wel een mooie uithoek jaquote:Op maandag 28 november 2005 14:41 schreef Ladybos het volgende:
Ah, da's inderdaad een uithoek ! Het wordt dus Houten, scheelt dat ?
Volgens mij waren die er nog nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:28 schreef renzell het volgende:
Even een kleine knuppel in het hoenderhok....
Wat zijn de eventuele andere opties buiten 'Ballorig'?
Als je niet was gekomen dan had ik je komen halen!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:00 schreef renzell het volgende:
Wel ver, Almere, maar ik kom toch! En eerlijk gezegd verkies ik een meet bij LadyBos thuis boven een meet in Ballorig. Wat vinden jullie?
ha, voor jou zekerrrrr lekker om de hoek Daantje!![]()
Ehm, nee... Wat is er nou belangrijker dan een Oud Meet?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef beefcake het volgende:
Ehm, snappie?)
Jah en jij?quote:
L? Lelystad? Leuk!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:21 schreef poemojn het volgende:
Alleen dat ik wel zou proberen te komen als ik al in L zou wonen dan
Ik niet, verkeerde seizoenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jah en jij?
[..]
L? Lelystad? Leuk!
Wij zijn 3x naar Almere gereden (six flags) en toen deden we er ongeveer 2 uur over, maar dat was wel in de zomer en dan is het natuurlijk drukker.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef Githa het volgende:
Snake 2 uurdat ga ik ff opzoeken want da's wel lang met een kleintje achterin!
Edit: Snake, vanuit je woonplaats is het ongeveer 1u 12 min maar dat gaat vast sneller op een zondag![]()
Vanuit mij is het 1u30min.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |