Alstublieftquote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
HIJ WERKT WEER!!! Hoe kan ik je ooit bedanken?!![]()
Jeeej mijn dag kan niet meer stuk.
quote:Op zondag 27 november 2005 01:56 schreef ROG het volgende:
Heuh, ik wil ook kunnen posten op bandoffokkers.nl!
Ik heb SF liggen, origineel en NL.quote:Op zondag 27 november 2005 09:41 schreef escape_nl het volgende:
Ben ik de enige op het moment met SF?
Wil wel een squad vormen met fokkers op de nieuwe mappen
Al lang gedaan johquote:Op zondag 27 november 2005 15:18 schreef ROG het volgende:
Hey Mitch, keur mijn registratieding voor bandoffokkers.nl es goed man!
Tijd Thuis Uit Standquote:Op zondag 27 november 2005 15:07 schreef UnleashMitch het volgende:
@Sickert, teletekst is hier uitgevallen. Wat zijn de voetbaluitslagen/standen op dit moment ?
quote:Op zondag 27 november 2005 15:07 schreef UnleashMitch het volgende:
@Sickert, teletekst is hier uitgevallen. Wat zijn de voetbaluitslagen/standen op dit moment ?
Man ik blijf edittenquote:Op zondag 27 november 2005 15:52 schreef UnleashMitch het volgende:
AZ Heracles Almelo 2-2
Ajax Heracles Almelo 0-0
Heracles Almelo PSV 1-1
Feyenoord Heracles Almelo 6-0 (and counting)![]()
Bluh, niks gekregen.quote:Op zondag 27 november 2005 15:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Al lang gedaan johStaan nu geen users meer op validating.
en dan maakt het niets meer uit dat je 9e staat in de competitiequote:Op zondag 27 november 2005 16:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
AJAX HOORT BIJ DE BESTE 16 VAN EUROPA![]()
Top.quote:Op zondag 27 november 2005 16:56 schreef UnleashMitch het volgende:
@ROG, je kan gewoon inloggen in principe. Alleen terugmailen werkt blijkbaar niet
[..]
Leuk feitje overigens. Ajax scoorde de afgelopen 8 wedstrijden precies net zoveel doelpunten als Feyenoord vandaag tegen Heraclesen in de afgelopen 7 wedstrijden scoorde ze precies 3 doelpunten (Twente was nml 1 eigen doelpunt). Blind die haalt de kerst niet
Liever ver in de CL komen dan net geen voorrondes van de CL halenquote:Op zondag 27 november 2005 16:56 schreef UnleashMitch het volgende:
@ROG, je kan gewoon inloggen in principe. Alleen terugmailen werkt blijkbaar niet
[..]
en dan maakt het niets meer uit dat je 9e staat in de competitie![]()
Leuk feitje overigens. Ajax scoorde de afgelopen 8 wedstrijden precies net zoveel doelpunten als Feyenoord vandaag tegen Heraclesen in de afgelopen 7 wedstrijden scoorde ze precies 3 doelpunten (Twente was nml 1 eigen doelpunt). Blind die haalt de kerst niet
2x 86 euroquote:Op zondag 27 november 2005 17:12 schreef ROG het volgende:
Moederbordje socket 939, AMD64 processor?
Ik was laatst voor 2 x 1 Gb DDR400 geheugen al 300 pieken kwijt, met 700 als budget zal er iets een sluitpost moeten zijn..
Waar is je Heracles avatar gebleven ?quote:
Maar om dat nou een prestatie te noemen als je met de twee zwakste ploegen in dezelfde poule zit...overigens gaan ze de laatste 8 niet redden. Ik heb het rijtje eens gezien en ik vrees dat ze zwaar klop gaan krijgenquote:Op zondag 27 november 2005 17:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Liever ver in de CL komen dan net geen voorrondes van de CL halen![]()
ik was gister mijn webspace aan het opruimen en toen delete ik per ongeluk dat logootje :/quote:Op zondag 27 november 2005 17:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Waar is je Heracles avatar gebleven ?
Hm, 'kheb Kingston, weet niet of dat het prijsverschil is. Plus dat ik niet teveel winkels wil afstruinen, 't is maar geld.quote:
http://www.tweakers.net/pricewatchquote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef ROG het volgende:
[..]
Hm, 'kheb Kingston, weet niet of dat het prijsverschil is. Plus dat ik niet teveel winkels wil afstruinen, 't is maar geld.
Sennheiser ding was uitverkocht dit weekend.quote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Incolumis het volgende:
ow en kom met z'n allen nou es goddomme op TS
Als jij BF2 werkende krijgt op een AMD 300mhz met dik 300mb aan PC100 geheugen dan moet je even zeggen hoequote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Incolumis het volgende:
ow en kom met z'n allen nou es goddomme op TS, en ga BF2 spelen!
we lullen hier meer dan dat we spelen, en het is hier al zo gezellig met mij en mijn schizofrene alter ego
Als je je instellingen van BF2 niet erg hoog kan zetten zou het niet uit mogen maken aangezien BF2 dan ongeveer 600mb blijft verbruiken en dat kan je geheugen hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 17:56 schreef nlboy het volgende:
Ik heb vrijdag bij de HCC 1 Gig extra geheugen gekocht.
Heb nu 2x 512 mb-ram (Crossair) + 1 Gig mb-ram (Crossair), maar merk tot nu toe weinig verschil met laden al voor en na de upgrade. Alleen bij bijvoorbeeld bij NFS:MW merk ik wel verschil.
hahahahaquote:Op zondag 27 november 2005 18:51 schreef jpjedi het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een vette kalkoen en Blind?
![]()
Welke koop je?quote:Op zondag 27 november 2005 19:05 schreef Enchanter het volgende:
Morgen eindelijk een nieuwe videokaart kopen , eindelijk BF2 spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |