Staat die niet in de basis dan? Dan neem ik aan dat hij geblesseerd is....?quote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef livefortoday het volgende:
maduro erin! misschien maakt dat wat verschil :|
Owquote:Op zondag 27 november 2005 13:45 schreef livefortoday het volgende:
op studiosport.nl live uitslagen enzo staat ie bij wissels..
Van de week vond ik hem geen goede indruk maken, dus ik betwijfel of hij het verschil kan maken.quote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef livefortoday het volgende:
maduro erin! misschien maakt dat wat verschil :|
Net of iemand hem erin had gekregen van ajaksquote:Op zondag 27 november 2005 13:47 schreef jobosrulez het volgende:
Kut er stond niemand om hem erin te jassen.
Ajaksquote:Op zondag 27 november 2005 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of iemand hem erin had gekregen van ajaks![]()
HA wij zijn voor niemand bangquote:Op zondag 27 november 2005 13:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die moeten nog, vandaar de grote mond![]()
feyenooitquote:
ajakkesquote:
Ik dacht dat jij net beweerde dat alleen Ajax geen bal erin kon krijgen...quote:Op zondag 27 november 2005 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
OMFG UTRECHT HOE KUN JE DIE 2 KANZEN MISSEN!!!!
Die denk gewoon ik neem het niveau van mijn medespelers maar aanquote:Op zondag 27 november 2005 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Trabelsi, wat is die gast slecht vandaag zeg.
Iddquote:Op zondag 27 november 2005 13:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Probeer nu is 4-4-2............
Jij bent gewoon helemaal triest.quote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die denk gewoon ik neem het niveau van mijn medespelers maar aan
Huilie, hoeveel mensen zeggen Feyenooit of schrijven Feyenoord uit principe niet met een hoofdletter...quote:
Ik vrees dat dat weinig zin heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 13:56 schreef livefortoday het volgende:
oke nu moeten ze gewoon voor 200% er tegen aan gaan
Oh dus dan moet je er zelf ook maar aan meedoen?quote:Op zondag 27 november 2005 13:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huilie, hoeveel mensen zeggen Feyenooit of schrijven Feyenoord uit principe niet met een hoofdletter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |