Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ik = nooit stam + tquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik zag dat er weer een mooit naamtopic voor me was verzonnen
mja, dat is vooral bij te veel te snel en als je het ontwend bent...rustig aan opbouwenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook niet 'veiliger'? (Bij een joint heb ik een aardig risico ziek te worden of paniekaanvallen te krijgen)
Tuuwk wel. Ik mooi, ik mooide, ik heb gemooid.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En 'mooi' is geen werkwoord.
Mee eensquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb geen zin meer om te werken vanmiddag
het is echt zo'n vrijdagmiddag!
Nog steeds niet?quote:
Ach, als ik eens in de gelegenheid ben moet ik maar eens zien.. Het is vaker niet goed gegaan dan wel. De keren dat het wel goed ging waren dan ook wel heel positief, maar toch..quote:En Alicey, ik heb het ook rustig opgebouwd na jaren geen joint gerookt te hebben, en ben niet meteen enorme halen gaan nemen. Rustig beginnen, niet te diep inhaleren en niet een hele joint in een keer alleen oproken
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:44 schreef miss_sly het volgende:
maarre, liv, als jij nou de waterpijp in elkaar zet, kunnen we een keer gezellig waterpijp roken
Mijn processor is 88 graden en die houdt mijn kamer warmquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Koud, brrr.
Een processor blijft ongeveer tot 110 graden iets doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mijn processor is 88 graden en die houdt mijn kamer warm![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die foto heb jij net gemaakt?![]()
![]()
Hier schijnt de zon.
Hier regent en hagelt het en is er zware wind.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die foto heb jij net gemaakt?![]()
![]()
Hier schijnt de zon.
Nu ga je te ver. Opschepper.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef ATuin-hek het volgende:
D'r breken hier stukken boom af omdat er zoveel sneeuw op ligt
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef ATuin-hek het volgende:
D'r breken hier stukken boom af omdat er zoveel sneeuw op ligt
De enige boom in mijn tuin is vanochtend al bezwekenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Opschepper.
Mijn collega belt nu met haar ouders in Zutphen en die vertellen toch echt hetzelfdequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Opschepper.
Vergeet niet dat Friesland zo'n beetje aan de andere kant van de aardbol ligtquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Belachelijk.
Zelfs sneeuw, regen en hagel vinden dat ze er niets te zoeken hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Friesland zo'n beetje aan de andere kant van de aardbol ligt![]()
Hier kun je door de wind plus harde sneuw amper nog de straat op, dus wees maar blijquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Belachelijk.
Als het weer zo blijft ga ik vanavond iig geen boodschappen doen. Morgen misschien ook niet op het nodige na.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier kun je door de wind plus harde sneuw amper nog de straat op, dus wees maar blij![]()
Lijkt me verstandig iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het weer zo blijft ga ik vanavond iig geen boodschappen doen. Morgen misschien ook niet op het nodige na.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben iig blij dat ik vanavond in Dordrecht blijft
Pas je wel op?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag voor Fok Elektronica voor dummies binnengekregen.
Idd. Stoppen met miepenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef miss_sly het volgende:
Dat zijn gewoon tikfoutjes vanwege de snelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |