Ben ik ook benieuwd naar! Zul je zien dat ze dan opeens totaal niet op elkaar lijken en dat we dan dnken "Hoe kwámen we erbij?!"quote:Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef Lishe het volgende:
Joehoe, ik heb er zin in! Tex, ik kan niet wachten om Noah 's naast Luuke te zetten. Kijken of ze dan nog wat van elkaar weg hebben!
`quote:Op zondag 27 november 2005 11:28 schreef Lishe het volgende:
Zijn er nog meer mensen uit Overijssel? Lijkt me gezellig als we samen kunnen reizen met trein of auto...
maar dat maakt toch ook niet uit, je kunt toch ook komenquote:Op zondag 27 november 2005 13:25 schreef MeNicole het volgende:
[..]
`
Wel uit Overijssel maar heb niet een net nog baby![]()
eh, jij zit nog teveel in de geweld-sferen uit dat andere topic geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef poemojn het volgende:
* poemojn gaat Myrthe maar snel een koppie kleiner maken![]()
Ik kom uit de buurt van Delft, Vicky. Ik weet alleen nog niet zeker of ik kom want rond die periode zijn er 2 schoonzussen en een zwager van mij jarig.quote:Op zondag 27 november 2005 16:41 schreef Vicky het volgende:
Is er ook nog niemand uit de buurt van Den Haag?
wel een mooie uithoek jaquote:Op maandag 28 november 2005 14:41 schreef Ladybos het volgende:
Ah, da's inderdaad een uithoek ! Het wordt dus Houten, scheelt dat ?
Volgens mij waren die er nog nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:28 schreef renzell het volgende:
Even een kleine knuppel in het hoenderhok....
Wat zijn de eventuele andere opties buiten 'Ballorig'?
Als je niet was gekomen dan had ik je komen halen!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:00 schreef renzell het volgende:
Wel ver, Almere, maar ik kom toch! En eerlijk gezegd verkies ik een meet bij LadyBos thuis boven een meet in Ballorig. Wat vinden jullie?
ha, voor jou zekerrrrr lekker om de hoek Daantje!![]()
Ehm, nee... Wat is er nou belangrijker dan een Oud Meet?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef beefcake het volgende:
Ehm, snappie?)
Jah en jij?quote:
L? Lelystad? Leuk!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:21 schreef poemojn het volgende:
Alleen dat ik wel zou proberen te komen als ik al in L zou wonen dan
Ik niet, verkeerde seizoenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jah en jij?
[..]
L? Lelystad? Leuk!
Wij zijn 3x naar Almere gereden (six flags) en toen deden we er ongeveer 2 uur over, maar dat was wel in de zomer en dan is het natuurlijk drukker.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef Githa het volgende:
Snake 2 uurdat ga ik ff opzoeken want da's wel lang met een kleintje achterin!
Edit: Snake, vanuit je woonplaats is het ongeveer 1u 12 min maar dat gaat vast sneller op een zondag![]()
Vanuit mij is het 1u30min.
Waar licht dat dan ?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:29 schreef beefcake het volgende:
Six Flags Walibi World is niet in AlmereBarbaar!
Nou dichtbij, toch nog een uur rijden (volgens routenet)quote:Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar licht dat dan ?![]()
![]()
Ach, dichtbij Almere iniedergeval.
Die routeplanners op internet klopt geen fluit van, volgens routeplanner is het naar mijn ouders rijden 20 min, ik doe er 10 min. over.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou dichtbij, toch nog een uur rijden (volgens routenet)Biddinghuizen it is
Edit: volgens Anwb drie kwartier, zelfde route
Je zou eventueel mee kunnen rijden... Ik rij toch over Groningen...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef poemojn het volgende:
En wij wonen nog steeds in Groningen![]()
Ik neem altijd de tijd van het navigatie systeem in de auto en meestal kan ik er dan nog een beetje van afhalen , maar dat komt omdat ik nog wel eens een klein beetje harder rijdquote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die routeplanners op internet klopt geen fluit van, volgens routeplanner is het naar mijn ouders rijden 20 min, ik doe er 10 min. over.
En nee ik rij niet (zoveel) te hard.
Ja ik was ook nog wakker. Kreeg nogal buikpijn (spiraaltje is verwijderd afgelopen maandag , voor een brusje voor Isis) en ben nu ongesteld geworden.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:36 schreef snakelady het volgende:
hey, ook nog wakker.
Demi sliep gisteern goed door alleen was ze net helaas wakker, ze heeft last van haar tandjes die maar niet willen doorkomen, arm ding.
Dus nu wacht ik even tot ik zeker weet dat ze slaapt.
Ow wat ergquote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef beefcake het volgende:
Belana je kent mij toch ook? Zet mij ook maar bij zeker, een meet zo dichtbij kan ik niet voorbij laten gaan. (Als ik nog maar wel af mag zeggen als er iets belangrijkers tussenkomt, het is namelijk nog zo ver wegEhm, snappie?)
o wat spannned zeg, veel succesquote:Op donderdag 1 december 2005 08:53 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja ik was ook nog wakker. Kreeg nogal buikpijn (spiraaltje is verwijderd afgelopen maandag , voor een brusje voor Isis) en ben nu ongesteld geworden.
Ben dus maar even gaan douchen maar met nat haar op bed vind ik niet zo lekker en toen werd Isis vannacht ook nog wakker , dus ook hier even gewacht tot ze weer goed sliep.
Dat heb ik dus nog nooit gedaan. Midden in de nacht douchenquote:Op donderdag 1 december 2005 08:53 schreef Xanthe het volgende:
Kreeg nogal buikpijn (spiraaltje is verwijderd afgelopen maandag , voor een brusje voor Isis) en ben nu ongesteld geworden.
Ben dus maar even gaan douchen...
het zijn de hormonenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:48 schreef LadyS het volgende:
heej belana, er komen er meer die je kent hoor![]()
Ik had me zo ellendig gevoeld dat het zweet me letterlijk uit gebroken was en om dan nat van het zweet weer in bed te gaan vind ik zo vies , dan kleef je aan alle kanten.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:13 schreef lily het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan. Midden in de nacht douchen
Het spiraaltje heb ik een maand geleden ook laten verwijderen (niet voor een brusje voor D en D hoor...)
Dank je , duurt nog heel even voor we echt van start kunnen. Maar komt vast wel goedquote:Op donderdag 1 december 2005 10:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
o wat spannned zeg, veel succes![]()
Bix Ister toch? Of Bix Haven-Ister?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:37 schreef bixister het volgende:
heet jij geen martineke dan? ik wel bix hoor!
kijk eens wat ik vond:quote:Op donderdag 1 december 2005 10:28 schreef Martineke het volgende:
wil iedereen hier zijn voornaam neerzetten, ik ga jullie benoemen bij nick denk ikkan ik alvast leren hoe iedereen ook alweer heet
![]()
tegenwoordig Haven-Ister. maar bixi voor jou.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:05 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bix Ister toch? Of Bix Haven-Ister?![]()
Ik mag gewoon bief genoemd worden![]()
En ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:47 schreef texelonia het volgende:
Oh ik "ken" renzell, Bixister, LadyS, Snakelady en Beefcake al![]()
Maar het blijft eng hoor
Nee wat niet Danny, was een gozer met een zwart shirt aan en kaalgeschoren kop.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:01 schreef bixister het volgende:
kale man? eh danny was toen toch niet mee?![]()
maar tot nu toe komen er weinig mannen mee geloof ik snake.
oh ja, ook ik heb een voornaamquote:Op donderdag 1 december 2005 10:28 schreef Martineke het volgende:
wil iedereen hier zijn voornaam neerzetten, ik ga jullie benoemen bij nick denk ikkan ik alvast leren hoe iedereen ook alweer heet
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef Ladybos het volgende:
Ik heet trouwens in het echt ook Ladybos![]()
Ik had dit wel zo leuk geschreven, maar toen nog niet gerealiseerd dat ik morgen zelf 11 babies en 10 moeders over de vloer krijg, reunietje zwangerschapsgym. Ik ga morgen even oefenenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:34 schreef melonovy het volgende:
Het klinkt erg leuk allemaal, maar het lijkt me eigenlijk best druk in een huiskamer met zoveel mensen.
Ik denk er nog even over na.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:05 schreef bixister het volgende:
hmmz, dat weet ik nog niet hoor jessie!
Dat zou mooi zijn als (euh moet even kijken wie het ook al weer was) het goed vind.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:14 schreef Githa het volgende:
Snakelijkt me nog veel gezelliger ook...
Xanthe Brabant hier, maar ik kan wel het pinypon dorp voor je meenemenscheelt verzendkosten.
En in dat geval voor mij iets mee kunnen nemen uit Haarlem?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Jelief het volgende:
Ok Xanthe... Dames is er nog iemand die in of vlak bij Haarlem woont en naar deze meet gaat?
Zou diegene de slaapzakjes die Githa voor mij heeft mee willen nemen?
Geen probleem mail maar een lijstje en maak het geld maar overquote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef Lishe het volgende:
Hahahaha!!! Ehm, kan iemand voor mij dan de weekboodschappen meebrengen?![]()
superquote:Op donderdag 29 december 2005 09:14 schreef Githa het volgende:
Snakelijkt me nog veel gezelliger ook...
Xanthe Brabant hier, maar ik kan wel het pinypon dorp voor je meenemenscheelt verzendkosten.
ooh dat zou geweldig zijn! mailen of msn-en we even over hoe en wat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef LadyS het volgende:
Jelief, ik kom niet uit Haarlem (nóg niet), maar kom regelmatig in Zandvoort. Ik kan het dus wel voor je meenemen en bij een bezoek aan Zandvoort meenemen naar jou toe.
Koffiebonen? Neem ik daar ook nog wel wat van mee en een pak suiker.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef Ladybos het volgende:
OK, zorg ik voor de koffie want we hebben een espressomachine dus daar kan geen gewone koffie in![]()
De gluten gaat oms goed en dan ineens weer niet, maar ei zal hij waarschijnlijk altijd allergisch voor blijven omdat dit al in zijn bloed aan getoond was toen hij alleen nog maar melk kreeg. De reactoes op ei worden ook steeds fellersoms vergeet het etiket goed te lezen of opa en oma weten het beterquote:Op maandag 9 januari 2006 15:40 schreef Ladybos het volgende:
Gaat het nog steeds niet goed met de gluten/ei Anitra ? Balen zeg ! Hier lijkt het goed te gaan met de allergieen, we zijn langzaam wat meer melkprodukten aan het toevoegen en tot nu toe nog geen reactie !
Dan neem ik ook wat sap mee!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:44 schreef texelonia het volgende:
Tig pakken melk/sap wordt ook al vrij snel wat zwaar denk ik trouwens
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:18 schreef LadyS het volgende:
Zal ik dan 1 of 2 taarten maken?nou ja... peter maakt ze
En amber eet ook graag een boterhammetje.
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:14 schreef Martineke het volgende:
ik heb hier een recept van een italiaanse chocoladetaart (torta caprese), heb deze gemaakt op mijn verjaardag, was erg lekkerlijkt jullie dat ook wat?
Ik heb een pakketje voor Xanthequote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef texelonia het volgende:
En niemand die iets uit Utrecht nodig heeft? Voel me zo buiten gesloten als ik niets voor iemand anders mee hoef te sjouwen
Ik kan ook wel wat meenemen voor de lunch anders? Of anders misschien wat frisdranken, aangezien sapjes en melk er al zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef renzell het volgende:
Er mogen nog meer mensen broodjes en beleg meenemen hoor. We zijn met 15 man ofzo (kids niet meegerekend), en een complete lunch voor 15 krijg ik nooit meegezeuld in de trein.![]()
Jij neemt dus het pakketje mee?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef TearSong het volgende:
Dat kan ik wel meenemen, als het niet te groot is (moet met de trein). Wij wonen vlakbij Zeist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |