Ja, hier is het natuurlijk over 2 weken al zover dus dat was nog wel te doen. Autostoel hebben we inmiddels zelf maar gekocht, werd toch te duur als kadootjequote:Op maandag 9 januari 2006 09:47 schreef renzell het volgende:
Ha ha Ladybos; ja, daar hebben wij natuurlijk ook over zitten denken, maar dat duurt me toch nog net iets te lang. Bovendien azen wij op een autostoeltje als gezamenlijk cadeau van opa's en oma's...![]()
ik heb er wel één voor je. officieel maat 92 maar valt klein. in ieder geval te klein voor piet en te groot voor anna (volgend jaar past zij er vast niet meer in).quote:Op maandag 9 januari 2006 01:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
iemand een skipak maatje 86-92 nog ergens liggen en niet meer gebruikt?
Dan voel ik me misschien wel aanbevolen
bvd
Hoeveel wil je er voor hebben Bixister?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb er wel één voor je. officieel maat 92 maar valt klein. in ieder geval te klein voor piet en te groot voor anna (volgend jaar past zij er vast niet meer in).
Hema heeft er nu een voor 60 euri, is 0 en 1 fase (kan redelijk plat, hoewel niet zo plat als je een maxicosi zou kunnen leggen in de auto). we hebben hem hier te leen van oma en opa (lees: dan staat ie handig bij ons als we hem nodig hebben), en hij was dus niet zo duur. kwam wel goed uit de anwb test.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:47 schreef renzell het volgende:
Ha ha Ladybos; ja, daar hebben wij natuurlijk ook over zitten denken, maar dat duurt me toch nog net iets te lang. Bovendien azen wij op een autostoeltje als gezamenlijk cadeau van opa's en oma's...![]()
ja ik maar daar heb je niets aan , want die draagt mijn kleine meid nog.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef LadyS het volgende:
Heeft iemand misschien meidenbroekjes maat 80?
quote:
Jessie ik heb wel interesse (wat is een rainbow broekje eigenlijk?) kan je me anders mailen??quote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef jessie het volgende:
Jullie vergeten even te zeggen dat Bo daar nog zo leuk en klein is
Ik heb in ieder geval rainbowbroekjes maat 86-92 fajalobi of andere.
nee, wel een hobbelmotor]quote:Op maandag 9 januari 2006 21:19 schreef Jdee het volgende:
iemand nog een hobbelpaard over?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Jessie ik heb wel interesse (wat is een rainbow broekje eigenlijk?) kan je me anders mailen??
Graag Jessie, ik heb zeker interesse!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:42 schreef jessie het volgende:
Ik heb ook nog rainbow jurkjes in 86/92 faja lobi!
Ik mail je vanavond wel even!
ik mail je wel even.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef Luchtbel het volgende:
wil je ook die slofsokken, verkooppraatje: ech superhandig met dit vieze weer kan namelijk zelfs over leren slofjes heen aangetrokken worden als je met de fiets gaat en ze ruiken zo vreselijk lekker
Anyway, wil je die schoenen snel? verstuurd? gebracht? opgehaald? enzo?
Als ik het einde van de week zwanger blijk te zijn welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Ladybos het volgende:
Nog iemand interesse in een Smoby ?
[afbeelding]
Ja ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Ladybos het volgende:
Nog iemand interesse in een Smoby ?
[afbeelding]
Ja, ja, ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef melonovy het volgende:
en deze, maatje 80 2 zomers gedragen
1,50 euro
[afbeelding]
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik konijntjes niet iets voor kleine kinderen , omdat ze hun kracht nog niet kennen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef bixister het volgende:
ach, mensen nemen wel vaak een huisdier 'voor de kinderen', zeker een konijn. dus zo misplaatst vind ik het niet.
Heb wel interesse (maat 86). Mail me anders maar even je mail werkt nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Hoi,
Ik heb nog een heleboel broekjes en andere kleding in maat 80.
Heb ook nog andere kleding alles voor een meisje maat 50/56 tot en met 86. Merken als mexx, bakkaboe, villa hap, prenatal enz enz.
groeten joyce
dat is een discussie die ik hier niet wil voeren. huisdieren voor de kinderen vind ik gewoon een slecht uitgangspunt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef bixister het volgende:
ach, mensen nemen wel vaak een huisdier 'voor de kinderen', zeker een konijn. dus zo misplaatst vind ik het niet.
Die shirtjes had ik gezien idd Amsterdam, die zijn leuk!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef Luchtbel het volgende:
Hiehie, het hoort bij elkaar he. Het is van Hennes dus valt wel ruim. Dat van goud op het bovenste shirt, daar staat monsters. Als je dat witte shirtje er onder doet dan zie je de ogen van dat monster er onder. Hij is echt nog mooi en vooral witJolie heeft het alleen gehad met Kerstviering. Mail maar Githa?
Is goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:14 schreef melonovy het volgende:
rewimo ik mail je even, we gaan naar een huis met trappen ...
? inlog pagina?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=
In eerste insantie zag ik een foto van Isis , ik was nog ingelogd , ben uitgelogd en probeerde het opnieuw en kreeg de inlogpagina. Ben je misschien nog ingelogd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef lady-wrb het volgende:
huh?
ik zie een complete inhoudsopgave met links
Ik heb geen mail gehadquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Ladybos je hebt mail van mij!
Ik heb eindelijk de mensen hierin huis overgehaald dat er echt een traphekje moet komen. Ik zal Jolie heus wel opvoeden maar als ik op een slechte dag m'n been breek en niet meer overeind kan komen ofzo; willen ze Jolie niet onder in de gang vindenhorrorscenario
maar het hielp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |