SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe is normaal man...
Ja die crimes en carnicks voelen nog wat onwennig in het begin he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef Japiejooo het volgende:
Ook maar eens een account aangemaakt!
Heb het vroeger weleens gespeeld, moet er weer ff inkomen
Het wordt immer gezelliger..quote:Op zondag 11 december 2005 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
RELLEN!!!!!!!!!!
Die oude of zijn er inmiddels al weer nieuwe?quote:Op maandag 12 december 2005 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg er zit hier zon breezahslet met een tamagotchi in de mediatheek..
wat moet je nou weer met een tamagotchi..
de jeugd van tegenwoordig
gad·get (het, de ~ (m.), ~s)quote:Op maandag 12 december 2005 14:39 schreef DaFan het volgende:
Wie de fuck is Gadget nu weer?
Voor zover ik weet was ik de enige die .nl nog speelde, maar ben sinds een aantal dagen dood...denk niet dat iemand je kan helpen die hier komtquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:54 schreef AngelDust het volgende:
Ik ben ook maar weer eens begonnen in de NL versie (aangezien topic op GoT een beetje dood is, kom ik hier maar spammen)
Iemand die een familie heeft waar ik zou kunnen joinen![]()
(Heb in 2.1 in Corleone gezeten, en daarvoor in Saqqara)
Kan geregeld wordenquote:
Career al 100% uitgespeeldquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:53 schreef White__Tiger het volgende:
Met al die roddels dat er een reset komt heb ik geen zin om weer opnieuw te beginnen.
Ik heb nu alweer weekend, ga maar weer NFS MW spelen dan.
Snel een reset dan kan ik weer flink rangen (misschien).
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:00 schreef Roolio het volgende:
Dr zit een mini-vliegje op mn scherm..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:19 schreef Chapter_V het volgende:
RESET
ga ik maar weer eens spelen danalthans een beetje he :p
RIP Hutsefluts
Someone killed you!
The bastards!
You want to find out who killed you and take your revenge?
Then click here to register a new account
hehe das al een hele tijd geleden
''ranken als een malle'' is zeau .nlquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef hipkiller het volgende:
heuy, doe je snel![]()
weer ranken als een malle
was zéér sexci allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:10 schreef DaFan het volgende:
Hihi DaFan @ brak door die gekke mieting xD
(Alsof ik dat gister al niet was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |