Zo heel leuk vind ik dat feitje nietquote:Op zondag 27 november 2005 16:56 schreef UnleashMitch het volgende:
@ROG, je kan gewoon inloggen in principe. Alleen terugmailen werkt blijkbaar niet
[..]
en dan maakt het niets meer uit dat je 9e staat in de competitie![]()
Leuk feitje overigens. Ajax scoorde de afgelopen 8 wedstrijden precies net zoveel doelpunten als Feyenoord vandaag tegen Heraclesen in de afgelopen 7 wedstrijden scoorde ze precies 3 doelpunten (Twente was nml 1 eigen doelpunt). Blind die haalt de kerst niet
Welke poort werkt nu dan?quote:Op zondag 27 november 2005 19:59 schreef UnleashMitch het volgende:
BF2RA werkt wel degelijkJe zal alleen even het poort nr moeten wijzigen.
dat is dus tussen 26 dec en 31 dec?quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Suikermais het volgende:
** Bling Bling **
Hallo mede-Boffers ,
Zoals menigeen van jullie wel weten zijn we van plan om binnenkort met de Boffers een keer gezellig bij elkaar te komen. Dit aangezien we toch al een tijdje samen spelen en het ons wel eens leuk lijkt om te zien wie van ons nou echt de lelijkste is. Dat samenkomen gebeurt dan in Breda. Zoals het er nu naar uitziet zijn we van plan om 's middags bij elkaar te komen bij het huis van Jedi in Prinsenbeek.
Bij Jedi thuis gaan we dan een beetje lullen...gamecuben..xboxen...bier drinken en wat al niet meer. Eigenlijk gewoon een bodempje leggen voor de avond. Bij Jedi zijn in totaal 7 slaapplaatsen beschikbaar,maar je moet wel je eigen slaapgerei meenemen. Planning is 't feestje te houden ergens in de 3 weken na kerst. Dus...wil je mee naar 't feest van de Boffers..prik een datum en meldt je dan snel aan op 't volgende adres : Suikermais@home.nl
en zonder mail-bevestiging is er geen deelname !!!!!
Mjah Morpheus regelt volgens mij de activatiemailtjes daar, doet hij handmatig, denk dat je nog een paar weekjes moet wachten, net als ikquote:Op maandag 28 november 2005 02:09 schreef ROG het volgende:
Hm, mailtjes van BoF.nl komen helemaal niet bij mij aan, zelfs het activatie-klik-op-de-link mailtje niet..
3 weken na kerst denk ik, zo te lezen. (dacht zelf ook ong. de 28e/29e)quote:Op zondag 27 november 2005 23:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is dus tussen 26 dec en 31 dec?
Niemand ervaring met deze kaart in combie met Bf2:SFquote:Op zondag 27 november 2005 11:31 schreef Molotov25 het volgende:
.....................
en moets m'n beeld setting naar laag doen anders had ik te veel stottering(ATI9200 Pro 256mb)
Ga maandag de ATI Club 3D Radeon X800RX 256Mb, 2xDVI, TVo, PCI-E halen
Dat wel een goede upgrade dacht ik(als het niet zo is hoor ik het graag)
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe en tijdens mijn zoek tocht las ik dit in de survey van de x800rx 256mbquote:Op maandag 28 november 2005 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zit trouwens te twijfelen tussen de X850 Pro dus:
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=JAXV62&
En deze:
N6600 GT Silencer
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=JAXV14tecData
http://tweakers.net/productsurvey/survey/1541quote:Verder is dit echt een aanrader, hij is sowieso véél beter dan de 6600 GT, voor dezelfde prijs.
Bij positieve eigenschappen staat het volgende:quote:Op maandag 28 november 2005 11:26 schreef Molotov25 het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe en tijdens mijn zoek tocht las ik dit in de survey van de x800rx 256mb
[..]
http://tweakers.net/productsurvey/survey/1541
Ey!quote:Op maandag 28 november 2005 07:48 schreef DeathTrail het volgende:
[..]
Mjah Morpheus regelt volgens mij de activatiemailtjes daar, doet hij handmatig, denk dat je nog een paar weekjes moet wachten, net als ik
[..]
3 weken na kerst denk ik, zo te lezen. (dacht zelf ook ong. de 28e/29e)
Maareh lijkt me gezellieDenk da ik Berretje ook mee neem dan als da mag (ook een Fok!ker en actief met bf2 op de BoF Server)
ik schaam me nergens voor dat kunnen die mongolen op dat veld beter doenquote:Op maandag 28 november 2005 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sickert? Zit je je nog steeds onder je bureau te schamen
Can't wait!quote:Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef Sambal_HOT het volgende:
Rog & FLip binnenkort komt mijn nieuwe PC (onderdelen dan) eraan en dan gaan we wel ff weer fraggen! The good old AA times....![]()
Van mij mag je Berretje ook meenemen. Zie 'm ook wel eens op de BoF-server. Maar als je mee wilt stuur me dan wél een mailtje met de data waarop je kunt. Dat geldt trouwens voor iedereen die mee wil.quote:Op maandag 28 november 2005 07:48 schreef DeathTrail het volgende:
Maareh lijkt me gezellieDenk da ik Berretje ook mee neem dan als da mag (ook een Fok!ker en actief met bf2 op de BoF Server)
he Morph,quote:Op maandag 28 november 2005 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hallo jongens
Was het Topic weer eens uit het oog verloren. Hoe ist met Ajax? Ik zat zondag heerlijk in de Business Seats te genieten van een mooie pot voetbal! Sickert? Zit je je nog steeds onder je bureau te schamen
Ik ga binnenkort ook me PC upgraden
@ diamond: ik zou voor een 3500+ gaan...zoveel duurder istie niet toch?
die staan allang in de OP, en de precieze url staat ergens in de vorige Threadquote:Op maandag 28 november 2005 09:23 schreef escape_nl het volgende:
Van de volgende mensen zou ik graag de bf2 tracker sigs willen
Incolumis
Deathtrail
En zijn er nog meer mensen die lid zijn van de clan? Ik lees hierboven Berretje, maar Likpunie schijnt ook nog lid te zijn.
Ook grag van die mensen een sig aub
kijk ik heb nou alles op low of uit staan en AA ook uit. dis mijn kaart. zal niet het probleem zijnquote:Op maandag 28 november 2005 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk dat beide (diamond en molotov) wel goed zitten qua grafisch geweld. Ik heb zelf een X800 PRO (AGP) en ik heb alles op high staan en 4x AA. Ik speel nu weer op een resolutie van 1024x768 ik heb hem ook wel hoger gehad, maar dan renderde de textures van de zandzakken niet goed, verder speelde het wel soepel. Als ik op mijn LCD speel dan zet ik hem wel weer op 1280x1024.
Verder heb ik ook een 64 3200+ en 2 gig geheugen.
Ik denk dat je nu voor BF2 prima kaarten kunt kopen voor niet al te veel geld
Donequote:Op maandag 28 november 2005 19:13 schreef JumperJack het volgende:
trouwens, ik zit wel continue te posten op BoF en over BoF, maar die ban is nog steeds niet opgehevenzou iemand het toch pls willen doen een keer
plz...
aangepastquote:Op maandag 28 november 2005 19:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die staan allang in de OP, en de precieze url staat ergens in de vorige Thread
(edit)
url=http://bf2tracker.com/playerstats/19647013/)(IMG)http://sigimages.bf2tracker.com/101336/2/sig1.png(/IMG)(/url)
verander de () in []
Ban had ik dit weekend al opgeheven..quote:Op maandag 28 november 2005 19:13 schreef JumperJack het volgende:
trouwens, ik zit wel continue te posten op BoF en over BoF, maar die ban is nog steeds niet opgehevenzou iemand het toch pls willen doen een keer
plz...
ja klopt, mijn favo is toch wel de nieuwe spec ops, zeer nauwkeurig, heb ze alle 5quote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef domolanglekker het volgende:
Hmm na wat videoproblemen heb ik alles weer aan de gang gekregen.. Klopt het trouwens dat SF wapens in de normale BF2 te gebruiken zijn aangezien ik aardig wat vreemde kill msg's langs zie komen??
oh fraai is dat .. moet ik alsnog die expansion pack gaan kopen voor die wapensquote:Op maandag 28 november 2005 22:56 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja klopt, mijn favo is toch wel de nieuwe spec ops, zeer nauwkeurig, heb ze alle 5
pas je wel op met overclocken? je kaart zou zomaar korter mee kunnen gaanquote:Op maandag 28 november 2005 22:58 schreef Fillipe het volgende:
Heb nu NVtweak van Guru3d gedownload, en heb m'n klokfrequenties nu als volgt.
(Standaard : Na overclocken)
- 350 Mhz : 419 Mhz
- 1 Ghz : 1.13 Ghz
Temperatuur voor overclocken: 49 nu 50.
Is wel een goed programma, het unlocked alleen bij het register de optie: klokfrequentie-instellingen in het originele nvidia menu'tje. Die zit er dus al standaard in alleen die wordt nu gewoon weergegeven. Heb ook de optie "altijd ventilator aan" ingeschakeld en de klokfrequenties heeft die zelf gekozen mbv "Optimale frequenties detecteren"
Ziet er allemaal stabiel en netjes uit, ga nu even BF2 spelen en kijken of ik geen gekke dingen tegenkom. U hoort van me![]()
tip zet een andere koeler op je vid kaart of koop zo'n PCI koel ding die je onder je VID kaart kan doenquote:Op maandag 28 november 2005 22:58 schreef Fillipe het volgende:
Heb nu NVtweak van Guru3d gedownload, en heb m'n klokfrequenties nu als volgt.
(Standaard : Na overclocken)
- 350 Mhz : 419 Mhz
- 1 Ghz : 1.13 Ghz
Temperatuur voor overclocken: 49 nu 50.
Is wel een goed programma, het unlocked alleen bij het register de optie: klokfrequentie-instellingen in het originele nvidia menu'tje. Die zit er dus al standaard in alleen die wordt nu gewoon weergegeven. Heb ook de optie "altijd ventilator aan" ingeschakeld en de klokfrequenties heeft die zelf gekozen mbv "Optimale frequenties detecteren"
Ziet er allemaal stabiel en netjes uit, ga nu even BF2 spelen en kijken of ik geen gekke dingen tegenkom. U hoort van me![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 22:57 schreef Enchanter het volgende:
het lukt me niet om online te registreren zodat ik online kan spelen , duurt uren maar er gebeurt niks
quote:Op maandag 28 november 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:
tip zet een andere koeler op je vid kaart of koop zo'n PCI koel ding die je onder je VID kaart kan doen
beste temp voor een vid kaart is rond de 30 graden
De koeler op je CPU is meestal ook wat groter.. en je CPU hangt op een plek waar de luchtcirculatie wat beter is...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat haalt m'n CPU amper en GPU zijn volgens mij altijd warmer van CPU's.
I know vandaar dat ik metquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef domolanglekker het volgende:
De koeler op je CPU is meestal ook wat groter.. en je CPU hangt op een plek waar de luchtcirculatie wat beter is...
Ja voor de meer low-end achtige kaarten wel inderdaad. Het is echter vrij normaal voor een Geforce 6800 GT, 256 om rond de 50 a 60 graden te zitten (idle) . Deze werken ook het beste met een heftigere voeding.quote:Op maandag 28 november 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
tip zet een andere koeler op je vid kaart of koop zo'n PCI koel ding die je onder je VID kaart kan doen
beste temp voor een vid kaart is rond de 30 graden
Sterkte ermee, maar is er geen mogelijkheid om die Mondeo terug te krijgen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:10 schreef Sickert het volgende:
KUT TYFUS TERING KLOTE GRAFTAKKE enz enz![]()
Met pech langs de snelweg :(
dat is al een jaar geledenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Sterkte ermee, maar is er geen mogelijkheid om die Mondeo terug te krijgen?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
He fijn trouwens dat we de vergadering vrijdag hebben... NOT! Dan krijg ik me 360! Dus als ik af en toe afwezig lijk...
Je systeem hield het één uur achter elkaar uit om BF2 te spelen? Woh, dat is voor jou wel een recordquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:49 schreef ROG het volgende:
Woei! Even een uurtje alleen op de BoF server en ik kan de Cobra redelijk vliegen.
aha, jij krijgt hem dus ook binnen! welke game heb je erbij?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb Project Gotham Racing 3 & FIFA 06 (quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
aha, jij krijgt hem dus ook binnen! welke game heb je erbij?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:21 schreef escape_nl het volgende:
Morgen heb ik een vrije dag dus ik wilde de maproulatie op Karkand only zetten.
Heeft iemand hier problemen mee?
Hoor ik hierop niets dan staat ie op Karkand
er staat toch morgen heb ik een vrije dag.quote:@Escape, liever niet alleen Karkand wil vanmiddag ook nog lekkere vliegmaps hebben indien mogelijk
vergadering vrijdag??quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
He fijn trouwens dat we de vergadering vrijdag hebben... NOT! Dan krijg ik me 360! Dus als ik af en toe afwezig lijk...
ik heb perfect dark zero erbij, ik zit alleen nog te twijfelen over een 2equote:Op dinsdag 29 november 2005 13:38 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb Project Gotham Racing 3 & FIFA 06 () erbij besteld. En nog een extra wireless controller! En jij?
quote:
Ow sorry overheen gelezen, morgen is naar mijn idee prima.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
er staat toch morgen heb ik een vrije dag.
De hele week staat de roulatie al op wake plus andere mappen dus Karkand moet geen probleem zijn
Ah prima spel. Heb je ook een HD TV of ook niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb perfect dark zero erbij, ik zit alleen nog te twijfelen over een 2e
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ah prima spel. Heb je ook een HD TV of ook niet?
quote:
dat had ik ook ja, op mijn iyama visionmaster pro 450, zit ook een Component Video op en die lijken op die kabel die je bij de 360 krijgtquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:06 schreef Fillipe het volgende:
[..], hoop gewoon dat het er op m'n normale TV goed uitziet zo niet dan sluit ik hem gewoon aan op m'n TFT beeldscherm.
Ik heb die ingangen in ieder geval niet, en moet het dan ook via scart doen of via andere ingangen (met andere kleuren) ik heb daarom al zo'n advanced scart av cable erbij besteld want dat geeft iets betere kwaliteit voor op mijn tv.quote:Profiteer van high-definition gaming voor een ultieme ervaring.
Om volledig gebruik te kunnen maken van de XBOX 360 COMPONENT HD-AV CABLE en van de high definition beelden van de Xbox360 moet uw tv beschikken over de zogenaamde component ingang. Deze ingang is te herkennen aan 3 ronde ingangen met de kleuren rood, groen en blauw naast elkaar en worden vaak aangegeven met de termen Y. Pr. Pb of op deze manier: Y, Pr/Cr, Pb/Cb. Deze niet verwarren met een alleenstaande gele ingang (voor standaard video signaal) en de alleenstaande rood/wit (geluidsingang) De 3 component ingangen zitten altijd naast elkaar op een televisie en zijn meestal apart gelabeld als component input.
O, dat zou mooi zijn, die tv is een philips matchline 100hertz digtal scan van een jaar of 6 oud... dus ik vrees het ergste eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:32 schreef Fillipe het volgende:
Euhm die ingangen zitten ook op een HD TV en volgens mij past die kabel die je bij je premium pakket krijgt er wel op:
[afbeelding]
[..]
Ik heb die ingangen in ieder geval niet, en moet het dan ook via scart doen of via andere ingangen (met andere kleuren) ik heb daarom al zo'n advanced scart av cable erbij besteld want dat geeft iets betere kwaliteit voor op mijn tv.
Ik weet niet hoe het met jou zit maar volgens mij kan je die kabel gewoon gebruiken. Wel vreemd inderdaad aangezien je geen HD TV hebt.
Sorry voor dit offtopic gedrag!
Dit is juist de reden dat we dit topic hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:32 schreef Fillipe het volgende:
Sorry voor dit offtopic gedrag!
probeer de ventilator ff schoon te maken. werkt bij mij ook!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:54 schreef Incolumis het volgende:
hmm van de week 1GB erin gegooit, maar nu heeft BF2 de neiging om na 2 minuten ineens terug te springen naar Windows. iemand hier van gehoord?
den kdat ik zoieso vannacht XP weer opnieuw installeer....
Het is zo zielig dat het stiekem wel weer leuk wordt. Volgens mij is er nog geen enkele patch uitgebracht zonder installatie problemen. Ik ga vanavond nog even een rondje spelen, eerst nog even kijken of ik SW Battlefront II aan de gang krijgquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef JumperJack het volgende:
moet je minstens 5 gig vrijhebben op je standaard partitie, ook al is dit NIET de partitie waarop je hem installeerd!
Ik haat Karkand als het de hele godganse dag draait tot 's avonds laat, maar ben toch overdags aan het werk en weet niet of ik 's avonds ga spelenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:21 schreef escape_nl het volgende:
Morgen heb ik een vrije dag dus ik wilde de maproulatie op Karkand only zetten.
Heeft iemand hier problemen mee?
Hoor ik hierop niets dan staat ie op Karkand
van de videokaart? lol die heb ik niet, 't is een fanlozequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
probeer de ventilator ff schoon te maken. werkt bij mij ook!![]()
bestaat er dan helemaal geen mogelijkheid dat BF2RA terugkomt?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Fijn, op dit moment hebben we wederom geen controle meer over de server...rcon down, BF2CC werkt voor geen meter, console werkt ook niet.
Voor de patch werkte het wel dus ik vrees dat we zullen moeten wachten totdat men BF2RA gepatched heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:22 schreef escape_nl het volgende:
bestaat er dan helemaal geen mogelijkheid dat BF2RA terugkomt?
mischien dat dat juist het probleem kan zijn , die heatsinks kunnen niet zoveel warmte geleiden als jij aan het gamen bent, dan word die kaart dus snel een heel stuk warmer en dat kunnen je sinks niet snel genoeg afvoeren..... dus word ie (te) warmquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
van de videokaart? lol die heb ik niet, 't is een fanloze
Wat voor videokaart heb je?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
van de videokaart? lol die heb ik niet, 't is een fanloze
Je bent ook een echt punten hoer ook hequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef escape_nl het volgende:
Het ging weer eens lekker vanavond
[afbeelding]
pff da wil ik ook wel. mijn record is 83 op kubra. de tweede dag dat ik bf2 in huis had. beginnersgeluk dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef escape_nl het volgende:
Het ging weer eens lekker vanavond
[afbeelding]
GeForce 6800quote:Op woensdag 30 november 2005 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb je?
Deze kun je er nog opzetten, weet je zeker dat ie genoeg koeling krijgt.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
GeForce 6800
en ik heb een 120mm fan er recht naast staan, dus koeling krijgt ie echt wel
[afbeelding]
Dit heb je vast al gedaan, maar heb je al in veilige modus opgestart...quote:[b]Op woensdag 30 november 2005 12:53 bla die bla
Jep, krijg ik hetzelfde.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit heb je vast al gedaan, maar heb je al in veilige modus opgestart...
tis wat zeg. iedereens pc crashed of loopt vast... tis niet normaal meer. koop een apple of prop linux erop, da zijn de enige opties bijna...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pffff hoop gezeik met het installeren van me nieuwe componenten zeg. Me pc starte dus niet, kreeg geen beeld, niets!! Ik Alternate bellen en die zeiden dat ik me geheugen even er uit moest halen en in een andere volgorde erin moet doen. (Heb 4x 512mb) Ze zijn allemaal identiek maar sommige geheugens zijn anders geprogrammeerd ofzo waardoor ze toch niet in elke geheugenbank kunnen. Afijn, ik gedaan en het werkte. Alleen hij herkent nog maar 1500 mb ipv 2000. Dus wellicht moeten ze in een nog andere volgorde of eentje is er kapot.
Maar me pc start nog niet helemaal op. Tijdens het starten krijg ik het volgende blauwe scherm scherm met witte letters (ONGEVEERR):
Windows heeft een fout gevonden. Start uw computer opnieuw op om het probleem te verhelpen. Mocht deze waarschuwing weer komen dan kunt u het volgende doen:
De harde schijven bevatten mogelijk een virus of zijn niet juist. Controleer of de harde schijven juist zijn ingesteld en aangesloten of sluit ze opnieuw aan.
Typ het volgende CHKDSK /F om te controleren of uw harde schijven fouten bevatten en/of beschadigt zijn.
Dit is dus niet letterlijk overgenomen, want er stond nog wat tekst omheen maar hier komt het dus op neer.
Hoe kan dit? Naar mijn weten heb ik het eerder gehad toen ik een nieuwe harde schijf erbij plaatste. Wat ik toen heb gedaan weet ik niet meer maar ze hoefden niet geformatteerd te worden.
Iemand een idee hoe mijn pc weer gewoon opstart zonder dat ik bestanden verliest die op me harde schijven staan?
Het gaat om 2x 160 gig. De schijven worden wel herkend en zijn goed aangesloten (MASTER,SLAVE)
Ze kunnen naar mijn mening niet kapot zijn want eergisteren op me oude moederbord etc. deden ze het nog en ze zijn er niet uitgehaald. (behalve de kabels)
Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |