Sterkte ermee, maar is er geen mogelijkheid om die Mondeo terug te krijgen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:10 schreef Sickert het volgende:
KUT TYFUS TERING KLOTE GRAFTAKKE enz enz![]()
Met pech langs de snelweg :(
dat is al een jaar geledenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Sterkte ermee, maar is er geen mogelijkheid om die Mondeo terug te krijgen?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
He fijn trouwens dat we de vergadering vrijdag hebben... NOT! Dan krijg ik me 360! Dus als ik af en toe afwezig lijk...
Je systeem hield het één uur achter elkaar uit om BF2 te spelen? Woh, dat is voor jou wel een recordquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:49 schreef ROG het volgende:
Woei! Even een uurtje alleen op de BoF server en ik kan de Cobra redelijk vliegen.
aha, jij krijgt hem dus ook binnen! welke game heb je erbij?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb Project Gotham Racing 3 & FIFA 06 (quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
aha, jij krijgt hem dus ook binnen! welke game heb je erbij?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:21 schreef escape_nl het volgende:
Morgen heb ik een vrije dag dus ik wilde de maproulatie op Karkand only zetten.
Heeft iemand hier problemen mee?
Hoor ik hierop niets dan staat ie op Karkand
er staat toch morgen heb ik een vrije dag.quote:@Escape, liever niet alleen Karkand wil vanmiddag ook nog lekkere vliegmaps hebben indien mogelijk
vergadering vrijdag??quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:13 schreef RudyCarell het volgende:
He fijn trouwens dat we de vergadering vrijdag hebben... NOT! Dan krijg ik me 360! Dus als ik af en toe afwezig lijk...
ik heb perfect dark zero erbij, ik zit alleen nog te twijfelen over een 2equote:Op dinsdag 29 november 2005 13:38 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb Project Gotham Racing 3 & FIFA 06 () erbij besteld. En nog een extra wireless controller! En jij?
quote:
Ow sorry overheen gelezen, morgen is naar mijn idee prima.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
er staat toch morgen heb ik een vrije dag.
De hele week staat de roulatie al op wake plus andere mappen dus Karkand moet geen probleem zijn
Ah prima spel. Heb je ook een HD TV of ook niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb perfect dark zero erbij, ik zit alleen nog te twijfelen over een 2e
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ah prima spel. Heb je ook een HD TV of ook niet?
quote:
dat had ik ook ja, op mijn iyama visionmaster pro 450, zit ook een Component Video op en die lijken op die kabel die je bij de 360 krijgtquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:06 schreef Fillipe het volgende:
[..], hoop gewoon dat het er op m'n normale TV goed uitziet zo niet dan sluit ik hem gewoon aan op m'n TFT beeldscherm.
Ik heb die ingangen in ieder geval niet, en moet het dan ook via scart doen of via andere ingangen (met andere kleuren) ik heb daarom al zo'n advanced scart av cable erbij besteld want dat geeft iets betere kwaliteit voor op mijn tv.quote:Profiteer van high-definition gaming voor een ultieme ervaring.
Om volledig gebruik te kunnen maken van de XBOX 360 COMPONENT HD-AV CABLE en van de high definition beelden van de Xbox360 moet uw tv beschikken over de zogenaamde component ingang. Deze ingang is te herkennen aan 3 ronde ingangen met de kleuren rood, groen en blauw naast elkaar en worden vaak aangegeven met de termen Y. Pr. Pb of op deze manier: Y, Pr/Cr, Pb/Cb. Deze niet verwarren met een alleenstaande gele ingang (voor standaard video signaal) en de alleenstaande rood/wit (geluidsingang) De 3 component ingangen zitten altijd naast elkaar op een televisie en zijn meestal apart gelabeld als component input.
O, dat zou mooi zijn, die tv is een philips matchline 100hertz digtal scan van een jaar of 6 oud... dus ik vrees het ergste eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:32 schreef Fillipe het volgende:
Euhm die ingangen zitten ook op een HD TV en volgens mij past die kabel die je bij je premium pakket krijgt er wel op:
[afbeelding]
[..]
Ik heb die ingangen in ieder geval niet, en moet het dan ook via scart doen of via andere ingangen (met andere kleuren) ik heb daarom al zo'n advanced scart av cable erbij besteld want dat geeft iets betere kwaliteit voor op mijn tv.
Ik weet niet hoe het met jou zit maar volgens mij kan je die kabel gewoon gebruiken. Wel vreemd inderdaad aangezien je geen HD TV hebt.
Sorry voor dit offtopic gedrag!
Dit is juist de reden dat we dit topic hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:32 schreef Fillipe het volgende:
Sorry voor dit offtopic gedrag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |