Is'ie down of zit er iets fout hier?quote:Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
wat jammer nou....quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
13:25:30] 88(..notice..) O: 8 (Broadcast) Our apologies, we will have omerta back asap, and no there is no reset planned.
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef DaFan het volgende:
Gebruiker: Damook | Voeg toe aan je vriendenlijst / /
Rang: Pickpocket
Eerpunten: 0
Status: Dood
Yay NSB-er !
Kijk maar uit met wie je Heist / OC doetquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
Even uit het vorige topic
Ach ik ben alweer opnieuw begonnenEn deze keer een naam die jullie niet zullen raden
ik herhaal mijn vorige berichtquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
Even uit het vorige topic
[..]
Ach ik ben alweer opnieuw begonnenEn deze keer een naam die jullie niet zullen raden
Je hoeft niet aardig te doen, maar termen als nsb-er gaan iets te ver.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:48 schreef Gabez het volgende:
en nu gaan we allemaal ineens aardig tegen damook doen omdat een mod het zegt ... rite
* Gabez is nog steeds picciotto
Stel je niet zo aan, watjequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hoeft niet aardig te doen, maar termen als nsb-er gaan iets te ver.
En vooral het hem willen vermoorden in Omerta is nogal kinderachtig.quote:
Ja, maar de reden. Never mind.quote:
Pwnedquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar de reden. Never mind.
eund enzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar de reden. Never mind.
als moderator van het desbetreffende spel wil ik hierbij even duidelijk maken dat de bedoeling van het spel wel degelijk is om elkaar te vermoorden. Met welke reden dan ook.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
En vooral het hem willen vermoorden in Omerta is nogal kinderachtig.
Zou misschien wel een keer tijd wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
and no there is no reset planned.
wordt*quote:Op zondag 27 november 2005 03:18 schreef skive het volgende:
[..]
als moderator van het desbetreffende spel wil ik hierbij even duidelijk maken dat de bedoeling van het spel wel degelijk is om elkaar te vermoorden. Met welke reden dan ook.
ik wil wel graag even mijn users beschermen die volledig legitiem zijn op het moment dat ze damook in het spel willen vermoorden. Dit word anders op het moment dat dit op het persoonlijke vlak zou gebeuren (art.1 GW) en dan zouden wij als barafranca.com wel degelijk actie ondernemen.
Dat begrijp ik wel, maar dat neemt niet weg dat bepaalde users hier zich nogal kinderachtig gedragen tegenover DaMook, zonder goede reden. Zonder (goede) reden een beetje users gaan bashen is gewoon leip en niet de bedoeling.quote:Op zondag 27 november 2005 03:18 schreef skive het volgende:
[..]
als moderator van het desbetreffende spel wil ik hierbij even duidelijk maken dat de bedoeling van het spel wel degelijk is om elkaar te vermoorden. Met welke reden dan ook.
ik wil wel graag even mijn users beschermen die volledig legitiem zijn op het moment dat ze damook in het spel willen vermoorden. Dit word anders op het moment dat dit op het persoonlijke vlak zou gebeuren (art.1 GW) en dan zouden wij als barafranca.com wel degelijk actie ondernemen.
zeg het ze gabezquote:Op zondag 27 november 2005 14:11 schreef Gabez het volgende:
bashen is toch onderdeel van het leven op een forum of zie ik dat nou verkeerd, je kan het ook andersom zien, wij waren rustig aan het forummen en hij ging ons bashen en nog wel op een ander forum ook...
shoplifter
Wat een logica.quote:Op zondag 27 november 2005 14:11 schreef Gabez het volgende:
bashen is toch onderdeel van het leven op een forum of zie ik dat nou verkeerd, je kan het ook andersom zien, wij waren rustig aan het forummen en hij ging ons bashen en nog wel op een ander forum ook...
shoplifter
Mein fout..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:32 schreef Gabez het volgende:
lol ja een familie waar ik wel mag joinen
Roeland... beide*
DIT... Is nou de enige echte en originele old skool Pinkeltje!!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:29 schreef pinkelmans het volgende:
Yo, ik moet hier posten van roeland
Gaat heen newbie! Dit is een van de (meest prominente) oprichters van de Fok familia, later bekend als Vaffanculo!quote:
haha, men heeft een hoge dunk van mequote:Op woensdag 30 november 2005 12:39 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gaat heen newbie! Dit is een van de (meest prominente) oprichters van de Fok familia, later bekend als Vaffanculo!
Dat zou wel heel slap zijn een admin kill, lijkt me ook niet echt passen bij het spel om dingen van buitenaf op die manier te doenquote:Op woensdag 30 november 2005 12:38 schreef DaFan het volgende:
Oh en trouwens ik heb DaMook niet gekilled dat heeft een andere held gedaan. Skive, adminkill?
Elke dag hooguit een uurtje spelen en dan duurt het een tijdje hequote:Enneh:
Gebruiker: Damook
Rang: Pickpocket
Startdatum: 17-10-2005 17:53:53
Omertician Posted on: 23-11-2005 14:26:32
En 1 maand en 6 dagen al Pickpocket!! Oehoehoe!! Dat kan je in 20 uur zijn
idd....had een IPban moeten zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 14:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou wel heel slap zijn een admin kill,
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef Buccola het volgende:
[..]
idd....had een IPban moeten zijn![]()
en terecht (dat "straks ga ik nog spelen ook" gedeelte dan)quote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef DaFan het volgende:
Nee liever geen reset, straks ga ik nog spelen ook.
Je weet zelf het beste of je volgens de regeltjes hebt gehandeldquote:Op woensdag 30 november 2005 14:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou wel heel slap zijn een admin kill, lijkt me ook niet echt passen bij het spel om dingen van buitenaf op die manier te doen.
[..]
Het spel speel ik zeker via de regelsquote:Op donderdag 1 december 2005 01:56 schreef skive het volgende:
[..]
Je weet zelf het beste of je volgens de regeltjes hebt gehandeld
als je dat gedaan hebt is het dus geen adminkill![]()
tis niet dat ik je niet mag... ik mag er wel meer hier niet ...quote:Op donderdag 1 december 2005 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het spel speel ik zeker via de regelsvandaar dat ik een admin kill slap zou vinden
Dat jullie me hier niet mogen, tsja niets aan te doen
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:07 schreef skive het volgende:
[..]
tis niet dat ik je niet mag... ik mag er wel meer hier niet ...
come to think about it... ik mag eigenlijk alleen yasha![]()
de rest zijn best relaxed maar yasha is gewoon yasha![]()
Vrijdag 16 december (20:00 tot ???), place to be Utrecht.....Tjibbe gaat nog ff cafe zoeken....(waar crew zat....was dat wat?)quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:13 schreef skive het volgende:
buccola fill me in... als roelie niet wil dat ik kom is het des te meer reden om wel te komen
kom nou maar gewoon....slettekopjequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef Gallorini het volgende:
Een meeting![]()
Die maffe Porello vroeg me ook al![]()
op forum van dat cafe...quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:51 schreef DaFan het volgende:
Cafe waar de crew zat is King Arthur oid.
Ik ga al bier drinken bij schaap op zijn nieuwe woonbootquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef Buccola het volgende:
[..]
kom nou maar gewoon....slettekopje![]()
denk maar niet dat je er dan onderuit komtquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow wacht als je hen dan anaal doet hoef je mij niet meer![]()
Hoi Rammiequote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef teh-Rammie het volgende:
mits bier 14.gif!
moooooooooooooiquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:37 schreef skive het volgende:
hmmz 16e in utrecht moet mogelijk zijn...
Hou je wel ff op de hoogte...moet ook ff overleggen met Doracfas, Striggle Icem en nog een paarquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 00:47 schreef DaFan het volgende:
Roeland, hipkiller en ik zijn 100% zeker present!
Yasha....regel dat eens...quote:Op zondag 4 december 2005 23:44 schreef Gabez het volgende:
ik ga zorgen dat ik geblseerd ben misschien :p
Mooi zoquote:Op maandag 5 december 2005 00:47 schreef DaFan het volgende:
Roeland, hipkiller en ik zijn 100% zeker present!
Dan kan je toch nog wel regelen dat die geblesseerd isquote:Op maandag 5 december 2005 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan moet ik nog tot 10 uur werken
beetje creatief zijn Yasha....quote:Op maandag 5 december 2005 11:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof ik hem kan blesseren..
quote:Op maandag 5 december 2005 12:00 schreef DaFan het volgende:
Van de trap af laten struikelen is ook voldoende hoor, we vragen heus niet of je een potje mee gaat voetballen om m een trap tegen de schenen te verkopen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:25 schreef peristilius het volgende:
Omerta?
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:56 schreef DaFan het volgende:
Zo en nu weer ff ranGen!!
zo heet het topicquote:Op woensdag 7 december 2005 15:25 schreef peristilius het volgende:
Omerta?
www.palestina2003.tkquote:Op woensdag 7 december 2005 06:29 schreef Gabez het volgende:
heb ik pas nog zo'n website over gezien....
daarom at ik gisteren ook een gehaktbal bij me prakkiequote:Op woensdag 7 december 2005 12:56 schreef DaFan het volgende:
Ook wel bekend in de volksmond als "Gehaktdag".
Gehaktballenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef Buccola het volgende:
[..]
daarom at ik gisteren ook een gehaktbal bij me prakkie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe is normaal man...
Ja die crimes en carnicks voelen nog wat onwennig in het begin he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef Japiejooo het volgende:
Ook maar eens een account aangemaakt!
Heb het vroeger weleens gespeeld, moet er weer ff inkomen
Het wordt immer gezelliger..quote:Op zondag 11 december 2005 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
RELLEN!!!!!!!!!!
Die oude of zijn er inmiddels al weer nieuwe?quote:Op maandag 12 december 2005 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg er zit hier zon breezahslet met een tamagotchi in de mediatheek..
wat moet je nou weer met een tamagotchi..
de jeugd van tegenwoordig
gad·get (het, de ~ (m.), ~s)quote:Op maandag 12 december 2005 14:39 schreef DaFan het volgende:
Wie de fuck is Gadget nu weer?
Voor zover ik weet was ik de enige die .nl nog speelde, maar ben sinds een aantal dagen dood...denk niet dat iemand je kan helpen die hier komtquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:54 schreef AngelDust het volgende:
Ik ben ook maar weer eens begonnen in de NL versie (aangezien topic op GoT een beetje dood is, kom ik hier maar spammen)
Iemand die een familie heeft waar ik zou kunnen joinen![]()
(Heb in 2.1 in Corleone gezeten, en daarvoor in Saqqara)
Kan geregeld wordenquote:
Career al 100% uitgespeeldquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:53 schreef White__Tiger het volgende:
Met al die roddels dat er een reset komt heb ik geen zin om weer opnieuw te beginnen.
Ik heb nu alweer weekend, ga maar weer NFS MW spelen dan.
Snel een reset dan kan ik weer flink rangen (misschien).
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:00 schreef Roolio het volgende:
Dr zit een mini-vliegje op mn scherm..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:19 schreef Chapter_V het volgende:
RESET
ga ik maar weer eens spelen danalthans een beetje he :p
RIP Hutsefluts
Someone killed you!
The bastards!
You want to find out who killed you and take your revenge?
Then click here to register a new account
hehe das al een hele tijd geleden
''ranken als een malle'' is zeau .nlquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef hipkiller het volgende:
heuy, doe je snel![]()
weer ranken als een malle
was zéér sexci allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:10 schreef DaFan het volgende:
Hihi DaFan @ brak door die gekke mieting xD
(Alsof ik dat gister al niet was)
met oud en nieuw kan je makkelijk ranken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:03 schreef Antonieau het volgende:
Ik zal m'n best doen om zo hard mogenlijk te gaan ranken, maar ik moet donderdag naar school, kerst zuipen en 2 t/m 6 januari op vakantie
-edit- en met oud en nieuw zuipen
Thechinquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef Antonieau het volgende:
RIP Vincent "the chin" Gigante:
--> Maffiabaas Gigante overleden in gevangenis
Ja, ik zit ook al een uur te wachtenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Christus wat duurt dat mailtje lang zeg.
OMG ik besta weer voor hemquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef DaFan het volgende:
Jorryt gewoon ongeluk krijgen en dan met de eerste gipsvlucht naar huis om te ranken
M'n eerste 'verdiende' geld op m'n nieuwe accountquote:Succes, je hebt $ 1 verdiend
clownquote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef DaFan het volgende:
Het schiet al beter op dan om 5 uur vanmiddag maar het is nog niet echt een feest. Misschien over een uur of 3, ik zal het je laten weten
Heu de NSB-er rankt ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:04 schreef DaMook het volgende:
Ik ben zojuist dilevryboy ofzo gewordenIk wil gvd assasin zijn
Laat me deze keer met rustquote:Op donderdag 22 december 2005 02:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heu de NSB-er rankt ook.
Ik ben net Shoplifter geworden![]()
Hoe heet je dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Laat me deze keer met rust
Owjah ik heet geen damook deze keerik heb geleerd
Tis nog steeds niet best!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef DaFan het volgende:
Het schiet al beter op dan om 5 uur vanmiddag maar het is nog niet echt een feest. Misschien over een uur of 3, ik zal het je laten weten
Breng effe een plakje salami aub.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij dan! Wat woon je in een kansloos nerdhuis man![]()
Uhm gewoon Autoform. Je kan ook zetten dat ie direct al op flesje schieten staat.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Eerst had ik zon Firefox versie die hartstikke handig was bij kogels kopen want de 400 bleef dan staan zodat je alleen die code moest invoeren, heeft iemand die versie nog of is er een alternatief want dat is wel handig nu ik weer ben begonnen met spelen.
Nee nu niet meer maar toen ik postte om 6 uur was het primaquote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey DF, vind jij het snel gaan dan nu?of speel je niet op de .com
quote:Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Vrij kansloosquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dat nou steeds met die hoofdletter G in rangen??
Wie heeft er een miljoentje?quote:Deze fabriek is momenteel niet bezet.
Je kunt eigenaar worden voor $1.000.000
Da's 2xquote:Je kan niet m toch niet kopen, kan alleen als je een familie hebt
quote:Succes: Je hebt een Mercedes-Benz W25 met 99 procent schade gestolen
w00t!quote:Succes, je hebt $ 4,880 uit de zak van Galdeana gestolen!
Succes, je hebt $ 8,046 uit de zak van Boymenboy gestolen!
Verkoop die car van 15%, koop een Tommy Gun en ga op flesjes schieten, pauperquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
w00t!
Galdeana heeft het geld teruggevraagd (en gekregen), Boymenboy wacht ik nog ff af
Dafan en Boymenboy zitten op 1 lijn!quote:Oke ..
Alleen ik zal je een tip geven ;
Ga niet te veel zakkenrollen een paar x is leuk , alleen je krijgt er echt problemen door
Greetzz Boymenboy!
Geen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:24 schreef DeHovenier het volgende:
Heb tommy gekocht en 254 kogels
Hoeveel kogels verspil je bij het schieten op zo'n stom flesje
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:29 schreef DaFan het volgende:
Omerta Deel 65: Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Te laat whehehe!
Oh wedden van wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:nu wil ik niet meer met je trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |