probeer de ventilator ff schoon te maken. werkt bij mij ook!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:54 schreef Incolumis het volgende:
hmm van de week 1GB erin gegooit, maar nu heeft BF2 de neiging om na 2 minuten ineens terug te springen naar Windows. iemand hier van gehoord?
den kdat ik zoieso vannacht XP weer opnieuw installeer....
Het is zo zielig dat het stiekem wel weer leuk wordt. Volgens mij is er nog geen enkele patch uitgebracht zonder installatie problemen. Ik ga vanavond nog even een rondje spelen, eerst nog even kijken of ik SW Battlefront II aan de gang krijgquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef JumperJack het volgende:
moet je minstens 5 gig vrijhebben op je standaard partitie, ook al is dit NIET de partitie waarop je hem installeerd!
Ik haat Karkand als het de hele godganse dag draait tot 's avonds laat, maar ben toch overdags aan het werk en weet niet of ik 's avonds ga spelenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:21 schreef escape_nl het volgende:
Morgen heb ik een vrije dag dus ik wilde de maproulatie op Karkand only zetten.
Heeft iemand hier problemen mee?
Hoor ik hierop niets dan staat ie op Karkand
van de videokaart? lol die heb ik niet, 't is een fanlozequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
probeer de ventilator ff schoon te maken. werkt bij mij ook!![]()
bestaat er dan helemaal geen mogelijkheid dat BF2RA terugkomt?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Fijn, op dit moment hebben we wederom geen controle meer over de server...rcon down, BF2CC werkt voor geen meter, console werkt ook niet.
Voor de patch werkte het wel dus ik vrees dat we zullen moeten wachten totdat men BF2RA gepatched heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:22 schreef escape_nl het volgende:
bestaat er dan helemaal geen mogelijkheid dat BF2RA terugkomt?
mischien dat dat juist het probleem kan zijn , die heatsinks kunnen niet zoveel warmte geleiden als jij aan het gamen bent, dan word die kaart dus snel een heel stuk warmer en dat kunnen je sinks niet snel genoeg afvoeren..... dus word ie (te) warmquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
van de videokaart? lol die heb ik niet, 't is een fanloze
Wat voor videokaart heb je?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
van de videokaart? lol die heb ik niet, 't is een fanloze
Je bent ook een echt punten hoer ook hequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef escape_nl het volgende:
Het ging weer eens lekker vanavond
[afbeelding]
pff da wil ik ook wel. mijn record is 83 op kubra. de tweede dag dat ik bf2 in huis had. beginnersgeluk dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef escape_nl het volgende:
Het ging weer eens lekker vanavond
[afbeelding]
GeForce 6800quote:Op woensdag 30 november 2005 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb je?
Deze kun je er nog opzetten, weet je zeker dat ie genoeg koeling krijgt.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
GeForce 6800
en ik heb een 120mm fan er recht naast staan, dus koeling krijgt ie echt wel
[afbeelding]
Dit heb je vast al gedaan, maar heb je al in veilige modus opgestart...quote:[b]Op woensdag 30 november 2005 12:53 bla die bla
Jep, krijg ik hetzelfde.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit heb je vast al gedaan, maar heb je al in veilige modus opgestart...
tis wat zeg. iedereens pc crashed of loopt vast... tis niet normaal meer. koop een apple of prop linux erop, da zijn de enige opties bijna...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pffff hoop gezeik met het installeren van me nieuwe componenten zeg. Me pc starte dus niet, kreeg geen beeld, niets!! Ik Alternate bellen en die zeiden dat ik me geheugen even er uit moest halen en in een andere volgorde erin moet doen. (Heb 4x 512mb) Ze zijn allemaal identiek maar sommige geheugens zijn anders geprogrammeerd ofzo waardoor ze toch niet in elke geheugenbank kunnen. Afijn, ik gedaan en het werkte. Alleen hij herkent nog maar 1500 mb ipv 2000. Dus wellicht moeten ze in een nog andere volgorde of eentje is er kapot.
Maar me pc start nog niet helemaal op. Tijdens het starten krijg ik het volgende blauwe scherm scherm met witte letters (ONGEVEERR):
Windows heeft een fout gevonden. Start uw computer opnieuw op om het probleem te verhelpen. Mocht deze waarschuwing weer komen dan kunt u het volgende doen:
De harde schijven bevatten mogelijk een virus of zijn niet juist. Controleer of de harde schijven juist zijn ingesteld en aangesloten of sluit ze opnieuw aan.
Typ het volgende CHKDSK /F om te controleren of uw harde schijven fouten bevatten en/of beschadigt zijn.
Dit is dus niet letterlijk overgenomen, want er stond nog wat tekst omheen maar hier komt het dus op neer.
Hoe kan dit? Naar mijn weten heb ik het eerder gehad toen ik een nieuwe harde schijf erbij plaatste. Wat ik toen heb gedaan weet ik niet meer maar ze hoefden niet geformatteerd te worden.
Iemand een idee hoe mijn pc weer gewoon opstart zonder dat ik bestanden verliest die op me harde schijven staan?
Het gaat om 2x 160 gig. De schijven worden wel herkend en zijn goed aangesloten (MASTER,SLAVE)
Ze kunnen naar mijn mening niet kapot zijn want eergisteren op me oude moederbord etc. deden ze het nog en ze zijn er niet uitgehaald. (behalve de kabels)
Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |