dat stimuleert hem alleen maarquote:Op zondag 27 november 2005 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kom op Utrecht zing die jood sneijder uit de wedstrijd please!![]()
Triest persoon ben jij, Triest persoonquote:Op zondag 27 november 2005 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kom op Utrecht zing die jood sneijder uit de wedstrijd please!![]()
Ach nik ben een Rotterdammer dus alles tegen de joden vind ik bestquote:Op zondag 27 november 2005 13:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Triest persoon ben jij, Triest persoon
Klopt helemaal, had zeker op de stip gemoeten zelfs.quote:Op zondag 27 november 2005 13:15 schreef twi het volgende:
Terecht geen strafschop zegt de commentator. Schalke kreeg afgelopen week voor eenzelfde strafschop handsbal een pingel.
Oow ik dacht dat je uit Katwijk kwam.quote:Op zondag 27 november 2005 13:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach nik ben een Rotterdammer dus alles tegen de joden vind ik best![]()
Je bedoelt: alles tegen de joden tekent je, want veel pro Feyenoord komt er bij Rotterdammers over 't algemeen niet uitquote:Op zondag 27 november 2005 13:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach nik ben een Rotterdammer dus alles tegen de joden vind ik best![]()
hoe ha sje ni sjniesjniequote:Op zondag 27 november 2005 13:25 schreef JorgeCampos het volgende:
als je het hele jaar die Chinese streams kijkt en luistert.. Zou je Chinees dan vooruit gaan?
ik vraag het hier ook maar ffquote:Op zondag 27 november 2005 13:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik heb het gevoel dat die Chinezen hun weekend zitten door te nemen
We blijven natuurlijk wel Ajax he, dus idd gewoon evenquote:
Over die bank gesproken.quote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef HomerJ het volgende:
Babel speelt echt de slechste wedstrijd van het hele seizoen, wie hebben we nog op de bank?
Babel mag er van mij wel uit, maar ja dan krijg je Boukhariquote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef DeTolk het volgende:
Nog wissels in de 2e helft?
en dan 93e Markus Rosenberg. is ie eindelijk echt los.quote:Op zondag 27 november 2005 13:33 schreef Nashje het volgende:
89e minuut 0-1, Wesley Sneijder. Daar teken ik voor
quote:Op zondag 27 november 2005 13:33 schreef Nashje het volgende:
89e minuut 0-1, Wesley Sneijder. Daar teken ik voor
quote:Op zondag 27 november 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
en dan 93e Markus Rosenberg. is ie eindelijk echt los.![]()
Voetbalinbeeld.nlquote:Op zondag 27 november 2005 13:26 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ik vraag het hier ook maar ff
hebbie een linkie naar die chinezen?![]()
Staat die niet in de basis dan? Dan neem ik aan dat hij geblesseerd is....?quote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef livefortoday het volgende:
maduro erin! misschien maakt dat wat verschil :|
Owquote:Op zondag 27 november 2005 13:45 schreef livefortoday het volgende:
op studiosport.nl live uitslagen enzo staat ie bij wissels..
Van de week vond ik hem geen goede indruk maken, dus ik betwijfel of hij het verschil kan maken.quote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef livefortoday het volgende:
maduro erin! misschien maakt dat wat verschil :|
Net of iemand hem erin had gekregen van ajaksquote:Op zondag 27 november 2005 13:47 schreef jobosrulez het volgende:
Kut er stond niemand om hem erin te jassen.
Ajaksquote:Op zondag 27 november 2005 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of iemand hem erin had gekregen van ajaks![]()
HA wij zijn voor niemand bangquote:Op zondag 27 november 2005 13:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die moeten nog, vandaar de grote mond![]()
feyenooitquote:
ajakkesquote:
Ik dacht dat jij net beweerde dat alleen Ajax geen bal erin kon krijgen...quote:Op zondag 27 november 2005 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
OMFG UTRECHT HOE KUN JE DIE 2 KANZEN MISSEN!!!!
Die denk gewoon ik neem het niveau van mijn medespelers maar aanquote:Op zondag 27 november 2005 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Trabelsi, wat is die gast slecht vandaag zeg.
Iddquote:Op zondag 27 november 2005 13:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Probeer nu is 4-4-2............
Jij bent gewoon helemaal triest.quote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die denk gewoon ik neem het niveau van mijn medespelers maar aan
Huilie, hoeveel mensen zeggen Feyenooit of schrijven Feyenoord uit principe niet met een hoofdletter...quote:
Ik vrees dat dat weinig zin heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 13:56 schreef livefortoday het volgende:
oke nu moeten ze gewoon voor 200% er tegen aan gaan
Oh dus dan moet je er zelf ook maar aan meedoen?quote:Op zondag 27 november 2005 13:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huilie, hoeveel mensen zeggen Feyenooit of schrijven Feyenoord uit principe niet met een hoofdletter...
JP De Jong had het ook wel mogen krijgenquote:Op zondag 27 november 2005 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sneijder zie ik nog wel rood krijgen vandaag
Er stond nog een Utrecht verdediger achter.quote:Op zondag 27 november 2005 13:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
JP De Jong had het ook wel mogen krijgen
quote:Op zondag 27 november 2005 13:57 schreef jobosrulez het volgende:
Wat een mongool zeg om zo iemand op deze manier neer te halen
Maakt niet uit, de overtreding was ernstig genoeg om in 1 keer rood te krijgenquote:Op zondag 27 november 2005 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er stond nog een Utrecht verdediger achter.
Je bent weer lekker op de hoogtequote:Op zondag 27 november 2005 13:59 schreef the_undertaker het volgende:
Die was ook al niet 'goed genoeg' voor Ajax![]()
Hij geeft geen doodschop of elleboogstoot hoor. Gewoon een simpele overtreding waar niemand een blesure van krijgt.quote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef erikh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de overtreding was ernstig genoeg om in 1 keer rood te krijgen
ROFL.quote:Op zondag 27 november 2005 14:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij geeft geen doodschop of elleboogstoot hoor. Gewoon een simpele overtreding waar niemand een blesure van krijgt.
Wel erg simpel he. De helft van de eredivisie bestaat uit ex Ajax spelers.quote:Op zondag 27 november 2005 13:59 schreef the_undertaker het volgende:
dat uitgerekend tiendalli scoort.
Die was ook al niet 'goed genoeg' voor Ajax![]()
Kijk jij dezelfde wedstrijd? Die tackle was niet eens op de bal gericht man, ging puur voor de benen van Rosenberg.quote:Op zondag 27 november 2005 14:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij geeft geen doodschop of elleboogstoot hoor. Gewoon een simpele overtreding waar niemand een blesure van krijgt.
Moet jij niet voor Utrecht zijn?quote:Op zondag 27 november 2005 13:58 schreef erikh het volgende:
Nou Ajax kom op!
Dat zou betekenen dat ze tot nu toe niet alles gegeven hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 13:56 schreef livefortoday het volgende:
oke nu moeten ze gewoon voor 200% er tegen aan gaan
Laten we het hopemquote:Op zondag 27 november 2005 14:02 schreef BVO het volgende:
Blind zit er niet lang meer op deze manier.
WTF moet ik nou met Utrecht, samen Ado den Haag en Feyenoord echt 1 van de 3 grote kutclubsquote:Op zondag 27 november 2005 14:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Moet jij niet voor Utrecht zijn?
Omdat je zo een tyfus hekel aan Blind hebt
Of wat was die reden nog 's tijdens AZ - Ajax?
ja dat vond ik wel zo lijken :pquote:Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze tot nu toe niet alles gegeven hebben.
Gedeeltelijk wel, maar als je met Ajax straks misschien een balans heb van 5-3-5 dan gaat de stoel van de trainer toch op z'n minst wankelen hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dit is niet echt Blinds schuld, maar het gevolg van jaren lang mis management en omgang met bepaalde spelers![]()
Met dit spelersmateriaal moet het idd makkelijk beter kunnenquote:Op zondag 27 november 2005 14:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel, maar als je met Ajax straks misschien een balans heb van 5-3-5 dan gaat de stoel van de trainer toch op z'n minst wankelen hoor.
Ik vind het aanstellen van Blind ook vallen onder mis management, ze hadden een ander moeten halen en Blind als assistent moeten nemen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:05 schreef kollie het volgende:
[..]
Met dit spelersmateriaal moet het idd makkelijk beter kunnen
Bespeur jij een stijgende lijn met hem aan het roer? Hij heeft de kans om zich te versterken tijdens de zomerstop, niet gedaan. Ajax is nog nooit zo slecht geweest, dus danny wat mag mij betreft ergens ander ervaring opdoen.quote:
Als Ajax zou kunnen scoren wel ja.quote:Op zondag 27 november 2005 14:07 schreef Roeni3 het volgende:
Ajax krijgt nog wel wat kansen hoor. Kan er zo eentje invallen.
Blind: Gelukkig hebben we de na-competitie nog.quote:Op zondag 27 november 2005 14:07 schreef TC03 het volgende:
Als Ajax verliest kunnen ze door Utrecht ingehaald, en als Heerenveen en Groningen winnen komen die ook langszij. Heracles Almelo kan op gelijke hoogte komen met Ajax als ze winnen en Ajax verliest, maar laten we dat nou maar net niet hopen.
hij gebruikt z'n mobiel nu.quote:Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef DeTolk het volgende:
wat een slechte verbinding met Radio 1 .
Dit wordt de ommekeer voor Grandel, geen blunders meerquote:Op zondag 27 november 2005 14:11 schreef borisz het volgende:
tijd voor een grandelletje
Wat denk je zelfquote:Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef S-Two het volgende:
Hebben we al gescoord?
was beetje aan het aanstellenquote:Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er met sneijder?
En die wissel heb je in ieder geval goed, nu nog het 4-4-2 principequote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zou Babel eruit halen, en Yannis erin en dan 4-4-2 spelen. Maar ja, Blind kennende weet je het nooit...
zoals gewoonlijkquote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
was beetje aan het aanstellen
Hij loopt nog aardig voor een dooie.quote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef livefortoday het volgende:
sneijder is dood!
Tjah, op dit moment ben ik ook niet eens boos ofso. Het is ook totaal niet onverwacht, het is gewoon al tijden drama, in het begin speelden we nog wel aardig, maar dat is er nu ook niet meer bij.quote:
Grandel gaat voor de titel, Langste reeks zonder tegendoelpuntquote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef pascalheister het volgende:
Ajax begint weer met een nieuwe reeks niet scoren?
6e? ... is dat niet een beetje te hoog gegrepenquote:Op zondag 27 november 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als we de CL winnen mag Ajax wmb 6e worden in de competitie.
Als je Babel eruit haalt en Ananas er voor in de plaats propt, speel je echt geen 4-2-4 hoor.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 14:19 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
6e? ... is dat niet een beetje te hoog gegrepen![]()
lijkt mij ook maar volgens de omroeper spelen ze 4-2-4quote:Op zondag 27 november 2005 14:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als je Babel eruit haalt en Ananas er voor in de plaats propt, speel je echt geen 4-2-4 hoor.
is dat niet al 't hele seizoen zowat in de competitiequote:Op zondag 27 november 2005 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zit Ajax ook niet mee vandaag.
Ja. Alleen het afmaken is er niet bij.quote:Op zondag 27 november 2005 14:21 schreef TheGeneral het volgende:
Zetten ze utrecht onder druk of niet?
De laatste 4 seizoenen?quote:Op zondag 27 november 2005 14:22 schreef livefortoday het volgende:
[..]
is dat niet al 't hele seizoen zowat in de competitie
Met idd oogstrelend voetbal.quote:Op zondag 27 november 2005 14:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
uch...2...kampioen....schappen..uch...
ONTERECHT AFGEKEURD!>quote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef S-Two het volgende:
Terecht of niet?
Opzeggen die samenwerking. meteen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap ook niet wat die KUTBELGEN in Nederland komen doen eigenlijk. Laten ze a.u.b. in hun eigen KLOTE-land blijven.
Wederom genaaid door een scheidrechterlijke blunder, tegen PSV was het ook al raak.
Onterecht, de zoveelste arbitrale dwalingquote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef kevin6188 het volgende:
was het terecht of niet?
Ach, als Ajax weer bovenaan staat zullen er wel opeens een hoop meer supporters zijn, zie AZ nu. Maar in deze tijden zie je wel wie de echten zijn. Als je ook kijkt naar Sneyder die gewoon bijtekend en wil bouwen aan een nieuw Ajax, dan kan ik alleen maar respect hebben voor zo'n gast. Als De Jong dat nou gewoon ook ff doet.quote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach ja, jaren lang roepen ze hier op Fok! dat alle Ajacieden hier nep waren en zie alle Ajacieden posten hier nog steeds, zijn nog steeds Ajacied en vorig jaar is het aantal Feyenoorders hier aadrig ingekrimpt........
Dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef twi het volgende:
Afgekeurde goal, kan er nog wel bij. Was helemaal niets aan de hand. Ik wi niet zeggen dat onze vriendelijke Belg ervoor heeft gezorgd dat we niet wonnen, in elk geval zorgt 'ie ervoor dat we verliezen.
Maar we hebben 't natuurlijk gewoon aan onszelf te danken. Pas na 80 minuten beginnen met voetballen is natuurlijk te schandalig voor woorden.
wat zit er wel mee echtquote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef ThomasBerge het volgende:
Verdomme, die arbitrage zit ook niet mee dit seizoen
Nee was gewoon een goal... maar vind het wel leukquote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef TheGeneral het volgende:
Was het terecht dat de goal werd afgekeurd? En graag niet een antwoord van een ajax supporter.
Ik ben wel een Ajax-supporter, maar je zult vanavond zelf zien dat geen enkele Ajacied een overtreding beging, en zeker niet Maduro wie het werd verweten.quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef TheGeneral het volgende:
Was het terecht dat de goal werd afgekeurd? En graag niet een antwoord van een ajax supporter.
Gewoon een overtreding hoorquote:Op zondag 27 november 2005 14:30 schreef Nashje het volgende:
Kanker belg.
Echt niet, was wel degelijk overtredinkje van Maduro.quote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef erikh het volgende:
yannis scoort maar goal wordt afgekeurd wegens overtreding Maduro
Scheidsrechterlijke dwaling blijkt uit de herhaling overigens!!
Godver
Mwah, kan nog wel een handvol onterecht afgekeurde goals van o.a. De Jong herinneren.quote:Op zondag 27 november 2005 14:31 schreef S-Two het volgende:
Ik neem aan dat we nu dan voor altijd af zijn van de term: Lucky Ajax?
Ik hoorde het fluitje ook, maar als jij een overtreding van Maduro zag dan moet je toch echt even van de LSD afblijven.quote:Op zondag 27 november 2005 14:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Echt niet, was wel degelijk overtredinkje van Maduro.
Hij floot ook al voordat de bal erin ging, snapte het gejuich dus ook niet,
ze wisten heus wel dat de scheids hem zou afkeuren
Ben je een beetje gefrustreerd?quote:Op zondag 27 november 2005 14:32 schreef Roeni3 het volgende:
Ajax werd hier vandaag gewoon genaaid. Gewoon toegeven.
Wat een domme vraag, natuurlijk is 'ie gefrustreerd. Alsof je niet gefrustreerd mag zijn na zo'n ballepartij.quote:Op zondag 27 november 2005 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ben je een beetje gefrustreerd?
Tuurlijk. Droom verder.quote:
27quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef iebie het volgende:
Het programma van ajax is ook heel goed haha, hoeveel punten gaan ze hierin halen 7 misschien??
04/12/2005 14:30 Ajax-RKC
11/12/2005 14:30 Vitesse-Ajax
18/12/2005 14:30 NAC-Ajax
27/12/2005 20:00 Ajax-FC Groningen
30/12/2005 20:00 SC Heerenveen-Ajax
15/01/2006 14:30 Ajax-NEC
22/01/2006 12:30 FC Twente-Ajax
29/01/2006 14:30 Ajax-FC Utrecht
05/02/2006 14:30 Feyenoord-Ajax
Zeker weten.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, over 90 minuten gewoon terecht.
Ach CT staat toch al niet bekend om posts van een hoog niveau, gewoon negeren zo iemandquote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een domme vraag, natuurlijk is 'ie gefrustreerd. Alsof je niet gefrustreerd mag zijn na zo'n ballepartij.
Ik zit er ook niet mee. De afgelopen jaren heeft Ajax weinig te klagen gehad over de arbitrage. Zelfs als die goal niet was afgekeurd dan was dit een wanprestatie geweest.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef clauwheee het volgende:
Tja. Ik kon het niet heel goed zien, hij trok die gozer wel naar beneden maar of het echt een overtreding was.
Wéér geen lucky-Ajax, het zit ze niet mee dit seizoen. Ik kan er niet mee zitten, zeg maar
Dat is dan ook weer overdreven, dit hoor ik werkelijkwaar zoveel mensen van zoveel verschillende clubs roepen. Net of men je club gericht benadeeld.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer genaaid, de zoveelste keer dit seizoen.
Ik zie Ajax op dit moment van geen team (met gemak) winnenquote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef iebie het volgende:
Het programma van ajax is ook heel goed haha, hoeveel punten gaan ze hierin halen 7 misschien??
04/12/2005 14:30 Ajax-RKC
11/12/2005 14:30 Vitesse-Ajax
18/12/2005 14:30 NAC-Ajax
27/12/2005 20:00 Ajax-FC Groningen
30/12/2005 20:00 SC Heerenveen-Ajax
15/01/2006 14:30 Ajax-NEC
22/01/2006 12:30 FC Twente-Ajax
29/01/2006 14:30 Ajax-FC Utrecht
05/02/2006 14:30 Feyenoord-Ajax
Nu moet Feyenoord wel laten zien hoe je van Heracles wint als topclub![]()
Dat misschien wel, Ajax is Ajax niet meer.quote:Op zondag 27 november 2005 14:34 schreef clauwheee het volgende:
Over 90 minuten vind ik dit trouwens een terechte uitslag.
Ik ook, die afgekeurde goal is dubieus maar ja.quote:Op zondag 27 november 2005 14:34 schreef clauwheee het volgende:
Over 90 minuten vind ik dit trouwens een terechte uitslag.
of ben je geen Heracles - fan?quote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef Bonobo11 het volgende:
Zo nu Feyenoord punten afsnoepen
UEFA Cup, alsof we Feyenoord zijnquote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef Jajong het volgende:
2 afgekeurde goalsLaat die belgische scheidsrechters maar in Belgie. Ik word allang niet meer boos... Volgend jaar UEFA cup boys
't Is vrij simpel. Als de scheidsrechter dat trekken van Maduro zag, moet 'ie dat omvertrekken van De Jong ook gezien hebben. Deze scheidsrechter was redelijk raar aan het fluiten. Eerder al werd bijvoorbeeld niet gefloten voor een overtreding op Emanuelson, omdat een Utrechter de bal speelde.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef clauwheee het volgende:
Tja. Ik kon het niet heel goed zien, hij trok die gozer wel naar beneden maar of het echt een overtreding was.
Wéér geen lucky-Ajax, het zit ze niet mee dit seizoen. Ik kan er niet mee zitten, zeg maar
Ajax is Ajax pas als ze achter staan en er nog maar 10 minuten te spelen is. Pas toen kregen we kans op kans.quote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat misschien wel, Ajax is Ajax niet meer.
Klopt deels wel, al heeft een scheidsrechter ongemerkt invloed op je spel.quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef twi het volgende:
Maar zoals gezegd, we hebben door deze scheidsrechter alleen niet gelijkgespeeld. Dat we niet hebben kunnen winnen was compleet aan onszelf te danken natuurlijk.
Altijd dat huilie-gedrag van clubs buiten de top3quote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef Stpan het volgende:
Ach gossie, een Belgische scheidsrechter die het geen hol kan boeien dat Hilversum heel 'objectief' over hem heen kan vallen, en Ajax gelijk op z'n achterste benen.
Voor veel clubs geldt: soms zit het mee, en soms zit het tegen. Je zou juist dankbaar moeten zijn voor deze actie, laat weer eens zien dat het NLse scheidsrechterscorps niet tegen de grote 3 durft te fluiten,en brengt het Jing weer een beetje terug na al dat Jang van Ajax.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er moeten meer Belgen in Nederland komen fluiten. De Nederlandse scheidsrechters zijn teveel op de hand van de neuzen.
Idd toen speelden ze zoals Ajax moet spelen. In ieder geval in de aanval dan, de verdediging was op dat moment helaas heel ver te zoekenquote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax is Ajax pas als ze achter staan en er nog maar 10 minuten te spelen is. Pas toen kregen we kans op kans.
LOL please dat je een hekel hebt aan Ajax is tot daar aan toe maar nu lul je toch ECHT een hele hoop onzinquote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er moeten meer Belgen in Nederland komen fluiten. De Nederlandse scheidsrechters zijn teveel op de hand van de neuzen.
Ik zie hier anders ook genoeg ajax-huilies over de scheidsquote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Altijd dat huilie-gedrag van clubs buiten de top3
Er is een verschil tussen "niet tegen de grote 3" fluiten en gewoon een grote fout maken.quote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef Stpan het volgende:
Ach gossie, een Belgische scheidsrechter die het geen hol kan boeien dat Hilversum heel 'objectief' over hem heen kan vallen, en Ajax gelijk op z'n achterste benen.
Voor veel clubs geldt: soms zit het mee, en soms zit het tegen. Je zou juist dankbaar moeten zijn voor deze actie, laat weer eens zien dat het NLse scheidsrechterscorps niet tegen de grote 3 durft te fluiten, en brengt het Jing weer een beetje terug na al dat Jang van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |