1.6 hij rijdt wel lekker alleen mn mondeo was veel lekkerderquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:13 schreef sr_firewire het volgende:
Opel Astra Sport rijdt niet lekker ??? Dan heb je zeker geen 2.0 Turbo ?
En voor mij is het dus echt wel dinsdag hoor.....
tjaquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:15 schreef T42 het volgende:
kom ik aan: VW voor mensen die vooruit willen![]()
als mij auto stuk gaat is dat met het nog toen bijgeleverde gereedschap ikn10 minutjes gemaakten die is al bijna 32jaar oud
jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:17 schreef Burbo het volgende:
edit
Ik ben juist helemaal verliefd op de Astra Sport 2.0 Turbo sinds een vriend van me deze gekocht heeft. Retesnel en rijdt als een tiet !quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
1.6 hij rijdt wel lekker alleen mn mondeo was veel lekkerder
ik vind het een stugge bak hij is wel lekker snel en alles alleen ik merk er gewoon iets aan
na vandaag ben ik m spuugzat![]()
Komen ze weer aan de voor oordelen....quote:
een nieuwe word iets te duurquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:23 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik ben juist helemaal verliefd op de Astra Sport 2.0 Turbo sinds een vriend van me deze gekocht heeft. Retesnel en rijdt als een tiet !
Maar goed, elke wagen is anders natuurlijk. Dan zou ik ook gewoon overstappen op een nieuwe Mondeo.
ligt niet perse aan een opel dat is natuurlijk onzinquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klote voor je, maar ja een opel is ook niet alles he.
Hopelijk valt de schade mee, anders wordt het wel een hele dure maand![]()
Daar heb je nogal wat aan als hij het niet doetquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:13 schreef sr_firewire het volgende:
Opel Astra Sport rijdt niet lekker ??? Dan heb je zeker geen 2.0 Turbo ?
En voor mij is het dus echt wel dinsdag hoor.....
dat gebeurt ook denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:31 schreef TheOneAndOnly het volgende:
tipje: laat em uitlezen bij de dealah, maar niet daar maken, uurloon van 75 euro
of het moet een of andere sensor zijn die niet te duur is
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:32 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Daar heb je nogal wat aan als hij het niet doet![]()
inderdaad en laat die pompoentjes maar wegquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:36 schreef Dulk het volgende:
bij 82.5 ergens dan zit je ter hoogte van sliedrecht, waar ik gewoond en gewerkt hebt![]()
![]()
maarja toch kut idd
ehm duw jij je auto ALLEEN met gevaar voor EIGENLEVEN eens 3KM verderquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:50 schreef IndemnitY het volgende:
Hmm, dat je je auto niet de vluchtstrook op duwt wanneer er nog auto's met 120 km/h langsrazen ok, maar als er inmiddels een file staat voor je auto, dan kun je die toch wel veilig de vluchtstrook opduwen? Dan kan die file ook weer oplossen...
dat zei die takel dude ook alquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef buzzer het volgende:
dat motorlampje klinkt als een Opel kwaal, ik ben in ieder geval dat ik van de Opel verlost ben
drop kapot aarsmongoolquote:
Lezen is ook een kunst hè, ik zei, als die file er al staat (dan rijden ze echt niet met 70 langs je auto). En de auto de vluchtstrook opduwen is dan niet 3 km maar 3 meter.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
ehm duw jij je auto ALLEEN met gevaar voor EIGENLEVEN eens 3KM verder
als iedereen zo'n randdebiel was als jij zouden er veel doden vallen![]()
de Politie en ANWB raden ook aan om ACHTER de vangrail te blijven
sinds wanneer is een mensenleven belangrijker als een tyfus file??? ik hoop dat als ik het ooit weer krijg er 100 km komt te staan en JIJ achteraan staat
wat een debiel![]()
trouwens ze rijden daar 70 en ik heb tijdens het wachten 2 x moeten zwaaien dat er een auto stond anders had er nu helemaal niks meer van over geweest! dus als ik had gaan duwen zoals jij had gewild had ik nu morsdood geweest![]()
zeg PANNELAP heb jij thuis spullen staan om een auto aan de computer aan te sluiten?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:20 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
leren je eigen auto te onderhouden,
Wat een geneuzel over een luxe probleem. Als ik straks wat meer tijd heb, zal ik even medelijden met je hebben![]()
er stond wel degelijk file maar jij wilt niet weten hoe sommige mensen rijden het is gewoon niet verstandig daar te gaan lopen duwen en hoe wil je dat alleen doen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:21 schreef IndemnitY het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst hè, ik zei, als die file er al staat (dan rijden ze echt niet met 70 langs je auto). En de auto de vluchtstrook opduwen is dan niet 3 km maar 3 meter.
Maar goed, kijkend naar jouw reaktie heb je het file-gedeelte gewoon overdreven ofzo![]()
Volgens mij is niet alleen jouw Opel motorisch gestoord!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
er stond wel degelijk file maar jij wilt niet weten hoe sommige mensen rijden het is gewoon niet verstandig daar te gaan lopen duwen en hoe wil je dat alleen doen?
flikker op man![]()
als je geen verstand hebt over dit soort dingen zeg dan niks ik wil jou wel alleen zien tobben als je daar zou staan met een auto van ruim 1000 kilo
hoe wil je een beetje sturen en duwen tegelijk midden op de weg?![]()
Je zit er wel echt mee hè?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:57 schreef Sickert het volgende:![]()
gellukkig zijn er nog slimmere mensen als ik zelf in deze wereld
volgende keer zal ik speciaal voor jullie gaan duwen en dan de kranten halen als dode op de snelweg
zoals ik al zei de meeste reden als gekken! het was NIET verantwoord om te gaan duwen
en aangezien de ANWB en KLPD altijd adviseren om veilig achter de vangrail te gaan staan heb ik dit maar gedaan
IK heb AUTO PECH de mensen in de file kunnen dan de POT op net of ik er iets aan kan doen sjees
hou je wijze uitspraken lekker voor je![]()
Tip voor de volgende keer (indien het droog isquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
trouwens ze rijden daar 70 en ik heb tijdens het wachten 2 x moeten zwaaien dat er een auto stond anders had er nu helemaal niks meer van over geweest! dus als ik had gaan duwen zoals jij had gewild had ik nu morsdood geweest![]()
nee ik raak gefrustreerd van die mensen die het altijd beter wetenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sickert....komen je Ajax frustraties eruit?
Volgens de pechstatistieken en volgens anwb medewerkers zijn het geen vooroordelen zeg maarquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef method21 het volgende:
[..]
Komen ze weer aan de voor oordelen....
hehe ja hequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sickert, wat kun je het altijd weer mooi genuanceerd vertellen![]()
Blijft klote van je Opel. Ik heb trouwens ook nooit pech gehad met mijn super lelijke Opel Corsa![]()
Ik dacht dat je altijd in de auto moest blijven zitten bij pech en dat je je wielen richting de berm moest sturen![]()
Ik zou ook niet mijn auto zomaar even wegduwen er rijden veel te veel debielen op de weg en je hoeft er maar net 1 tegen te komen![]()
ja dat was ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:44 schreef muzas het volgende:
dus jij was de hoer die voor die file zorgde?
Meer dan bovenstaande kon ik niet volgen, ben echt een auto n00bquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:02 schreef Sickert het volgende:
naja het word afwachten en ik ga uit van het ergsterond de 1000,- euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |