quote:
Op zondag 27 november 2005 14:02 schreef Max-Westerman het volgende:[..]
Moet jij niet voor Utrecht zijn?
Omdat je zo een tyfus hekel aan Blind hebt
Of wat was die reden nog 's tijdens AZ - Ajax?
WTF moet ik nou met Utrecht, samen Ado den Haag en Feyenoord echt 1 van de 3 grote kutclubs
Maar goed ik zal je antwoord geven op je vraag, ik leg het nog 1 keer uit dus opletten.
Ajax heeft de laatste jaren nou niet bepaald een geweldig beleid gehad, het gat helaas steeds iets slechter met Ajax. Dan heb je een Louis van Gaal die technisch directeur is en een ambitieus polan opstelt voor Ajax waarin wordt vastgesteld dat Ajax zijn doelstelling is dat je minimaal 1 keer in de 5 jaar een kwart of halve finale Champions league haalt. Vervolgens wordt er 1 europese wedstrijd verloren en wordt door Koeman en meneer van Eijden de doelstelling meteen bijgesteld. Gevolg Van Gaal neemt ontslag en daar kan ik in dat geval alleen maa begrip voor opbrengen.
Van Gaal is dit jaar coach van AZ, opvolger van Adriaanse, 2 coaches die het met Ajax best goed deden maar de 1 werd de laan utigestuurd en de ander zijn beleid werd compleet ondermijnd. Ondertussen krijgen zij het voor elkaar om met een ploeg als AZ een goed team neer te zeten en nog goed te voetballen ook. Al die beslissingen die de jaren ervoor werden gemaakt, dus adriaanse weg, van Gaal ondermijnen arveladze weigeren en meer van dat soort dingen kwamen in 1 wedstrijd bij elkaar. Ik hoopte dat als Ajax daar zou verliezen dat ze op zijn minst wakker geschud zouden worden maar het is inmiddels wel duidelijk dat dat niet het geval is helaas.
Maar goed als je kritisch bent op het ajax beleid en openlijk uitspreekt dat je het niet eens bent met het beleid ben je hier meteen een successupporter.
[ Bericht 61% gewijzigd door erikh op 27-11-2005 14:10:55 ]