Waar licht dat dan ?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:29 schreef beefcake het volgende:
Six Flags Walibi World is niet in AlmereBarbaar!
Nou dichtbij, toch nog een uur rijden (volgens routenet)quote:Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar licht dat dan ?![]()
![]()
Ach, dichtbij Almere iniedergeval.
Die routeplanners op internet klopt geen fluit van, volgens routeplanner is het naar mijn ouders rijden 20 min, ik doe er 10 min. over.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou dichtbij, toch nog een uur rijden (volgens routenet)Biddinghuizen it is
Edit: volgens Anwb drie kwartier, zelfde route
Je zou eventueel mee kunnen rijden... Ik rij toch over Groningen...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef poemojn het volgende:
En wij wonen nog steeds in Groningen![]()
Ik neem altijd de tijd van het navigatie systeem in de auto en meestal kan ik er dan nog een beetje van afhalen , maar dat komt omdat ik nog wel eens een klein beetje harder rijdquote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die routeplanners op internet klopt geen fluit van, volgens routeplanner is het naar mijn ouders rijden 20 min, ik doe er 10 min. over.
En nee ik rij niet (zoveel) te hard.
Ja ik was ook nog wakker. Kreeg nogal buikpijn (spiraaltje is verwijderd afgelopen maandag , voor een brusje voor Isis) en ben nu ongesteld geworden.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:36 schreef snakelady het volgende:
hey, ook nog wakker.
Demi sliep gisteern goed door alleen was ze net helaas wakker, ze heeft last van haar tandjes die maar niet willen doorkomen, arm ding.
Dus nu wacht ik even tot ik zeker weet dat ze slaapt.
Ow wat ergquote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef beefcake het volgende:
Belana je kent mij toch ook? Zet mij ook maar bij zeker, een meet zo dichtbij kan ik niet voorbij laten gaan. (Als ik nog maar wel af mag zeggen als er iets belangrijkers tussenkomt, het is namelijk nog zo ver wegEhm, snappie?)
o wat spannned zeg, veel succesquote:Op donderdag 1 december 2005 08:53 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja ik was ook nog wakker. Kreeg nogal buikpijn (spiraaltje is verwijderd afgelopen maandag , voor een brusje voor Isis) en ben nu ongesteld geworden.
Ben dus maar even gaan douchen maar met nat haar op bed vind ik niet zo lekker en toen werd Isis vannacht ook nog wakker , dus ook hier even gewacht tot ze weer goed sliep.
Dat heb ik dus nog nooit gedaan. Midden in de nacht douchenquote:Op donderdag 1 december 2005 08:53 schreef Xanthe het volgende:
Kreeg nogal buikpijn (spiraaltje is verwijderd afgelopen maandag , voor een brusje voor Isis) en ben nu ongesteld geworden.
Ben dus maar even gaan douchen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |