Hij was nog niet afquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Xtreem het volgende:
TF, reistijd was dus ruk. Maar het werk?
ohja, kuttopic.
werk was opzich best relaxed en leuk.......maar die reistijden staan me te erg tegen......quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Xtreem het volgende:
TF, reistijd was dus ruk. Maar het werk?
ohja, kuttopic.
door de sneeuw ploegen om vervolgens flink te gaan zuipen in de stadquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef ook_gek het volgende:
gaan jullie doen dan?
files zijn idd kutquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
werk was opzich best relaxed en leuk.......maar die reistijden staan me te erg tegen......
als het gewoon rijden was geen probleem maar in de file iedere dag staan daar zou ik echt gek van worden![]()
Ik ga ook even de hort op, lekker door de sneeuw en met ijskoude poten in de kroeg staan/zittenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
door de sneeuw ploegen om vervolgens flink te gaan zuipen in de stad![]()
hoe ik terug ga komen door de sneeuw weet ik nog maar zie ik dan wel weer![]()
Jij bent niks gewend manquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
files zijn idd kutna 5 minuten file heb ik het wel gehad
Is de RS gewoon open vanaaf? Misschien ga ik daar nog ff heen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik ga ook even de hort op, lekker door de sneeuw en met ijskoude poten in de kroeg staan/zitten
Is wel open ja, maar ik ga lichtenvoorde inquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de RS gewoon open vanaaf? Misschien ga ik daar nog ff heen.
Whehe, die T4quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef BazzoS het volgende:
KLIK voor de foto's
Ben vergeten een foto van de ingestorte heg van de buurvrouw te maken
soortgelijk werk is niet mogelijk in jouw regio?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
werk was opzich best relaxed en leuk.......maar die reistijden staan me te erg tegen......
als het gewoon rijden was geen probleem maar in de file iedere dag staan daar zou ik echt gek van worden![]()
en al die tijd zien de T's er al slaapverwekkend uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
23 jaar ervaring als bedrijfswagenspotter
verkoopadviseur/accountmanagerquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent niks gewend man
@TF, wat hield het werk in leusden in eigenlijk?
we zijn nu aan het kijken naar iets voor in de omgeving........quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
soortgelijk werk is niet mogelijk in jouw regio?
En verhuizen is echt geen optie?
ik vind de bus van mn ouders wel een mooie als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
en al die tijd zien de T's er al slaapverwekkend uit![]()
de ouwe, ok die zijn leuk, maar dat moderne spulquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik vind de bus van mn ouders wel een mooie als ik eerlijk ben
T5 is idd kutquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
de ouwe, ok die zijn leuk, maar dat moderne spul![]()
Zegguh... 23 jaar geleden had je de T3 hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
en al die tijd zien de T's er al slaapverwekkend uit![]()
Hoe erg ben je gebonden aan VAG? maw, is het reeel om over te stappen naar een ander bedrijf?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
we zijn nu aan het kijken naar iets voor in de omgeving........
verhuizen wil ik niet, anders was het geen probleem geweest
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zegguh... 23 jaar geleden had je de T3 hoor.
quote:
Kan je ze mijn email adres niet geven?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verkoopadviseur/accountmanager
kwam neer op onderhouden en uitbreiden klanten (bedrijven)
net of ik daar wat aan kan doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bedankt
4 mensen die me toegevoegd hebben
nee, dat komt doordat ik mn msn adres openbaar heb op fora wwaar veel 14 jarige truckliefhebbers komenquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bedankt
Die hoef je 1) niet te accepteren en 2) kan je altijd nog blokkeren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bedankt
overstappen is ook een van de dingen waar ik nu mee bezig zijn......blijf wel in de vag waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoe erg ben je gebonden aan VAG? maw, is het reeel om over te stappen naar een ander bedrijf?
En wat is er toch tegen verhuizen?
ken er veel mensen van hoog tot laag dus informatiebronnen genoegquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:44 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, hoever reiken jouw informatie bronnen binnen VAG?? Ik zag nl dat er een nieuw Porsche center wordt gebouwt bij Nijmegen, en lijkt me gaaf om daar te werken.
Zou jij me kunnen tippen over vacatures richting Verkoop/adviseren/Commercieel edquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
overstappen is ook een van de dingen waar ik nu mee bezig zijn......blijf wel in de vag waarschijnlijk![]()
der zijn een paar dingen veranderd waardoor we minder met pon te maken hebben maar ik weet niet in hoeverre ik daar over mag praten want ik weet niet wat wel en niet in het nieuws is geweest/uitgebracht
[..]
ken er veel mensen van hoog tot laag dus informatiebronnen genoeg![]()
ik ben toch bijna nooit op MSNquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die hoef je 1) niet te accepteren en 2) kan je altijd nog blokkeren.
porsche is idd erg moeilijk om als buitenstaande binnen te komen.....quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou jij me kunnen tippen over vacatures richting Verkoop/adviseren/Commercieel edik ben nl erg hard op zoek naar werk, en wil graag bij de Importeur werken, maar dat is lastig aangezien er vanaf dealers veel ingelikt word.
als je bij porsche werkt zit je goed hoor, erg goedquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Fugie het volgende:
man kom ik over 5 jaar bij zon porsche dealer, staat peu daar zijn pimppraatjes te houden
daar twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je bij porsche werkt zit je goed hoor, erg goed![]()
als je toch als kruiwagen bezig bent..quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
porsche is idd erg moeilijk om als buitenstaande binnen te komen.....
je kunt ook je cv even naar me mailen en dan zorg ik wel dat die bij de juiste mensen komt![]()
Ik zal em morgen avond ff mailen zit nu op een andere PCquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
porsche is idd erg moeilijk om als buitenstaande binnen te komen.....
je kunt ook je cv even naar me mailen en dan zorg ik wel dat die bij de juiste mensen komt![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef vlad het volgende:
[..]
als je toch als kruiwagen bezig bent..![]()
ik zoek nog een baantje als motorbouwer of chiptuner![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft Bourguignon geen magazijnmedewerker nodig TF?
Heb je contacten bij Van Mossel?quote:
aaaaah? toe?quote:
is goed ben toch niet eerder dan dinsdag bij ponquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal em morgen avond ff mailen zit nu op een andere PC
van mossel zit niet in de pon groep als ik het zo goed heb uit me hoofdquote:
Eerst wil je Zeeland onder laten lopen, en dan bij iets met mossels werkenquote:
Dus jij bent die gastquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:25 schreef vlad het volgende:
[..]
aaaaah? toe?![]()
ik kan je geen geld bieden maar wel een eeuwige vriendschap![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:25 schreef vlad het volgende:
[..]
aaaaah? toe?![]()
ik kan je geen geld bieden maar wel een eeuwige vriendschap![]()
Wat importeert Pon nog meer sinds de overname van Geveke, behalve caterpillar? Ik weet wel dat Geveke vroeger de importeur van Unimog was, maar dat is overgegaan naar DaimlerChrysler in Utrecht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van mossel zit niet in de pon groep als ik het zo goed heb uit me hoofd
Euh... zou goed kunnen dat ze zelfstandig zijn. Ik weet alleen dat ze (een van de?) grootste dealer zijn in NL, en dat 1 van de vestigingen op kruipafstand is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van mossel zit niet in de pon groep als ik het zo goed heb uit me hoofd
of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
even kijken of Daar Vliegende Panters te pruimen is
je hebt zojuist een potentiele vriend beledigdquote:
ik wil ook wel vriendjes met je zijn hoor, moet je wel even wat vrachtwagens voor me op de foto zetten daarzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:35 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt zojuist een potentiele vriend beledigd![]()
maar ik geef je nog een kans![]()
![]()
![]()
Kromhout (vroeger)quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:37 schreef vlad het volgende:
@ alexxxxx = weet jij de namen van bedrijven in nederland die dieselmotoren ontwerpen en ontwikkelen?
one friend is coming up!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil ook wel vriendjes met je zijn hoor, moet je wel even wat vrachtwagens voor me op de foto zetten daarzo
Heeft mn b:roe:r namelijk niet gedaan teon hij daar een half jaar woonde
Misschien open sollicitatie sturenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Euh... zou goed kunnen dat ze zelfstandig zijn. Ik weet alleen dat ze (een van de?) grootste dealer zijn in NL, en dat 1 van de vestigingen op kruipafstand is.
Daar moet een simpel studentje toch ook wel wat simpel werk kunnen doen?
Ontwikkeling zit toch in Zweden? Maar Vlad je kunt dan beter ff Ultimora een mailtje sturen, zijn vader is testrijder voor Scania meende ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kromhout (vroeger)
DAF, nu onder de naam Paccar
Scania, niet strikt Nederlands
mja, deze ken ik al en staan op de nominatie aangeschreven te worden als ik fanatiek ga solliciteren. Maar ik bedoel de bedrijven die alleen maar met dieselmotoren bezig zijn zonder aan een (vracht) wagenmerk gebonden te zijn. Ik weet dat er een aantal zijn in nederland, waaronder een in brabant. Maar heb geen namenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kromhout (vroeger)
DAF, nu onder de naam Paccar
Scania, niet strikt Nederlands
Klopt. (deel 1, Ulti ken ik verder niet zo goed)quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ontwikkeling zit toch in Zweden? Maar Vlad je kunt dan beter ff Ultimora een mailtje sturen, zijn vader is testrijder voor Scania meende ik.
Dat vermoedde ik al.. heb de namen zo niet in mn hoofd...quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:42 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, deze ken ik al en staan op de nominatie aangeschreven te worden als ik fanatiek ga solliciteren. Maar ik bedoel de bedrijven die alleen maar met dieselmotoren bezig zijn zonder aan een (vracht) wagenmerk gebonden te zijn. Ik weet dat er een aantal zijn in nederland, waaronder een in brabant. Maar heb geen namen
zo wel mooi zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:46 schreef PeuRac het volgende:
Nouja, ik weet dat Ulti's vader testrijder is mbt vrachtwagens en ik meende voor Scania, hij heeft in ieder geval een poos in zweden gewoont. Maar hij kan je wel verder helpen met directe namen en adressen (is ook waardevol).
ik kon hem ook al niet vindenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
h, er stond er in ieder geval geeneen op de RAI, vlad
Nee nog niet, maar ik verwacht volgens jaar een paar spectaculaire foto's mbt het leger te kunnen makenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:52 schreef vlad het volgende:
[..]
ik kon hem ook al niet vindenmaar ik weet heel zeker dat ze er zijn, want een ex-collega van mij had er gewerkt. En ook staan er op de site van de CWI soms vacatures voor die bedrijven (alleen geen namen en adressen omdat het via een detacheringsbureau is. Maar die probeer ik juist te omzeilen)
in ieder geval bedankt![]()
heb je eigenlijk ook fotos van de Patria AMV 8x8? dat is het voertuig waar ik samen met anderen een hybride versie van ontwikkeld hebben (klein deeltje daarvan iig)
Ja, sorry, niet iedereen heeft zo'n geweldig leven als jijquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:40 schreef Xtreem het volgende:
Tss... patsen met iets dat iedereen gedaan heeft
Nee, da's waar. Ik ben gewoon Uber Elitair, geweldig, uitzonderlijk goed. Daarnaast heb ik een uiterlijk waar menig vrouwenhart voor bezwijkt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, sorry, niet iedereen heeft zo'n geweldig leven als jij
Ik gaat even slapenquote:Sandra gaat even
ik ben tegenover het vliegveld in Eelde geboren, voor de insiders, het grote huis wat je ziet vanaf de doorgaande weg, beetje verscholen in het bosquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Vlakbij (vliegveld) Eelde!
Welterusten Sandraquote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Sandraugiga het volgende:
Weltrusten Xtreem...
WTF!quote:Op zondag 27 november 2005 00:37 schreef Fugie het volgende:
iemand 70000 euro voor me ?
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
zonde als die ooit in jouw handen zou belandenquote:Op zondag 27 november 2005 00:37 schreef Fugie het volgende:
iemand 70000 euro voor me ?
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
jouw foto genomen op 4-4-2005 , fugie plukt hem ergens vandaan waar ie bij een dealer/autozaak staat. Naar mijn idee grote kans dat het een inruilertje geweest is. Hoeft niet natuurlijkquote:
open maar alvast een rekening voor schade jaquote:Op zondag 27 november 2005 00:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
zonde als die ooit in jouw handen zou belanden![]()
ah een Porsj logo op je voorhoofd is al een stuk indrukwekkender dan die van een Opelquote:Op zondag 27 november 2005 00:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
open maar alvast een rekening voor schade ja
ik denk dat ja dat logo dan wel uit me achterhoofd moet halenquote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah een Porsj logo op je voorhoofd is al een stuk indrukwekkender dan die van een Opel![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk dat ja dat logo dan wel uit me achterhoofd moet halen
zelfkennis is OKquote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk dat ja dat logo dan wel uit me achterhoofd moet halen
Dan zet je gewoon 4 x-en achter je naamquote:Op zondag 27 november 2005 00:58 schreef Fugie het volgende:
totdat je je eigen zelfkennis gaat overschatten
Battle of the Bands, twintig bands op een avond, elk twee nummers.quote:Op zondag 27 november 2005 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie traden er op?
Was vanavond een gothic feest in Leeuwarden, we hebben nog getwijfeld of we zouden gaan.. maar toen ik dnakzij de SC rutger leert stappen zag, en de aflevering gothic feestje.. nee, toen hoefde het om mij niet meer
Ja dat is waar, maar het zit me toch gewoon niet erg lekkerquote:Op zondag 27 november 2005 03:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, een keer een misser moet kunnen toch?
Ik heb ook ooit een soort gelijke keuze moeten maken en ik weet uit eigen ervaring dat als je iets vind waar je passie ligt, het moeilijk is om je aan iets anders, wat schijnbaar verstandiger lijkt, te wijden. Vooral met heel je hart. Ik kreeg ook dat ik dingen vergat die heel erg belangrijk waren, zoals met dat boek.quote:Op zondag 27 november 2005 03:28 schreef Sjoewe het volgende:
Tja maar ik had laast een soort openbaring, na m'n weekend werken voor BNN kwam mn verborgen verlangen weer omhoog; Ik wil eigenlijk grafisch vormgever worden.
Nu ken ik er genoeg, ik ik wist hoe moeilijk dat in NL is, dus ik dacht nee ik doe het niet, ik doe wel m'n eigen second-best, namelijk geschiedenis.
Maar na dat weekend weet ik wel echt heel heel heel erg zeker dat dat m'n echt passie is en zal blijven. Lang over gedacht, met een vriend van me die al die grote klussen doet en met m'n ouders over gesproken.
Conclusie, eerst m'n batchelor geschiedenis halen als een vorm van zekerheid en ontwikkeling, dan op naar een grafische opleiding om dat te doen. Dus ik heb besloten om me echt in te zetten voor m'n studie, ik wil het gewoon goed en vlot afmaken. De tweestrijd tussen het verlangen en het verstand woedt nog wel even door, maar om dan je voorgenomen inzet door externe factoren en eigen stomheid (had dat boek eerder moeten bestellen) niet te kunnen halen valt me ff heel zwaar.
Zo niet meer piekeren en slapen
Truste gek.quote:Op zondag 27 november 2005 07:54 schreef ook_gek het volgende:
zo ben net terug van stappen. Ik ga maar eens slapen![]()
tot morgen avond of zo. Als ik die nog ga halen![]()
was een mega avond![]()
Wat je er zelf van maakt.quote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat kun je trouwens precies met een opleiding geschiedenis?
(lijkt me op zich ook wel wat)
Ja, jij zou ook 'ns moeten kijken of je niet wat anders kunt gaan doen dan pallats sorterenquote:
mja, inderdaad.... Wat ik nu doe is ook gewoon literatuuronderzoek in boeken... En doorstromen als journalist zie ik ook helemaal zitten...quote:Op zondag 27 november 2005 14:50 schreef Klonk het volgende:
en je boek over vrachtwagens ?
kun je alles mooi combineren
Dat is het nietquote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, inderdaad.... Wat ik nu doe is ook gewoon literatuuronderzoek in boeken... En doorstromen als journalist zie ik ook helemaal zitten...
Waar ik alleen bang voor ben, is dat ik dingen moet gaan bestuderen die me echt niet boeienOm over de financiën nog maar te zwijgen.... Belachelijk dat Studiefinanciering afhankelijk is van het inkomen van je ouders....
Minimum is zatquote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
hm.. ik weet wel dat ik altijd het minimum kreeg
En weet ook dat Griningen makkelijk bereikbaar is..
extreem weinig.... da's ook maar relatief. Die grens ligt een stuk(je?) boven modaal, en is afhankelijk van het aantal studerende kinderen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is het niet.
Iedereen krijgt een basisbeurs, en alleen als je ouders extreem weinig verdienen krijg je meer. Leuk fabeltje van vroeger, maar het gaat nu niet meer op.
ik ga even met mn ouders overleggen hoe zij er tegenover staan, en kijken in hoeverre ze bereid zijn me te sponsoren.quote:Op zondag 27 november 2005 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
Je kan zelfs overwegen om het in deeltijd te gaan doen. Kan je gewoon blijven werken ondertussen. Dat plus je stufi moet genoeg zijn. Bovendien kan je altijd bijlenen, en heb je 15 jaar om het terug te betalen. Financiën kunnen in NL echt geen argument zijn om niet te studeren
Erin verdiept heb ik me natuurlijk ook nietquote:Op zondag 27 november 2005 15:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
extreem weinig.... da's ook maar relatief. Die grens ligt een stuk(je?) boven modaal, en is afhankelijk van het aantal studerende kinderen.
quote:Op zondag 27 november 2005 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
Financiën kunnen in NL echt geen argument zijn om niet te studeren
oef, maar dat is zwaarquote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef Fugie het volgende:
deeltijd kan gewoon met fulltime baan hoor, is meestal savonds
Ons zonnetje is weer in huisquote:Op zondag 27 november 2005 15:59 schreef Xtreem het volgende:
Face it mark, je hebt gewoon een Junk hoofd.
Hoi, ik ben Kraaykamp sr.quote:Op zondag 27 november 2005 16:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ons zonnetje is weer in huis!
quote:Op zondag 27 november 2005 16:37 schreef Hugster het volgende:
M'n pa heeft plompenblayen + friese vlag of hoe die kutdingen ook heten op z'n racehelm![]()
het is niet de eerste keer nee dat dit me overkomtquote:Op zondag 27 november 2005 15:59 schreef Xtreem het volgende:
Face it mark, je hebt gewoon een Junk hoofd.
Deze pet kostte een piekiequote:Op zondag 27 november 2005 16:48 schreef Hugster het volgende:
alleen dan voor een halve rug laten airbrushen ja
quote:Op zondag 27 november 2005 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is niet de eerste keer nee dat dit me overkomt
Ik zie er uit als een drugs dealer![]()
heh verdulle, al had hij dat nou eerder gewetenquote:Op zondag 27 november 2005 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deze pet kostte een piekie
Da haddan een stuk goejekoper gekost as wat hij nu hep!quote:Op zondag 27 november 2005 16:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
heh verdulle, al had hij dat nou eerder geweten
Idd, dan ha'k die pieken nog in ff in de gokkast kenne flikkerenquote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da haddan een stuk goejekoper gekost as wat hij nu hep!
Da haje vas veul meer pieke eruit kenne trekke!quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Idd, dan ha'k die pieken nog in ff in de gokkast kenne flikkeren
dat is de nieuwe smart dat zie je toch meteenquote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef ThaFreak het volgende:
ook weer aanwezig
en dit vage gevaarte gespot na uitgaan weet alleen niet wat het is, maar alexxxx zal dat wel weten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja vedomme, nu te laat menquote:Op zondag 27 november 2005 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da haje vas veul meer pieke eruit kenne trekke!
Ben ik nietquote:
zag hem staan en dacht eerst dat het een mercedes was oid, niet dusquote:Op zondag 27 november 2005 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, dat is een Büssing (met dank aan rdw.nl)
Ik gokte zelf op Scania-Vabis. Maar bussen uit die tijdis geen touw aan vast te knopen.. allemaal kleine carrosseriebouwers die hoogstens 50 bussen per jaar bouwden, en elkaar doodleuk kopieerdenquote:Op zondag 27 november 2005 17:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zag hem staan en dacht eerst dat het een mercedes was oid, niet dus![]()
Mag ik mee mag ik meequote:Op zondag 27 november 2005 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
Krijg weer zin in de wintersport
[afbeelding]
Whehehe, ja gister ski-schoenen gekocht enzoquote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag ik mee mag ik mee
Ik krijg ook weer zin in wintersport. Ben al nieuwe dikke truiën en vesten aan het kopen voor de wintersport![]()
is dat ook_gek?quote:
Je had je een adonis voorgesteld?quote:Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef Mukie het volgende:
hey Sandra en Herman
LOL ik had hem me anders voorgesteld, maar dit past idd beter bij hem
hihihi nee iets jonger, meermet een instelling van "ja hallo hier ben ik en nu buigen allemaal"quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je had je een adonis voorgesteld?
dropquote:
Je verward ook_gek met mijquote:Op zondag 27 november 2005 18:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi nee iets jonger, meermet een instelling van "ja hallo hier ben ik en nu buigen allemaal"
quote:Op zondag 27 november 2005 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je verward ook_gek met mij!
kaas is lekker mênquote:Op zondag 27 november 2005 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
drop
kaas
soms twijfel ik wel eens of ik nederlander ben
ik had het helemaal gehad met staan/kou en hoesten, vond het wel goed zoquote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bo je was te vroeg weg gegaanHilbert ging alles over de 155 D2 die er stond uitleggen, dat was echt gaaf
motorkap ging er ook af.
Wij (Bernd en ik) gingen pas om 17:15 weg, we wouden om 16u weggaan, toen zei Hilbert dat we ff moesten wachten, nog een uur staan luisteren.quote:Op zondag 27 november 2005 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had het helemaal gehad met staan/kou en hoesten, vond het wel goed zo![]()
Wat heeft dat plaatje met mijn post te maken?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heeft dat plaatje met mijn post te maken?
ik deed gelijk m'n jas al uitquote:Op zondag 27 november 2005 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij (Bernd en ik) gingen pas om 17:15 weg, we wouden om 16u weggaan, toen zei Hilbert dat we ff moesten wachten, nog een uur staan luisteren.
Moet zeggen dat ik nu ook wel goed last heb van mn rug, heb met een kussentje achter mn rug terug gereden![]()
En jou auto werd tenminste warm, bij Almere zat ik nog met mn jas aan
quote:
dat was ik alquote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]het was of te warm of te koud in mn auto, ik wil ook climate control
![]()
ik ben trouwens wel goed schor nu
ik weet nog wel een 156 2.5...quote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het was of te warm of te koud in mn auto, ik wil ook climate control
![]()
ik ben trouwens wel goed schor nu
Niet veel van gemerkt, maar we hebben ook niet zoveel met elkaar gesprokenquote:
Er zit wat speling op de regelknop volgens mij, daardoor is deze niet zo nouwkeurig af te stellen. Maar geen ramp, ik hoorde wel dat ik ws met te weinig olie in mn pak rij en ik heb deze week geen tijd om het te controleren maar moet redeljk wat rijdenquote:Op zondag 27 november 2005 19:31 schreef M5 het volgende:
[..]
ik weet nog wel een 156 2.5...
heeft niet zozeer met climate control te maken. eerder met de thermostaat e.d. van je auto denk ik.
geen tijd om je peilstok uit je blok te trekken? wat een kut smoes. volgens mij heb je gewoon geen zin.quote:Op zondag 27 november 2005 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zit wat speling op de regelknop volgens mij, daardoor is deze niet zo nouwkeurig af te stellen. Maar geen ramp, ik hoorde wel dat ik ws met te weinig olie in mn pak rij en ik heb deze week geen tijd om het te controleren maar moet redeljk wat rijden![]()
In mn blok zit voldoende olie, versnellingsbak staat daar los vanquote:Op zondag 27 november 2005 19:34 schreef M5 het volgende:
[..]
geen tijd om je peilstok uit je blok te trekken? wat een kut smoes. volgens mij heb je gewoon geen zin.
ik ga al een week bijna dood van het hoestenquote:Op zondag 27 november 2005 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet veel van gemerkt, maar we hebben ook niet zoveel met elkaar gesprokenen t was lekker druk dus lawaaerig.
Oh je versnellingsbak. zeg dat dan duidelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mn blok zit voldoende olie, versnellingsbak staat daar los vanen kost je toch een uur om de bakolie te vervangen. En aangezien je daarvoor licht nodig hebt moet het overdag.
liters thee, keel snoepjes, hotcoldrex (ofzo), paracetamol, vitamines, fruit, rust. geen moer helpt, staan schreeuwen onder het genot van een paar biertjes in een rokerige kroeg was ook niet ideaalquote:Op zondag 27 november 2005 19:40 schreef PeuRac het volgende:
Helpt niks dan Bo? Dan was vandaag in die koude rokerige tent ook niks
Kan ik me wat bij voorstellen jaquote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
liters thee, keel snoepjes, hotcoldrex (ofzo), paracetamol, vitamines, fruit, rust. geen moer helpt, staan schreeuwen onder het genot van een paar biertjes in een rokerige kroeg was ook niet ideaal![]()
foto!!quote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
versier Sandra's zusje, worden we familie
1) Fotoquote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
versier Sandra's zusje, worden we familie
ik doelde meer op het feestje waar ik vrijdag wasquote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen jamaar het was verder een super feestje. Misschien met een sjaal om gaan lopen? Sommige zeggen dat het geen moer helpt, maar ik doe t toch altijd wel.
neequote:
14 - 35quote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee
al een paar jeer geen contact meer meevanaf het moment toen ze 14 was, en ze vroeg of haar 35-jarige vriend niet bij ons kon wonen, omdat hij zn ouders hem niet meer in huis wilden.. we woonden toen nog in een tweekamerwoning
laattse woorden: tot over 5 jaar.... dus over 2,5 jaar horen we wel weer
14quote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee
al een paar jeer geen contact meer meevanaf het moment toen ze 14 was, en ze vroeg of haar 35-jarige vriend niet bij ons kon wonen, omdat hij zn ouders hem niet meer in huis wilden.. we woonden toen nog in een tweekamerwoning
laattse woorden: tot over 5 jaar.... dus over 2,5 jaar horen we wel weer
ah nee johquote:Op zondag 27 november 2005 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
14 - 35tering, hoezo pedofilie
ik had die vent bij de politie aangegeven
![]()
14 + 2.5 jaar is pas 16, beetje jong
35 jaar, nog thuis wonen met je broers, timmerman zijn, in zeeland wonenquote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
14
35 jaar, nog thuis wonen en 14 jarige vriendin hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
mja.. lang verhaal, niet geschikt voor op een openbaar forum. ander onderwerp graag
Geil jij op mark ofsoquote:
Zo bedoelde je het toch?quote:
T was al -2 toen ik thuis kwam. Lekker met die vorst, verremde me bijna toen ik van de snelweg af kwam.quote:Op zondag 27 november 2005 20:13 schreef vlad het volgende:
allow![]()
lekker weertje buiten hiereindelijk weer eens boven vriespunt
![]()
hijs helemaalquote:
Vuurtjes knallenquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Zou er een fietsendief actief zijn in rotterdam of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |