Hij was nog niet afquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Xtreem het volgende:
TF, reistijd was dus ruk. Maar het werk?
ohja, kuttopic.
werk was opzich best relaxed en leuk.......maar die reistijden staan me te erg tegen......quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Xtreem het volgende:
TF, reistijd was dus ruk. Maar het werk?
ohja, kuttopic.
door de sneeuw ploegen om vervolgens flink te gaan zuipen in de stadquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef ook_gek het volgende:
gaan jullie doen dan?
files zijn idd kutquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
werk was opzich best relaxed en leuk.......maar die reistijden staan me te erg tegen......
als het gewoon rijden was geen probleem maar in de file iedere dag staan daar zou ik echt gek van worden![]()
Ik ga ook even de hort op, lekker door de sneeuw en met ijskoude poten in de kroeg staan/zittenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
door de sneeuw ploegen om vervolgens flink te gaan zuipen in de stad![]()
hoe ik terug ga komen door de sneeuw weet ik nog maar zie ik dan wel weer![]()
Jij bent niks gewend manquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
files zijn idd kutna 5 minuten file heb ik het wel gehad
Is de RS gewoon open vanaaf? Misschien ga ik daar nog ff heen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik ga ook even de hort op, lekker door de sneeuw en met ijskoude poten in de kroeg staan/zitten
Is wel open ja, maar ik ga lichtenvoorde inquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de RS gewoon open vanaaf? Misschien ga ik daar nog ff heen.
Whehe, die T4quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef BazzoS het volgende:
KLIK voor de foto's
Ben vergeten een foto van de ingestorte heg van de buurvrouw te maken
soortgelijk werk is niet mogelijk in jouw regio?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
werk was opzich best relaxed en leuk.......maar die reistijden staan me te erg tegen......
als het gewoon rijden was geen probleem maar in de file iedere dag staan daar zou ik echt gek van worden![]()
en al die tijd zien de T's er al slaapverwekkend uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
23 jaar ervaring als bedrijfswagenspotter
verkoopadviseur/accountmanagerquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent niks gewend man
@TF, wat hield het werk in leusden in eigenlijk?
we zijn nu aan het kijken naar iets voor in de omgeving........quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
soortgelijk werk is niet mogelijk in jouw regio?
En verhuizen is echt geen optie?
ik vind de bus van mn ouders wel een mooie als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
en al die tijd zien de T's er al slaapverwekkend uit![]()
de ouwe, ok die zijn leuk, maar dat moderne spulquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik vind de bus van mn ouders wel een mooie als ik eerlijk ben
T5 is idd kutquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
de ouwe, ok die zijn leuk, maar dat moderne spul![]()
Zegguh... 23 jaar geleden had je de T3 hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
en al die tijd zien de T's er al slaapverwekkend uit![]()
Hoe erg ben je gebonden aan VAG? maw, is het reeel om over te stappen naar een ander bedrijf?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
we zijn nu aan het kijken naar iets voor in de omgeving........
verhuizen wil ik niet, anders was het geen probleem geweest
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zegguh... 23 jaar geleden had je de T3 hoor.
quote:
Kan je ze mijn email adres niet geven?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verkoopadviseur/accountmanager
kwam neer op onderhouden en uitbreiden klanten (bedrijven)
net of ik daar wat aan kan doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bedankt
4 mensen die me toegevoegd hebben
nee, dat komt doordat ik mn msn adres openbaar heb op fora wwaar veel 14 jarige truckliefhebbers komenquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bedankt
Die hoef je 1) niet te accepteren en 2) kan je altijd nog blokkeren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bedankt
overstappen is ook een van de dingen waar ik nu mee bezig zijn......blijf wel in de vag waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoe erg ben je gebonden aan VAG? maw, is het reeel om over te stappen naar een ander bedrijf?
En wat is er toch tegen verhuizen?
ken er veel mensen van hoog tot laag dus informatiebronnen genoegquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:44 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, hoever reiken jouw informatie bronnen binnen VAG?? Ik zag nl dat er een nieuw Porsche center wordt gebouwt bij Nijmegen, en lijkt me gaaf om daar te werken.
Zou jij me kunnen tippen over vacatures richting Verkoop/adviseren/Commercieel edquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
overstappen is ook een van de dingen waar ik nu mee bezig zijn......blijf wel in de vag waarschijnlijk![]()
der zijn een paar dingen veranderd waardoor we minder met pon te maken hebben maar ik weet niet in hoeverre ik daar over mag praten want ik weet niet wat wel en niet in het nieuws is geweest/uitgebracht
[..]
ken er veel mensen van hoog tot laag dus informatiebronnen genoeg![]()
ik ben toch bijna nooit op MSNquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die hoef je 1) niet te accepteren en 2) kan je altijd nog blokkeren.
porsche is idd erg moeilijk om als buitenstaande binnen te komen.....quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou jij me kunnen tippen over vacatures richting Verkoop/adviseren/Commercieel edik ben nl erg hard op zoek naar werk, en wil graag bij de Importeur werken, maar dat is lastig aangezien er vanaf dealers veel ingelikt word.
als je bij porsche werkt zit je goed hoor, erg goedquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Fugie het volgende:
man kom ik over 5 jaar bij zon porsche dealer, staat peu daar zijn pimppraatjes te houden
daar twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je bij porsche werkt zit je goed hoor, erg goed![]()
als je toch als kruiwagen bezig bent..quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
porsche is idd erg moeilijk om als buitenstaande binnen te komen.....
je kunt ook je cv even naar me mailen en dan zorg ik wel dat die bij de juiste mensen komt![]()
Ik zal em morgen avond ff mailen zit nu op een andere PCquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
porsche is idd erg moeilijk om als buitenstaande binnen te komen.....
je kunt ook je cv even naar me mailen en dan zorg ik wel dat die bij de juiste mensen komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |