James Deanquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
Ok try this one.
Welke legendarische filmheld verongelukte in een Porsche Spider? (hint: hij is ergen heeft zich ooit door een andere man laten ...)
idd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ohhh alicey wat zeg je nu [afbeelding]
Wij gaan samen triviantenquote:
Ha! Te laat!quote:
Ja en dan met die lekkere spijkerbroek. Oeh zal ff een leuke foto maken. Brbquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:50 schreef miss_sly het volgende:
simpel, dat is uiteraard de heel erg lekkere James Dean!
Geweldig in Rebel without a Cause
Hij werd toch meteen gelyncht?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ha! Te laat!
Ok, nu gaan jullie massaal op je bek:
Door welke straat vluchte Balthasar Gerardsz nadat hij Willem van Oranje had GePimFortuineerd?
Een echte.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Van nicotine kun je ook high worden als je nooit rookt, inderdaad. Of tenminste, je wordt niet high, maar je voelt je wel zo.
Was het ook een echte waterpijp, of een geimproviseerde?
Ik voelde wel wat meer dan alleen maar 'licht in m'n hoofd'.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef livEliveD het volgende:
Ligt in je hoofd worden is niet high. Het heeft er soms wel wat van weg.
Da's wel gaafquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een echte.Van een vriend van heiden6. Hij neemt 'm altijd mee.
een straat in Delftquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ha! Te laat!
Ok, nu gaan jullie massaal op je bek:
Door welke straat vluchte Balthasar Gerardsz nadat hij Willem van Oranje had GePimFortuineerd?
Balthasar vluchtte het Prinsenhof uit op de hielen gezeten door soldaten en bedienden. Hij klom over de stadsmuur maar voordat hij in het water kon springen werd hij in de kraag gevat. Waar hij precies heen had willen vluchten is niet bekend. In zijn verhoren is het hem blijkbaar ook niet gevraagd.quote:
Zeker nietquote:
van appeltabak ? dat had ik in Marokko ook. Was best lekker, maar high werd ik er niet vanquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik voelde wel wat meer dan alleen maar 'licht in m'n hoofd'.
Specifiekerquote:
Nopequote:
Kun je er ook iets anders in doen, waar je wel high van wordt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
van appeltabak ? dat had ik in Marokko ook. Was best lekker, maar high werd ik er niet van
mja, da's geen enkel probleemquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kun je er ook iets anders in doen, waar je wel high van wordt?
Maar behalve de effecten die het kan hebben, vind ik het ook gezellig, zo'n waterpijp
Je kunt er ook gewoon wiet in doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Kun je er ook iets anders in doen, waar je wel high van wordt?
Maar behalve de effecten die het kan hebben, vind ik het ook gezellig, zo'n waterpijp
Maar het is handig als je niet kunt roken. Bij een joint blaf ik mijn longen eruit. Bij een waterpijp heb je daar geen last van.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, da's geen enkel probleemook wel eens geprobeerd. het heeft wel wat qua procedure, maar persoonlijk vind ik een joint lekkerder.
Nou, ik vind een joint ook wel lekker en ik kan het ook zonder problemen rokenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is handig als je niet kunt roken. Bij een joint blaf ik mijn longen eruit. Bij een waterpijp heb je daar geen last van.
Wordt de smaak anders of minder als je dat via een waterpijp doet ipv een gewone joint?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, da's geen enkel probleemook wel eens geprobeerd. het heeft wel wat qua procedure, maar persoonlijk vind ik een joint lekkerder.
Hodfrquote:
ik ben niet uiterst objectief. ik heb te weinig pijp-ervaring om daar een oordeel over te gevenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wordt de smaak anders of minder als je dat via een waterpijp doet ipv een gewone joint?
Smaak wordt anders en in mijn beleving komt de joint harder aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef miss_sly het volgende:
Wordt de smaak anders of minder als je dat via een waterpijp doet ipv een gewone joint?
Anders lekkerder of minder lekker?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Smaak wordt anders en in mijn beleving komt de joint harder aan
Het is ook niet 'veiliger'? (Bij een joint heb ik een aardig risico ziek te worden of paniekaanvallen te krijgen)quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Smaak wordt anders en in mijn beleving komt de joint harder aan
Pijp-ervaring heb ik dan weer voldoendequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben niet uiterst objectief. ik heb te weinig pijp-ervaring om daar een oordeel over te geven
Weet ik eigenlijk niet. Het is anders. Ligchgchchcggt aan veel factoren of het beter of slechter is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:23 schreef miss_sly het volgende:
Anders lekkerder of minder lekker?
En je hebt dus minder nodig voor hetzelfde effect?
Heb je dat risico niet voornamelijk omdat je het zelf al verwacht?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook niet 'veiliger'? (Bij een joint heb ik een aardig risico ziek te worden of paniekaanvallen te krijgen)
Wat zou er veiliger aan moeten zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Het is ook niet 'veiliger'? (Bij een joint heb ik een aardig risico ziek te worden of paniekaanvallen te krijgen)
Nou, dan moet ik het maar gewoon een keer zelf proberenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Het is anders. Ligchgchchcggt aan veel factoren of het beter of slechter is.
Missquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Pijp-ervaring heb ik dan weer voldoendeMaar ik denk niet dat dat ter zake doet voor de vraag die gesteld was
![]()
Paniekaanvallen misschien wel. Beroerd voelen heb ik nooit verwacht, maar wel een aantal keer gebeurd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je dat risico niet voornamelijk omdat je het zelf al verwacht?
Misschien dat er minder "foute" rotzooi door komt ofzo..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat zou er veiliger aan moeten zijn?Eerder onveilig omdat er meer bacteriën aan dat mondstuk hangen.
Ik heb een waterpijp thuis maar ik moet hem nog in mekaar zettenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dan moet ik het maar gewoon een keer zelf proberen
Maar eerst zelf leren een fatsoenlijke joint te draaien
Ligt toch misschien aan wat je verder hebt gegeten en gedronken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Paniekaanvallen misschien wel. Beroerd voelen heb ik nooit verwacht, maar wel een aantal keer gebeurd.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
Misschien dat er minder "foute" rotzooi door komt ofzo..
Was wel icm alcohol idd.. Misschien dat het daar aan ligt..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ligt toch misschien aan wat je verder hebt gegeten en gedronken?
ik ben ook wel eens beroerd geworden, maar dan had ik ook wijn gedronken. Die combi heb ik afgeschaft
Dat is typisch zo'n opmerking waar je helemaal niets aan hebtquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb een waterpijp thuis maar ik moet hem nog in mekaar zetten
wat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Miss![]()
<insert opmerking over een opmerking inslikken>
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is typisch zo'n opmerking waar je helemaal niets aan hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |