Dat zou mooi zijn als (euh moet even kijken wie het ook al weer was) het goed vind.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:14 schreef Githa het volgende:
Snakelijkt me nog veel gezelliger ook...
Xanthe Brabant hier, maar ik kan wel het pinypon dorp voor je meenemenscheelt verzendkosten.
En in dat geval voor mij iets mee kunnen nemen uit Haarlem?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Jelief het volgende:
Ok Xanthe... Dames is er nog iemand die in of vlak bij Haarlem woont en naar deze meet gaat?
Zou diegene de slaapzakjes die Githa voor mij heeft mee willen nemen?
Geen probleem mail maar een lijstje en maak het geld maar overquote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef Lishe het volgende:
Hahahaha!!! Ehm, kan iemand voor mij dan de weekboodschappen meebrengen?![]()
superquote:Op donderdag 29 december 2005 09:14 schreef Githa het volgende:
Snakelijkt me nog veel gezelliger ook...
Xanthe Brabant hier, maar ik kan wel het pinypon dorp voor je meenemenscheelt verzendkosten.
ooh dat zou geweldig zijn! mailen of msn-en we even over hoe en wat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef LadyS het volgende:
Jelief, ik kom niet uit Haarlem (nóg niet), maar kom regelmatig in Zandvoort. Ik kan het dus wel voor je meenemen en bij een bezoek aan Zandvoort meenemen naar jou toe.
Koffiebonen? Neem ik daar ook nog wel wat van mee en een pak suiker.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef Ladybos het volgende:
OK, zorg ik voor de koffie want we hebben een espressomachine dus daar kan geen gewone koffie in![]()
De gluten gaat oms goed en dan ineens weer niet, maar ei zal hij waarschijnlijk altijd allergisch voor blijven omdat dit al in zijn bloed aan getoond was toen hij alleen nog maar melk kreeg. De reactoes op ei worden ook steeds fellersoms vergeet het etiket goed te lezen of opa en oma weten het beterquote:Op maandag 9 januari 2006 15:40 schreef Ladybos het volgende:
Gaat het nog steeds niet goed met de gluten/ei Anitra ? Balen zeg ! Hier lijkt het goed te gaan met de allergieen, we zijn langzaam wat meer melkprodukten aan het toevoegen en tot nu toe nog geen reactie !
Dan neem ik ook wat sap mee!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:44 schreef texelonia het volgende:
Tig pakken melk/sap wordt ook al vrij snel wat zwaar denk ik trouwens
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:18 schreef LadyS het volgende:
Zal ik dan 1 of 2 taarten maken?nou ja... peter maakt ze
En amber eet ook graag een boterhammetje.
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:14 schreef Martineke het volgende:
ik heb hier een recept van een italiaanse chocoladetaart (torta caprese), heb deze gemaakt op mijn verjaardag, was erg lekkerlijkt jullie dat ook wat?
Ik heb een pakketje voor Xanthequote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef texelonia het volgende:
En niemand die iets uit Utrecht nodig heeft? Voel me zo buiten gesloten als ik niets voor iemand anders mee hoef te sjouwen
Ik kan ook wel wat meenemen voor de lunch anders? Of anders misschien wat frisdranken, aangezien sapjes en melk er al zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef renzell het volgende:
Er mogen nog meer mensen broodjes en beleg meenemen hoor. We zijn met 15 man ofzo (kids niet meegerekend), en een complete lunch voor 15 krijg ik nooit meegezeuld in de trein.![]()
Jij neemt dus het pakketje mee?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef TearSong het volgende:
Dat kan ik wel meenemen, als het niet te groot is (moet met de trein). Wij wonen vlakbij Zeist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |