Hej das goed voor de lijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
Het is alleen wel nodig om _iets_ te halen zaterdag, anders geen ontbijt zondag.
zeker als je in Dordrecht blijf(t)quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is gewoon plat Rotterdams, en dat mag.
Ik lees net dat je zo'n fan bent van Robert ten broeke en James Randi maar niks vindt. Had ik nooit achter je gezochtquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef het_fokschaap het volgende:
zeker als je in Dordrecht blijf(t)
Da's niet goed voor de lijn, want bij gebrek aan iets lichts wordt het dan een vette hap.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej das goed voor de lijn [afbeelding]
Mijn BMI = 21quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:26 schreef Alicey het volgende:
Bovendien hoef ik weinig aan mijn lijn te doen. Een BMI van 24 ken net.
Het is niet voor niks voor dummies.quote:
Wordt het vanavond wel als ik een beetje klaar ben voor wat ik moet doen. Kachel op standje hel, en dan onder een dekentje een Irish Coffee (Waarschijnlijk met 2 katten op mijn schoot).quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is niet voor niks voor dummies.
De eerste zin: "Wil je weten hoe je een kapotte deurbel repareert?"
Mijn deurbel is al maanden kapot.
Ik heb idd een perfect lichaam. Hoezo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
Dan weeg jij dus helemaal niet te zwaar.
Is de mijne draadloos dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
Je valt met je neus in de boter dus.
Maar het gaat vast over een deurbel met 2 draadjes, en niet over een electronische draadloze deurbel.
Je zeurde er net wel over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb idd een perfect lichaam. Hoezo?![]()
als je het uithebt kun je bij mij misschien een soort intercom systeem komen installeren met cameraquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is niet voor niks voor dummies.
De eerste zin: "Wil je weten hoe je een kapotte deurbel repareert?"
Mijn deurbel is al maanden kapot.
Nee, maar de mijne wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is de mijne draadloos dan?
Jij zat afgelopen keer goed in je vel iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly heeft sinds kort een BMI van 23,9![]()
Prima dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly heeft sinds kort een BMI van 23,9![]()
Doetus een beetje aardigquote:
Ik doe niet bijzonder onaardig, me dunkt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doetus een beetje aardigEn leer tussen de regels doorlezen
![]()
Mmm ok, misschien lees ik wel verkeerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
Ik doe niet bijzonder onaardig, me dunkt?
Ik denk het wel. De keren dat ik wel onaardig doe hoor ik je er nooit over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmm ok, misschien lees ik wel verkeerd![]()
Bovengronds netwerk?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef Reya het volgende:
De telefoon is hier uitgevallen.
Waaa dat meen je niet? Je zit toch niet in Siberie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef Reya het volgende:
moeten we al geld gaan inzamelen voor Oost-Nederland ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef Reya het volgende:
Ik bied een kwartje!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef het_fokschaap het volgende:
moeten we al geld gaan inzamelen voor Oost-Nederland ?
Jaaa Ik had hem speciaal niet geedit zodat je kon happen, maar doe je het niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet bij god nietw aar je het over hebt, meid. Of bedoel je dat 'zwaar wegen'?
Ik kom je op doorgaans nooit onaardig tegen maar vaak moet je ook wel voor langere tijd flink doorbeuken wil ik dat doorhebbenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het wel. De keren dat ik wel onaardig doe hoor ik je er nooit over.
Het weer is hier al een tijdje blizzard-achtigquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waaa dat meen je niet? Je zit toch niet in Siberie?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij zat afgelopen keer goed in je vel idd[afbeelding]
![]()
![]()
Ik vind dat niet echt fout.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef Alicey het volgende:
Jaaa Ik had hem speciaal niet geedit zodat je kon happen, maar doe je het niet.
Maar het is wel fout!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt fout.
Gevoelloze plurk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef livEliveD het volgende:
Ik kom je op doorgaans nooit onaardig tegen maar vaak moet je ook wel voor langere tijd flink doorbeuken wil ik dat doorhebben![]()
Ben jij nou een neerlandica?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, snol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |