Navondquote:Op zondag 27 november 2005 19:35 schreef Makster het volgende:
Avond
De vlizo hangt![]()
Nu ff verder met de ikea keuken wizard, echt relaxed een nieuwe keuken uit zoeken![]()
![]()
![]()
Heb er weer veel van geleerd dat zekerquote:Op zondag 27 november 2005 19:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Navond![]()
handige Nico in tha house
![]()
om 8 uur op zondag avond ?quote:Op zondag 27 november 2005 19:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb er weer veel van geleerd dat zeker
Draagbalken doorzagen en verstevigen, met de auto schaaf aan de haal. Uitlijnen enz enz. God damn man, en dat alleen omdat die vlizo 60 breed is en de ruimte tussen de draagbalken 55 cm![]()
MAar goed, het hangt
Nu een keuken uitzoeken![]()
strakku actie he van Rebbeltjuhquote:Op zondag 27 november 2005 19:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]is het meteen een nieuwe levenswijze ? ik dacht het normaal was in de sauna
![]()
ik was het alweer vergetenpast perfect bij deze topic titel
![]()
Is best leuk om te doen he?Dat uitzoeken.quote:
Heb een eigen bedrijfje, we maken websites, content management systemen en (webbased) software. We zijn nu tegelijk ook aan het afstuderenquote:Op zondag 27 november 2005 18:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat de neuq doe je dan voor iets? En is dat soms gerelateerd aan je studie?
quote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
@iedereen van fok MC, mij valt het steeds op dat jullie extreem veel smileys gebruiken.
waarom eigenlijk?
quote:
Gelukkig heb ik z'n nummerquote:Op zondag 27 november 2005 20:39 schreef hicham het volgende:
Rebbel, grijp je kans >> clique!! [afbeelding]
quote:Op zondag 27 november 2005 20:41 schreef yup het volgende:
Je moet je wel goed kleden tegen de kou, een broek, daaronder trainingsbroek daaronder pyama is geen uitzondering kan ik je vertellenen een trui, daaronder nog een trui, daaronder een strakke trui, daaronder een t-shirt en daaronder nog een t-shit + hemd is ook geen uitzondering
Ben jij al 51 dan?quote:Op zondag 27 november 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik z'n nummeren een ander bijkomend toeval is dat we praktisch
even oud zijn![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik z'n nummeren een ander bijkomend toeval is dat we praktisch
even oud zijn![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben jij is hij al 51 dan?
richardgie gaat blij zitten wezen dat er een paar kilometer kabel tussen zit.
Niet alle rijscholen hebben kleding voor de lessers hoorquote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]Krijgt yup wel een motorjas mee van de rijschool?
Ik rij nu nog zonder binnenvoering en met trui + hemd aan gewoon. Je benen kunnen best veel hebben, dus das vaak geen probleem. En met een motorbroek al helemaal niet.
Wees maar heel blij jaquote:Op zondag 27 november 2005 21:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben jij al 51 dan?
richardgie gaat blij zitten wezen dat er een paar kilometer kabel tussen zit.
Nee hoor,ik vind het echt hartstikke leuk voor je.![]()
Maar ik vind het wel heel leuk voor je.quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wees maar heel blij ja, meneer uit de Hooglandse Klei getrokken ... :
![]()
volgens mij zit er nog wat klei tussen je ogen....hij is nl. 31 en ik ook![]()
ARENAquote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel heel leuk voor je.![]()
Waar gaat dat ge-em optreden eigenlijk plaats vinden?
quote:Op zondag 27 november 2005 17:54 schreef hicham het volgende:
[..]
In het voordeel van Pepijn & co of niet?
quote:Op zondag 27 november 2005 19:05 schreef R2-D2 het volgende:
Sint heeft eindelijk gevonden
Waar FX z'n bochtjes heeft leren ronden
Zijn stijl vond Sint heel uniek
Hij dacht ook eerst aan een Friese Rotonde-Techniek
Maar nee, het was allemaal te ver gezocht
Hier neemt FX z'n 1e bocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar nu niet meer! GR is een dikke noob, dat kan ik veel beterquote:Op zondag 27 november 2005 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Toen was FX nog Ghostrider wannabee
![]()
Dat is ook de rede dat ik niet naar stadions ga voor optredens.Als je een beetje pech hebt zit je,ik weet niet hoe ver van het podium vandaan.Dan zijn er wel vidi-walls maar goed.Neemt niet weg dat ik denk dat RW er wel een schitterdend optreden van zal maken,hij is tenslotte artiest in hart en nieren,en weet als geen ander hoe je publiek moet bespelen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
ARENA![]()
ging jij niet naar de HMH voor Rowen Heze?
HMH is iets intiemer dan de Arena![]()
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de illusiesquote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja maar nu niet meer! GR is een dikke noob, dat kan ik veel beter![]()
I know, I've been there also in 2003quote:Op zondag 27 november 2005 22:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is ook de rede dat ik niet naar stadions ga voor optredens.Als je een beetje pech hebt zit je,ik weet niet hoe ver van het podium vandaan.Dan zijn er wel vidi-walls maar goed.Neemt niet weg dat ik denk dat RW er wel een mooi optreden van zal maken,hij is tenslotte artiest in hart en nieren.
Daarom vind ik het echt leuk voor je,omdat je er al ik weet niet hoe lang naar toe leeft.Hier gaat het er meestal iets anders aan toe.Ries!Hou je er rekening mee dat je dan en dan naar die en die moet.![]()
![]()
Weltrusten Moni R2-D2quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de illusies![]()
Welterusten allemaal![]()
![]()
Deja vuquote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de illusies![]()
Truste, ik ga ook neer zoquote:Welterusten allemaal![]()
![]()
Nog net op tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |