Bij mij staat Chantal bovenaan met 0% dus ik geloof dat de poll nog niet helemaal in orde is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Stand op talpa poll nu: Lieske 67% en Joost 33% . Verder heeft nog niemand stemmen
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:36 schreef robster16 het volgende:
Ingrid wordt dadelijk een soort mol. Die kan iemand met eeeeeen enkele blik in een laten schrompelen, dan HOEFT ze niet eens iets te zeggen...
Ja en opa weed daar alles van.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:42 schreef bloodymary het volgende:
Natte Lie heeft jeuk.
jeugdfoto van robquote:
Buswatcher heeft toch zijn hele Fok!leven geen smiley gebruikt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar dan eis ik dat Buswatcher verslag doet. Inclusief smileys. Lastige opdracht.
Ik sta nr. 20 in Pinball's / Arcee's top 100 lijsten, kutnewbeequote:
Preciesquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Buswatcher heeft toch zijn hele Fok!leven geen smiley gebruikt?
wat een heldquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:44 schreef bunnyma het volgende:
Nog snel even een zoentje voor Wicked dan, pak je die mooi nog even mee:quote:
Wat heeft hier toch iedereen tegen nieuwelingen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta nr. 20 in Pinball's / Arcee's top 100 lijsten, kutnewbee
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er wordt gekeken of je wel van het juiste collageen gesneden bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef melke het volgende:
[..]
Wat heeft hier toch iedereen tegen nieuwelingen?
Ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Je zou het je niet meer aantrekken Melke..quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef melke het volgende:
[..]
Slaapze kikkerquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Slaap ze.
Ik ga er ook in, er gebeurt toch geen flikker.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog snel even een zoentje voor Wicked dan, pak je die mooi nog even mee:![]()
Ik ben ook nieuw en ik ben er trots op!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er wordt gekeken of je wel van het juiste collageen gesneden bent![]()
Als Joost gaat winnen, wat ik heb voorspeld...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat er zelfs een topic was met de naam: "Trek hier een smiley uit Buswatcher".![]()
Wij ook op jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuw en ik ben er trots op!!
Niets, tenzij ze erover griepen, zoals Essie. Maar dat doe jij toch niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef melke het volgende:
[..]
Zijn alle newbee's kutnewbee's? Ik ben ook een newbee maar ik heb nog geen kut kunnen ontdekken bij mezelf.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt in twee weken al bijna net zo veel gepost als ik in vijf jaar!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuw en ik ben er trots op!!
Hoe bedoel je griepen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niets, tenzij ze erover griepen, zoals Essie. Maar dat doe jij toch niet?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Slaap ze.
Ik ga er ook in, er gebeurt toch geen flikker.
Ja, komt omdat ik kansloos ben en tijd te veel hebquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Je hebt in twee weken al bijna net zo veel gepost als ik in vijf jaar!![]()
He ...ik pik dit nog net ff mee.Wat bedoel je met erover griepen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niets, tenzij ze erover griepen, zoals Essie. Maar dat doe jij toch niet?
Het is een eer om als newbee kutnewbee genoemd te wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zijn alle newbee's kutnewbee's? Ik ben ook een newbee maar ik heb nog geen kut kunnen ontdekken bij mezelf.oet een poging om het wat luchtiger te maken*
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Je hebt in twee weken al bijna net zo veel gepost als ik in vijf jaar!![]()
Ja, dat doen mensen IRL ook. Irritant, ze zouden daar eens wat psychocollectieve testen mee moeten doen. Het stopwoordje 'proliferatieverdrag' invoeren in het BB-huis, kijken hoeveel mensen het overnemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef Arliator het volgende:
Ze nemen wel stopwoordjes van elkaar over. Zeker als je erop gaat letten. Ik met mijn lege leven heb daar tijd voorZo gebruiken ze heel vaak het woordje "echt" heel erg vaak. Dan heb ik niet over Dido met haar ik ik ik ik ik ik ik ik ik, toch?
Newbees zijn zeer zeker niet kut tot ze het tegendeel bewezen hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zijn alle newbee's kutnewbee's? Ik ben ook een newbee maar ik heb nog geen kut kunnen ontdekken bij mezelf.oet een poging om het wat luchtiger te maken*
Dan ben je hier absoluut op de juiste plekquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, komt omdat ik kansloos ben en tijd te veel heb
Iedereen behalve ik! Ik ben een vaginanewbeequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is een eer om als newbee kutnewbee genoemd te worden
Zo is iedereen namelijk begonnen hier, een soort affectie zeg maar
I know babyquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan ben je hier absoluut op de juiste plek![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat doen mensen IRL ook. Irritant, ze zouden daar eens wat psychocollectieve testen mee moeten doen. Het stopwoordje 'proliferatieverdrag' invoeren in het BB-huis, kijken hoeveel mensen het overnemen.
"Ik heb zin in chips, proliferatieverdrag".
"Proliferatieverdrag, zijn de lampen buiten nog aan?"
"Flikker es op met je proliferatieverdrag, proliferatieverdrag".
Ze lullen zo dom uit hun nek!!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef melke het volgende:
[..]
Kutnewbee, vaginanewbee...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:52 schreef melke het volgende:
[..]
Iedereen behalve ik! Ik ben een vaginanewbee
Ben jij de baas ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:52 schreef bloodymary het volgende:
Even voor alle newbies: dit zijn commentaren op de streamverslagen en niet op elkaar!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat doen mensen IRL ook. Irritant, ze zouden daar eens wat psychocollectieve testen mee moeten doen. Het stopwoordje 'proliferatieverdrag' invoeren in het BB-huis, kijken hoeveel mensen het overnemen.
"Ik heb zin in chips, proliferatieverdrag".
"Proliferatieverdrag, zijn de lampen buiten nog aan?"
"Flikker es op met je proliferatieverdrag, proliferatieverdrag".
De laatste commentaren op streamverslagen was ergens bij topic 400 opgehoudenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:52 schreef bloodymary het volgende:
Even voor alle newbies: dit zijn commentaren op de streamverslagen en niet op elkaar!
Je bedoelt toch niet, Zeuren zeiken melke?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat AmsterdamsZeuren, zeiken, melken.
Was ik ook zo toen ik hier pas kwam?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze lullen zo dom uit hun nek!!!!!
Maar goed dat doen wij ook, dus ik snap het ook niet helemaal eigenlijk.
Wat heerlijk als mijn grapjes begrépen wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet, Zeuren zeiken melke?![]()
Jij bent zeker de leukste thuis, wat een humor heb jij nee ik kom niet meer bij!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet, Zeuren zeiken melke?![]()
Nee jij was meteen al liev!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was ik ook zo toen ik hier pas kwam?![]()
Ik pink stiekem een traantje weg als er een bewoner weggaat livequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef melke het volgende:
Maare over BB dan maar. Ik was me toch gestressd vanavond. Te erg gewoon. Stessen om een oppervlakkig tv programma waar ik niemand in ken. Wat nog erger is dat ik me na de uitzending kapot heb zitten ergeren aan Dido en Roel. Wat een stelletje ezels zeg! Zo, dat was het
Owww...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee jij was meteen al liev! [afbeelding]
Koffie met maden lijkt het welquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef Wup het volgende:
wat is dat voor gore troep in die kom in de keuken?
Joh trek het je niet aan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:55 schreef melke het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis, wat een humor heb jij nee ik kom niet meer bij!!!
Grapjas
Kalm aan en rap een beetje!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit nu naar Naat in de kamer te luisteren, maar krijg echt bijna een aanval van agressie.
Maar niet meer doen dus
Nee voor jou stopt een bus hee. Noem mij eens niet kut newbee, slaat nergens opquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh trek het je niet aan.
Die essie nogwat is een nog véél stommere kutnewbie dan jij.
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit nu naar Naat in de kamer te luisteren, maar krijg echt bijna een aanval van agressie.
Maar niet meer doen dus
hee, als ik boos moest worden op elk grapje dat er over mij gemaakt wordt had ik daar een dagtaak aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij soms niet het idee dat je de zaak té serieus neemt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
even voor de niet zo oplettende oldbies:quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:52 schreef bloodymary het volgende:
Echt? Ben jij een man of een vrouw?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik pink stiekem een traantje weg als er een bewoner weggaat live
Is toch bijna een onderdeel van je leven geworden, die mensen, de afgelopen paar maanden.![]()
Ik doe het lekker toch. Kut nebwe!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:59 schreef melke het volgende:
[..]
Nee voor jou stopt een bus hee. Noem mij eens niet kut newbee, slaat nergens op![]()
Doet dat terzake?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Echt? Ben jij een man of een vrouw?
De 'kusjesbrigade'.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
even voor de niet zo oplettende oldbies:
Dit is de SC
OK, confessie: ik soms ook wel, een heel kleintje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik pink stiekem een traantje weg als er een bewoner weggaat live
Ja, maar da's toch de vervanger van de oude commentaren op de streamverslagen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
even voor de niet zo oplettende oldbies:
Dit is de SC
owjaquote:
He Gert..wil je ff dimmen nu.Ik ben ook niet echt onaardig tegen jou geweest ook al ben je dan misschien een oldbie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand met op zijn tijd een overdosis aan inlevingsvermogenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Echt? Ben jij een man of een vrouw?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeee, is dat niet het teiltje van Bocaj?!
Ja ik snap het wel hoor. Ik krijg er zelf ook een brok van in m'n keel. Maar ben je nou mannelijk of vrouwelijk?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand met op zijn tijd een overdosis aan inlevingsvermogen![]()
De opdracht is voorbij hequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:04 schreef Wup het volgende:
nou last van haar enkel heeft ze iig. niet meer
Sentimentele ouwe gek.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, confessie: ik soms ook wel, een heel kleintje.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
MAAR VANAVOND NIET!!!
![]()
![]()
![]()
ja.. opvallend.. vanmiddag moest ze nog zonodig koelen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:04 schreef Wup het volgende:
nou last van haar enkel heeft ze iig. niet meer
Nee sorry lieverd, zit niet in mijn systeem, altijd groot licht aan en vol gas!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef essie05 het volgende:
[..]
He Gert..wil je ff dimmen nu.Ik ben ook niet echt onaardig tegen jou geweest ook al ben je dan misschien een oldbie.
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef bloodymary het volgende:
Dido gooit kokende thee over Natte Lie haar hoofd, zodat ze straks een elephant head heeft.
Zitten er mensen klaar om caps te maken, let op de mondhoeken!
Hoezo serieus? Als ik me ongeloflijk aan iemand erger, heeft dat niets met serieus te maken. Dat heb je of je hebt het niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij soms niet het idee dat je de zaak té serieus neemt?![]()
Klik maar op mijn fotoboek icoonquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:04 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel hoor. Ik krijg er zelf ook een brok van in m'n keel. Maar ben je nou mannelijk of vrouwelijk?
Nee, het is niet om te kleuren, maar om haar pushoofd te verkoelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef cuall het volgende:
wat een domme dozen, denken ze nou echt dat thee sterk genoeg om je haar te kleuren
![]()
Ralph en Nathalie samuh. Ja dat was hilarisch!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sentimentele ouwe gek.
Ik heb één keer bijna gehuild van het lachen: het exitdinertje toen Ralph er nog in zat. Ik viel bijna van de bank.
En het is je weer gelukt he!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ik zo'n stomme kutnewbe onder m'n wielen krijg.![]()
Ik steeds vaker de laatste tijd. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Bij films gebeurt het me ook steeds vakerquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
MAAR VANAVOND NIET!!!
![]()
![]()
![]()
Gisteren ging je om 5:00 uur pas naar bedquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door nu. Nu post ik me dood.
He, da's mijn levensmotto!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:07 schreef Wup het volgende:
Dido: het bad schoonmaken heeft niet zoveel zin, wordt toch wel weer vies
kom we gaan lekker roken
Zolang je de Viva van je vrouw niet meeneemt naar het toilet dan is er heulemaal niks aan de hand.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik steeds vaker de laatste tijd. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Bij films gebeurt het me ook steeds vaker
Dat was in de live uitzending. Het hele publiek ging crescendo:bij iedere traan die er viel, werd er harder gelachen. Voor mij het hoogtepunt tot dusver.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ralph en Nathalie samuh. Ja dat was hilarisch!![]()
Ja, maar ik heb vrij en ben totaaaaaal uit mijn ritme. Vandaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gisteren ging je om 5:00 uur pas naar bed
Toen ik wakker werd om 7:00 was je de laatste die in de SC topic had gepost. Je past toch wel een beetje goed op jezelf he, het mag niet *te* verslavend worden hoor.
Melke pas op hoor BB Fok is watching Youquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gisteren ging je om 5:00 uur pas naar bed
Ja de ellende dit jaar bij BB voor mij is dat ik me niet kan druk maken om de bewoners.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo serieus? Als ik me ongeloflijk aan iemand erger, heeft dat niets met serieus te maken. Dat heb je of je hebt het niet.
ik heb ongetwijfeld iets gemist.. Wat is er met haar hoofd en waarom mept niemand die kop gewoon eens stevig tegen de muur als er eindelijk een goede smoes isquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, het is niet om te kleuren, maar om haar pushoofd te verkoelen.
Bij films is het niet meer dan normaal, ongeacht de leeftijd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik steeds vaker de laatste tijd. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Bij films gebeurt het me ook steeds vaker
Ik merk het. Lijkt m'n vader/moeder welquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:09 schreef essie05 het volgende:
[..]
Melke pas op hoor BB Fok is watching You
Lekker, ik kijk al uit naar het weekend. Uitslapen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb vrij en ben totaaaaaal uit mijn ritme. Vandaar
Is ze niet gewoon dronken, zoals altijd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:09 schreef Vigile het volgende:
Ze zijn d'r haar niet aan 't verver hoor, 'het schijnt te helpen' zeggen ze...wtf is er met d'r haar aan de hand dan?
ow.. dat zielige verhaal dat ze al eens eerder opgehangen heeft dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef bloodymary het volgende:
Ze heeft vanmiddag haar haar geverfd met andere verf dan normaal en nu heeft ze allemaal bobbeltjes en dat heeft ze wel eens eerder gehad toen kon ze een week niet de deur uit, want toen had ze helemaal een pushoofd.
Geen verschil met normaal dus.
Zo lelijk vind ik haar niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef essie05 het volgende:
Naat was verminkt..hahahaha is ook nooit meer goed gekomen.
wat een vies verhaalquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef bloodymary het volgende:
Ze heeft vanmiddag haar haar geverfd met andere verf dan normaal en nu heeft ze allemaal bobbeltjes en dat heeft ze wel eens eerder gehad toen kon ze een week niet de deur uit, want toen had ze helemaal een pushoofd.
Ik ben je moeder.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ik merk het. Lijkt m'n vader/moeder wel
En trouwens, heb ook een laptopje. Scheelt ook heeeel veel. Zou van m'n leven nu niet achter een pc gaan kruipenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker, ik kijk al uit naar het weekend. Uitslapen.![]()
Ach... ik zie niet zo het verschil met heel hard ergens om moeten lachen... het zijn beide plotselinge emoties, maar ze stellen niets voor, het glijdt zo weer van je af en daarna voel je je lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef melke het volgende:
[..]
En trouwens, heb ook een laptopje. Scheelt ook heeeel veel. Zou van m'n leven nu niet achter een pc gaan kruipen
Wat me nu weer verbaast:quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef bloodymary het volgende:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Computer is computer toch? Of heb je je laptop als een kruik op je schoot in bed nu?![]()
Ik vind een warme hittepit altijd wel lekker tegen menstruatiepijntjes.quote:
Tot hoelaat slaap je eigenlijk uit?quote:
Je wilt met mij niet naar de bioscoop, ik heb er altijd zakdoeken bij nodigquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
* de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik traantjes wel probeer te camoufleren altijd. Zeker bij zoiets als Big Brother, toch een tikkie genant vind ik dat..
Wat moet ik dan recht in je gezicht zeggen? Dat je een kutnewbe bent?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
En het is je weer gelukt he!
Maar ik heb liever dat je het recht in mijn gezicht zegt dan achter mijn rug.Je bent zeker geen Chantal type he?
Jij bent geen man en mannen worden niet leuk/aardig/mannelijk/aantrekkelijk gevonden als ze tranen laten tijdens een filmquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wilt met mij niet naar de bioscoop, ik heb er altijd zakdoeken bij nodig![]()
Jij bent een jongen, manquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind een warme hittepit altijd wel lekker tegen menstruatiepijntjes.
Wat zeg ik nu weer?![]()
Nee Gert dat ik erger ben dan Melke.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moet ik dan recht in je gezicht zeggen? Dat je een kutnewbe bent?
Uurtje of 10/11/12, als ik vrij heb he, anders nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot hoelaat slaap je eigenlijk uit?
Vink liev!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wilt met mij niet naar de bioscoop, ik heb er altijd zakdoeken bij nodig![]()
was weer gezellig, aardig wat teiltjes volgekregen hier.quote:
Hou op... ik was heel verkouden bij het derde deel, mijn zwager zat naast me want mijn zus had er geen zin in, en ik maar proberen te verbloemen dat ik maar BLEEF huilen... whehehehe... En toen ik eruit liep zei een of andere vent: Je hebt toch niet gehuild hè? En ik zei: Tuuuuuuuurlijk, jij toch ook?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Vink liev!![]()
Maar we zaten een tijdje geleden bij het laatste deel van LOTR, en ik weet verder niet wat jij er van vindt.. het feit dat ik ook bij deel 3 in de bios zat geeft al aan dat ik het machtig mooi vond.. maar goed: deel drie duurde mijns inziens een half uur te lang. En dat blééf maar afscheid nemen en tranen met tuiten huilen op het grote scherm, met die grote blauwe ogen, en toen gingen ze eindelijk die boot op en werden er wéér tranen met tuiten gehuild... en wij werden er helemaal melig van en zaten op een gegeven moment echt een beetje sarcastisch te doen... begon er ineens naast ons een meisje KEIHARD te huilen, hé-le-maal ontroerd door Het Afscheid... was wel een eh, aparte gewaarwording.
Ja als ze niet zo overdreven doet met haar mond en zo popperig kijkt , dan vind ik haar best wel een mooi gezicht hebben, met hele mooie ogen en tandenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo lelijk vind ik haar niet.
Ze trekt alleen van die gekke bekken.
De groeten thuis!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
Heeft iedereen die opmerking van callimero goed gehoord... Als ze er meer last van krijgt gaat ze vrijwillig exit![]()
* duimt
haha, hahaquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:28 schreef bloodymary het volgende:
He, het zijn niet een paar pukkeltjes hoor. De vorige keer had ze een heel pushoofd en kon ze een week de deur niet uit. Terwijl ze helemaal niet ijdel is.
Maar ik snap het probleem niet zo, bij Big Brother hoeft ze de deur toch niet uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
Heeft iedereen die opmerking van callimero goed gehoord... Als ze er meer last van krijgt gaat ze vrijwillig exit![]()
* duimt
Joh die gaan zo nog wel een peukje roken in de living hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:31 schreef teamlead het volgende:
wat ik nou niet snap.... waarom lullen ze altijd nog zo lang door als ze al in bed liggenBlijf dan gewoon in de woonkamer zeg.,..
vrijwillig naar mestreechquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer om 7:30 de fokking trein naar fokking Meestrech
Doei s)
Is denk ik meer het schoolreisje gevoel, wij lagen daar ook altijd uren te praten in bed. Is toch net even anders dan in de woonkamer praten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:31 schreef teamlead het volgende:
wat ik nou niet snap.... waarom lullen ze altijd nog zo lang door als ze al in bed liggenBlijf dan gewoon in de woonkamer zeg.,..
dat is natuurlijk helemaal vet kickse shitquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]Ik heb liever dat ze eruit gestemp wordt.
Sentimentele ouwe gek!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
en ik maar proberen te verbloemen dat ik maar BLEEF huilen... whehehehe...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
* duimt
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer om 7:30 de fokking trein naar fokking Meestrech
Doei s)
Maastricht Randwijckquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:37 schreef cuall het volgende:
[..]
das wel vroeg, maar Maastricht is wel leuk
![]()
mwah.. Maastricht heeft een paar leuke elementen (quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:37 schreef cuall het volgende:
[..]
das wel vroeg, maar Maastricht is wel leuk
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maastricht Randwijck
En nu ben ik echt weg![]()
wat leuk... waar?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:38 schreef melke het volgende:
Zaterdag gaan ze bungee jumpen!
misschien liggen de DVD'tjes van Tanja en haar moeder daar nog:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:38 schreef cuall het volgende:
Hoe zou het nou met Ingrid zijn, vast wel Remie![]()
oh absoluutquote:
Zou ze nu nog steeds voor die tv zitten in de hoop dat ze over haar gaan roddelen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:38 schreef cuall het volgende:
Hoe zou het nou met Ingrid zijn, vast wel Remie![]()
Dat speculeer ik. Op Talpa stond de vraag "gaan de bewoners bungee jumpen?" Pagina ververst, vraag weg. De melding dat ze zaterdag niet in de tuin mogen komen is ook niet voor niets. Dus ik zeg dat ze gaan bungee jumpen!quote:
tot zaterdag..... ik dacht vanwege Ingridquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:41 schreef melke het volgende:
Dat speculeer ik. Op Talpa stond de vraag "gaan de bewoners bungee jumpen?" Pagina ververst, vraag weg. De melding dat ze zaterdag niet in de tuin mogen komen is ook niet voor niets. Dus ik zeg dat ze gaan bungee jumpen!
Je vergeet dat universiteit maastricht daar de afdelingen geneeskundequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh absoluutMaar Randwijk is werkelijk de meest trieste betonvallei die je je kunt voorstellen.. Het ene kantoorgebouw nog lelijker dan het andere....
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je vergeet dat universiteit maastricht daar de afdelingen geneeskundepsychologie
gezondheidswetenschappen
en nog meer van dat soort studies heeft.... ik zou haast zeggen dat die meisjes die daar rondlopen zowat mijn enige motivatie zijn om toch elke ochtend uit mijn bed te rollen.
En nu ga ik echt echt echt echt echt echt echt slapen!
Hoezo zouden ze vanwege Ingrid niet naar buiten mogen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
tot zaterdag..... ik dacht vanwege Ingrid
en in die tuin bungee jumpen??
omdat ze bang zijn dat er van buiten geroepen wordt dat Ingrid in het huisje zit en terug komtquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:45 schreef melke het volgende:
Hoezo zouden ze vanwegen Ingrid niet naar buiten mogen?
Ik zeg ook maar wat he. Weet dat ze de bewoners gevraagd hebben wat hun droomwens is. Een van hen zei bungee jumpen. Wie weet heeft het daar wat mee te maken. Maar zal wel niet.
Mogen ze morgen dan ook niet naar buiten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
omdat ze bang zijn dat er van buiten geroepen wordt dat Ingrid in het huisje zit en terug komt
wat een rare droomwens
Als ze tot zaterdag niet naar buiten mogen, mogen ze morgen ook niet naar buitenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:49 schreef melke het volgende:
[..]
Mogen ze morgen dan ook niet naar buiten?
Lieske vond dat wel gaaf, als wens voor de exit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:45 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze vanwege Ingrid niet naar buiten mogen?
Ik zeg ook maar wat he. Weet dat ze de bewoners gevraagd hebben wat hun droomwens is. Een van hen zei bungee jumpen. Wie weet heeft het daar wat mee te maken. Maar zal wel niet.
Totaal off topic (en waarschijnlijk te laat)quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:50 schreef PalinG het volgende:
Als cuall naar bed gaat, dan moet ik ook hoognodig
PalinG gaat droomen... (dit is precies het topic om dat te melden)bedankt nog
Aaah tot zaterdag. Ik dacht dat ze alleen zaterdag niet naar buiten mochten. Mijn fout. Speculatie dus vergetenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ze tot zaterdag niet naar buiten mogen, mogen ze morgen ook niet naar buiten
moeilijk... maar we blijven proberenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:55 schreef PalinG het volgende:
Btw, kan men in dit topic off topic?
ik heb net een soepje gemaakt:(quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:48 schreef Arliator het volgende:
Van een betrouwbare bron bij BB heb ik deze exclusieve foto gekregen van Dido haar kin
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/Kin_Dido.jpg]afbeelding][/url]
vrij lastig, je kan 't altijd even proberenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:55 schreef PalinG het volgende:
Ja, vragen wat iemand te drinken wil is hier echt not done.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:55 schreef PalinG het volgende:
Nou, IRL zou dat niet slecht van pas komen, want ik ben door mijn voorraad heen en moet zo aan de rode wijn beginnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:58 schreef PalinG het volgende:
Biertje Gert?
*scherm uitvouwt, tapje aansluit*
* fles whiskey en fles wodka centraal in topic neerzetquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, IRL zou dat niet slecht van pas komen, want ik ben door mijn voorraad heen en moet zo aan de rode wijn beginnen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, IRL zou dat niet slecht van pas komen, want ik ben door mijn voorraad heen en moet zo aan de rode wijn beginnen.
ja.. wat is het nu??quote:
Goed om te zien, de wind komt nu ook naar ons toe, hier is het nog windstil, als het nu in aalsmeer is, is het een kwestie van minuten voordat het hier begint.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:04 schreef Wup het volgende:
cameraman stream2 is de weg kwijt
Mmja!quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:04 schreef Wup het volgende:
cameraman stream2 is de weg kwijt
Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:08 schreef PalinG het volgende:
Ik denk dat Gert niet meer helemaal zichzelf is.
Heeft hij zich hierdoor laten bijten?
Valt wel mee hoor, vergeleken met de Bijlmer of bijv. Kanaleneiland is Randwyck een paradijs. Mja, je moet niet alles relativeren, natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh absoluutMaar Randwijk is werkelijk de meest trieste betonvallei die je je kunt voorstellen.. Het ene kantoorgebouw nog lelijker dan het andere....
Ik had altijd een hekel aan Maastrichtenaren..... tot ik 1 persoon leerde kennenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, vergeleken met de Bijlmer of bijv. Kanaleneiland is Randwyck een paradijs. Mja, je moet niet alles relativeren, natuurlijk.
Op Maastricht valt, naast de chauvinistische bewoners, niet zo gek veel af te dingen hoor, het leven is hier best goed.... ;]
het ligt eraan hoe lang ze haar daar laten zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:13 schreef PalinG het volgende:
Ik ben benieuwd hoe verknipt Ingrid raakt in 'het huisje'.
Ze kan niet roddelen, ze krijgt geen aandacht en ziet de rest zich waarschijnlijk prima zonder Sjan en haar vermaken. Wat zal ze zich gemist voelen. Alleen Lieske laat er een traan(tje) om.
Dat wordt zaterdag (?) nog lachen als Ingrid ineens weer in het huis staat...
*hoopt*
Lieske is de enige met blond haar, dus dit moet Lieske zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:14 schreef PalinG het volgende:
Dido, kan niet missen...
edit: nee die ligt met Roel onder het 2-persoons dekbed, Lieske dan?
ow.. het was een vrouwquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:14 schreef PalinG het volgende:
Dido, kan niet missen...
edit: nee die ligt met Roel onder het 2-persoons dekbed, Lieske dan?
ik denk het niet dat Ingrid heeft mee kunnen kijken. Ik hoop wel dat BB haar op de hoogte stelt van de nominaties.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:17 schreef Wup het volgende:
[..]
het ligt eraan hoe lang ze haar daar laten zitten
2 dagen lijkt me geen straf voor haar
hopelijk hebben ze haar mee laten kijken naar de nominaties
Truste.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:36 schreef teamlead het volgende:
ik vind het wel weer genoeg voor vandaagslaap lekker allen (voor zover er nog iemand wakker is
)
Welterusten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:36 schreef teamlead het volgende:
ik vind het wel weer genoeg voor vandaagslaap lekker allen (voor zover er nog iemand wakker is
)
Komt door de storm.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
*insomnia heeft
En morgenochtend het hoofd van een volle gieter
tenten? grotten toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:07 schreef APK het volgende:
Komt door de storm.
Die barst nu opeens in volle hevigheid los.
Mannen kunnen dan niet slapen omdat ze heeeeeeel lang geleden in tenten sliepen. Als er storm kwam lagen de vrouwen nietsvermoedend over nominaties te keuvelen, terwijl de kerels de tentharingen extra hard in de grond moesten rammen.
Klinkt aannemelijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Komt door de storm.
Die barst nu opeens in volle hevigheid los.
Mannen kunnen dan niet slapen omdat ze heeeeeeel lang geleden in tenten sliepen. Als er storm kwam lagen de vrouwen nietsvermoedend over nominaties te keuvelen, terwijl de kerels de tentharingen extra hard in de grond moesten rammen.
Ga jij elk jaar met een grot achter jouw Peugeot 206 naar Frankrijk?quote:
He, mijn geliefde kale neetquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij elk jaar met een grot achter jouw Peugeot 206 naar Frankrijk?![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:21 schreef doka het volgende:
He, mijn geliefde kale neetHelaas heb ik geen 206
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:23 schreef Stereotomy het volgende:
Toch maar een poging doen.APK,
Doka
Oh, die wereld in Mostly Harmless, waar de dagen 25 uur duren en de weken 8 dagen - en dus weekenden 3 dagen.... da's een perfecte wereld.
hmz... ik heb een beetje een rare opvatting over heel lang geleden:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:19 schreef APK het volgende:
Ga jij elk jaar met een grot achter jouw Peugeot 206 naar Frankrijk?![]()
Gewoon, ergens tussen de tijd dat jouw ouders met een Travelsleeper naar Frankrijk reden en het stenen tijdperk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:27 schreef Wup het volgende:
hmz... ik heb een beetje een rare opvatting over heel lang geleden:)
Iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik hoop dat er snel weer een 24-uurs opdracht komt!
Tis zo stil snachts in dat huis
Doe eens een kunstje om het leuk te maken!quote:
Doe eens een suggestie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:35 schreef APK het volgende:
[..]
Doe eens een kunstje om het leuk te maken!![]()
Vertel eens iets over jezelf.quote:
Rob stond bij beide exits duidlijk te rekenen wat het resultaat voor hem zou betekenen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:39 schreef Lamon het volgende:
Alleen psycho-Rob kan de boel nog redden.
Ik ben gekke henkiequote:
Kale menerenquote:Wat motiveert jou?
Liijkt maar zoquote:Werd je vroeger gepest, of lijkt dat maar zo?
Helaas, ik ben single.quote:Wie is jouw beste vriend/vriendin en waarom praat die persoon nog tegen jou?
Okequote:Gooi je haar los, let it all out!![]()
Als je hem maar genoeg drank voert.quote:
hij gaat vast nog wel als een bezetene achter Ingrid aan, Chantal kan haar niet meer beschermen nuquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:49 schreef Lamon het volgende:
Als je hem maar genoeg drank voert.
Dan vergeet hij al zijn taktieken, denkt ie dat ie niet dronken is, en doet ie de debielste dingen.
Van iemand anders kan het niet meer komen. Roel en Dido zijn te tevreden, Lieske en Nathalie zijn te niets, Joost en Ingrid zijn straks te druk bezig met een positie in de groep vinden om stennis te schoppen.
Rob is de laatste wildcard.
Ik bedoel maar, een live verkrachting is nog niet helemaal van de baan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:51 schreef Wup het volgende:
[..]
hij gaat vast nog wel als een bezetene achter Ingrid aan, Chantal kan haar niet meer beschermen nu
Dat is inderdaad vaag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:49 schreef Lamon het volgende:
Als je hem maar genoeg drank voert.
Dan vergeet hij al zijn taktieken, denkt ie dat ie niet dronken is, en doet ie de debielste dingen.
Niks mis mee.quote:
neuh, iedereen is gevlucht voor APK:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:09 schreef FuTilE het volgende:
Ha, nog discusssies gaan hier?
Echt niequote:Op vrijdag 25 november 2005 04:13 schreef Wup het volgende:
[..]
neuh, iedereen is gevlucht voor APK:)
Pretty wishfull thinking, if you ask me....quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:21 schreef Lamon het volgende:
Oh, en volgende week Roel en Dido scheiden kan ook nog wel wat helpen, voor even.
En Nathalie een hele heftige geheime opdracht geven,wordt zij misschien ook iets interessanter, aangezien ze toch niet weg schijnt te gaan.
Dus:
-Rob alcohol voeren.
-Ingrid zsm terug.
-Roel of Dido eruit . (bij voorkeur Roel)
-Nathalie een lullige opdracht.
Dan heb ik nog hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |