Mein fout..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:32 schreef Gabez het volgende:
lol ja een familie waar ik wel mag joinen
Roeland... beide*
DIT... Is nou de enige echte en originele old skool Pinkeltje!!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:29 schreef pinkelmans het volgende:
Yo, ik moet hier posten van roeland
Gaat heen newbie! Dit is een van de (meest prominente) oprichters van de Fok familia, later bekend als Vaffanculo!quote:
haha, men heeft een hoge dunk van mequote:Op woensdag 30 november 2005 12:39 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gaat heen newbie! Dit is een van de (meest prominente) oprichters van de Fok familia, later bekend als Vaffanculo!
Dat zou wel heel slap zijn een admin kill, lijkt me ook niet echt passen bij het spel om dingen van buitenaf op die manier te doenquote:Op woensdag 30 november 2005 12:38 schreef DaFan het volgende:
Oh en trouwens ik heb DaMook niet gekilled dat heeft een andere held gedaan. Skive, adminkill?
Elke dag hooguit een uurtje spelen en dan duurt het een tijdje hequote:Enneh:
Gebruiker: Damook
Rang: Pickpocket
Startdatum: 17-10-2005 17:53:53
Omertician Posted on: 23-11-2005 14:26:32
En 1 maand en 6 dagen al Pickpocket!! Oehoehoe!! Dat kan je in 20 uur zijn
idd....had een IPban moeten zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 14:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou wel heel slap zijn een admin kill,
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef Buccola het volgende:
[..]
idd....had een IPban moeten zijn![]()
en terecht (dat "straks ga ik nog spelen ook" gedeelte dan)quote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef DaFan het volgende:
Nee liever geen reset, straks ga ik nog spelen ook.
Je weet zelf het beste of je volgens de regeltjes hebt gehandeldquote:Op woensdag 30 november 2005 14:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou wel heel slap zijn een admin kill, lijkt me ook niet echt passen bij het spel om dingen van buitenaf op die manier te doen.
[..]
Het spel speel ik zeker via de regelsquote:Op donderdag 1 december 2005 01:56 schreef skive het volgende:
[..]
Je weet zelf het beste of je volgens de regeltjes hebt gehandeld
als je dat gedaan hebt is het dus geen adminkill![]()
tis niet dat ik je niet mag... ik mag er wel meer hier niet ...quote:Op donderdag 1 december 2005 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het spel speel ik zeker via de regelsvandaar dat ik een admin kill slap zou vinden
Dat jullie me hier niet mogen, tsja niets aan te doen
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:07 schreef skive het volgende:
[..]
tis niet dat ik je niet mag... ik mag er wel meer hier niet ...
come to think about it... ik mag eigenlijk alleen yasha![]()
de rest zijn best relaxed maar yasha is gewoon yasha![]()
Vrijdag 16 december (20:00 tot ???), place to be Utrecht.....Tjibbe gaat nog ff cafe zoeken....(waar crew zat....was dat wat?)quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:13 schreef skive het volgende:
buccola fill me in... als roelie niet wil dat ik kom is het des te meer reden om wel te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |