abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32680579
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:54 schreef Incolumis het volgende:
hmm van de week 1GB erin gegooit, maar nu heeft BF2 de neiging om na 2 minuten ineens terug te springen naar Windows. iemand hier van gehoord?
den kdat ik zoieso vannacht XP weer opnieuw installeer....
probeer de ventilator ff schoon te maken. werkt bij mij ook!
pi_32680607
heb het antwoord gevonden op alle problemen met te weinig schijfruimte. dit probleem heerst behalve bij 1.12 ook bij de install van special forces. als je pc uit meerdere partities bestaat, moet je minstens 5 gig vrijhebben op je standaard partitie, ook al is dit NIET de partitie waarop je hem installeerd! als ik heb dus bijvoorbeeld op de D partitie wil installeren, en dat ook zeg, moet er op de C partitie minstens 5 gig vrije ruimte zijn. bij de melding mag dan wel 3 gig staan, maar het moet echt wat meer zijn!

als battlefield2 er steeds uitvliegt [@ nlboy] kan dat liggen aan de videokaart [al weet ik niet dat op te lossen] ook aan de geheugenkaart, dan heb je dus te weinig. IK HEB NU 1 GIG EINDELIJK!!! jeeeeeh. maar ook simpelweg [mijn probleem] die ventilator in je pc ff met een stofzuigen onder handen nemen

ik hoop echt dat ik hier mensen mee help [bijv. nlboy en molotov25]!
pi_32681133
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef JumperJack het volgende:
moet je minstens 5 gig vrijhebben op je standaard partitie, ook al is dit NIET de partitie waarop je hem installeerd!
Het is zo zielig dat het stiekem wel weer leuk wordt. Volgens mij is er nog geen enkele patch uitgebracht zonder installatie problemen. Ik ga vanavond nog even een rondje spelen, eerst nog even kijken of ik SW Battlefront II aan de gang krijg

-edit-
Wel SF geinstalleerd maar toch nog de nieuwe patch nodig Ik snap t allemaal niet meer

[ Bericht 17% gewijzigd door UnleashMitch op 29-11-2005 21:41:33 ]
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:49:00 #179
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_32681810
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 09:21 schreef escape_nl het volgende:
Morgen heb ik een vrije dag dus ik wilde de maproulatie op Karkand only zetten.
Heeft iemand hier problemen mee?
Hoor ik hierop niets dan staat ie op Karkand
Ik haat Karkand als het de hele godganse dag draait tot 's avonds laat, maar ben toch overdags aan het werk en weet niet of ik 's avonds ga spelen Dus van mij mag je...
pi_32681831
Het ging weer eens lekker vanavond
pi_32683453
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef JumperJack het volgende:

[..]

probeer de ventilator ff schoon te maken. werkt bij mij ook!
van de videokaart? lol die heb ik niet, 't is een fanloze
pi_32684314
Fijn, op dit moment hebben we wederom geen controle meer over de server...rcon down, BF2CC werkt voor geen meter, console werkt ook niet.
pi_32684714
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Fijn, op dit moment hebben we wederom geen controle meer over de server...rcon down, BF2CC werkt voor geen meter, console werkt ook niet.
bestaat er dan helemaal geen mogelijkheid dat BF2RA terugkomt?
pi_32685063
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:22 schreef escape_nl het volgende:
bestaat er dan helemaal geen mogelijkheid dat BF2RA terugkomt?
Voor de patch werkte het wel dus ik vrees dat we zullen moeten wachten totdat men BF2RA gepatched heeft.

Zou je morgen de server nog wel even willen resetten om te kijken hoe dat verder gaat ?

[ Bericht 11% gewijzigd door UnleashMitch op 29-11-2005 23:42:10 ]
  woensdag 30 november 2005 @ 07:44:31 #185
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32689032
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Incolumis het volgende:

[..]

mischien dat dat juist het probleem kan zijn , die heatsinks kunnen niet zoveel warmte geleiden als jij aan het gamen bent, dan word die kaart dus snel een heel stuk warmer en dat kunnen je sinks niet snel genoeg afvoeren..... dus word ie (te) warm draai anders een keertje speedfan ofzo (als er een sensor op je graka zit
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  woensdag 30 november 2005 @ 08:48:36 #186
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32689420
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Incolumis het volgende:

[..]

Wat voor videokaart heb je?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 30 november 2005 @ 09:48:19 #187
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32690273
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Je bent ook een echt punten hoer ook he
Lekker op zo'n grote map met weinig spelers

In ieder geval wel een mooie score
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32690677
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:49 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
pff da wil ik ook wel. mijn record is 83 op kubra. de tweede dag dat ik bf2 in huis had. beginnersgeluk dus

laatste tijd heeeeeel druk hiero... moet van alles doen en afhebben
pi_32691196
Escape is inderdaad een ontzettende puntenhoer Enfin, was ik dat maar want ik moet nog maar 2000 puntjes verzamelen om een rank hoger te komen.
pi_32691197
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Wat voor videokaart heb je?
GeForce 6800
en ik heb een 120mm fan er recht naast staan, dus koeling krijgt ie echt wel
  woensdag 30 november 2005 @ 11:16:23 #191
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32691836
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef Incolumis het volgende:

[..]

GeForce 6800
en ik heb een 120mm fan er recht naast staan, dus koeling krijgt ie echt wel
[afbeelding]
Deze kun je er nog opzetten, weet je zeker dat ie genoeg koeling krijgt.
  woensdag 30 november 2005 @ 11:23:11 #192
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32691999
Ik zou eerst een kijken of je de temp kunt achterhalen van die videokaart. Die kaart is niet voor niets passief gekoeld, dat zou gewoon moeten werken. Mocht je temp nu echt heel hoog zijn dan kun je altijd nog een koeler erop plakken. Ik zou het probleem eerder elders zoeken.
Vraag me niet waar, aangezien ik nog geen enkel echt probleem heb gehad met BF2. Knock on wood.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  woensdag 30 november 2005 @ 11:25:01 #193
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32692034
Je kunt de temperatuur van je processor, videokaart etc zien met het programma Everest.

Download hier!
pi_32693445
denk dat ik het al weet, ligt waarschijnlijk aan mijn voeding
pi_32693892
Pffff hoop gezeik met het installeren van me nieuwe componenten zeg. Me pc starte dus niet, kreeg geen beeld, niets!! Ik Alternate bellen en die zeiden dat ik me geheugen even er uit moest halen en in een andere volgorde erin moet doen. (Heb 4x 512mb) Ze zijn allemaal identiek maar sommige geheugens zijn anders geprogrammeerd ofzo waardoor ze toch niet in elke geheugenbank kunnen. Afijn, ik gedaan en het werkte. Alleen hij herkent nog maar 1500 mb ipv 2000. Dus wellicht moeten ze in een nog andere volgorde of eentje is er kapot.

Maar me pc start nog niet helemaal op. Tijdens het starten krijg ik het volgende blauwe scherm scherm met witte letters (ONGEVEERR):

Windows heeft een fout gevonden. Start uw computer opnieuw op om het probleem te verhelpen. Mocht deze waarschuwing weer komen dan kunt u het volgende doen:

De harde schijven bevatten mogelijk een virus of zijn niet juist. Controleer of de harde schijven juist zijn ingesteld en aangesloten of sluit ze opnieuw aan.
Typ het volgende CHKDSK /F om te controleren of uw harde schijven fouten bevatten en/of beschadigt zijn.

Dit is dus niet letterlijk overgenomen, want er stond nog wat tekst omheen maar hier komt het dus op neer.

Hoe kan dit? Naar mijn weten heb ik het eerder gehad toen ik een nieuwe harde schijf erbij plaatste. Wat ik toen heb gedaan weet ik niet meer maar ze hoefden niet geformatteerd te worden.

Iemand een idee hoe mijn pc weer gewoon opstart zonder dat ik bestanden verliest die op me harde schijven staan?

Het gaat om 2x 160 gig. De schijven worden wel herkend en zijn goed aangesloten (MASTER,SLAVE)

Ze kunnen naar mijn mening niet kapot zijn want eergisteren op me oude moederbord etc. deden ze het nog en ze zijn er niet uitgehaald. (behalve de kabels)

Bedankt
BF2: Diamond3d
pi_32694675
quote:
Dit heb je vast al gedaan, maar heb je al in veilige modus opgestart...
pi_32694895
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:22 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Dit heb je vast al gedaan, maar heb je al in veilige modus opgestart...
Jep, krijg ik hetzelfde.
Maar ik lees net op verschillende fora dat windows niet tegen grote veranderingen kan wat betreft hardware. Dus die zal ik opnieuw moeten installeren. Gelukkig staat dat op een aparte partitie.
pi_32694971
Mijngod, krijg net een link van me neefje.

16 jaar en MINIMAAL cup E ofzo
www.sugababes.nl-blondiiiii

link paktie niet maar het is 5 maal een i
pi_32695153
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pffff hoop gezeik met het installeren van me nieuwe componenten zeg. Me pc starte dus niet, kreeg geen beeld, niets!! Ik Alternate bellen en die zeiden dat ik me geheugen even er uit moest halen en in een andere volgorde erin moet doen. (Heb 4x 512mb) Ze zijn allemaal identiek maar sommige geheugens zijn anders geprogrammeerd ofzo waardoor ze toch niet in elke geheugenbank kunnen. Afijn, ik gedaan en het werkte. Alleen hij herkent nog maar 1500 mb ipv 2000. Dus wellicht moeten ze in een nog andere volgorde of eentje is er kapot.

Maar me pc start nog niet helemaal op. Tijdens het starten krijg ik het volgende blauwe scherm scherm met witte letters (ONGEVEERR):

Windows heeft een fout gevonden. Start uw computer opnieuw op om het probleem te verhelpen. Mocht deze waarschuwing weer komen dan kunt u het volgende doen:

De harde schijven bevatten mogelijk een virus of zijn niet juist. Controleer of de harde schijven juist zijn ingesteld en aangesloten of sluit ze opnieuw aan.
Typ het volgende CHKDSK /F om te controleren of uw harde schijven fouten bevatten en/of beschadigt zijn.

Dit is dus niet letterlijk overgenomen, want er stond nog wat tekst omheen maar hier komt het dus op neer.

Hoe kan dit? Naar mijn weten heb ik het eerder gehad toen ik een nieuwe harde schijf erbij plaatste. Wat ik toen heb gedaan weet ik niet meer maar ze hoefden niet geformatteerd te worden.

Iemand een idee hoe mijn pc weer gewoon opstart zonder dat ik bestanden verliest die op me harde schijven staan?

Het gaat om 2x 160 gig. De schijven worden wel herkend en zijn goed aangesloten (MASTER,SLAVE)

Ze kunnen naar mijn mening niet kapot zijn want eergisteren op me oude moederbord etc. deden ze het nog en ze zijn er niet uitgehaald. (behalve de kabels)

Bedankt
tis wat zeg. iedereens pc crashed of loopt vast... tis niet normaal meer. koop een apple of prop linux erop, da zijn de enige opties bijna...
pi_32695173

vanavond mijn extra 512 erbij zetten, waarmee ik uitkom op 1 gig ram YIHAA!!! eindelijk!!!

is het nou eigelijk zo dat met die nieuwe patch [v1.12] het "controleren van de gegevens" VEEEL korter is geworden, als dat zo is. wordt ik BLIJ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')