Hij was nog niet afquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Xtreem het volgende:
TF, reistijd was dus ruk. Maar het werk?
ohja, kuttopic.
werk was opzich best relaxed en leuk.......maar die reistijden staan me te erg tegen......quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Xtreem het volgende:
TF, reistijd was dus ruk. Maar het werk?
ohja, kuttopic.
door de sneeuw ploegen om vervolgens flink te gaan zuipen in de stadquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef ook_gek het volgende:
gaan jullie doen dan?
files zijn idd kutquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
werk was opzich best relaxed en leuk.......maar die reistijden staan me te erg tegen......
als het gewoon rijden was geen probleem maar in de file iedere dag staan daar zou ik echt gek van worden![]()
Ik ga ook even de hort op, lekker door de sneeuw en met ijskoude poten in de kroeg staan/zittenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
door de sneeuw ploegen om vervolgens flink te gaan zuipen in de stad![]()
hoe ik terug ga komen door de sneeuw weet ik nog maar zie ik dan wel weer![]()
Jij bent niks gewend manquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
files zijn idd kutna 5 minuten file heb ik het wel gehad
Is de RS gewoon open vanaaf? Misschien ga ik daar nog ff heen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik ga ook even de hort op, lekker door de sneeuw en met ijskoude poten in de kroeg staan/zitten
Is wel open ja, maar ik ga lichtenvoorde inquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de RS gewoon open vanaaf? Misschien ga ik daar nog ff heen.
Whehe, die T4quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef BazzoS het volgende:
KLIK voor de foto's
Ben vergeten een foto van de ingestorte heg van de buurvrouw te maken
soortgelijk werk is niet mogelijk in jouw regio?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
werk was opzich best relaxed en leuk.......maar die reistijden staan me te erg tegen......
als het gewoon rijden was geen probleem maar in de file iedere dag staan daar zou ik echt gek van worden![]()
en al die tijd zien de T's er al slaapverwekkend uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
23 jaar ervaring als bedrijfswagenspotter
verkoopadviseur/accountmanagerquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent niks gewend man
@TF, wat hield het werk in leusden in eigenlijk?
we zijn nu aan het kijken naar iets voor in de omgeving........quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
soortgelijk werk is niet mogelijk in jouw regio?
En verhuizen is echt geen optie?
ik vind de bus van mn ouders wel een mooie als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
en al die tijd zien de T's er al slaapverwekkend uit![]()
de ouwe, ok die zijn leuk, maar dat moderne spulquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik vind de bus van mn ouders wel een mooie als ik eerlijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |