ja, die vind ik ook wel leuk. maar welke maat is het? en die 3 broekjes vind ik ook erg leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Bix, kijk maar even hier http://www.mijnalbum.nl/Album=JKMICBRF dan kan je ze misschien groter zien. Die is wel lief hoor, ik hou nooit zo van opdruk. Maar zo leuk die mouwen gehaakt.
hihi erg he dat fotograferen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ja jezus zit dat topic ff vol te lullen als ik net duizend foto's heb gemaakt!
Moussy heb je ook een fotootje van die Nike's?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:01 schreef moussy het volgende:
2 paar nike's voor niksnou ja, een boekje voor de kinderen leek me wel leuk, René is nml verzot op post speciaal voor haar
![]()
Vrees dat er voor jou geen blauwe tweedehands moederfiets in de zak zit Bixquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:14 schreef bixister het volgende:
zeer hoopvol gokje... was het sinterkloon???!!! (van die optie)??!!
plaatje van de fiets van CarOnline opslaat op pcquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:21 schreef bixister het volgende:
jij weet natuurlijk niet wie mij getrokken heeft he!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:21 schreef bixister het volgende:
jij weet natuurlijk niet wie mij getrokken heeft he!
Oh 't heeft geen haast hoor, zie maar evenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef moussy het volgende:
Car ik ga vandaag ff foto's maken, kan ff duren, ik kan niet bij de schoenen, ze zijn met het riool bezig.
Ehm, je gaat me toch niet vertellen dat dat ding goedkoper is geworden sinds ik hem gekocht hebquote:Op donderdag 8 december 2005 11:58 schreef bixister het volgende:
rewimo, misschien komt het omdat die stoel nieuw ook maar 15 euro kost? (toch?)
huh, past jordy die maat niet meer?? dan is of zijn hoofd wel erg groot of de muts valt erg klein lijkt me!quote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Githa het volgende:
sjaal is one size en de muts 80/86
49 ??!! Myrthe is vandaag gemeten en had 43 cm !!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:43 schreef Githa het volgende:
Jordy heeft een groot hoofd![]()
omtrek 49
de muts past wel op zijn hoofdje hoor, maar valt tot boven zijn oortjes en dat is niet zoals het model behoort![]()
Is dat een oude groeicurve? In elk geval niet helemaal hetzelfde als bij het CB. Want volgens deze curve zou Noah precies gemiddeld zijn, terwijl ie bij het CB hoog gemiddeld was... Ze noemden hem zelfs een groot kind!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:27 schreef poemojn het volgende:
Bij jongetjes is het wel groot maar niet abnormaalgroeicurve jongens 0-15mnd.
Myrthe's hoofdomtrek weet ik niet, als ze de gemiddelde lijn is blijven volgen zal zij nu ook wel zo'n 49cm hebben.
lijkt..quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef bixister het volgende:
da's een leuk kado evenstar. is die wagen die jullie nu verkopen zo laag trouwens of lijkt dat maar zo?
En staat er dan al ergens een foto van je nieuwe kinderwagenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
lijkt..
we hebben nu de nijntje joggerding gedoeiig ene drie wieler
en die lijkt veel hoger maar scheelt misschien vijf centimeter
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:18 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En staat er dan al ergens een foto van je nieuwe kinderwagen? Ikke ben nieuwsgierig
![]()
Waarom als ik vragen mag?quote:Op zondag 18 december 2005 11:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik gebruik juist nooit een gewone zwembroek maar altijd een zwemluier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |