abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32665030
Vandaag was voor mij een MAANDAG

Vanmorgen ging ik op weg naar mijn werk, niks aan de hand kat in het bakkie ZOU je zeggen

Maar halverwege op de A15 bij kilometer paaltje 82.5 begaf mijn auto het al rijdende
Ik kon geen gas meer geven en op het display stond een motor storing
GODVERDOMME!!!!!!!!! (dat riep ik dus)
ik reed aan de linkerkant en aangezien ze al jaren bezig zijn aan de weg en deze erg smal is en geen vluchtstrook riep ik nogmaals GODVERDOMME!!!!!!! ik deed mn gevaren licht aan en liet mijn auto uitrollen en ging naar de rechterbaan waar ik tot stilstand kwam nog een paar keer geprobeerd mijn auto te starten maar tevergeefs
Dus maar via de passagierskant uitgestapt en over de vangrail geklommen na wat bellen geregeld dat er een sleepbedrijf kwam (Klpd) die kwamen na een half uur waardoor er al een flinke file stond en ik het vreselijk koud had, waarna ze mij daar zo snel mogelijk weg haalden en bij de eerst volgende afslag dropte

nu moet ik straks met mn vader mn auto halen (slepen) naar de Garage

Ik ben PISSED! dat dit mij moet overkomen net voor DECEMBER!!

wel moet ik dikke props geven aan de man die stopte met zn 4wdrive ding om me te slepen! alleen had ik toen al het sleepbedrijf geregeld, en dat kon dus niet (er zijn dus blijkbaar nog behulpzame mensen!)

en dikke props voor het bedrijf waar ik binnen in de kantine lekker mocht opwarmen en wachten op een vriendin die mij kwam ophalen

Daar gaan mn zuur verdiende centjes

en ik denk dat als het niet al teveel kost en ik een andere leuke auto zie dat ik meteen een andere neem want ik ben m spuugzat hij rijdt nieteens lekker (Opel Astra sport 98')

ik wil mn Mondeo terug

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Narf!
pi_32665125
Opel, tja.
Mij mag je er voor wakker maken.
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:13:37 #3
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32665152
Opel Astra Sport rijdt niet lekker ??? Dan heb je zeker geen 2.0 Turbo ?

En voor mij is het dus echt wel dinsdag hoor.....
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:15:47 #4
53151 T42
Pinball Wizard
pi_32665204
kom ik aan: VW voor mensen die vooruit willen

als mij auto stuk gaat is dat met het nog toen bijgeleverde gereedschap ikn10 minutjes gemaakt en die is al bijna 32jaar oud zit ook nix in wat echt stuk kan dusjah
pi_32665212
Tja dat is kut voor je, het is al zo'n dure maand..

Succes
Trots van het Noorden!
pi_32665216
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:13 schreef sr_firewire het volgende:

1.6 hij rijdt wel lekker alleen mn mondeo was veel lekkerder

ik vind het een stugge bak hij is wel lekker snel en alles alleen ik merk er gewoon iets aan
na vandaag ben ik m spuugzat
Narf!
pi_32665231
a) je schreeuwt
b) files woekeren wel eens maar om er nou gelijk een ziekte aan te hangen..

denk even om je taalgebruik..

[ Bericht 47% gewijzigd door buzzer op 29-11-2005 10:51:13 ]
pi_32665251
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:15 schreef T42 het volgende:
kom ik aan: VW voor mensen die vooruit willen

als mij auto stuk gaat is dat met het nog toen bijgeleverde gereedschap ikn10 minutjes gemaakt en die is al bijna 32jaar oud
tja

dat is altijd zo met mn mondeo had ik ook zelf wel kunnen rommelen

ik haat electronica!!!!
Narf!
pi_32665321
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:17 schreef Burbo het volgende:
edit
ja

[ Bericht 9% gewijzigd door buzzer op 29-11-2005 10:51:31 ]
Narf!
pi_32665339
wat wel leuk was waren die geirriteerde mensen die dan zo naar mn auto keken van GVD! daar heb je die grafbak die deze file veroorzaakt
Narf!
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:23:19 #11
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32665357
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:16 schreef Sickert het volgende:

[..]

1.6 hij rijdt wel lekker alleen mn mondeo was veel lekkerder

ik vind het een stugge bak hij is wel lekker snel en alles alleen ik merk er gewoon iets aan
na vandaag ben ik m spuugzat
Ik ben juist helemaal verliefd op de Astra Sport 2.0 Turbo sinds een vriend van me deze gekocht heeft. Retesnel en rijdt als een tiet !
Maar goed, elke wagen is anders natuurlijk. Dan zou ik ook gewoon overstappen op een nieuwe Mondeo.
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32665385
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:12 schreef minkuukel het volgende:
Opel, tja.
Komen ze weer aan de voor oordelen....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_32665434
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:23 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Ik ben juist helemaal verliefd op de Astra Sport 2.0 Turbo sinds een vriend van me deze gekocht heeft. Retesnel en rijdt als een tiet !
Maar goed, elke wagen is anders natuurlijk. Dan zou ik ook gewoon overstappen op een nieuwe Mondeo.
een nieuwe word iets te duur

nouja ik zie wel eerst maar naar de garage dan zie ik het wel verder
dat ik een andere wil is zeker maar of er ook een komt is een tweede dat hangt af van de portomonee
Narf!
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:27:45 #14
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32665441
Klote voor je, maar ja een opel is ook niet alles he.
Hopelijk valt de schade mee, anders wordt het wel een hele dure maand
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32665494
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klote voor je, maar ja een opel is ook niet alles he.
Hopelijk valt de schade mee, anders wordt het wel een hele dure maand
ligt niet perse aan een opel dat is natuurlijk onzin

mn ouders hebben jaren in een kadett gereden en die moest weg omdat ie verroest was
motorisch zou die het nu nog gedaan hebben denk ik

tis gewoon kut en ik heb gewoon pech

naja jullie horen het wel
Narf!
pi_32665518
tipje: laat em uitlezen bij de dealah, maar niet daar maken, uurloon van 75 euro

of het moet een of andere sensor zijn die niet te duur is
pi_32665535
Wij hebben ook al jaren opel(s) en nog nooit problemen mee gehad

*klop af*
Trots van het Noorden!
pi_32665537
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:13 schreef sr_firewire het volgende:

Daar heb je nogal wat aan als hij het niet doet
Iemand Fien soms gezien?
pi_32665566
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:31 schreef TheOneAndOnly het volgende:
tipje: laat em uitlezen bij de dealah, maar niet daar maken, uurloon van 75 euro

of het moet een of andere sensor zijn die niet te duur is
dat gebeurt ook denk ik
ik breng hem bij mn bovag garage (geen dealer)
dealers zijn rip offs
Narf!
pi_32665623
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:32 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

Daar heb je nogal wat aan als hij het niet doet

als je toevallig een net wat mindere auto treft je moet gewoon geluk hebben in principe zijn alle auto's gewoon goed
Narf!
pi_32665624
bij 82.5 ergens dan zit je ter hoogte van sliedrecht, waar ik gewoond en gewerkt hebt

maarja toch kut idd
namaste
pi_32665679
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:36 schreef Dulk het volgende:
bij 82.5 ergens dan zit je ter hoogte van sliedrecht, waar ik gewoond en gewerkt hebt

maarja toch kut idd
inderdaad en laat die pompoentjes maar weg zo leuk is het niet weet je hoe koud het was! ik heb nu nogsteeds koude voeten
Narf!
pi_32665936
Hmm, dat je je auto niet de vluchtstrook op duwt wanneer er nog auto's met 120 km/h langsrazen ok, maar als er inmiddels een file staat voor je auto, dan kun je die toch wel veilig de vluchtstrook opduwen? Dan kan die file ook weer oplossen...
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:52:18 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32665980
dat motorlampje klinkt als een Opel kwaal, ik ben in ieder geval dat ik van de Opel verlost ben
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32666026
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:50 schreef IndemnitY het volgende:
Hmm, dat je je auto niet de vluchtstrook op duwt wanneer er nog auto's met 120 km/h langsrazen ok, maar als er inmiddels een file staat voor je auto, dan kun je die toch wel veilig de vluchtstrook opduwen? Dan kan die file ook weer oplossen...
ehm duw jij je auto ALLEEN met gevaar voor EIGENLEVEN eens 3KM verder
als iedereen zo'n randdebiel was als jij zouden er veel doden vallen

de Politie en ANWB raden ook aan om ACHTER de vangrail te blijven
sinds wanneer is een mensenleven belangrijker als een tyfus file??? ik hoop dat als ik het ooit weer krijg er 100 km komt te staan en JIJ achteraan staat

wat een debiel

trouwens ze rijden daar 70 en ik heb tijdens het wachten 2 x moeten zwaaien dat er een auto stond anders had er nu helemaal niks meer van over geweest! dus als ik had gaan duwen zoals jij had gewild had ik nu morsdood geweest
Narf!
pi_32666050
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef buzzer het volgende:
dat motorlampje klinkt als een Opel kwaal, ik ben in ieder geval dat ik van de Opel verlost ben
dat zei die takel dude ook al ik ben er hopelijk ook snel van verlost ik zeg niet dat opel kut is maar ik wil wel van deze auto af
Narf!
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:07:08 #27
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32666287
Jankerd
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_32666323
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jankerd
drop kapot aarsmongool

volgende keer ga ik stilstaan richting jouw werk

trouwens jij gaat ook naar Jedi tussen kerst en oud en nieuw?
Narf!
pi_32666608
" .. begaf mijn auto het al rijdende .. "
Dat is zeer vreemd, zeker een Opel Astra Sport 98, dat is zo'n beetje het enige waarvan ik weet dat het stuk gaat terwijl het gebruikt wordt.

" kon geen gas .... ... display stond een motorstoring"
Dat is nu wel handig zo'n display dat de oorzaak aangeeft.
Mensen zonder zo'n display, zitten dan toch met hun handen in het haar, want kom daar maar eens op dat het een motorstoring is.

" .. die stopte met zijn 4WD ... wel nog behulpzame ..
Tsja, dingen die je zelf niet doet, verrassen altijd wanneer een ander het wel doet. Anders ervaar je het als vanzelfsprekend en ben je verbaasd wanneer je niet geholpen wordt.

" .. gaan mijn zuur verdiende .. "
Andere baan kiezen, waar je met plezier werkt, leren je eigen auto te onderhouden, allemaal opties die je leven gemakkelijker maken.

Wat een geneuzel over een luxe probleem. Als ik straks wat meer tijd heb, zal ik even medelijden met je hebben

pi_32666635
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:54 schreef Sickert het volgende:

[..]

ehm duw jij je auto ALLEEN met gevaar voor EIGENLEVEN eens 3KM verder
als iedereen zo'n randdebiel was als jij zouden er veel doden vallen

de Politie en ANWB raden ook aan om ACHTER de vangrail te blijven
sinds wanneer is een mensenleven belangrijker als een tyfus file??? ik hoop dat als ik het ooit weer krijg er 100 km komt te staan en JIJ achteraan staat

wat een debiel

trouwens ze rijden daar 70 en ik heb tijdens het wachten 2 x moeten zwaaien dat er een auto stond anders had er nu helemaal niks meer van over geweest! dus als ik had gaan duwen zoals jij had gewild had ik nu morsdood geweest
Lezen is ook een kunst hè, ik zei, als die file er al staat (dan rijden ze echt niet met 70 langs je auto). En de auto de vluchtstrook opduwen is dan niet 3 km maar 3 meter.

Maar goed, kijkend naar jouw reaktie heb je het file-gedeelte gewoon overdreven ofzo
pi_32666764
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:20 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
leren je eigen auto te onderhouden,

Wat een geneuzel over een luxe probleem. Als ik straks wat meer tijd heb, zal ik even medelijden met je hebben

zeg PANNELAP heb jij thuis spullen staan om een auto aan de computer aan te sluiten?
Dit is een auto waarbij je zelf amper een lampje kunt verwisselen

het enisgte dat je zelf kunt is tanken, olie bijvullen en je water/ruitenwisser vloeistof doen en je banden verwisselen

en ik kijk hem om de 2 weken na of ik niet iets geks is maar bij technische storingen kun je weinig doen
dan moet je toch echt naar een garage waar ze m kunnen doormeten
dus ga niet wijs doen

en als je straks meer tijd hebt moet je geen medelijden met mij gaan hebben ga dan maar iets nuttigs doen met je leven

interesant figuur
Narf!
pi_32666841
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:21 schreef IndemnitY het volgende:

[..]

Lezen is ook een kunst hè, ik zei, als die file er al staat (dan rijden ze echt niet met 70 langs je auto). En de auto de vluchtstrook opduwen is dan niet 3 km maar 3 meter.

Maar goed, kijkend naar jouw reaktie heb je het file-gedeelte gewoon overdreven ofzo
er stond wel degelijk file maar jij wilt niet weten hoe sommige mensen rijden het is gewoon niet verstandig daar te gaan lopen duwen en hoe wil je dat alleen doen?

flikker op man

als je geen verstand hebt over dit soort dingen zeg dan niks ik wil jou wel alleen zien tobben als je daar zou staan met een auto van ruim 1000 kilo
hoe wil je een beetje sturen en duwen tegelijk midden op de weg?
Narf!
pi_32667307
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:29 schreef Sickert het volgende:

[..]

er stond wel degelijk file maar jij wilt niet weten hoe sommige mensen rijden het is gewoon niet verstandig daar te gaan lopen duwen en hoe wil je dat alleen doen?

flikker op man

als je geen verstand hebt over dit soort dingen zeg dan niks ik wil jou wel alleen zien tobben als je daar zou staan met een auto van ruim 1000 kilo
hoe wil je een beetje sturen en duwen tegelijk midden op de weg?
Volgens mij is niet alleen jouw Opel motorisch gestoord!
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:50:37 #34
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_32667371
Had 'm in de fik gezet, dan hadden de mensen in de file tenminste wat om naar te kijken.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  dinsdag 29 november 2005 @ 11:51:22 #35
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_32667398
PS je kon je toch door die 4x4 weg laten slepen en het sleepbedrijf bellen dat je iets verderop stond?
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_32667561

gellukkig zijn er nog slimmere mensen als ik zelf in deze wereld

volgende keer zal ik speciaal voor jullie gaan duwen en dan de kranten halen als dode op de snelweg
zoals ik al zei de meeste reden als gekken! het was NIET verantwoord om te gaan duwen
en aangezien de ANWB en KLPD altijd adviseren om veilig achter de vangrail te gaan staan heb ik dit maar gedaan

IK heb AUTO PECH de mensen in de file kunnen dan de POT op net of ik er iets aan kan doen sjees

hou je wijze uitspraken lekker voor je
Narf!
pi_32667744
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:57 schreef Sickert het volgende:

gellukkig zijn er nog slimmere mensen als ik zelf in deze wereld

volgende keer zal ik speciaal voor jullie gaan duwen en dan de kranten halen als dode op de snelweg
zoals ik al zei de meeste reden als gekken! het was NIET verantwoord om te gaan duwen
en aangezien de ANWB en KLPD altijd adviseren om veilig achter de vangrail te gaan staan heb ik dit maar gedaan

IK heb AUTO PECH de mensen in de file kunnen dan de POT op net of ik er iets aan kan doen sjees

hou je wijze uitspraken lekker voor je
Je zit er wel echt mee hè?
50 Cent is mijn held!
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:08:53 #38
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32667777
Sickert....komen je Ajax frustraties eruit?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 29 november 2005 @ 12:10:23 #39
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_32667805
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:54 schreef Sickert het volgende:

[..]
Tip voor de volgende keer (indien het droog is ) Doe je achterklep open, dat valt meestal wel op
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_32668264
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sickert....komen je Ajax frustraties eruit?
nee ik raak gefrustreerd van die mensen die het altijd beter weten

Ajax boeit me geen hol eigenlijk

[ Bericht 12% gewijzigd door Sickert op 29-11-2005 12:42:58 ]
Narf!
pi_32668442
in die astra had ik nog rijles
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:29:12 #42
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32669567
Sickert, wat kun je het altijd weer mooi genuanceerd vertellen
Blijft klote van je Opel. Ik heb trouwens ook nooit pech gehad met mijn super lelijke Opel Corsa

Ik dacht dat je altijd in de auto moest blijven zitten bij pech en dat je je wielen richting de berm moest sturen
Ik zou ook niet mijn auto zomaar even wegduwen er rijden veel te veel debielen op de weg en je hoeft er maar net 1 tegen te komen
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:35:58 #43
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32669773
slopel
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_32670208
verkapt, kijk-mij-een-nieuwe-auto-hebben-topic
Vrijwilliger
pi_32670803
Altijd klote om pech te krijgen ja, zeker met zo'n relatief nieuwe auto.
Vind het altijd wel humor als ik langs zo'n pechgeval schuifel met mijn oude citroën bx
zeker als het van die moderne auto's zijn.
Maar het is wel zielig altijd en soms help ik ook wel, ligt er maar net aan wat de situatie is. Als iemand gevaarlijk staat ofzo help ik altijd wel even.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32670870
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef method21 het volgende:

[..]

Komen ze weer aan de voor oordelen....
Volgens de pechstatistieken en volgens anwb medewerkers zijn het geen vooroordelen zeg maar
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32671501
dus jij was de hoer die voor die file zorgde?
pi_32671908
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sickert, wat kun je het altijd weer mooi genuanceerd vertellen
Blijft klote van je Opel. Ik heb trouwens ook nooit pech gehad met mijn super lelijke Opel Corsa

Ik dacht dat je altijd in de auto moest blijven zitten bij pech en dat je je wielen richting de berm moest sturen
Ik zou ook niet mijn auto zomaar even wegduwen er rijden veel te veel debielen op de weg en je hoeft er maar net 1 tegen te komen
hehe ja he

en je moet NOOIT blijven zitten stel je voor dat je er nog inzit en er klapt een auto achterop dan heb je meteen een whiplash
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:44 schreef muzas het volgende:
dus jij was de hoer die voor die file zorgde?
ja dat was ik
Narf!
pi_32672007
Trouwens nog een update:

auto @ garage en mn distributie riem is gebroken... maar omdat de auto bleef draaien toen het gebeurde hoeft het niet perse te zijn dat al mn nokken kapot zijn

in het beste geval is het mn waterpomp/benzine toevoer iets en dan valt het wel mee

in het ergste geval is het hetzelfde en zijn al mn nokken naar de klote en aangezien het er 16 zijn a 60 euri per stuk

maar ze hoeven niet allemaal kapot te zijn kunnen er ook 2 of 3 zijn

naja het word afwachten en ik ga uit van het ergste rond de 1000,- euro
Narf!
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:44:09 #50
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32673186
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:02 schreef Sickert het volgende:
naja het word afwachten en ik ga uit van het ergste rond de 1000,- euro
Meer dan bovenstaande kon ik niet volgen, ben echt een auto n00b