Dat ljkt me ook nog wel eens watquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb even geen kinky verhalen.
Oh, ik heb afgelopen weekend wel iets nieuws gedaan, maar het heeft niks met seks te maken. Ik heb waterpijp gerookt. Was erg lekker.
Ik ga geen details over mijn seksleven meedelenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je mag ook gewone dingen over je seksleven meedelen.
Vertel ons, hoe goed is schapie?
Hm, ik werd er lichtelijk high van, terwijl er toch gewoon tabak in zat. Maar misschien dat je van nicotine ook high wordt als je nooit rookt? Ik voelde me in elk geval erg lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Dat ljkt me ook nog wel eens wat
Heb het op vakantie in Egypte een keer voorzichtig geprobeerd, maar omdat ik toen niet meer rookte, durfde ik niet echt, omdat ik bang was dat ik weer zou gaan roken
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga geen details over mijn seksleven meedelen![]()
Waarmee is het vergelijkbaar?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb even geen kinky verhalen.
Oh, ik heb afgelopen weekend wel iets nieuws gedaan, maar het heeft niks met seks te maken. Ik heb waterpijp gerookt. Was erg lekker.
Weet ik veel. Met roken waarschijnlijk, alleen dan zonder het effect dat je blauw ligt van het hoesten. Er zat appeltabak in, was erg smakelijk.quote:
Weg ze Lupaquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga nu weer even naar college.
Van nicotine kun je ook high worden als je nooit rookt, inderdaad. Of tenminste, je wordt niet high, maar je voelt je wel zo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, ik werd er lichtelijk high van, terwijl er toch gewoon tabak in zat. Maar misschien dat je van nicotine ook high wordt als je nooit rookt? Ik voelde me in elk geval erg lekker.
Het belangrijkste deel van mijn post quote je niet eensquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Maar ik kan zonder meer melden dat ik helemaal niets te klagen heb![]()
Ligt in je hoofd worden is niet high. Het heeft er soms wel wat van weg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm, ik werd er lichtelijk high van, terwijl er toch gewoon tabak in zat. Maar misschien dat je van nicotine ook high wordt als je nooit rookt? Ik voelde me in elk geval erg lekker.
Maar zo voelt het wel als je lang/nooit gerookt hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ligt licht in je hoofd worden is niet high. Het heeft er soms wel wat van weg.
Gelukkig maarquote:
Zo dat was taalfout die met stip de top 10 binnen komt zettenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:24 schreef miss_sly het volgende:
Maar zo voelt het wel als je lang/nooit gerookt hebt.
Ik had dat van die paar hijsjes van de waterpijp niet, maar ik durfde ook neit echt.
Wil het wel nog eens proberen
sneeuw isquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:29 schreef Reya het volgende:
Ik moet nog naar de supermnarkt, maar het sneeuwt hier zo hard dat je amper voor je uit kan kijken![]()
Ik hoef nu niet meer op te passen, want ik rook, dus het kan me niet meer over de streep trekkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Dan moet jij denk ik goed oppassen Syl.
Ik vond het bijz. smerig iig..
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zo dat was taalfout die met stip de top 10 binnen komt zetten![]()
Mjah, maar harde sneeuw is niet prettig om doorheen te fietsenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
sneeuw is
Ook lekker om doorheen te lopen.
Ohja, da's waar. Je bent niet gestopt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet meer op te passen, want ik rook, dus het kan me niet meer over de streep trekken
En ik kan nu ook weer genieten van een joint
Nee, da's waar..quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, maar harde sneeuw is niet prettig om doorheen te fietsen![]()
Nee ik ben domquote:
Gebruik je wel een bot mes?quote:
Maar natuurlijk. Ik krijg alleen helaas mijn webcam niet aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
Gebruik je wel een bot mes?
Heb je geen digitale camera om een mooie foto te maken om het te bewijzen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik krijg alleen helaas mijn webcam niet aan![]()
Bonnie, bonnie
Bonnie kom je buiten spelen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
Gebruik je wel een bot mes?
quote:
Ik wens jullie allemaal Lepra toequote:
Das minder directquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Heb je geen digitale camera om een mooie foto te maken om het te bewijzen?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wens jullie allemaal Lepra toe![]()
Ik hoop ook dat je chlamydia krijgt, livquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wens jullie allemaal Lepra toe![]()
Ow, da's wel een goedequote:
Ik hoop dat de bank vertraging heeftquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
In plaats van je er vanaf praten, moedigen wij je aan, is het weer niet goed
Altijd hetzelfde met dat soort figuren. Zeg je eens een keer wat ze willen horen, is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
In plaats van je er vanaf praten, moedigen wij je aan, is het weer niet goed
Ik hoop dat zaterdag je trein ontspoortquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
Ik hoop ook dat je chlamydia krijgt, liv
Krijg keelpijnquote:
Maar ik zit ook in die trein!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop dat zaterdag je trein ontspoort(tenzij je ervoor staat)
Ik hoop dat je vast blijft zitten in Trinity, livquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop dat zaterdag je trein ontspoort(tenzij je ervoor staat)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bank vertraging heeft![]()
Ik hoop dat er zaterdag iets uitscheurt door je actieve bezigheden met _moderator_quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
Altijd hetzelfde met dat soort figuren. Zeg je eens een keer wat ze willen horen, is het nog niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |