en dan jatten?quote:Op zondag 27 november 2005 19:36 schreef tiez het volgende:
station?
dat komt mooi uit, ik ben 1.75quote:Op maandag 28 november 2005 19:14 schreef DeFlip het volgende:
hoelang ben je als ik vragen mag? want wij hebben wel een fiets en het is geschikt voor iemand rond de 1.70/ 1.75
nauw ja eigenlijk zo snel mogenlijk voorzover het in mijn budget valtquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:43 schreef DeFlip het volgende:
euhhhhh geen idee het staat al jaren in de kelder... ik zal binnenkort ff een plaatje posten, heb je de fiets binnen korte tijd nodig?
zolang ik daar niet van zie dan voor een mooi zachtprijsje en in richting rotterdam... is het wel een stadsfiets ??quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:16 schreef ozzyat105 het volgende:
mag het ook een gestolen fiets zijn?
ja, ik heb hem gister gejat in de buurt van rotterdamquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:21 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
zolang ik daar niet van zie dan voor een mooi zachtprijsje en in richting rotterdam... is het wel een stadsfiets ??
ik ga der van uit dat je ook in de buurt van rdam woont. kan je er geen foto van maken.. en een prijs indicatiequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:23 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
ja, ik heb hem gister gejat in de buurt van rotterdam
voor 25 eur mag je hem hebben het is een goede fiets!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:26 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
ik ga der van uit dat je ook in de buurt van rdam woont. kan je er geen foto van maken.. en een prijs indicatie
hij is fijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:27 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
voor 25 eur mag je hem hebben het is een goede fiets!
wat ben jij een lul zeg :quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
hij is fijnkan je me ff toevoegen op msn...
whaha prutser. maakt mij nauw uit of dat ding gejat is... kheb een fiets nodigquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:30 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
wat ben jij een lul zeg :
JE KOOPT TOCH GEEN GESTOLEN FIETS!!!
ik denk dat ik je maar ga aangeven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |