Ja, hier is het natuurlijk over 2 weken al zover dus dat was nog wel te doen. Autostoel hebben we inmiddels zelf maar gekocht, werd toch te duur als kadootjequote:Op maandag 9 januari 2006 09:47 schreef renzell het volgende:
Ha ha Ladybos; ja, daar hebben wij natuurlijk ook over zitten denken, maar dat duurt me toch nog net iets te lang. Bovendien azen wij op een autostoeltje als gezamenlijk cadeau van opa's en oma's...![]()
ik heb er wel één voor je. officieel maat 92 maar valt klein. in ieder geval te klein voor piet en te groot voor anna (volgend jaar past zij er vast niet meer in).quote:Op maandag 9 januari 2006 01:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
iemand een skipak maatje 86-92 nog ergens liggen en niet meer gebruikt?
Dan voel ik me misschien wel aanbevolen
bvd
Hoeveel wil je er voor hebben Bixister?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb er wel één voor je. officieel maat 92 maar valt klein. in ieder geval te klein voor piet en te groot voor anna (volgend jaar past zij er vast niet meer in).
Hema heeft er nu een voor 60 euri, is 0 en 1 fase (kan redelijk plat, hoewel niet zo plat als je een maxicosi zou kunnen leggen in de auto). we hebben hem hier te leen van oma en opa (lees: dan staat ie handig bij ons als we hem nodig hebben), en hij was dus niet zo duur. kwam wel goed uit de anwb test.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:47 schreef renzell het volgende:
Ha ha Ladybos; ja, daar hebben wij natuurlijk ook over zitten denken, maar dat duurt me toch nog net iets te lang. Bovendien azen wij op een autostoeltje als gezamenlijk cadeau van opa's en oma's...![]()
ja ik maar daar heb je niets aan , want die draagt mijn kleine meid nog.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef LadyS het volgende:
Heeft iemand misschien meidenbroekjes maat 80?
quote:
Jessie ik heb wel interesse (wat is een rainbow broekje eigenlijk?) kan je me anders mailen??quote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef jessie het volgende:
Jullie vergeten even te zeggen dat Bo daar nog zo leuk en klein is
Ik heb in ieder geval rainbowbroekjes maat 86-92 fajalobi of andere.
nee, wel een hobbelmotor]quote:Op maandag 9 januari 2006 21:19 schreef Jdee het volgende:
iemand nog een hobbelpaard over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |