Ik zit er ook niet mee. De afgelopen jaren heeft Ajax weinig te klagen gehad over de arbitrage. Zelfs als die goal niet was afgekeurd dan was dit een wanprestatie geweest.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef clauwheee het volgende:
Tja. Ik kon het niet heel goed zien, hij trok die gozer wel naar beneden maar of het echt een overtreding was.
Wéér geen lucky-Ajax, het zit ze niet mee dit seizoen. Ik kan er niet mee zitten, zeg maar
Dat is dan ook weer overdreven, dit hoor ik werkelijkwaar zoveel mensen van zoveel verschillende clubs roepen. Net of men je club gericht benadeeld.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer genaaid, de zoveelste keer dit seizoen.
Ik zie Ajax op dit moment van geen team (met gemak) winnenquote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef iebie het volgende:
Het programma van ajax is ook heel goed haha, hoeveel punten gaan ze hierin halen 7 misschien??
04/12/2005 14:30 Ajax-RKC
11/12/2005 14:30 Vitesse-Ajax
18/12/2005 14:30 NAC-Ajax
27/12/2005 20:00 Ajax-FC Groningen
30/12/2005 20:00 SC Heerenveen-Ajax
15/01/2006 14:30 Ajax-NEC
22/01/2006 12:30 FC Twente-Ajax
29/01/2006 14:30 Ajax-FC Utrecht
05/02/2006 14:30 Feyenoord-Ajax
Nu moet Feyenoord wel laten zien hoe je van Heracles wint als topclub![]()
Dat misschien wel, Ajax is Ajax niet meer.quote:Op zondag 27 november 2005 14:34 schreef clauwheee het volgende:
Over 90 minuten vind ik dit trouwens een terechte uitslag.
Ik ook, die afgekeurde goal is dubieus maar ja.quote:Op zondag 27 november 2005 14:34 schreef clauwheee het volgende:
Over 90 minuten vind ik dit trouwens een terechte uitslag.
of ben je geen Heracles - fan?quote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef Bonobo11 het volgende:
Zo nu Feyenoord punten afsnoepen
UEFA Cup, alsof we Feyenoord zijnquote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef Jajong het volgende:
2 afgekeurde goalsLaat die belgische scheidsrechters maar in Belgie. Ik word allang niet meer boos... Volgend jaar UEFA cup boys
't Is vrij simpel. Als de scheidsrechter dat trekken van Maduro zag, moet 'ie dat omvertrekken van De Jong ook gezien hebben. Deze scheidsrechter was redelijk raar aan het fluiten. Eerder al werd bijvoorbeeld niet gefloten voor een overtreding op Emanuelson, omdat een Utrechter de bal speelde.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef clauwheee het volgende:
Tja. Ik kon het niet heel goed zien, hij trok die gozer wel naar beneden maar of het echt een overtreding was.
Wéér geen lucky-Ajax, het zit ze niet mee dit seizoen. Ik kan er niet mee zitten, zeg maar
Ajax is Ajax pas als ze achter staan en er nog maar 10 minuten te spelen is. Pas toen kregen we kans op kans.quote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat misschien wel, Ajax is Ajax niet meer.
Klopt deels wel, al heeft een scheidsrechter ongemerkt invloed op je spel.quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef twi het volgende:
Maar zoals gezegd, we hebben door deze scheidsrechter alleen niet gelijkgespeeld. Dat we niet hebben kunnen winnen was compleet aan onszelf te danken natuurlijk.
Altijd dat huilie-gedrag van clubs buiten de top3quote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef Stpan het volgende:
Ach gossie, een Belgische scheidsrechter die het geen hol kan boeien dat Hilversum heel 'objectief' over hem heen kan vallen, en Ajax gelijk op z'n achterste benen.
Voor veel clubs geldt: soms zit het mee, en soms zit het tegen. Je zou juist dankbaar moeten zijn voor deze actie, laat weer eens zien dat het NLse scheidsrechterscorps niet tegen de grote 3 durft te fluiten,en brengt het Jing weer een beetje terug na al dat Jang van Ajax.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er moeten meer Belgen in Nederland komen fluiten. De Nederlandse scheidsrechters zijn teveel op de hand van de neuzen.
Idd toen speelden ze zoals Ajax moet spelen. In ieder geval in de aanval dan, de verdediging was op dat moment helaas heel ver te zoekenquote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax is Ajax pas als ze achter staan en er nog maar 10 minuten te spelen is. Pas toen kregen we kans op kans.
LOL please dat je een hekel hebt aan Ajax is tot daar aan toe maar nu lul je toch ECHT een hele hoop onzinquote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er moeten meer Belgen in Nederland komen fluiten. De Nederlandse scheidsrechters zijn teveel op de hand van de neuzen.
Ik zie hier anders ook genoeg ajax-huilies over de scheidsquote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Altijd dat huilie-gedrag van clubs buiten de top3
Er is een verschil tussen "niet tegen de grote 3" fluiten en gewoon een grote fout maken.quote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef Stpan het volgende:
Ach gossie, een Belgische scheidsrechter die het geen hol kan boeien dat Hilversum heel 'objectief' over hem heen kan vallen, en Ajax gelijk op z'n achterste benen.
Voor veel clubs geldt: soms zit het mee, en soms zit het tegen. Je zou juist dankbaar moeten zijn voor deze actie, laat weer eens zien dat het NLse scheidsrechterscorps niet tegen de grote 3 durft te fluiten, en brengt het Jing weer een beetje terug na al dat Jang van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |