Als ik het einde van de week zwanger blijk te zijn welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Ladybos het volgende:
Nog iemand interesse in een Smoby ?
[afbeelding]
Ja ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Ladybos het volgende:
Nog iemand interesse in een Smoby ?
[afbeelding]
Ja, ja, ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef melonovy het volgende:
en deze, maatje 80 2 zomers gedragen
1,50 euro
[afbeelding]
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik konijntjes niet iets voor kleine kinderen , omdat ze hun kracht nog niet kennen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef bixister het volgende:
ach, mensen nemen wel vaak een huisdier 'voor de kinderen', zeker een konijn. dus zo misplaatst vind ik het niet.
Heb wel interesse (maat 86). Mail me anders maar even je mail werkt nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Hoi,
Ik heb nog een heleboel broekjes en andere kleding in maat 80.
Heb ook nog andere kleding alles voor een meisje maat 50/56 tot en met 86. Merken als mexx, bakkaboe, villa hap, prenatal enz enz.
groeten joyce
dat is een discussie die ik hier niet wil voeren. huisdieren voor de kinderen vind ik gewoon een slecht uitgangspunt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef bixister het volgende:
ach, mensen nemen wel vaak een huisdier 'voor de kinderen', zeker een konijn. dus zo misplaatst vind ik het niet.
Die shirtjes had ik gezien idd Amsterdam, die zijn leuk!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef Luchtbel het volgende:
Hiehie, het hoort bij elkaar he. Het is van Hennes dus valt wel ruim. Dat van goud op het bovenste shirt, daar staat monsters. Als je dat witte shirtje er onder doet dan zie je de ogen van dat monster er onder. Hij is echt nog mooi en vooral witJolie heeft het alleen gehad met Kerstviering. Mail maar Githa?
Is goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:14 schreef melonovy het volgende:
rewimo ik mail je even, we gaan naar een huis met trappen ...
? inlog pagina?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=
In eerste insantie zag ik een foto van Isis , ik was nog ingelogd , ben uitgelogd en probeerde het opnieuw en kreeg de inlogpagina. Ben je misschien nog ingelogd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef lady-wrb het volgende:
huh?
ik zie een complete inhoudsopgave met links
Ik heb geen mail gehadquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Ladybos je hebt mail van mij!
Ik heb eindelijk de mensen hierin huis overgehaald dat er echt een traphekje moet komen. Ik zal Jolie heus wel opvoeden maar als ik op een slechte dag m'n been breek en niet meer overeind kan komen ofzo; willen ze Jolie niet onder in de gang vindenhorrorscenario
maar het hielp!
oeh deze vind ik erg leuk. is ie er nog?quote:
Ik had 'm al op m'n lijstje gezet... Sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:51 schreef bixister het volgende:
[..]
oeh deze vind ik erg leuk. is ie er nog?
[edit]ik geloof 't niet als ik nog eens beter lees.[/edit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |