In grote organisaties duren de meeste dingen simpelweg langquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
Maar waarom duurt een bankgarantie zo lang? In jouw geval zou dat toch wel redelijk snel te regelen moeten zijn lijkt me?
Hier alleen hagel, regen en wind met een kracht van 7+.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef Reya het volgende:
Alicey![]()
Er ligt hier een aardige laag sneeuw, zie ik nu
En wat als je een krediet zou opnemen, en het bedrag op de derdenrekening van de notaris zou storten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:25 schreef miss_sly het volgende:
Het papierwerk voor zo'n bankgarantie duurt zo lang, inderdaad. De standaardtermijn daarvoor is 3 weken. En omdat de ontbindende voorwaarden maar een week waren (op hun verzoek) ipv 3 weken wat gebruikelijk is, hebben ze de termijn voor de bankgarantie ook maar teruggeschroefd van 3 naar 1.
Er zijn ook andere mogelijkheden dan bankgaranties.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In grote organisaties duren de meeste dingen simpelweg lang![]()
Ivm de aanvraag voor de hypotheek word mijn BKR gecheckt en mag ik geen kredieten hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat als je een krediet zou opnemen, en het bedrag op de derdenrekening van de notaris zou storten?
Hier is het prachtig weer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef Reya het volgende:
Er ligt hier een aardige laag sneeuw, zie ik nu
Je kunt ook niet met de bank waar je de hypotheek ook onderbrengt dat regelen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ivm de aanvraag voor de hypotheek word mijn BKR gecheckt en mag ik geen kredieten hebben.
Nou, dat laat ik aan mijn hypotheekmannetje over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook niet met de bank waar je de hypotheek ook onderbrengt dat regelen?
Whehehe. Zaterdag suggestieve foto's makenquote:
Kan ik ergens overnachten, is het weer bij een stelletje met kalverlierfde, blijkbaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
Alicey en _themoderator_ / AMD64
sitting in the tree.K-I-S-S-I-N-G
![]()
First comes love,
then comes marraige.
Then comes Mary,
with a baby carraige!![]()
![]()
![]()
Goedemorgen en beterschap, schaapquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
nog steeds keelpijjn
en slecht geslapen
schaapjequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
nog steeds keelpijjn
en slecht geslapen
Beterschapquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
nog steeds keelpijjn
en slecht geslapen
quote:
Hmm, sexy stemquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gesprek met mn manager maar even gecancelled. m'n stem klinkt erg rauw. misschien wel sexy, maar daar hoef ik m'n manager niet mee te vervelen
liv zegt het.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Kan ik ergens overnachten, is het weer bij een stelletje met kalverlierfde, blijkbaar![]()
Ben ik ook. Het vocht gutst eruit, trust mequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:34 schreef Reya het volgende:
Ik dacht nog wel dat liv te vertrouwen zou zijn![]()
Ik heb dat probleem gelukkig zeldenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Het ompotten van Sylvia.
daar is het topic weer...het blijft vreemd om je naam in de AT tegen te komen
Niks daarvan. 5 december is het retedruk en iemand moet toch echt die daken op.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga definitief stoppen per 1 december.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niks daarvan. 5 december is het retedruk en iemand moet toch echt die daken op.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Het ompotten van Sylvia.
daar is het topic weer...het blijft vreemd om je naam in de AT tegen te komen
Beterom Luupje !quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
Hej leuk zegquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
WFL-ers hebben het meettopic gekaapt. Dan krijg je datquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Hmm het meeting topic gaat ook al over sex. Nu houd ik ze niet meer uit elkaar.
Nee, het Danny & Knor 5 jaar topic in GCquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meettopic over seks? Gaat over whisky toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |