Wanneer niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een dringende behoefte aan wilde seks.
Internetquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Afgesloten van de bewoonde wereld!
Nou, die behoefte kan ten allen tijde worden opgewekt, maar nu doet ze zich spontaan voor. Omdat ik ontspanning nodig heb.quote:
Waar komt de spanning vandaan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, die behoefte kan ten allen tijde worden opgewekt, maar nu doet ze zich spontaan voor. Omdat ik ontspanning nodig heb.
Niet echt spanning, maar gewoon behoefte om te relaxen. Hetzij door middel van seks, hetzij door middel van alcohol, hetzij door middel van anderszins verdovende middelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Alicey het volgende:
Waar komt de spanning vandaan?
Je hebt geen rustgevende thee ofzo in huis?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet echt spanning, maar gewoon behoefte om te relaxen. Hetzij door middel van seks, hetzij door middel van alcohol, hetzij door middel van anderszins verdovende middelen.
Whisky.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:50 schreef Alicey het volgende:
Je hebt geen rustgevende thee ofzo in huis?
Of een fles whisky?
Alsof jij nog iets voelt*quote:
* livEliveD in de auto springtquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een dringende behoefte aan wilde seks.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:51 schreef livEliveD het volgende:
Alsof jij nog iets voelt*![]()
*naast een klein gedeelte onder je buik
Goedmaaksex dan maar?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Ik ben een zeer emotioneel persoon.
Je kwetst mij.
Die heb het drukquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Toevoeging: met heiden6.
Noodsituatie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er al een topic over de noodsituatie in het oosten?
door al dat gepraat over waterpijp en joints heb ik wel zin gekregen in een joint. Ik vrees echter dat dat er vanavond niet in zal zitten. maar wel aan de alcohol, denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet echt spanning, maar gewoon behoefte om te relaxen. Hetzij door middel van seks, hetzij door middel van alcohol, hetzij door middel van anderszins verdovende middelen.
Ik ben zo'n braverd dat ik nog nooit zelf wiet gekocht heb en ook niet weet of ik dat wel durf.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef miss_sly het volgende:
door al dat gepraat over waterpijp en joints heb ik wel zin gekregen in een joint. Ik vrees echter dat dat er vanavond niet in zal zitten. maar wel aan de alcohol, denk ik
Wij gaan wat plannen anders wordt het pas 2007quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef miss_sly het volgende:
door al dat gepraat over waterpijp en joints heb ik wel zin gekregen in een joint. Ik vrees echter dat dat er vanavond niet in zal zitten. maar wel aan de alcohol, denk ik
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wij gaan wat plannen anders wordt het pas 2007
Je hebt nog wel radio-ontvangst?quote:
Ow ik durf dat zeker wel, maar ik heb geen idee waar ik dat kan halenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben zo'n braverd dat ik nog nooit zelf wiet gekocht heb en ook niet weet of ik dat wel durf.![]()
Ik koop eerder nog twaalf dildo's bij de plaatselijke seksshop.
Ik zou niet weten waar ik dan om moest vragen. Ze hebben allemaal verschillende soorten enzo. Dan voel ik me zo n00b. Ik haat het om me n00b te voelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef miss_sly het volgende:
Ow ik durf dat zeker wel, maar ik heb geen idee waar ik dat kan halen
maar dat komt nog wel
Ik ga zometeen naar de AH op het Van Heek. Wish me luckquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt nog wel radio-ontvangst?
Sluit ramen en deuren en doe radio of TV aan. Weet wat je te doen staat!
Vergeet je sneeuwschoenen en je pikhouweel niet!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef Reya het volgende:
Ik ga zometeen naar de AH op het Van Heek. Wish me luck
Oeh in December, sneeuw buiten, (nep) haardvuur binnen. Lekker stomen met z'n vieren en dan wegspacenquote:
Ik zou even flink wat levensmiddelen inslaan bij die AH.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:02 schreef Reya het volgende:
Op de radio wordt gezegd dat het nog de hele avond/nacht doorgaat
Succesquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef Reya het volgende:
Ik ga zometeen naar de AH op het Van Heek. Wish me luck
Vraag iets dat licht is om te rokenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou niet weten waar ik dan om moest vragen. Ze hebben allemaal verschillende soorten enzo. Dan voel ik me zo n00b. Ik haat het om me n00b te voelen.
De kans is groot dat ik van beide geil word.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
Vraag iets dat licht is om te roken
Je hebt normaal keus uit Hash en Wiet. Van 1 van beide word je geil maar ik weet nooit welke van de twee![]()
Nee bij de ander word je dufquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De kans is groot dat ik van beide geil word.
Duf sluit geil niet uit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef livEliveD het volgende:
Nee bij de ander word je duf
Volgens mij ook iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Duf sluit geil niet uit.Volgens mij is het dan hash waar je geil van wordt.
Wietquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vraag iets dat licht is om te roken
Je hebt normaal keus uit Hash en Wiet. Van 1 van beide word je geil maar ik weet nooit welke van de twee![]()
Klinkt erg goed!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oeh in December, sneeuw buiten, (nep) haardvuur binnen. Lekker stomen met z'n vieren en dan wegspacen![]()
We moeten maar sokken gaan inzamelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er al een topic over de noodsituatie in het oosten?
Nouja, voor Friese begrippen is dat toch minder braaf hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben zo'n braverd dat ik nog nooit zelf wiet gekocht heb en ook niet weet of ik dat wel durf.![]()
Ik koop eerder nog twaalf dildo's bij de plaatselijke seksshop.
Hasj en wiet komen van de vrouwelijke hennepplant. Op de bloemtoppen en de bovenste bladeren van de hennepplant zitten kleine harskliertjes. Dit zijn een soort haartjes die de hars afscheiden. Als je naar de bloemtoppen kijkt kun je die haartjes zien. De hars heeft als functie het aantrekken van stuifmeel. De hars bevat THC; dit is de werkzame stof van hasj en wiet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het verschil tussen hash en wiet eik dan?
Geen idee..quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het verschil tussen hash en wiet eik dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |