ONTERECHT AFGEKEURD!>quote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef S-Two het volgende:
Terecht of niet?
Opzeggen die samenwerking. meteen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap ook niet wat die KUTBELGEN in Nederland komen doen eigenlijk. Laten ze a.u.b. in hun eigen KLOTE-land blijven.
Wederom genaaid door een scheidrechterlijke blunder, tegen PSV was het ook al raak.
Onterecht, de zoveelste arbitrale dwalingquote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef kevin6188 het volgende:
was het terecht of niet?
Ach, als Ajax weer bovenaan staat zullen er wel opeens een hoop meer supporters zijn, zie AZ nu. Maar in deze tijden zie je wel wie de echten zijn. Als je ook kijkt naar Sneyder die gewoon bijtekend en wil bouwen aan een nieuw Ajax, dan kan ik alleen maar respect hebben voor zo'n gast. Als De Jong dat nou gewoon ook ff doet.quote:Op zondag 27 november 2005 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach ja, jaren lang roepen ze hier op Fok! dat alle Ajacieden hier nep waren en zie alle Ajacieden posten hier nog steeds, zijn nog steeds Ajacied en vorig jaar is het aantal Feyenoorders hier aadrig ingekrimpt........
Dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef twi het volgende:
Afgekeurde goal, kan er nog wel bij. Was helemaal niets aan de hand. Ik wi niet zeggen dat onze vriendelijke Belg ervoor heeft gezorgd dat we niet wonnen, in elk geval zorgt 'ie ervoor dat we verliezen.
Maar we hebben 't natuurlijk gewoon aan onszelf te danken. Pas na 80 minuten beginnen met voetballen is natuurlijk te schandalig voor woorden.
wat zit er wel mee echtquote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef ThomasBerge het volgende:
Verdomme, die arbitrage zit ook niet mee dit seizoen
Nee was gewoon een goal... maar vind het wel leukquote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef TheGeneral het volgende:
Was het terecht dat de goal werd afgekeurd? En graag niet een antwoord van een ajax supporter.
Ik ben wel een Ajax-supporter, maar je zult vanavond zelf zien dat geen enkele Ajacied een overtreding beging, en zeker niet Maduro wie het werd verweten.quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef TheGeneral het volgende:
Was het terecht dat de goal werd afgekeurd? En graag niet een antwoord van een ajax supporter.
Gewoon een overtreding hoorquote:Op zondag 27 november 2005 14:30 schreef Nashje het volgende:
Kanker belg.
Echt niet, was wel degelijk overtredinkje van Maduro.quote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef erikh het volgende:
yannis scoort maar goal wordt afgekeurd wegens overtreding Maduro
Scheidsrechterlijke dwaling blijkt uit de herhaling overigens!!
Godver
Mwah, kan nog wel een handvol onterecht afgekeurde goals van o.a. De Jong herinneren.quote:Op zondag 27 november 2005 14:31 schreef S-Two het volgende:
Ik neem aan dat we nu dan voor altijd af zijn van de term: Lucky Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |