ja, die vind ik ook wel leuk. maar welke maat is het? en die 3 broekjes vind ik ook erg leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Bix, kijk maar even hier http://www.mijnalbum.nl/Album=JKMICBRF dan kan je ze misschien groter zien. Die is wel lief hoor, ik hou nooit zo van opdruk. Maar zo leuk die mouwen gehaakt.
hihi erg he dat fotograferen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ja jezus zit dat topic ff vol te lullen als ik net duizend foto's heb gemaakt!
Moussy heb je ook een fotootje van die Nike's?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:01 schreef moussy het volgende:
2 paar nike's voor niksnou ja, een boekje voor de kinderen leek me wel leuk, René is nml verzot op post speciaal voor haar
![]()
Vrees dat er voor jou geen blauwe tweedehands moederfiets in de zak zit Bixquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:14 schreef bixister het volgende:
zeer hoopvol gokje... was het sinterkloon???!!! (van die optie)??!!
plaatje van de fiets van CarOnline opslaat op pcquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:21 schreef bixister het volgende:
jij weet natuurlijk niet wie mij getrokken heeft he!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:21 schreef bixister het volgende:
jij weet natuurlijk niet wie mij getrokken heeft he!
Oh 't heeft geen haast hoor, zie maar evenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef moussy het volgende:
Car ik ga vandaag ff foto's maken, kan ff duren, ik kan niet bij de schoenen, ze zijn met het riool bezig.
Ehm, je gaat me toch niet vertellen dat dat ding goedkoper is geworden sinds ik hem gekocht hebquote:Op donderdag 8 december 2005 11:58 schreef bixister het volgende:
rewimo, misschien komt het omdat die stoel nieuw ook maar 15 euro kost? (toch?)
huh, past jordy die maat niet meer?? dan is of zijn hoofd wel erg groot of de muts valt erg klein lijkt me!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Githa het volgende:
sjaal is one size en de muts 80/86
49 ??!! Myrthe is vandaag gemeten en had 43 cm !!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:43 schreef Githa het volgende:
Jordy heeft een groot hoofd![]()
omtrek 49
de muts past wel op zijn hoofdje hoor, maar valt tot boven zijn oortjes en dat is niet zoals het model behoort![]()
Is dat een oude groeicurve? In elk geval niet helemaal hetzelfde als bij het CB. Want volgens deze curve zou Noah precies gemiddeld zijn, terwijl ie bij het CB hoog gemiddeld was... Ze noemden hem zelfs een groot kind!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:27 schreef poemojn het volgende:
Bij jongetjes is het wel groot maar niet abnormaalgroeicurve jongens 0-15mnd.
Myrthe's hoofdomtrek weet ik niet, als ze de gemiddelde lijn is blijven volgen zal zij nu ook wel zo'n 49cm hebben.
lijkt..quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef bixister het volgende:
da's een leuk kado evenstar. is die wagen die jullie nu verkopen zo laag trouwens of lijkt dat maar zo?
En staat er dan al ergens een foto van je nieuwe kinderwagenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
lijkt..
we hebben nu de nijntje joggerding gedoeiig ene drie wieler
en die lijkt veel hoger maar scheelt misschien vijf centimeter
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:18 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En staat er dan al ergens een foto van je nieuwe kinderwagen? Ikke ben nieuwsgierig
![]()
Waarom als ik vragen mag?quote:Op zondag 18 december 2005 11:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik gebruik juist nooit een gewone zwembroek maar altijd een zwemluier.
In veel zwembaden zijn zwemluiers verplicht voor niet-zindelijke kindertjes. Een plasje in het water is niet zo'n ramp, maar ontlasting uiteraard wel. En dat blijft in een zwemluier keurig binnenboordquote:Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef Xanthe het volgende:
Waarom als ik vragen mag?
ik heb nog wel 't een en ander, zie bijv. dit vestje, hebben zowel piet als anna aan gehad. of dit pakje. en ik heb ook een paar van dit soort truitjes, ook altijd erg fijn voor die hele kleintjes door de sluiting aan de achterkant.quote:Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef Beaker het volgende:
Ik ben nog opzoek naar wat kleertjes voor een net geboren kindje![]()
Wie oh wie heeft er wat neutraals over en kan ik overnemen?
nee, het is niet voor mezelf![]()
* lady-wrb herinnert zich een traphekjequote:Op zondag 18 december 2005 18:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog wel een stapel flanel, LadyS
[me=Rewimo ook, maar ik wil het best nog eens proberenquote:Op zondag 18 december 2005 18:59 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb] herinnert zich een traphekje![]()
![]()
[/me]
quote:
Hee, die site kende ik nog niet! Het is niet precies het goede boekje, maar wel één uit die reeks!quote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef bixister het volgende:
malou, ik zie op www.boekwinkeltjes.nl wel deze:
[afbeelding]
(zoeken met 'loulou')
heb je daar misschien wat aan?
Misschien kun je het wel bestellen bij de uitgever: http://www.prometheuskinderboeken.nl/index.asp?page=results&search=Van%20Goor&type=imprintquote:Op maandag 19 december 2005 19:08 schreef MaLo het volgende:
Ik ben op zoek naar het prentenboek Lou Lou. Op het kinderdagverblijf is dat het favoriete boek van mijn dochtertje. In de winkel kan ik het helaas nergens meer vinden.
Het ISBN nummer is 9000032296. Wie heeft dit boek toevallig en leest er niet meer uit?
Ik wil het ruilen tegen wat je maar wilt, daar komen we wel uit.
Ik heb ze gemaild, dank je wel voor de tip. Het boek staat niet meer op hun site dus ik ben bang dat ze het niet meer hebbenquote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef Jessi het volgende:
[..]
Misschien kun je het wel bestellen bij de uitgever: http://www.prometheuskinderboeken.nl/index.asp?page=results&search=Van%20Goor&type=imprint
Ik ken het gevoel, heb zelf ook zo'n onvindbaar lievelingsprentenboek gehad. Uiteindelijk heb ik het bij de boekenverkoop van de bieb op de kop kunnen tikken. Heerlijk als je het uiteindelijk toch vindt.quote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom moet MaloMeisje nou net zo'n moeilijk verkrijgbaar boek als lievelingsboek hebben
Eigenlijk nog veel meer als ik zo even kijk, hij groeit zo hardquote:Op donderdag 8 december 2005 21:27 schreef Githa het volgende:
Wit Mexx shirtje maat 68............................................................Villa Happ set maat 68/74
Pyama maat 68 ..........................................................................schoentjes met zachte zool maat 18
Villa happ shirt 74 ( kleur is veel knallender in het echt) ...H&M broek maat 62 (met pijpen naar beneden zeker een 74)
Ja, hier is het natuurlijk over 2 weken al zover dus dat was nog wel te doen. Autostoel hebben we inmiddels zelf maar gekocht, werd toch te duur als kadootjequote:Op maandag 9 januari 2006 09:47 schreef renzell het volgende:
Ha ha Ladybos; ja, daar hebben wij natuurlijk ook over zitten denken, maar dat duurt me toch nog net iets te lang. Bovendien azen wij op een autostoeltje als gezamenlijk cadeau van opa's en oma's...![]()
ik heb er wel één voor je. officieel maat 92 maar valt klein. in ieder geval te klein voor piet en te groot voor anna (volgend jaar past zij er vast niet meer in).quote:Op maandag 9 januari 2006 01:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
iemand een skipak maatje 86-92 nog ergens liggen en niet meer gebruikt?
Dan voel ik me misschien wel aanbevolen
bvd
Hoeveel wil je er voor hebben Bixister?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb er wel één voor je. officieel maat 92 maar valt klein. in ieder geval te klein voor piet en te groot voor anna (volgend jaar past zij er vast niet meer in).
Hema heeft er nu een voor 60 euri, is 0 en 1 fase (kan redelijk plat, hoewel niet zo plat als je een maxicosi zou kunnen leggen in de auto). we hebben hem hier te leen van oma en opa (lees: dan staat ie handig bij ons als we hem nodig hebben), en hij was dus niet zo duur. kwam wel goed uit de anwb test.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:47 schreef renzell het volgende:
Ha ha Ladybos; ja, daar hebben wij natuurlijk ook over zitten denken, maar dat duurt me toch nog net iets te lang. Bovendien azen wij op een autostoeltje als gezamenlijk cadeau van opa's en oma's...![]()
ja ik maar daar heb je niets aan , want die draagt mijn kleine meid nog.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef LadyS het volgende:
Heeft iemand misschien meidenbroekjes maat 80?
quote:
Jessie ik heb wel interesse (wat is een rainbow broekje eigenlijk?) kan je me anders mailen??quote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef jessie het volgende:
Jullie vergeten even te zeggen dat Bo daar nog zo leuk en klein is
Ik heb in ieder geval rainbowbroekjes maat 86-92 fajalobi of andere.
nee, wel een hobbelmotor]quote:Op maandag 9 januari 2006 21:19 schreef Jdee het volgende:
iemand nog een hobbelpaard over?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Jessie ik heb wel interesse (wat is een rainbow broekje eigenlijk?) kan je me anders mailen??
Graag Jessie, ik heb zeker interesse!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:42 schreef jessie het volgende:
Ik heb ook nog rainbow jurkjes in 86/92 faja lobi!
Ik mail je vanavond wel even!
ik mail je wel even.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef Luchtbel het volgende:
wil je ook die slofsokken, verkooppraatje: ech superhandig met dit vieze weer kan namelijk zelfs over leren slofjes heen aangetrokken worden als je met de fiets gaat en ze ruiken zo vreselijk lekker
Anyway, wil je die schoenen snel? verstuurd? gebracht? opgehaald? enzo?
Als ik het einde van de week zwanger blijk te zijn welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Ladybos het volgende:
Nog iemand interesse in een Smoby ?
[afbeelding]
Ja ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Ladybos het volgende:
Nog iemand interesse in een Smoby ?
[afbeelding]
Ja, ja, ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef melonovy het volgende:
en deze, maatje 80 2 zomers gedragen
1,50 euro
[afbeelding]
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik konijntjes niet iets voor kleine kinderen , omdat ze hun kracht nog niet kennen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef bixister het volgende:
ach, mensen nemen wel vaak een huisdier 'voor de kinderen', zeker een konijn. dus zo misplaatst vind ik het niet.
Heb wel interesse (maat 86). Mail me anders maar even je mail werkt nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Hoi,
Ik heb nog een heleboel broekjes en andere kleding in maat 80.
Heb ook nog andere kleding alles voor een meisje maat 50/56 tot en met 86. Merken als mexx, bakkaboe, villa hap, prenatal enz enz.
groeten joyce
dat is een discussie die ik hier niet wil voeren. huisdieren voor de kinderen vind ik gewoon een slecht uitgangspunt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef bixister het volgende:
ach, mensen nemen wel vaak een huisdier 'voor de kinderen', zeker een konijn. dus zo misplaatst vind ik het niet.
Die shirtjes had ik gezien idd Amsterdam, die zijn leuk!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef Luchtbel het volgende:
Hiehie, het hoort bij elkaar he. Het is van Hennes dus valt wel ruim. Dat van goud op het bovenste shirt, daar staat monsters. Als je dat witte shirtje er onder doet dan zie je de ogen van dat monster er onder. Hij is echt nog mooi en vooral witJolie heeft het alleen gehad met Kerstviering. Mail maar Githa?
Is goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:14 schreef melonovy het volgende:
rewimo ik mail je even, we gaan naar een huis met trappen ...
? inlog pagina?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=
In eerste insantie zag ik een foto van Isis , ik was nog ingelogd , ben uitgelogd en probeerde het opnieuw en kreeg de inlogpagina. Ben je misschien nog ingelogd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef lady-wrb het volgende:
huh?
ik zie een complete inhoudsopgave met links
Ik heb geen mail gehadquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Ladybos je hebt mail van mij!
Ik heb eindelijk de mensen hierin huis overgehaald dat er echt een traphekje moet komen. Ik zal Jolie heus wel opvoeden maar als ik op een slechte dag m'n been breek en niet meer overeind kan komen ofzo; willen ze Jolie niet onder in de gang vindenhorrorscenario
maar het hielp!
oeh deze vind ik erg leuk. is ie er nog?quote:
Ik had 'm al op m'n lijstje gezet... Sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef bixister het volgende:
[..]
oeh deze vind ik erg leuk. is ie er nog?
[edit]ik geloof 't niet als ik nog eens beter lees.[/edit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |