Het woord "seks"is boers en plat..quote:Op vrijdag 25 november 2005 06:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat is er boers en plat aan seks?
of goedemorgen..quote:
Ehhhhh, ja balen als je naar buiten moetquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ok, grafsituatie. Ik moet vandaag naar school en terug, en brieven rondbrengen (anders moet ik morgen heel vroeg op of vanavond er heel laat in) met dit weeralarm. Wind is plemp, maar regen is al helemaalllll....
Sir, het is zwaar kut hier, sir *over*quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:48 schreef Yosomite het volgende:
Ik hoor dat in het westen de weergoden andere plannen hebben.
Windstil in het oosten? you must be joking!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:48 schreef Yosomite het volgende:
Hallo allemaal op deze mooie rustige grijze droge (windstille) dag in het oosten van het land.
![]()
Temp net boven nul.
Ik denk dat ik wel hou van het boerenlevenquote:Op vrijdag 25 november 2005 06:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het woord "seks"is boers en plat..
Liever heb ik "sex" geschreven zien staan...
dat doet de lust bij mij toenemenop onverklaarbare wijze...
Tsja als je het uitspreekt merk ik het niet hahaha
Ook leuk, engelse sex.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!
'Seks' is de schrijfwijze, 'sex' is Engels.
Klopt. Regen, hagel en windkracht 7+. En dan nog een heel stuk langs de maas ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:48 schreef Yosomite het volgende:
Hallo allemaal op deze mooie rustige grijze droge (windstille) dag in het oosten van het land.
![]()
Temp net boven nul.
Omdat ik buiten Rotterdam werk, en OV daar:quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom niet met de metro of tram?
Dat zegt-ie toch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ikke? Leeuwarden ziet er anders prima uit.
Ik blijf achter. Vaarwelquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:04 schreef Yosomite het volgende:
Ik heb de boten klaar staan voor het geval van overstroming.
Warme dekens en droge kleren liggen gereed.
Koffie is klaar en die zal ik eerst even uittesten want goede koffie is belangrijk voor onze arme westerlingen in nood
Pas je wel een beetje opquote:
Weg ze en succes met wakker wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, nog niet wakker.
Weg.
Hier in Amsterdam is het niet grappig qua weersomstandighedenquote:
Rijden kan niemand al meer bij een drupje regen, dus kan me er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Van Wijchen naar Dordrecht was ook geen pretje. En dan heb je met dat pokkeweer ook nog eens heel vervelende (understatement) chauffeurs
* Maethor ook!quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:33 schreef Yosomite het volgende:
Ik zie het, Lupa, Yoso en Reya (net) zitten nog in de rustige contreien
[afbeelding]
Mmm maar even langs dan en kijken of ze iets kunnen regelenquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag wordt het weer spannend mbt mijn appartementje.
De makelaar had iets opgenomen over een bankgarantie die gesteld moet worden voor 1 december. Ik heb dat in mijn naiviteit getekend.
Volgens mijn hypotheekmannetje is het praktisch onmogelijk om dat binnen 1 week te regelen. Indien de makelaar op zijn strepen staat en die bankgarantie toch eist voor 1 december, gaat alles alsnog niet door.
Ze kunnen altijd nog naar die andere partij die interesse had.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmm maar even langs dan en kijken of ze iets kunnen regelenAnders overleg plegen want het lijkt me een win-win situatie als jij het koopt. Wacht ie maar wat langer
Wat ben je toch een lieverdquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:54 schreef livEliveD het volgende:
Oh wat ben ik toch aardig: ik word zo gebeld he..
Ik kan je 300 euro lenen. Is dat genoegquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Ze kunnen altijd nog naar die andere partij die interesse had.
mijn hypotheekmannetje gaat bellen en zeggen dat het a) onmogelijk is en b) onnodig, aangezien de transportdatum al over enkele weken is.
Ik ga dus maar gewoon hopen dat het goed komt, of op zoek naar een geldboompje.
Ik heb altijd het beste voor met mijn medefokker. Voor jou heb ik bijvoorbeeld als tip dat je veel geld kunt verdienen door onder een rode TL-balk te gaan staanquote:
Bijna! Kom ik nog maar 16.700 euro te kortquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik kan je 300 euro lenen. Is dat genoeg
16.700 euro voor 1 december? Is dat niet wat veel?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb altijd het beste voor met mijn medefokker. Voor jou heb ik bijvoorbeeld als tip dat je veel geld kunt verdienen door onder een rode TL-balk te gaan staan![]()
Mjah, het is hier iig nog droogquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:33 schreef Yosomite het volgende:
Ik zie het, Lupa, Yoso en Reya (net) zitten nog in de rustige contreien
[afbeelding]
Yw. Mopskiquote:
En zit je dan ook met gigantische kosten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag wordt het weer spannend mbt mijn appartementje.
De makelaar had iets opgenomen over een bankgarantie die gesteld moet worden voor 1 december. Ik heb dat in mijn naiviteit getekend.
Volgens mijn hypotheekmannetje is het praktisch onmogelijk om dat binnen 1 week te regelen. Indien de makelaar op zijn strepen staat en die bankgarantie toch eist voor 1 december, gaat alles alsnog niet door.
Je hoeft het geld niet te hebben, je hoeft alleen een bank te laten geloven dat je zo kredietwaardig bent dat je 16k7 kunt aflossen. Dat moet jou toch lukken lijkt me.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
16.700 euro voor 1 december? Is dat niet wat veel?
Maar bedankt voor de tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |