Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ik = nooit stam + tquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik zag dat er weer een mooit naamtopic voor me was verzonnen
mja, dat is vooral bij te veel te snel en als je het ontwend bent...rustig aan opbouwenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook niet 'veiliger'? (Bij een joint heb ik een aardig risico ziek te worden of paniekaanvallen te krijgen)
Tuuwk wel. Ik mooi, ik mooide, ik heb gemooid.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En 'mooi' is geen werkwoord.
Mee eensquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken vanmiddag
het is echt zo'n vrijdagmiddag!
Nog steeds niet?quote:
Ach, als ik eens in de gelegenheid ben moet ik maar eens zien.. Het is vaker niet goed gegaan dan wel. De keren dat het wel goed ging waren dan ook wel heel positief, maar toch..quote:En Alicey, ik heb het ook rustig opgebouwd na jaren geen joint gerookt te hebben, en ben niet meteen enorme halen gaan nemen. Rustig beginnen, niet te diep inhaleren en niet een hele joint in een keer alleen oproken
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:44 schreef miss_sly het volgende:
maarre, liv, als jij nou de waterpijp in elkaar zet, kunnen we een keer gezellig waterpijp roken
Mijn processor is 88 graden en die houdt mijn kamer warmquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Koud, brrr.
Een processor blijft ongeveer tot 110 graden iets doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mijn processor is 88 graden en die houdt mijn kamer warm![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die foto heb jij net gemaakt?![]()
![]()
Hier schijnt de zon.
Hier regent en hagelt het en is er zware wind.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die foto heb jij net gemaakt?![]()
![]()
Hier schijnt de zon.
Nu ga je te ver. Opschepper.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef ATuin-hek het volgende:
D'r breken hier stukken boom af omdat er zoveel sneeuw op ligt
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef ATuin-hek het volgende:
D'r breken hier stukken boom af omdat er zoveel sneeuw op ligt
De enige boom in mijn tuin is vanochtend al bezwekenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Opschepper.
Mijn collega belt nu met haar ouders in Zutphen en die vertellen toch echt hetzelfdequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Opschepper.
Vergeet niet dat Friesland zo'n beetje aan de andere kant van de aardbol ligtquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Belachelijk.
Zelfs sneeuw, regen en hagel vinden dat ze er niets te zoeken hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Friesland zo'n beetje aan de andere kant van de aardbol ligt![]()
Hier kun je door de wind plus harde sneuw amper nog de straat op, dus wees maar blijquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Belachelijk.
Als het weer zo blijft ga ik vanavond iig geen boodschappen doen. Morgen misschien ook niet op het nodige na.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier kun je door de wind plus harde sneuw amper nog de straat op, dus wees maar blij![]()
Lijkt me verstandig iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het weer zo blijft ga ik vanavond iig geen boodschappen doen. Morgen misschien ook niet op het nodige na.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben iig blij dat ik vanavond in Dordrecht blijft
Pas je wel op?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag voor Fok Elektronica voor dummies binnengekregen.
Idd. Stoppen met miepenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef miss_sly het volgende:
Dat zijn gewoon tikfoutjes vanwege de snelheid
Hej das goed voor de lijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
Het is alleen wel nodig om _iets_ te halen zaterdag, anders geen ontbijt zondag.
zeker als je in Dordrecht blijf(t)quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is gewoon plat Rotterdams, en dat mag.
Ik lees net dat je zo'n fan bent van Robert ten broeke en James Randi maar niks vindt. Had ik nooit achter je gezochtquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef het_fokschaap het volgende:
zeker als je in Dordrecht blijf(t)
Da's niet goed voor de lijn, want bij gebrek aan iets lichts wordt het dan een vette hap.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej das goed voor de lijn [afbeelding]
Mijn BMI = 21quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:26 schreef Alicey het volgende:
Bovendien hoef ik weinig aan mijn lijn te doen. Een BMI van 24 ken net.
Het is niet voor niks voor dummies.quote:
Wordt het vanavond wel als ik een beetje klaar ben voor wat ik moet doen. Kachel op standje hel, en dan onder een dekentje een Irish Coffee (Waarschijnlijk met 2 katten op mijn schoot).quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is niet voor niks voor dummies.
De eerste zin: "Wil je weten hoe je een kapotte deurbel repareert?"
Mijn deurbel is al maanden kapot.
Ik heb idd een perfect lichaam. Hoezo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
Dan weeg jij dus helemaal niet te zwaar.
Is de mijne draadloos dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
Je valt met je neus in de boter dus.
Maar het gaat vast over een deurbel met 2 draadjes, en niet over een electronische draadloze deurbel.
Je zeurde er net wel over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb idd een perfect lichaam. Hoezo?![]()
als je het uithebt kun je bij mij misschien een soort intercom systeem komen installeren met cameraquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is niet voor niks voor dummies.
De eerste zin: "Wil je weten hoe je een kapotte deurbel repareert?"
Mijn deurbel is al maanden kapot.
Nee, maar de mijne wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is de mijne draadloos dan?
Jij zat afgelopen keer goed in je vel iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly heeft sinds kort een BMI van 23,9![]()
Prima dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly heeft sinds kort een BMI van 23,9![]()
Doetus een beetje aardigquote:
Ik doe niet bijzonder onaardig, me dunkt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doetus een beetje aardigEn leer tussen de regels doorlezen
![]()
Mmm ok, misschien lees ik wel verkeerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
Ik doe niet bijzonder onaardig, me dunkt?
Ik denk het wel. De keren dat ik wel onaardig doe hoor ik je er nooit over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmm ok, misschien lees ik wel verkeerd![]()
Bovengronds netwerk?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef Reya het volgende:
De telefoon is hier uitgevallen.
Waaa dat meen je niet? Je zit toch niet in Siberie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef Reya het volgende:
moeten we al geld gaan inzamelen voor Oost-Nederland ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef Reya het volgende:
Ik bied een kwartje!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef het_fokschaap het volgende:
moeten we al geld gaan inzamelen voor Oost-Nederland ?
Jaaa Ik had hem speciaal niet geedit zodat je kon happen, maar doe je het niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet bij god nietw aar je het over hebt, meid. Of bedoel je dat 'zwaar wegen'?
Ik kom je op doorgaans nooit onaardig tegen maar vaak moet je ook wel voor langere tijd flink doorbeuken wil ik dat doorhebbenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het wel. De keren dat ik wel onaardig doe hoor ik je er nooit over.
Het weer is hier al een tijdje blizzard-achtigquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waaa dat meen je niet? Je zit toch niet in Siberie?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij zat afgelopen keer goed in je vel idd[afbeelding]
![]()
![]()
Ik vind dat niet echt fout.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef Alicey het volgende:
Jaaa Ik had hem speciaal niet geedit zodat je kon happen, maar doe je het niet.
Maar het is wel fout!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt fout.
Gevoelloze plurk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef livEliveD het volgende:
Ik kom je op doorgaans nooit onaardig tegen maar vaak moet je ook wel voor langere tijd flink doorbeuken wil ik dat doorhebben![]()
Ben jij nou een neerlandica?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, snol!
Wanneer niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een dringende behoefte aan wilde seks.
Internetquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Afgesloten van de bewoonde wereld!
Nou, die behoefte kan ten allen tijde worden opgewekt, maar nu doet ze zich spontaan voor. Omdat ik ontspanning nodig heb.quote:
Waar komt de spanning vandaan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, die behoefte kan ten allen tijde worden opgewekt, maar nu doet ze zich spontaan voor. Omdat ik ontspanning nodig heb.
Niet echt spanning, maar gewoon behoefte om te relaxen. Hetzij door middel van seks, hetzij door middel van alcohol, hetzij door middel van anderszins verdovende middelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Alicey het volgende:
Waar komt de spanning vandaan?
Je hebt geen rustgevende thee ofzo in huis?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet echt spanning, maar gewoon behoefte om te relaxen. Hetzij door middel van seks, hetzij door middel van alcohol, hetzij door middel van anderszins verdovende middelen.
Whisky.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:50 schreef Alicey het volgende:
Je hebt geen rustgevende thee ofzo in huis?
Of een fles whisky?
Alsof jij nog iets voelt*quote:
* livEliveD in de auto springtquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een dringende behoefte aan wilde seks.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:51 schreef livEliveD het volgende:
Alsof jij nog iets voelt*![]()
*naast een klein gedeelte onder je buik
Goedmaaksex dan maar?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Ik ben een zeer emotioneel persoon.
Je kwetst mij.
Die heb het drukquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Toevoeging: met heiden6.
Noodsituatie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er al een topic over de noodsituatie in het oosten?
door al dat gepraat over waterpijp en joints heb ik wel zin gekregen in een joint. Ik vrees echter dat dat er vanavond niet in zal zitten. maar wel aan de alcohol, denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet echt spanning, maar gewoon behoefte om te relaxen. Hetzij door middel van seks, hetzij door middel van alcohol, hetzij door middel van anderszins verdovende middelen.
Ik ben zo'n braverd dat ik nog nooit zelf wiet gekocht heb en ook niet weet of ik dat wel durf.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef miss_sly het volgende:
door al dat gepraat over waterpijp en joints heb ik wel zin gekregen in een joint. Ik vrees echter dat dat er vanavond niet in zal zitten. maar wel aan de alcohol, denk ik
Wij gaan wat plannen anders wordt het pas 2007quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef miss_sly het volgende:
door al dat gepraat over waterpijp en joints heb ik wel zin gekregen in een joint. Ik vrees echter dat dat er vanavond niet in zal zitten. maar wel aan de alcohol, denk ik
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wij gaan wat plannen anders wordt het pas 2007
Je hebt nog wel radio-ontvangst?quote:
Ow ik durf dat zeker wel, maar ik heb geen idee waar ik dat kan halenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben zo'n braverd dat ik nog nooit zelf wiet gekocht heb en ook niet weet of ik dat wel durf.![]()
Ik koop eerder nog twaalf dildo's bij de plaatselijke seksshop.
Ik zou niet weten waar ik dan om moest vragen. Ze hebben allemaal verschillende soorten enzo. Dan voel ik me zo n00b. Ik haat het om me n00b te voelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef miss_sly het volgende:
Ow ik durf dat zeker wel, maar ik heb geen idee waar ik dat kan halen
maar dat komt nog wel
Ik ga zometeen naar de AH op het Van Heek. Wish me luckquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt nog wel radio-ontvangst?
Sluit ramen en deuren en doe radio of TV aan. Weet wat je te doen staat!
Vergeet je sneeuwschoenen en je pikhouweel niet!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef Reya het volgende:
Ik ga zometeen naar de AH op het Van Heek. Wish me luck
Oeh in December, sneeuw buiten, (nep) haardvuur binnen. Lekker stomen met z'n vieren en dan wegspacenquote:
Ik zou even flink wat levensmiddelen inslaan bij die AH.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:02 schreef Reya het volgende:
Op de radio wordt gezegd dat het nog de hele avond/nacht doorgaat
Succesquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef Reya het volgende:
Ik ga zometeen naar de AH op het Van Heek. Wish me luck
Vraag iets dat licht is om te rokenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou niet weten waar ik dan om moest vragen. Ze hebben allemaal verschillende soorten enzo. Dan voel ik me zo n00b. Ik haat het om me n00b te voelen.
De kans is groot dat ik van beide geil word.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
Vraag iets dat licht is om te roken
Je hebt normaal keus uit Hash en Wiet. Van 1 van beide word je geil maar ik weet nooit welke van de twee![]()
Nee bij de ander word je dufquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De kans is groot dat ik van beide geil word.
Duf sluit geil niet uit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef livEliveD het volgende:
Nee bij de ander word je duf
Volgens mij ook iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Duf sluit geil niet uit.Volgens mij is het dan hash waar je geil van wordt.
Wietquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vraag iets dat licht is om te roken
Je hebt normaal keus uit Hash en Wiet. Van 1 van beide word je geil maar ik weet nooit welke van de twee![]()
Klinkt erg goed!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oeh in December, sneeuw buiten, (nep) haardvuur binnen. Lekker stomen met z'n vieren en dan wegspacen![]()
We moeten maar sokken gaan inzamelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er al een topic over de noodsituatie in het oosten?
Nouja, voor Friese begrippen is dat toch minder braaf hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben zo'n braverd dat ik nog nooit zelf wiet gekocht heb en ook niet weet of ik dat wel durf.![]()
Ik koop eerder nog twaalf dildo's bij de plaatselijke seksshop.
Hasj en wiet komen van de vrouwelijke hennepplant. Op de bloemtoppen en de bovenste bladeren van de hennepplant zitten kleine harskliertjes. Dit zijn een soort haartjes die de hars afscheiden. Als je naar de bloemtoppen kijkt kun je die haartjes zien. De hars heeft als functie het aantrekken van stuifmeel. De hars bevat THC; dit is de werkzame stof van hasj en wiet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het verschil tussen hash en wiet eik dan?
Geen idee..quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doordat er andere stoffen ontbreken denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hash is dan zeker een stuk duurder? Het lijkt me althans dat je daar veel minder van krijgt. En hoe komt het dat het effect anders is als de werkzame stof gelijk is?
De prijs!!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
volgens mij is het enige verschil high of stoned. stoned wordt je als je het mengt met tabak zover ik begrijp. high wordt je eerder bij een pijpje of een waterpijp. het heeft ook nog te maken met de soort plant waarvan de hasj of wiet gewonnen isl, maar daar kan de koffieshop-eigenaar je vast meer over vertellen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hash is dan zeker een stuk duurder? Het lijkt me althans dat je daar veel minder van krijgt. En hoe komt het dat het effect anders is als de werkzame stof gelijk is?
Ik betaal altijd meer voor wietquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik betaal altijd meer voor wiet
Niet bij de Ali waar ik het koopquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
prijzen zijn zo'n beetje gelijk volgens mij voor grammetjes. ligt ook aan welke soort je neemt.
Dat kan uitmaken. Bij de gemiddelde coffeeshop is het meestal echter wel in orde.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:21 schreef miss_sly het volgende:
Maakt dat nou nog uit, waar je het koopt? Niet alleen prijs, maar kwaliteit ofzo?
Iddquote:
In Leeuwarden ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:25 schreef miss_sly het volgende:
Die zitten er in Eindhoven ook wel een paar
Tis wel de ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In Leeuwarden ook.Misschien toch eens de stoute schoenen aantrekken.
Ik wil ook graag een keer paddo's proberen. Heiden6 en ik wilden dat samen gaan doen.
Paddo's wil ik ook een keer proberenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In Leeuwarden ook.Misschien toch eens de stoute schoenen aantrekken.
Ik wil ook graag een keer paddo's proberen. Heiden6 en ik wilden dat samen gaan doen.
Hij helpt me aan de drugs.quote:
zo ja, dan kun je het via de apotheek krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je wat ik trouwens ook wil gaan uitvinden? Of blowen helpt tegen migraine.
Meteen een erg goed excuus.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:29 schreef het_fokschaap het volgende:
zo ja, dan kun je het via de apotheek krijgen
medicinale wiet
Volgens mij kan dat dus idd wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook zo vaak vreselijke last van migraine
Zou het dan ook vergoed worden door de ziekenfonds?
Mja, eigenlijk heb ik nergens last van, geen migraine, geen pms, geen buikpijn, helemaal niets. Maar ik vind een joint wel lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat dus idd wel.
Ik wil het ook nog wel eens uitproberen, maar dan wel met een ervaren paddoslikker erbij en iemand die niet slikt..quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Paddo's wil ik ook een keer proberen
Je zult 'm dan zelf moeten betalen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Mja, eigenlijk heb ik nergens last van, geen migraine, geen pms, geen buikpijn, helemaal niets. Maar ik vind een joint wel lekker
sowieso wil ik er graag iemand bij hebben die het al gedaan heeft, dat lijkt me prettigerquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog wel eens uitproberen, maar dan wel met een ervaren paddoslikker erbij en iemand die niet slikt..
'Een ervaren paddoslikker'. Dat klinkt wel vaag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog wel eens uitproberen, maar dan wel met een ervaren paddoslikker erbij en iemand die niet slikt..
Da's een fake cam!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:
mochten nog mensen niet geloven dat het hier sneeuwt: http://www.utwente.nl/meander/webcam2/
veel plezier alvast vanavond missquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, ik zal mijn spulletjes eens gaan opruimen en vertrekken. Het is wel zo'n beetje weekend
en vanavond naar Racoon
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's een fake cam!de KUT zit in het complot!
Dank je wel, schaapjequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
veel plezier alvast vanavond miss
Katholieke Universiteit Twente muts!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Alicey zei 'kut'!
Ik ga het tegen mijn moeder zeggen!
Nu echt weg.
Is er veel regen gevallen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:40 schreef Doffy het volgende:
Hier in Amsterdam sneeuwen we niet in. We verzuipen
Idem.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef -Trinity- het volgende:
Morgen verjaardag vieren voor vrienden.
welke films ? waarover ga je debatteren ? en wie treedt er op ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:57 schreef Doffy het volgende:
Morgen twee films, één debat en één concert
Nog een beetje droog gebleven?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:20 schreef Alicey het volgende:
Weer thuis...
Best wel. EN ik had nu met de terugweg de wind mee, dus dat scheelt ook enorm. Vanochtend was er bijna geen fietsen aan.. Heb zelfs de hele ochtend spierpijn in mijn dijen gehad, terwijl ik daar toch wel redelijk gespierd ben..quote:
Als ik je ooit met een zwembril op betrap, wil ik je nooit meer zien!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Doffy het volgende:
Zwemmen. Chloor. Viezigheid. Geen zwembril![]()
en mooie jongens in zwembroekquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Doffy het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik je ooit met een zwembril op betrap, wil ik je nooit meer zien!
Helemaal niet.quote:Maar volgens mij ben jij te ijdel om zo'n ding op te zetten.![]()
Bleh!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Doffy het volgende:
Volgens mij wel,maar het fijne weet ik erniet van..quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb ook altijd behoorlijk last van dat chloor. Zijn er eik geen prettiger manieren om een zwembad schoon te houden?
* Alicey heeft nog whisky in huis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zin in drank, maar ik heb alleen maar gin en dat lust ik niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, Doffy... Frysk Hynder is niet meer te krijgen. Helemaal niet meer.
Ok, het heeft wel iets grappig. Toegegevenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was er al bang voor. Ik vind het zelf echter enorm grappig.
Ik vond hem erg cool. Heel surrealistisch. Vage sfeer enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:42 schreef Doffy het volgende:
Ok, het heeft wel iets grappig. Toegegeven
En the Cube is mwoah.
Kijk, dát zijn tenminste goeie films. Requiem, Translation en Magnolia staan allemaal in mijn top 20quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Morgen ga ik Requiem for a Dream kijken. Verder heb ik van heiden6 nog gekregen Four Rooms, Kids, Lost in Translation en Magnolia.
The Cube stond op hetzelfde schijfje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:46 schreef Doffy het volgende:
Kijk, dát zijn tenminste goeie films. Requiem, Translation en Magnolia staan allemaal in mijn top 20Zeker Requiem staat hóóg. Misschien zelfs op 1.
En terecht. Als de rillingen je niet over de rug lopen, en de tranen niet over je wangen stromen, ben je een harteloos, gevoelloos onmensquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor Requiem...
Die rillingen en tranen heb ik al bij The Neverending Story, dus dat komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef Doffy het volgende:
En terecht. Als de rillingen je niet over de rug lopen, en de tranen niet over je wangen stromen, ben je een harteloos, gevoelloos onmens
ik ben een harteloos en gevoelloos onmensquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
En terecht. Als de rillingen je niet over de rug lopen, en de tranen niet over je wangen stromen, ben je een harteloos, gevoelloos onmens
Weg jij!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben een harteloos en gevoelloos onmens
Oeh, bereid je voor op een dosis misselijkheidquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en ik heb ook de dvd van Salo van Pasolini besteld. Die wilde heiden6 ook graag zien, maar hij kon 'm nergens online vinden.
Gaat heen achter mij, Satanquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben een harteloos en gevoelloos onmens
Gek genoeg kan ik daar dus wel redelijk tegen. De ergste scenes heb ik al gezien. Fascinerend.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:59 schreef Doffy het volgende:
Oeh, bereid je voor op een dosis misselijkheid![]()
Tazioquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En Dood in Venetie staat ook nog op het lijstje voor binnenkort.
Die jongen.![]()
![]()
Dat laatste is het zekerquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gek genoeg kan ik daar dus wel redelijk tegen. De ergste scenes heb ik al gezien. Fascinerend.
Truste en beterschap, Lupaquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog steeds rustig hier.
Ik ga straks ook maar eens naar bed. Migraine, moe, nekpijn.
Tuuwk nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hoopte dat je van me af was?
Stom.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een medestudent zei vandaag tegen me dat hij het posten op een forum als Fok! tijdverspilling vond. Wat vinden jullie daar nou van?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een medestudent zei vandaag tegen me dat hij het posten op een forum als Fok! tijdverspilling vond. Wat vinden jullie daar nou van?![]()
Wat betreft de LFC's ben ik het met hem eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's ook weer waar. De betreffende medestudent is echter calvinictisch christen en ziet dat uiteraard anders. Desondanks leest hij wel veel wereldse boeken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:33 schreef Doffy het volgende:
Klopt
Maar ja, je moet de tijd tot je dood toch zien te vullen he
De hel is één grote LFC, wist hij dat al?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's ook weer waar. De betreffende medestudent is echter calvinictisch christen en ziet dat uiteraard anders. Desondanks leest hij wel veel wereldse boeken.
Hij gaat naar de hemel uiteraard.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:35 schreef Doffy het volgende:
De hel is één grote LFC, wist hij dat al?
Doet me denken aan een gesprek dat ik vandaag met een paar mensen had over hoe de hel eruit zag voor menzen die verslaafd zijn aan roken. Een soort Sigarettalus ipv Tantalus, met een zee vol sigaretten en een trosje boven het hoofd die onbereikbaar zijn. Of ze zijn wel bereikbaar, maar elke keer als je ze wil aansteken branden ze gelijk helemaal weg. Een soort opgevoerde zippo die je hele sigaret wegbrandt. Steeds opnieuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
De hel is één grote LFC, wist hij dat al?
Oh, dat zou goed zijn. Ik heb 'Tension Tamer'.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:05 schreef Alicey het volgende:
Lekker inderdaad, en het doet ook nog wat het zegt te doen.
Die heb ik ook. Werkt bij mij goed.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, dat zou goed zijn. Ik heb 'Tansion Tamer'.
Lullig...quote:Reddende engel valt in Lek
Uitgegeven: 25 november 2005 23:16
VIANEN - Een automobilist die vrijdagavond op de Lekbrug in Vianen een vrachtwagenchauffeur wilde helpen, is in de rivier gevallen. Vrijdagavond laat was hij volgens een woordvoerster van de politie nog niet gevonden.
Op de Lekbrug schaarde een vrachtwagen. Een automobilist die uit de tegenovergestelde richting kwam, stopte en stapte uit om de chauffeur uit zijn wagen te willen helpen. Hij sprong over de vangrail naar de andere baan, maar vergat dat beide rijbanen los van elkaar over de rivier lopen.
De brandweer heeft tot laat in de avond naar de man gezocht, maar werd gehinderd door het slechte weer.
De Albert Cuyp.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:18 schreef Doffy het volgende:
Drukke dag vandaag. Zo eerst maar 'ns naar de Albert Cuyp voor nieuwe fietslampjes. Om de volgende boete te voorkomen...
Wel erg dom ook...quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lullig...
Bron: http://www.nu.nl/news/632472/10/Reddende_engel_valt_in_Lek.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |