
ARENAquote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel heel leuk voor je.![]()
Waar gaat dat ge-em optreden eigenlijk plaats vinden?
quote:Op zondag 27 november 2005 17:54 schreef hicham het volgende:
[..]
In het voordeel van Pepijn & co of niet?
quote:Op zondag 27 november 2005 19:05 schreef R2-D2 het volgende:
Sint heeft eindelijk gevonden
Waar FX z'n bochtjes heeft leren ronden
Zijn stijl vond Sint heel uniek
Hij dacht ook eerst aan een Friese Rotonde-Techniek
Maar nee, het was allemaal te ver gezocht
Hier neemt FX z'n 1e bocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar nu niet meer! GR is een dikke noob, dat kan ik veel beterquote:Op zondag 27 november 2005 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Toen was FX nog Ghostrider wannabee
![]()
Dat is ook de rede dat ik niet naar stadions ga voor optredens.Als je een beetje pech hebt zit je,ik weet niet hoe ver van het podium vandaan.Dan zijn er wel vidi-walls maar goed.Neemt niet weg dat ik denk dat RW er wel een schitterdend optreden van zal maken,hij is tenslotte artiest in hart en nieren,en weet als geen ander hoe je publiek moet bespelen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
ARENA![]()
ging jij niet naar de HMH voor Rowen Heze?
HMH is iets intiemer dan de Arena![]()
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de illusiesquote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja maar nu niet meer! GR is een dikke noob, dat kan ik veel beter![]()
I know, I've been there also in 2003quote:Op zondag 27 november 2005 22:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is ook de rede dat ik niet naar stadions ga voor optredens.Als je een beetje pech hebt zit je,ik weet niet hoe ver van het podium vandaan.Dan zijn er wel vidi-walls maar goed.Neemt niet weg dat ik denk dat RW er wel een mooi optreden van zal maken,hij is tenslotte artiest in hart en nieren.
Daarom vind ik het echt leuk voor je,omdat je er al ik weet niet hoe lang naar toe leeft.Hier gaat het er meestal iets anders aan toe.Ries!Hou je er rekening mee dat je dan en dan naar die en die moet.![]()
![]()
Weltrusten Moni R2-D2quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de illusies![]()
Welterusten allemaal![]()
![]()
Deja vuquote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Truste, ik ga ook neer zoquote:Welterusten allemaal![]()
![]()
Nog net op tijdquote:
Ik hoop het voor je dat je recht voor het podium terecht komt.Ik gun het je echt van harte.Of eigenlijk hoop ik dat je op het podium terecht komt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
I know, I've been there also in 2003, alleen toen stond ik toen recht voor het podium en nu zit ik ergens 5 hoog 3 achter
, .....maar er zit een kans in dat ik toch wéér voor ut podium sta
![]()
ik hou ut allemaal helumaal selluf in de gatu![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Welterusten allemaal![]()
![]()
Jij hebt dus ook een leuke dag gehad,en vooral,Nick ook?Is toch niks zo mooi als een glunderend kind!quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
Geen idee wat het betekend, maar dat stond op een groot spandoek.![]()
Maar het was leuk vandaag, de hele dag droog, alles soepel verlopen, omdat de automaat geen briefgeld accepteerd even zwart gereden met de Metro wat nog even spannend was, voetbal was leuk.. kortom genoten.. als ik naar Nick keek.
![]()
Hij riep na 3 minuten heel enthousiast al drie doelpunten voor Feyenoord, maar dat was slechts de minutenteller.![]()
Ik zei direct dat hij het vlug genoeg ging merken als er een doelpunt kwam, en die was er inderdaad al in de achtste minuut, waarna er nog vele volgden.Groot feest daar.
![]()
Een bezoek aan het Feyenoord stadion geef inderdaad ook impact aan de volwassene.quote:Op zondag 27 november 2005 22:25 schreef richardgie het volgende:
Jij hebt dus ook een leuke dag gehad,en vooral,Nick ook?Is toch niks zo mooi als een glunderend kind!![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een bezoek aan het Feyenoord stadion geef inderdaad ook impact aan de volwassene.![]()
Het was een aardige wereldreis met het openbaar vervoer, 4 keer overstappen op de heenweg.![]()
Maar we waren alsnog drie kwartier voor de wedstrijd op onze plaatsen, ruim op tijd dus.
Dat was samen met de regen eigenlijk mijn enige zorg van de dag.![]()
Met een auto vanaf je 19'de jaar ben je dan toch verwend geraakt..
En inderdaad is een blij kind een extra opsteker voor je eigen humeur.
Zo blij als'ie was met zijn Feyenoordsticker na afloop.![]()
Vanaf het Feyenoord stadion tot thuis droeg hij de hele tijd die sticker bij hem.quote:
Was ook één van de weinige wedstrijden die Feyenoord won, dus jullie hadden mazzelquote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanaf het Feyenoord stadion tot thuis droeg hij de hele tijd die sticker bij hem.
Dus in de tram, metro en buis.![]()
Hij gaf de sticker ook een paar zoenen, bij aankoop en tussendoor een keer.![]()
En als hij hem liet vallen pakte hij hem snel van de grond en blies hem voorzichtig schoon.![]()
Met bijbehorende serieuze blik..
Dat bedoel ik.Een indruk die die de rest van z'n leven niet meer vergeet.En tevreden met de kleine dingen,zoals een sticker.Is toch prachtig?quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een bezoek aan het Feyenoord stadion geef inderdaad ook impact aan de volwassene.![]()
Het was een aardige wereldreis met het openbaar vervoer, 4 keer overstappen op de heenweg.![]()
Maar we waren alsnog drie kwartier voor de wedstrijd op onze plaatsen, ruim op tijd dus.
Dat was samen met de regen eigenlijk mijn enige zorg van de dag.![]()
Met een auto vanaf je 19'de jaar ben je dan toch verwend geraakt..
En inderdaad is een blij kind een extra opsteker voor je eigen humeur.
Zo blij als'ie was met zijn Feyenoordsticker na afloop.![]()
Afzetterquote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaf het Feyenoord stadion tot thuis droeg hij de hele tijd die sticker bij hem.
Hij gaf de sticker ook een paar zoenen, bij aankoop en tussendoor een keer.![]()
En als hij hem liet vallen pakte hij hem snel van de grond en blies hem voorzichtig schoon.![]()
Weet ik niet, volgens mij gaat het aardig goed ..quote:Op zondag 27 november 2005 22:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Was ook één van de weinige wedstrijden die Feyenoord won, dus jullie hadden mazzel![]()
Hij heeft een goed geheugen, maar of'ie dit later nog weet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef richardgie het volgende:
Dat bedoel ik.Een indruk die die de rest van z'n leven niet meer vergeet.En tevreden met de kleine dingen,zoals een sticker.Is toch prachtig?![]()
quote:
Nou,ik weet anders nog heel veel van toen ik 7 was.Maar dat heeft een heel andere reden.En nu niet meteen gaan doordenkenquote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij gaat het aardig goed ..
.. en is Gullit nu ineens de man die het allemaal van te voren al lang zo gepland had.![]()
Geen idee waar ze staan in de competitie, eerste wedstrijd die ik zie van dit seizoen.
Zelfs nog geen flitsje bij het zappen op tv gezien.![]()
[..]
Hij heeft een goed geheugen, maar of'ie dit later nog weet.![]()
Wie weet er nog dingen van toen'ie zeven was.![]()
Best jammer dat sommige herinneringen vervagen.![]()
Ik had vandaag een fototoestel mee willen nemen, maar dat leek me niet handig.
Had ik achteraf gewoon kunnen doen.
[..]
![]()
![]()
Even MF bijlezen en dan maffen, morgen om 10:00 weer solliciteren.![]()
De planning van de dag is een copie van vrijdag.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:17 schreef hicham het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Louis.de een lijst met onderdelen voor de "Harley Davidson Sportster 883 R" mee heeft gestuurd bij de rekening voor mijn Optimate III?
Nick denkt: "Oh, wat een geweldige sticker, wat heb ik toch een geweldige pappaquote:
Poserquote:Op maandag 28 november 2005 01:53 schreef bwt het volgende:
Ik heb eens een keer uit geprobeerd.
middagje autobahn op de motor en kijken hoe de top is.
220 op de teller.
't is leuk om een keer gedaan te hebben.
alleen uitkijken met die auto's die haal je erg snel in. Baanwissel heb je ook meer ruimte en kracht voor nodig dan simpel 120 rijdend links blijven rijden is het devies. Alleen wel blijven opletten voor achterop komend verkeer.
't is leuker om gewoon vlot over de polderweggetjes en over de boswegen te rijden.
o ja, suzuki SV650s
Ach,,, ik vond het wel mee vallen. Ik was de langzaamste.quote:Op maandag 28 november 2005 07:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nick denkt: "Oh, wat een geweldige sticker, wat heb ik toch een geweldige pappa"
Pepijn denkt: "Zo, die heb ik makkelijk blij gekregen voor < 10 euro"
[..]
Poser
Was je niet bang dat een Heracles fan hem in elkaar zou slaan met die sticker in z'n handen?quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog even het vervolg van deze reply gisteravondquote:
Feliquote:Op maandag 28 november 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Was je niet bang dat een Heracles fan hem in elkaar zou slaan met die sticker in z'n handen?
Oh nee, met zo een brede pa in de buurt durft niemand wat te doen natuurlijk
[..]
Nog even het vervolg van deze reply gisteravond
Mijn zus is gisteravond bevallen van een meisje![]()
[afbeelding]
Normaal zou ik dat hier niet posten,
maar vond het nu toch wel nodig omdat ik al eerder had gepost dat m'n zus op ploffen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 november 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
gefeliciteerdquote:Op maandag 28 november 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar vond het nu toch wel nodig omdat ik al eerder had gepost dat m'n zus op ploffen stond
Gefeliciteerd ome hicham.quote:Op maandag 28 november 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Was je niet bang dat een Heracles fan hem in elkaar zou slaan met die sticker in z'n handen?
Oh nee, met zo een brede pa in de buurt durft niemand wat te doen natuurlijk
[..]
[afbeelding]
maar vond het nu toch wel nodig omdat ik al eerder had gepost dat m'n zus op ploffen stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |