Is'ie down of zit er iets fout hier?quote:Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
wat jammer nou....quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
13:25:30] 88(..notice..) O: 8 (Broadcast) Our apologies, we will have omerta back asap, and no there is no reset planned.
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef DaFan het volgende:
Gebruiker: Damook | Voeg toe aan je vriendenlijst / /
Rang: Pickpocket
Eerpunten: 0
Status: Dood
Yay NSB-er !
Kijk maar uit met wie je Heist / OC doetquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
Even uit het vorige topic
Ach ik ben alweer opnieuw begonnenEn deze keer een naam die jullie niet zullen raden
ik herhaal mijn vorige berichtquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:26 schreef DaMook het volgende:
Even uit het vorige topic
[..]
Ach ik ben alweer opnieuw begonnenEn deze keer een naam die jullie niet zullen raden
Je hoeft niet aardig te doen, maar termen als nsb-er gaan iets te ver.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:48 schreef Gabez het volgende:
en nu gaan we allemaal ineens aardig tegen damook doen omdat een mod het zegt ... rite
* Gabez is nog steeds picciotto
Stel je niet zo aan, watjequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hoeft niet aardig te doen, maar termen als nsb-er gaan iets te ver.
En vooral het hem willen vermoorden in Omerta is nogal kinderachtig.quote:
Ja, maar de reden. Never mind.quote:
Pwnedquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar de reden. Never mind.
eund enzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar de reden. Never mind.
als moderator van het desbetreffende spel wil ik hierbij even duidelijk maken dat de bedoeling van het spel wel degelijk is om elkaar te vermoorden. Met welke reden dan ook.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
En vooral het hem willen vermoorden in Omerta is nogal kinderachtig.
Zou misschien wel een keer tijd wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
and no there is no reset planned.
wordt*quote:Op zondag 27 november 2005 03:18 schreef skive het volgende:
[..]
als moderator van het desbetreffende spel wil ik hierbij even duidelijk maken dat de bedoeling van het spel wel degelijk is om elkaar te vermoorden. Met welke reden dan ook.
ik wil wel graag even mijn users beschermen die volledig legitiem zijn op het moment dat ze damook in het spel willen vermoorden. Dit word anders op het moment dat dit op het persoonlijke vlak zou gebeuren (art.1 GW) en dan zouden wij als barafranca.com wel degelijk actie ondernemen.
Dat begrijp ik wel, maar dat neemt niet weg dat bepaalde users hier zich nogal kinderachtig gedragen tegenover DaMook, zonder goede reden. Zonder (goede) reden een beetje users gaan bashen is gewoon leip en niet de bedoeling.quote:Op zondag 27 november 2005 03:18 schreef skive het volgende:
[..]
als moderator van het desbetreffende spel wil ik hierbij even duidelijk maken dat de bedoeling van het spel wel degelijk is om elkaar te vermoorden. Met welke reden dan ook.
ik wil wel graag even mijn users beschermen die volledig legitiem zijn op het moment dat ze damook in het spel willen vermoorden. Dit word anders op het moment dat dit op het persoonlijke vlak zou gebeuren (art.1 GW) en dan zouden wij als barafranca.com wel degelijk actie ondernemen.
zeg het ze gabezquote:Op zondag 27 november 2005 14:11 schreef Gabez het volgende:
bashen is toch onderdeel van het leven op een forum of zie ik dat nou verkeerd, je kan het ook andersom zien, wij waren rustig aan het forummen en hij ging ons bashen en nog wel op een ander forum ook...
shoplifter
Wat een logica.quote:Op zondag 27 november 2005 14:11 schreef Gabez het volgende:
bashen is toch onderdeel van het leven op een forum of zie ik dat nou verkeerd, je kan het ook andersom zien, wij waren rustig aan het forummen en hij ging ons bashen en nog wel op een ander forum ook...
shoplifter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |