met oud en nieuw kan je makkelijk ranken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:03 schreef Antonieau het volgende:
Ik zal m'n best doen om zo hard mogenlijk te gaan ranken, maar ik moet donderdag naar school, kerst zuipen en 2 t/m 6 januari op vakantie
-edit- en met oud en nieuw zuipen
Thechinquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef Antonieau het volgende:
RIP Vincent "the chin" Gigante:
--> Maffiabaas Gigante overleden in gevangenis
Ja, ik zit ook al een uur te wachtenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Christus wat duurt dat mailtje lang zeg.
OMG ik besta weer voor hemquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef DaFan het volgende:
Jorryt gewoon ongeluk krijgen en dan met de eerste gipsvlucht naar huis om te ranken
M'n eerste 'verdiende' geld op m'n nieuwe accountquote:Succes, je hebt $ 1 verdiend
clownquote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef DaFan het volgende:
Het schiet al beter op dan om 5 uur vanmiddag maar het is nog niet echt een feest. Misschien over een uur of 3, ik zal het je laten weten
Heu de NSB-er rankt ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:04 schreef DaMook het volgende:
Ik ben zojuist dilevryboy ofzo gewordenIk wil gvd assasin zijn
Laat me deze keer met rustquote:Op donderdag 22 december 2005 02:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heu de NSB-er rankt ook.
Ik ben net Shoplifter geworden![]()
Hoe heet je dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Laat me deze keer met rust
Owjah ik heet geen damook deze keerik heb geleerd
Tis nog steeds niet best!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef DaFan het volgende:
Het schiet al beter op dan om 5 uur vanmiddag maar het is nog niet echt een feest. Misschien over een uur of 3, ik zal het je laten weten
Breng effe een plakje salami aub.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij dan! Wat woon je in een kansloos nerdhuis man![]()
Uhm gewoon Autoform. Je kan ook zetten dat ie direct al op flesje schieten staat.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Eerst had ik zon Firefox versie die hartstikke handig was bij kogels kopen want de 400 bleef dan staan zodat je alleen die code moest invoeren, heeft iemand die versie nog of is er een alternatief want dat is wel handig nu ik weer ben begonnen met spelen.
Nee nu niet meer maar toen ik postte om 6 uur was het primaquote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey DF, vind jij het snel gaan dan nu?of speel je niet op de .com
quote:Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Vrij kansloosquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dat nou steeds met die hoofdletter G in rangen??
Wie heeft er een miljoentje?quote:Deze fabriek is momenteel niet bezet.
Je kunt eigenaar worden voor $1.000.000
Da's 2xquote:Je kan niet m toch niet kopen, kan alleen als je een familie hebt
quote:Succes: Je hebt een Mercedes-Benz W25 met 99 procent schade gestolen
w00t!quote:Succes, je hebt $ 4,880 uit de zak van Galdeana gestolen!
Succes, je hebt $ 8,046 uit de zak van Boymenboy gestolen!
Verkoop die car van 15%, koop een Tommy Gun en ga op flesjes schieten, pauperquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
w00t!
Galdeana heeft het geld teruggevraagd (en gekregen), Boymenboy wacht ik nog ff af
Dafan en Boymenboy zitten op 1 lijn!quote:Oke ..
Alleen ik zal je een tip geven ;
Ga niet te veel zakkenrollen een paar x is leuk , alleen je krijgt er echt problemen door
Greetzz Boymenboy!
Geen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:24 schreef DeHovenier het volgende:
Heb tommy gekocht en 254 kogels
Hoeveel kogels verspil je bij het schieten op zo'n stom flesje
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:29 schreef DaFan het volgende:
Omerta Deel 65: Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Te laat whehehe!
Oh wedden van wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:nu wil ik niet meer met je trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |